NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 243
  • 1 529

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kuinka toi pelin "lagittaminen" tehdään ja voiko siihen mitenkään vastata? 100/10 kiinteä täällä. Pitkästä aikaa semmonen matsi jossa meikän mentyä johtoon kolmannessa erässä alkoi vihreän yhteyden pelaajaa vastaan yhtäkkiä pingipiikkejä tulemaan (katso kuva liitteenä) aina kun sain kiekon haltuun. Näitä oli joskus aiemmissa änäreissä enemmän, tässä taitaa olla vasta toka tätä tekevä. Rasittavaa, onneksi voitin. Kuvasta näkyy hyvin toi millo kiekko on meikällä ja millon hänellä.
 

Liitteet

  • pingi.png
    pingi.png
    777,9 KB · kertaa luettu: 349

A Siente

Jäsen
Täytyy kyllä vihata itseään, jos tätä huttia pelaa. En ole kauheasti jaksanut marketista ostella pelaajia, vaan olen ostanut päkkejä. Tyhmää mutta hauskempaa. Turpaan tulee oikealta ja vasemmalta 99 joukkueilta. Ihan sama mitä tekee, niin lopulta vastustaja tekee maalin enemmän ja voittaa. En ole kertaakaan selvänä pelannut tätä, ei pysty.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Kuinka toi pelin "lagittaminen" tehdään ja voiko siihen mitenkään vastata? 100/10 kiinteä täällä. Pitkästä aikaa semmonen matsi jossa meikän mentyä johtoon kolmannessa erässä alkoi vihreän yhteyden pelaajaa vastaan yhtäkkiä pingipiikkejä tulemaan (katso kuva liitteenä) aina kun sain kiekon haltuun. Näitä oli joskus aiemmissa änäreissä enemmän, tässä taitaa olla vasta toka tätä tekevä. Rasittavaa, onneksi voitin. Kuvasta näkyy hyvin toi millo kiekko on meikällä ja millon hänellä.
Näitähän löytyy. Älypuhelin, sieltä vaihdetaan yhteys 3G ja hommataan ilmainen vpn. Vpn laitetaan joko Afrikkaan, Yhdysvaltoihin tai Aasiaan. Siihen vielä päälle joku video pyörimään YouTubesta. Toiselle tulee jo ihan älytön viive pelkällä VPN hommalla. Silloin tuo kuvio näyttää tuolta. On olemassa myös ohjelmia, jotka ovat laittomia. Sitten on niin sanottu "lag switch", jonka rakentamiseen on hyvät ohjeet netissä. Myös älypuhelimelle on saatavilla omia ohjelmia. Eli kyllä näitä keinoja löytyy. Ei pitäisi toimia, kuin vs pelissä, mutta toimii myös hutissa.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
No nyt se sitten selvisi tuokin. Tullut pari kertaa vastaan moinen.
Juuri pari päivää sitten.
Kun menin ekan kympin jälkeen 3-0 johtoon, niin ihan yhtäkkiä alkoi homma siten että oman ukon ohjaamisessa niin suuri viive ohjaamisessa sekä syötoissä, että ei pystynyt mitenkään pelaamaan. Eihän siinä aikaa mennyt kauaa, kun vihu oli tasoissa. Hirveellä naama irvessä väöntämällä takkiin 4-5.
Toi nyt on säälittävintä, mitä tiedän. Joku roti nyt pitää olla saakeli.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Näitä ohjeita ei täällä tietenkään kannattaisi kailottaa. Nyt taas pari jonnea nappaa tuosta kopin ja joku onnekas jatkoaikalainen saa kokea sen omissa nahoissaan.
Nämä löytyy kyllä ihan pikaisella googlettamisella, joten tuskin enempää vahinkoa saadaan aikaan. Sitä paitsi tuo itse pelikokemus kärsii sen verran, että eipä tuo houkuttele Ideanahan on saada vastustajan peli sekaisin ja lopettamaan ennen aikojaan. Lagi kytkin on jo vanha juttu ja VPN oikeassa käyttötarkoituksessa hyvä. Valitettavasti sitä voi käyttää tuolla tavoin väärinkin. Sanonkin tässä, että kannattaa vain opetella pelaamaan ilman vilunkia. Sitä paitsi hyvä se on tietää mistä nämä johtuu.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Näitähän löytyy. Älypuhelin, sieltä vaihdetaan yhteys 3G ja hommataan ilmainen vpn. Vpn laitetaan joko Afrikkaan, Yhdysvaltoihin tai Aasiaan. Siihen vielä päälle joku video pyörimään YouTubesta. Toiselle tulee jo ihan älytön viive pelkällä VPN hommalla. Silloin tuo kuvio näyttää tuolta. On olemassa myös ohjelmia, jotka ovat laittomia. Sitten on niin sanottu "lag switch", jonka rakentamiseen on hyvät ohjeet netissä. Myös älypuhelimelle on saatavilla omia ohjelmia. Eli kyllä näitä keinoja löytyy. Ei pitäisi toimia, kuin vs pelissä, mutta toimii myös hutissa.

Liekö tää kesken pelin toimii? Veikkaan kyllä että yhteydet katkee ihan kokonaan jos kesken matsin määräät pleikkarin johkuu VPN tunneliin.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Liekö tää kesken pelin toimii? Veikkaan kyllä että yhteydet katkee ihan kokonaan jos kesken matsin määräät pleikkarin johkuu VPN tunneliin.
En kerro enempää. Tällaista en ole väittänyt ja älypuhelimesta oli kyse. Ei se VPN vaikuta tuohon vihreään palkkiin mitenkään päällä ollessaan.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
En kerro enempää. Tällaista en ole väittänyt ja älypuhelimesta oli kyse. Ei se VPN vaikuta tuohon vihreään palkkiin mitenkään päällä ollessaan.
No ei kai se nyt vaikuta siihen jos sulla on puhelin vpn tunnelissa ja pleikkarille tulee kaista suoraan. No en jatka asiasta enempää, vaikuttaa vaan vähän epäloogiselle noin niinkuin verkkoyhteyksien kannalta että tää aiheuttaisi vastapuolelle jotaa huonoa yhteyttä.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Taas tuli tämmöinen pelimies vastaan.
Katsoin profiilin. Kieli ja maa Japani.
Ei ota vastaan viestiä eikä ystäväpyyntöä, että vois hiukan kysäistä.
Se kyllä pystyi kikkailemaan ja tekemään temppujaan. Oman pelaajan ohjaaminen täysin mahdotonta, kun ei tee mitään mitä itse haluaisi. Ei lähde syöttö eikä miehen ohjaaminen onnistu ollenkaan. Kovaa taistelua, kun sain tsägällä yhden maalin.
Tekihän se itse sitten kikkailuillaan kolme, kun oman ukon ohjaaminen ei vaan onnistu. Tuntuu, että ei ole edes oma ohjain kytkettynä. Näitä tullut nyt kaksi täysin samanlaista tapausta viikon sisään. Eipä voi mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
EASHL on kyllä eriskummallinen pelimuoto kaikin puolin. Tuossa pelattiin yks ottelu 60min 0-0:llaa ja voitettii sit jatkoajalla botin tekemällä maalilla 1-0. Tälläset pelit on harvassa. Eilen sit voitettii eka peli,toinen hävittii 7-2 kun vastustajan veska otti kaiken kiinni. Kolmas peli voitetii 7-0 kun oli vissiin joukkue vastassa jolla mennyt myös ea vähän tunteisiin. Jäähyminuutteja oli 70 ja taklauksiakin tais olla 61. Joukkue täynnä tummia mörssäreitä jotka ajo kaikkea mikä liikkui vaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoja viestejä tuli taas erään pelin jälkeen, kun "Jonnella" taisi mennä tappio tunteisiin.

Huuteli, että helppo se on "pay to win"-jengillä voittaa.

Ihan piruttain kävin katsomassa vastustajan kokoonpanoa, niin mitä helvettiä, siellä oli heikoin kortti luokkaa 94 overall ja itselläni on kolmos ja neloskenttä juuri nipin napin 90 overallin ukkoja.
Tästä sitten laitoin viestiä, että hetkinen sullahan on kovempi jengi kuin mulla, niin vastaus oli sitten, että mutta kun minulla on kaksi 99overall pelaajaa ja hänellä vain yksi.
Itsellä on siis Gretzky ja Lemieux, jotka on aika helppo tehdä seteistä kasaan, kun vaativat sen 9 Iconia per ukko päivttää. Hänellä oli vain Gretzky, joten loogisesti minulla on "pay to win"-joukkue.
Ja päätti vielä lopuksi sitten hienolla viisaudella. "Oon ihan varma että oot käyttänyt enemmän rahaa kuin mä".

Selvä juttu.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Joo, nämä on näitä. Tota tapahtuu usein. Vaikka ei niitä Kulta Legendoja olisikaan, niin siellähän on paljon parempiakin kortteja noi ToTy 99 jne. Joillain aika paljon kaikkee. Mutta kyllähän se on ihan pelurista kiinni ja toki Ea:n avuista. Itsellä hyvä jengi ja huonona päivänä ei käy flaksi ja itselläkään peli kulje. Hyvänä päivänä voittaa just tollasen, kellä jengi täynnä noita 99 ja 98 ukkoja.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Morjes. Löytyykö keinoja miten World of Chelin sais toimimaan? Koko päivän ajan sulkenut sovelluksen kun yrittää mennä peliin. Frendillä sama ongelma, mutta toinen pääsi normaalisti pelin "aulaan".
 

miskosafd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Käydään nyt täälläkin mainostamassa, jos jollain on mennyt ohi änärin viihdyttävin pelimuoto eli Jatkoaika Hockey League. Toiselle kaudelle ilmoittautuminen on vielä viikon auki ketjussa ”Jatkoaika Hockey League JHL (NHL20 PS4) – Kausi 2 ilmoittautuminen ja drafti”. Jos sinulta löytyy jatkoajan tunnukset, sopivasti ylimääräistä aikaa ja reilua kilpailuhenkeä 1vs1 pelaamiseen niin rohkeasti mukaan vaan.

Pelissä jokainen pelaaja pääse yhden joukkueen puikkoihin ja tavoittelee nousua Liigaan (JHL ylin taso) ja lopulta Liigan mestariksi. Runkosarja kestää neljä viikkoa ja sisältää noin 30 ottelua muita oman sarjan joukkueita vastaan. Ensimmäinen kausi pelattiin 29 pelaajan kesken ja se on ollut menestys. Toiselle kaudelle sarjaan on pelaajia saatu reilusti lisää, joten JHL laajenee ja se saa kolmannen sarjatason. Uudet pelaajat mittaavat keskenään tasonsa ennen toisen kauden alkua ja parhaat heistä aloittavat Divarista (2.ylin taso) ja loput Kolmosesta (3.ylin taso). Tämän jälkeen varsinainen hupi alkaa runkosarjan muodossa. Runkosarjan jälkeen tietysti kiihkeät pudotuspelit ja karsinnat sarjatasojen välillä. Mukavaa piristystä korona-arkeen ja kaikki halukkaat jatkislaiset otetaan mukaan!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kaipaan niitä aikoja kun oma rank oli online versuksessa siellä 400-500. Sai pelata lätkää, nyt kun hieman ylempänä kukaan ei enää pelaa lätkää vaan ne pelaa videopeliä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mikä homma, että eashl:ssä lentää ulos pelistä "huonon joukkuepelaamisen takia"?
Siis pelasin satunnaista, meidän joukkue oli häviöllä 8-1 ja sitten yhtäkkiä lensin ulos kun jäin keskialueelle kärkkymään vapaata syöttöä. Pelaan siis hyökkääjänä, niin eihän tuo edes ole pelipaikalta lipsumista? Olin 10sekunin ajan vihun puolustuslinjan takana ja hain läpiajon paikkaa. Sitten ruudulle pamahtaa teksti, että olen ulkona pelistä.
Statsit matsista 0+1, laukauksia 5, blokattuja vetoja 1, eikä yhtään jäähyä. Nämä oli joukkueen parhaimmat tehot, jos ei botti maalintekijää lasketa.

Ei ole ennen tämmöistä tullut vastaan. Varsinkin kun matsi oli jo aikoja sitten selvä ja jos olisinkin saanut läpiajosta maalin, niin se olisi ollut matsin kannalta ihan sama. 5 minuuttia kolmatta erää jäljellä ja olisi tullut 8-2 "kavennus" .

Kuulostaa vähän katkeralta, mutta miksi ihmeessä niitä mun umpisurkeita joukkuetovereita ei heitetty ulos, kun jokainen syöttö meni suoraan vihun lapaan tai syöttöä ei tullut ollenkaan, kun aletaan kikkailemaan puolustajana alimpana pelaajana. Kysynpähän vaan.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
homma, että eashl:ssä lentää ulos pelistä "huonon joukkuepelaamisen takia"?
Mulle kävi sama ottelun loppupuolella. Hetken olin jäähyn jälkeen ilman ohjainta, mutta muuten koko ajan pelin sisällä ja paikkailin jatkuvasti hyökkäävää pakkia. Eka kertaa nöin. Tämä selkeästi joku uudistus
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mulle kävi sama ottelun loppupuolella. Hetken olin jäähyn jälkeen ilman ohjainta, mutta muuten koko ajan pelin sisällä ja paikkailin jatkuvasti hyökkäävää pakkia. Eka kertaa nöin. Tämä selkeästi joku uudistus

Oli kyllä kieltämättä erikoinen keissi, vaikka tiesin, että noin voi käydä. Olen kuitenkin ymmärtänyt ettei ihan normaalista pelitilanteessa lennä ulos.
Mitä minun olisi pitäny tehdä? Mennä viimeisillä minuuteilla siniviivalle kuin päätön kana estämään ettei syöttö tule pakille viivaan? Aikamoista, jos peli jo päättää, mitä minun pitäisi tehdä.

Olisi edes heittänyt silloin vasta pihalle, jos olisi tullut 9-1 maali, mutta nyt vain peli itse päätti, etten pelaa oikein.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voisko nyt joku neuvoo vanhaa siitä, miten tätä pitäis pelata 95 komennoilla? Tatti pöydälle aina kun kaveri saa kiekon, sitten kun botti saa sen niin odotetaan puoli sekuntia ja syötetään? Sit odotetaan puol sekuntia et kaverin botti luistelee ohi, syötetään maalille ja tehdään maali yhdellä kädellä? Ei hyvänen aika, tätä pelataan taas samoin kuin formula 98, kaikki ajoavut päälle ja kahva kaakkoon. Ei oikein sytytä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
EA on joutunut nyt paskamyrskyyn, kun tyypit laittavat rasistisia nimiä pelaajilleen Eashl:ssä.
Todella surullista varsinkin, kun tuota tekee varmasti monet alaikäiset. EA ei ole ilmeisesti tuttuun tapaansa tehnyt mitään.


Onhan EA:lla pienimuotoinen filtteri noissa nimissä, koska EA:n mielestä nimet Pappa ja Home ovat pahoja ja ei voi laittaa nimeksi, mutta sitten n-sanaa eri muodoissa, kuten E:n tilalla 3 ja vastaavat menevät heittämällä lävitse.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eikös nää jutut ole olleet jo vuosia pelissä ongelmana? Siis nimenomaan EASHL:ssä ja joissain HUT-tiiminimissä myös. EA ole tehnyt yhtikäs mitään asioille. Fifan puolella en tiedä miten nuo on, kun Pro Clubsia en koskaan ole pelannut, mutta FUT:ssa ei juuri noita vastaan tule kun siellä on aikas hyvät filtterit. Pro Evolution Soccerissakaan en kauheasti ole nähnyt, mutta noiden filttereistä en osaa sanoa mitään.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Eikös nää jutut ole olleet jo vuosia pelissä ongelmana? Siis nimenomaan EASHL:ssä ja joissain HUT-tiiminimissä myös. EA ole tehnyt yhtikäs mitään asioille. Fifan puolella en tiedä miten nuo on, kun Pro Clubsia en koskaan ole pelannut, mutta FUT:ssa ei juuri noita vastaan tule kun siellä on aikas hyvät filtterit. Pro Evolution Soccerissakaan en kauheasti ole nähnyt, mutta noiden filttereistä en osaa sanoa mitään.

Jos minkälaista aika alatyylistä nimeä on ainakin tällä kaudella ollut EASHL:ä siltä ajalta kun itselläni on ollut kokemusta EASHL:ä ja olen näitä pelaajien nimiä nähnyt melko paljonkin jo. Eri kielillä näitä nimiä ihmiset sinne laittavat (aika moni kuitenkin suomalaisia joten suomeksi silloin laittavat) joten EA:n pitäisi hallita eri kieliä jotta voisi kaikki alatyylin nimet bongata koska osaan ei tietyn kielen perusymmärtäminen riitä vaan pitää hallita erilaiset sanonnat. Vaikea siis noille on tehdä mitään. Ongelma kyllä tuo on mutta vaikeasti ratkaistavissa. Oikeastaan ainoa keino on sallia oman pelaajanimen käyttö eli sen PSN-ID:n käyttö pelaajanimenä pelkästään mutta sekin voi olla alatyylinen ja tuo on taas Playstationin asia koettaa estää ne.

Pro Clubsissa näitä on myös jonkun verran. Tosin useimmat niistä ovat englanniksi joten niitä on helpompi EAnkin ymmärtää. Eilen kun pelasimme joukkueen kanssa ei tullut vastaan sen ihmeellisempiä nimiä mutta joskus niitäkin tulee vastaan. Ehkä kuitenkin EASHL:ä on vastaavia enemmän ja ne pistävät enemmän silmään kun ovat monet suomeksi. Englanniksi tiedän joitakin tuollaisia sanontoja mutta suomenkieliset alatyylin nimet kyllä selvemmin erottaa.

PES2020:a en ole sen joukkuepelimuotoa hirveästi pelannut koska on merkittävästi FIFAn Pro Clubsia huonompi vaikka PES2020 muuten peittoaa monelta osin FIFAn omasta mielestäni. Siellä voi käyttää omaa tekemäänsä pelaajaa mutta vain jos lobbyn omistaja antaa siihen luvan. Osa pelaa oikeilla pelaajilla koska oikeilla joukkueilla siellä pelkästään pelataan eikä itse tehtyä joukkuetta ole mahdollista tietääkseni tehdä. Mutta sen mitä olen pelannut PESin joukkuepelimuotoa niin ei siellä hirveästi alatyylisiä nimiä ole ollut koska niin harva käyttää Become A Legend-pelimuodon pelaajaansa tuolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös