tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Silu näkyy olevan somessa. Huumorimiehiä :DOnko tällä voimapesällä lempinimeä tyyliin "Härkä" tai "Muuli"?
Biisoni?
Silu näkyy olevan somessa. Huumorimiehiä :DOnko tällä voimapesällä lempinimeä tyyliin "Härkä" tai "Muuli"?
Biisoni?
Taitaa Niko olla Sleepparien, Lappareiden ja Leningrad Cowboysin diggari :)Silu näkyy olevan somessa
Tuossa edellä olikin jo asiasta selvitystä, mutta lempinimi vakiintui palstalle sen jälkeen, kun hän hyvin eleettömästi pysäytti tappelua hakeneen vastustajan suhteellisen napakalla suoralla. Voi olla, että näin tapahtui useamminkin.Nyt kysyn kun on paikka (hävettää ja kylven varmuudeksi tervassa ja höyhenissä) mutta mistä tuo lempinimi knockout tulee Kurviselle?
Jypinkylässä ainakin totteli nimeä Sheriffi SeppäläOnko tällä voimapesällä lempinimeä tyyliin "Härkä" tai "Muuli"?
Biisoni?
Juu ja hassu yksityiskohta oli, että yleensä, kun se RB-nuori saa huomiota käy joku edes muodon vuoksi hieromassa naamaa. Tuon liikeen jälkeen ei tullut "jonosta seuraavaa".Viihdyttävin yksittäinen hetki mitä olen nähnyt IFKn peleissä muutamaan vuoteen. Aivan huikea suoritus ja Skinnarin ilme oli priceless.
Jäbä lensi kyllä siihen malliin että "Red Bull antoi siivet".Juu ja hassu yksityiskohta oli, että yleensä, kun se RB-nuori saa huomiota käy joku edes muodon vuoksi hieromassa naamaa. Tuon liikeen jälkeen ei tullut "jonosta seuraavaa".
Itsekin muistelisin, että nimenomaan Kalpan Jasse Ikosta vastaan otettu mylly syksyllä 2011 olisi tuonut tuon lempinimen Kurviselle. Toki harjoituspelissä vuonna 2000 oli Kurvinen jo pyyhkinyt jäätä Jani Ridalla. Tuo voitto Pöyhösestä Lahden joukkorähinässä vain lisäsi lempinimen osuvuutta. Legenda syntyi viimeistään siinä vaiheessa, kun itse Ville Nieminen kaatui nordiksen jään pintaan Knockoutin käsittelyssä playoffeissa 2013.Olen silti samaa mieltä kanssasi, että lempinimi Knock Out oli ansaittu jo tuota ennen ja mieleni tekisi sanoa, että KalPaa vastaan olisi tämä legenda syntynyt. Vaihtoehtoinen tarina, mitä oma muisti tarjoaa on, että Knock Out syntyi kahden hyvin samanlaisen tappelun tuloksena, joista Pelicans matsi olisi voinut olla se toinen. KalPaa tarjoaisin siihenkin mukaan kyllä.
Tämän kanssa en lähtisi parkkikselle kokeilemaan onneani.Vaikka täällä palstallakin on meillä painijoita välillä esiintynyt, niin nyt löytyi kyllä helmi, jumalauta että sytyn!
Itse olin kanssa samassa matsissa, kun Sonkajärveläinen painoi SaiPa pelaajan pleksistä läpi. Olin aika junnu silloin mutta se tilanne elää ja voi hyvin muistissani.Tuossa edellä olikin jo asiasta selvitystä, mutta lempinimi vakiintui palstalle sen jälkeen, kun hän hyvin eleettömästi pysäytti tappelua hakeneen vastustajan suhteellisen napakalla suoralla. Voi olla, että näin tapahtui useamminkin.
Olen ollut Helsingin Jäähallissa kahdesti paikalla, kun joku on taklattu käytännössä pleksistä läpi eli toisin sanoen, pleksi on mennyt tuhannen säpäleiksi. Toisen kerran taklaajana oli Kurvinen ja toisella kerralla eräs henkilö Sonkajärveltä. Tämä ikään kuin alleviivaa lempinimen oikeutusta.
Niko Seppälä on pelannut koko kauden hyvin nousujohteisesti ja tuo selkeästi jämäkkyyttä puolustukseen. Kuntopohja on ilmeisen kova, kun ei väsy pitkiinkään vaihtoihin ja onhan ne vastataklaukset todella jämäköitä. Esimerkiksi JYP-ottelussa vauhdilla taklaamaan tullut Turkulainen putosi polvilleen tarjottuun vastataklaukseen.
Hyvä meno ja tuollaisesta periksiantamattomuudesta ei voi olla tykkäämättä.
Ja hei, jopa Ville kehui tätä pressissä. Ei se olekkaan niin vakavana aina! Kaikkien aikojen Stadin Kevät tulossa.HIFK-pelurilta raaka käsittely vastustajalle – Ville Peltonen kehaisi: "Harvemmin tämmösiä junttia näkee"
HIFK:n Niko Seppälä intoutui painitatamilta tuttuihin otteisiin ottelussa HPK:ta vastaan. Päävalmentaja Ville Peltonen lätkäisi ottelun jälkeen suorituksesta täydet pisteet.www.mtvuutiset.fi
Kattelen tätä loppuillan.
Mitä olisi pitänyt tehdä? Mailan huitomista edelsi lyönti taipeeseen.Edelleenkin. Kaveri vetää jonkun juniorin jäähän. Kun juniori on huitonut mailaa. Muuhun en ota kantaa , mutta kertoo meidän tilanteesta. Tälläinen on kovaa nykyään. Missä on HIFK?
HIFK-pelurilta raaka käsittely vastustajalle – Ville Peltonen kehaisi: "Harvemmin tämmösiä junttia näkee"
HIFK:n Niko Seppälä intoutui painitatamilta tuttuihin otteisiin ottelussa HPK:ta vastaan. Päävalmentaja Ville Peltonen lätkäisi ottelun jälkeen suorituksesta täydet pisteet.www.mtvuutiset.fi
Kattelen tätä loppuillan.
Näistä muuveista olisi palstalla vieraileva painijahiihtäjäkin kateellinen.
Seppälästä on tulossa pikkuhiljaa kulttipelaaja. Asenne on 100% oikea.Kuinkahan ylpeänä Seppälän faija katsoi eilen peliä? Ote tuosta Pinnalla-haastattelusta:
"Varmasti se on faijallekin tärkeä asia, että pelaan nyt täällä varsinkin, kun jääkiekko on ollut hänellä muutenkin aina lähellä sydäntä. Hänellä ei itsellään ollut nuorena mahdollisuutta pelata kiekkoa ja hän ohjautui painin pariin, joten kyllä tämä minun polkuni on varmasti merkityksellinen myös hänelle, Seppälä sanoo liikutusta nieleskellen."