Edelleenkin Eva oli se ensimmäinen singlelohkaisu...
=)
Kas niinhän se olikin. Eikä sekään ehkä tyypillisintä NW:tä. Tai en minä tiedä. Ainahan bändi on balladejakin tehnyt.
Edelleenkin Eva oli se ensimmäinen singlelohkaisu...
=)
Kuunnelkaapa nyt OIKEASTI Storytime -biisiä ja ihailkaa maagista rumputyöskentelyä ja kitarariffejä. Huh. Yksi riffi, rummut paukuttaa 95 % biisistä suoraa komppia. Monotonian juhlaa.
Kyllä Nokia tietää, eikä Nightwish vaan voi pettää.
Ja kyllä se Lukkokin on joskus voittaa Suomen mestaruuden ;)
Sinkusta sen verran että itse tykkään. Nightwishiä tuli kuunneltua hyvin vähän Tarjan aikoina ja Tarjan eron jälkeen bändiä olen alkanut vasta enemmän kuluttaa.
Kuunnelkaapa nyt OIKEASTI Storytime -biisiä ja ihailkaa maagista rumputyöskentelyä ja kitarariffejä. Huh. Yksi riffi, rummut paukuttaa 95 % biisistä suoraa komppia. Monotonian juhlaa.
Minen ole kuullut ikinä miltään bändiltä tai artistilta edes lähelle yhtä hyvää kappaletta. Kirkkaasti paras musiikkikappale, mitä on ikinä tehty!
Kuulosti hemmetin hyvältä allekirjoittaneelle! Enpä muista millon olisin viimeksi odottanut jotakin levyä näin paljon.Kuulostaa muuten todella erikoiselta. Ensin lastenlaulu by Hietala, seuraavaksi Marco karjuu ja välillä lastenkuoro laulaa, ja sitten päästäänkin jazzin ihmeelliseen maailmaan?
Kuulosti hemmetin hyvältä allekirjoittaneelle! Enpä muista millon olisin viimeksi odottanut jotakin levyä näin paljon.
Kyllä taitaa taas olla niin, että ensimmäinen sinkku ei antanut todellista kuvaa koko levystä. Nuo pienet pätkät kuulostaa fantastisen hyviltä! Ja jos joku haukkui Aneten lauluääntä sinkussa, niin ainakin näiden pätkien perusteella sekin on ok.
VUOTOJA...
Jos joku haluaa pieniä näytteitä tulevalta levyltä, löytyy ainakin toistaiseksi tuolta.
http://www.youtube.com/watch?v=luw71NV5GRM&feature=player_embedded
Tietenkin jos haluatte kuunnella koko levyn älkää aukaisko linkkiä!
(Linkki vie youtubeen jossa puolen minuutin pätkä joka biisistä.)
Kuulostaa muuten todella erikoiselta. Ensin lastenlaulu by Hietala, seuraavaksi Marco karjuu ja välillä lastenkuoro laulaa, ja sitten päästäänkin jazzin ihmeelliseen maailmaan?
Tuleekos muuten jollekin muullekin kuin minulle Sentencedin Killing Me, Killing You mieleen tuosta introsta?
Kaikki kunnioitus T.H:lle ja muulle orkesterille. Marco, Zachary, Tommi, Janne ja etenkin Pecu eli TAROT tarvitaan oikeissa Heavyhommissa! Vapauttakaa Marco...
Ei vittu. Eli Nightwish on Marcolle varmasti vain rahantekoväline ja häntä ei kyseinen musiikki kiinnosta?Ymmärrän kyllä, että rahhoo pitää tehdä, mutta musiikki on meille toisille tärkeämpi.