Nightwish

  • 825 826
  • 3 714

Kaivanto

Jäsen
Pressiboxi kirjoitti:
Oh boy... Turusen nykyiseen Kepu-lookiin verrattuna tuo viikinkikissa on melkoinen misukka noin ulkonäöksellisesti.
Aijaa? Kuvassa käsittääkseni goottinorsu toisena oikealta, vaikka toivottavasti erehdyn.

Edit:Tuo kuva on jopa samalta vuodelta (2002) kuin tämä edellisessä viestissä linkitetty.
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Pressiboxi kirjoitti:
Kukas perskule tuo sitten on? ilmeisesti lookkia on kohennetu melkoisesti viime vuosina.

Turusen maalaistyttömäistä pullaposki-lookkiahan naureskeltiin yleisesti bändin alkutaipaleella, kunnes muija stailattiin vähän paremmin keulakuvaksi sopivaksi. Olisiko tässä tapahtunut samaa, joskaan ei tuo Vibeke nykylookissaankaan tällä päätteellä Googlen kaistan käyttöä lisää. Melkein kenestä vaan suht normaalin näköisestä naisesta löytyy promokuviin ammattilaisten käsissä hyvä kulma.

Edit: Vuodelta 2002 tuo edellä linkittämäni kuva.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kaivanto kirjoitti:
Melkein kenestä vaan suht normaalin näköisestä naisesta löytyy promokuviin ammattilaisten käsissä hyvä kulma.

Tottakai. Norjan mimmi laulaa melko mehukkaasti (ja Turusen kaltaisesti), joten eiköhän tässä vankka ehdokas uudeksi Nightwishin laulajaksi ole. Muutaman YouTube-pätkän perusteella yhteistyö Suomi-poikien kanssa voisi poikia vaikka mitä, vanha jengi on melko kökkö kuitenkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onpas ihan viehkeä tämä vuonojen neito, tuskin tuon myötä Nightwishin suosio kääntyy ainakaan laskuun.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
BigRedBob kirjoitti:
Onpas ihan viehkeä tämä vuonojen neito, tuskin tuon myötä Nightwishin suosio kääntyy ainakaan laskuun.
Sama tuli myös todettua. Huomattavasti viehättävämpi neitokainen, mitä nyrpeä Turunen. Tietysti pelkkä ulkomuoto ei meinaa kaikkea, mutta noiden videoklippien perusteella laulantakin sujuu oikein makoisasti, joten mikäpäs siinä. Varmaan NW:n suosion kasvu Norjassakin taattu tällä tavoin?

Varmasti jotkut asennevammaiset Tarjaturusfanit eivät tätä uutta neitiä sulata, mutta hehän voivat kuunnella niitä Turusen kuivia soolotuontantojakin vaikka maailmantappiin saakka. =)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Köpi kirjoitti:
Nightwishin levy-yhtiöstä on annettu ymmärtää ettei Stene sittenkään ole uusi Nightwishin keulahahmo. Samaa annetaan ymmärtää NW:n foorumilla.
Jaa-a. Sitä sitten ennakoitiin liian rajusti? Vai ennakoitiinko, ehkä haluavat vaan hiljentää mediakohua? Toisaalta olisi aika outoa jos valehtelisivat suoraan näin ja solisti sitten kuitenkin olisi tuo naikkonen.

No, mene ja tiedä. Ehkä se laulaja lopulta on joku Sirpa 29 vee Outokummusta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ted Raikas kirjoitti:
No, mene ja tiedä. Ehkä se laulaja lopulta on joku Sirpa 29 vee Outokummusta.

Naikkareille olisi täysosuma bongata joku syntyjään englanninkielinen daami vetämään vokaaleja. Täysosumarekrytoinnilla olen varma, että myynnit on triplattavissa (ellei enemmänkin) maailmanlaajuisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Köpi kirjoitti:
Nightwishin levy-yhtiöstä on annettu ymmärtää ettei Stene sittenkään ole uusi Nightwishin keulahahmo. Samaa annetaan ymmärtää NW:n foorumilla.

Tuota samaa annetaan ymmärtää Jatkoajan foorumillakin, joten kai se sitten on totta.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pressiboxi kirjoitti:
Naikkareille olisi täysosuma bongata joku syntyjään englanninkielinen daami vetämään vokaaleja. Täysosumarekrytoinnilla olen varma, että myynnit on triplattavissa (ellei enemmänkin) maailmanlaajuisesti.

Naikkareista kun puhutaan ainakin täälläpäin, niin tarkoitetaan Nylon Beatia....
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Pressiboxi kirjoitti:
Naikkareille olisi täysosuma bongata joku syntyjään englanninkielinen daami vetämään vokaaleja. Täysosumarekrytoinnilla olen varma, että myynnit on triplattavissa (ellei enemmänkin) maailmanlaajuisesti.
Eikös Naikkarit eli Nylon Beat hajonnut ja vetää enää yhden speciaalikeikan Toton lämppäribändinä.

EDIT: Red Devil ehtikin jo kommentoimaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Köpi kirjoitti:
Nightwishin levy-yhtiöstä on annettu ymmärtää ettei Stene sittenkään ole uusi Nightwishin keulahahmo. Samaa annetaan ymmärtää NW:n foorumilla.

Tämähän aivan perinteistä masalogiaa (Virmanen) eli kielletään kaikki aivan viimeiseen asti kunnes sitten hetken päästä julkistetaan juuri tuo tieto mitä hetki sitten kiellettiin. No katsotaan onko tuo kielto todellinen vai vain savuverho Stenen ylle ennen lopullista vahvistusta.

Alamummo kirjoitti:
Eikös Naikkarit eli Nylon Beat hajonnut ja vetää enää yhden speciaalikeikan Toton lämppäribändinä.

Kyllä ja niitä Naikkareiden keikkoja on kaksi, Tampereella ja Oulussa, molemmissa Toton lämppärinä ja kyseessä on aivan täysmittaiset keikat.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
flintstone kirjoitti:
Tämähän aivan perinteistä masalogiaa (Virmanen) eli kielletään kaikki aivan viimeiseen asti kunnes sitten hetken päästä julkistetaan juuri tuo tieto mitä hetki sitten kiellettiin. No katsotaan onko tuo kielto todellinen vai vain savuverho Stenen ylle ennen lopullista vahvistusta.

Heitetään nyt vielä vähän löylyä kiukaalle ja sekoitetaan soppaa..

Vibeke Stene kiistää asian myös itse:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=69096
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika harmi kyllä, jos Stene ei ole uusi NW solisti, itse ainakin pidän häntä ihan yhtä hyvänä solistina kuin Turusta, tosin Tristania ja Nightwish eroavat musiikillisesti hieman toisistaan. Varmaan on kuitenkin että uusi Nightwish solisti ei ole mikään Irma "Takahikiän karaokemestari 2002", vaan ammattilainen tyyliin Vibeke Stene. No vähän aikaa pitää odottaa vielä uuden laulajattaren nimeä.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse vankkumattomana Tristania -fanina olin aikalailla murheissani Vibeken ilmoituksesta jättää Tristania henkilökohtaisiin syihin vedoten. Stene on ollut minulle henkilökohtaisesti yksi tärkeimmistä naisvokalisteista, ja onhan hän aivan mielettömän kaunis kaiken lisäksi. Eroamisilmoituksen jälkeen hekumoin itsekin ajatuksella "Vibeke Nightwishin solistina", ovathan Tristania ja Nightwish olleet kiertueellakin yhdessä. Uutisen ajoitus oli vielä mitä mainioin nostattamaan pieniä NW-kytköksiä. Suosiolla mitattuna Nightwish on tietysti Tristaniaan verrattuna potenssiin kaksi, mutta aika kyseenalainen temppu olisi ollut Vibekeltä hakea Nightwishin solistiksi. Musiikkiin kun liittyy intohimoja, eikä sen NW:ltä saatavan famen pitäisi olla mikään ratkaiseva tekijä. Käsittääkseni hän erosi bändistä, koska halusi panostaa koulunopettajan uraan. Toivon kuitenkin syvästi, että saisin kuulla Vibeken kaunista ääntä myös jatkossa. Harmittaa etten ikinä päässyt todistamaan Tristaniaa livenä sen parhaimmassa kokoonpanossa.

EDIT: Poistettu.
 
Viimeksi muokattu:

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sammeri2 kirjoitti:
Kyllä bändi on ollut tekemässä uusinta levyään(sinkkua) Lontoossa, ovat palanneet jo Suomeen.

Ahaa, selvä homma. Olen ollut hieman time-outilla Nightwishin tekemisien suhteen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rafael kirjoitti:
Ohhoh. Nightwishia voi ruveta seuraamaan myös ei-musiikillisista syistä, jos Vibeke uusi solisti on. Aika namu kissa.

Aika tavallinen kyllä mielestäni, suorastaan HMV. Turunen oli parempi.
 

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Infernal kirjoitti:
Itse vankkumattomana Tristania -fanina olin aikalailla murheissani Vibeken ilmoituksesta jättää Tristania henkilökohtaisiin syihin vedoten. Stene on ollut minulle henkilökohtaisesti yksi tärkeimmistä naisvokalisteista, ja onhan hän aivan mielettömän kaunis kaiken lisäksi. Eroamisilmoituksen jälkeen hekumoin itsekin ajatuksella "Vibeke Nightwishin solistina", ovathan Tristania ja Nightwish olleet kiertueellakin yhdessä. Uutisen ajoitus oli vielä mitä mainioin nostattamaan pieniä NW-kytköksiä. Suosiolla mitattuna Nightwish on tietysti Tristaniaan verrattuna potenssiin kaksi, mutta aika kyseenalainen temppu olisi ollut Vibekeltä hakea Nightwishin solistiksi. Musiikkiin kun liittyy intohimoja, eikä sen NW:ltä saatavan famen pitäisi olla mikään ratkaiseva tekijä. Käsittääkseni hän erosi bändistä, koska halusi panostaa koulunopettajan uraan. Toivon kuitenkin syvästi, että saisin kuulla Vibeken kaunista ääntä myös jatkossa. Harmittaa etten ikinä päässyt todistamaan Tristaniaa livenä sen parhaimmassa kokoonpanossa.

EDIT: Poistettu.

Tuohon ei ole kauheasti lisättävää. Tristanian vanhempi tuotanto oli viimeisen päälle loistavaa ja Vibeken ääni sopi sinne sekaan kuin nenä päähän. Olisi ollut niin kiva todistaa tämä kokoonpano joskus livenä, mutta minkäs teet. Saas sitten nähdä, jos tämä toteutuu; että millaiselta Vibeken ääni kuulostaa "Tarskan paikalla". Olen aina jossain määrin pitänyt Nightwishiä köyhän miehen Tristaniana. Nyt se on vielä sitten kaiketi astetta lähempänä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
sivurauta kirjoitti:
Saas sitten nähdä, jos tämä toteutuu; että millaiselta Vibeken ääni kuulostaa "Tarskan paikalla". Olen aina jossain määrin pitänyt Nightwishiä köyhän miehen Tristaniana. Nyt se on vielä sitten kaiketi astetta lähempänä...
Siis onko tuo turskakuningatar tulossa Nightwishiin, vai ei? Mielestäni kyllä, jos neitokainen itsekin suoraan kiistää asian, niin se meinaa, että ei todellakaan.

Tai ainakin aika outoa mediapeliä olisi, jos kielletään tiukasti, että kytköksiä ei ole, jos kuitenkin niitä löytyy.

Ota tuosta sitten selvää.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Vuoroin vieraissa

Tuotanoinnn... eihän tässä kannata kirjvestä kaivoon heittää kummankaan bändin ihailijat. Tarja menee Tristianiaan ja turskakuningatar Naitvissiin. Julkisuus taattu pitkäksi aikaa ja kaikki tekevät paljon rahaa, hyviä biisejä, kiertueita jne.

Herää kysymys, jos menevät yhteiselle kiertueelle niin kuka lämmittelee ja ketä (yhtyeistä siis kun puhutaan)?
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
laredo kirjoitti:
Tuotanoinnn... eihän tässä kannata kirjvestä kaivoon heittää kummankaan bändin ihailijat. Tarja menee Tristianiaan ja turskakuningatar Naitvissiin. Julkisuus taattu pitkäksi aikaa ja kaikki tekevät paljon rahaa, hyviä biisejä, kiertueita jne.

Herää kysymys, jos menevät yhteiselle kiertueelle niin kuka lämmittelee ja ketä (yhtyeistä siis kun puhutaan)?

No eiköhän se suurimmalle osalle nevöhöörd bändi lämmittele sitä toista joka on myynyt miljoonia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös