NHL20 – yleinen keskustelu

  • 279 491
  • 1 529

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täysin tuuristahan tuo nyt on kiinni. Itse avasin tänään hittoillakseen sen 8 hopeista -> 2 kultaista ja tuosta tuli Ovechkin. Surullista kyllä, että tuokin on nykyään käytännössä "kasa paskaa" jo joskus joulukuussa, kun ennen oli aivan superharvinainen ja kallis kortti, jonka pakkaaminen vaati todennäköisyyttä kahden salaman osuminen samassa paikassa suhun.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin siinä uskossa että nämä pelinjumittajat ovat olleet enemmän 1vs1 ja Hutin ongelmia, mutta nyt tuli sitten EASHL vastaan joku kusipääjengi joka veti kolmannessa erässä pelin täysin jumiin. Semmoista diashowta pari minuuttia kaikilla ja sen jälkeen yhteys meni poikki ja peliä ei rekisteröity. Eikö EA vittu voisi noille tehdä jotain
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Olin siinä uskossa että nämä pelinjumittajat ovat olleet enemmän 1vs1 ja Hutin ongelmia, mutta nyt tuli sitten EASHL vastaan joku kusipääjengi joka veti kolmannessa erässä pelin täysin jumiin. Semmoista diashowta pari minuuttia kaikilla ja sen jälkeen yhteys meni poikki ja peliä ei rekisteröity. Eikö EA vittu voisi noille tehdä jotain
Liekö tämä se niin sanottu CR glitch? Oli kuulemma ollut NHL 21 testissäkin voimissaan. Toimiiko EASHL p2p yhteydellä vai pelipalvelimilla? Mikäli p2p, niin ei tule korjautumaan ennen pelipalvelimen tuloa.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Liekö tämä se niin sanottu CR glitch? Oli kuulemma ollut NHL 21 testissäkin voimissaan. Toimiiko EASHL p2p yhteydellä vai pelipalvelimilla? Mikäli p2p, niin ei tule korjautumaan ennen pelipalvelimen tuloa.

EASHL toimii servuilla, versus on ainoa pelimuoto mikä on p2p. Jep, CR Glitch kyseessä ja tätä paskaa saa myös 6vs6 muodossa välillä maistaa, toki sen voi kai jotenkin välttää.?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
CR glitchillä ei kyllä yleisesti tarkoiteta tilannetta, jossa peli alkaa lagaamaan kaikilla ja päättyy lopulta ennen aikojaan yhteyden katkeamiseen. CR glitch menee yleensä siten, että peli pelataan loppuun, mutta sitä ei rekisteröidä ollenkaan. Sitä en tarkkaan tiedä, että miten tuo pakotetaan, mutta ilmeisesti liittyy jotenkin siihen, että pelaaja(t) lähtee pelistä samalla hetkellä kun se on päättymässä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Edelliseen viestiin liittyen: me voisimme ottaa omaan rosteriimme 1-2 pakkia--
Ei onnistunut uudelleenrakennus odotetulla tavalla. Kokenein pelaaja lähti tiimistä pari viikkoa sitten ja siihen päättyivät 6vs6-pelit osaltamme lähes täysin.

Nyt olisi meikäläisellä uusi joukkue hakusessa, mielellään saisi ensi kaudella osallistua ECL:ään (Neo riittää vallan mainiosti). Mitä varttuneempaa väkeä joukkueessa olisi, sitä parempi, mutta voin tulla myös nostamaan keski-ikää.

ECL-kokemusta on Litestä viime kaudelta tusinan pelin verran, joten en mikään kokenut ole. Bottipelejä on väännetty kyllä jo NHL14:stä (vaiko jopa 13:sta) lähtien. Pelipaikkana on ollut vuoden verran LW, koska se tuntuu sujuvan parhaiten. Puolustuspäässä meikäläisestä ei 6v6-peleissä ole suurta hyötyä enkä sentterinä voita aloituksia, joten tuo vasen laita on siksi turvallisin. Sieltä on paras tehdä maalejakin.

PSN Andjovis, pankaa viestiä joko täällä (luen viestejä harvoin, koska en ole useinkaan kirjautuneena palstalla) tai mieluummin pleikkarin puolella.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Perjantai, relax, vähän bisseä, ja vähän änärii... Noh, eka peli heti 0-4 viiden minsan jälkeen ja vihu kattoo kaikki uusinnat ja alkaa huutaa mikkiin "vatun noob, jätkä ei osaa edes pelata." Noh, peli päättyi 13-4 ja kaikki uusinnat katsottiin, koska hän ilmeisesti tykkäsi niistä... Loppu pelin mikkihuuteluja ei viitti tähän edes laittaa, oli aika painokelvotonta tekstiä (hymiö)
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
PSN Andjovis, pankaa viestiä joko täällä (luen viestejä harvoin, koska en ole useinkaan kirjautuneena palstalla) tai mieluummin pleikkarin puolella.

Pistin viestiä PSN:a. Joukkuetta ei ole tarjota mutta idea on että pistäisimme yhdessä sellaisen pystyyn. Etsin itsekin joukkuetta ja olen tuollaista varttuneempaa osastoa. Meitä olisi jo kaksi tuolloin joten neljäkin muuta riittää jos edes niistä kaksi pääsee pelaamaan säännöllisesti niin tuolloin saataisiin EASHL:ä hyvin 6vs6:a. Lisää pelaajia toki tarvitaan jos ECL:ään meinataan. Tähtäimessä on joukkue joka pelaisi säännöllisesti viikottain useamman kerran (ei tarvitse joka päivä) ja mieluummin niin että vaikka vähemmän pelejä mutta säännöllisesti ja 6vs6:a pelkästään joko esim. parilla botilla tai mieluiten ilman botteja. Iltaisin pelit onnistuvat useimmiten ja viikonloppuisin päivisinkin. Hyvä olisi jos joukkueelle saisi edes viikossa vaikka 2-3 säännöllistä pelisessiota joissa pelataan vaan noita 6vs6:a.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Perjantai, relax, vähän bisseä, ja vähän änärii... Noh, eka peli heti 0-4 viiden minsan jälkeen ja vihu kattoo kaikki uusinnat ja alkaa huutaa mikkiin "vatun noob, jätkä ei osaa edes pelata." Noh, peli päättyi 13-4 ja kaikki uusinnat katsottiin, koska hän ilmeisesti tykkäsi niistä... Loppu pelin mikkihuuteluja ei viitti tähän edes laittaa, oli aika painokelvotonta tekstiä (hymiö)

Tästä tuli kyllä äärimmäisen hyvä fiilis. Täydellinen kuitti vastustajan aitioon!
 

Johannes77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pistin viestiä PSN:a. Joukkuetta ei ole tarjota mutta idea on että pistäisimme yhdessä sellaisen pystyyn. Etsin itsekin joukkuetta ja olen tuollaista varttuneempaa osastoa. Meitä olisi jo kaksi tuolloin joten neljäkin muuta riittää jos edes niistä kaksi pääsee pelaamaan säännöllisesti niin tuolloin saataisiin EASHL:ä hyvin 6vs6:a. Lisää pelaajia toki tarvitaan jos ECL:ään meinataan. Tähtäimessä on joukkue joka pelaisi säännöllisesti viikottain useamman kerran (ei tarvitse joka päivä) ja mieluummin niin että vaikka vähemmän pelejä mutta säännöllisesti ja 6vs6:a pelkästään joko esim. parilla botilla tai mieluiten ilman botteja. Iltaisin pelit onnistuvat useimmiten ja viikonloppuisin päivisinkin. Hyvä olisi jos joukkueelle saisi edes viikossa vaikka 2-3 säännöllistä pelisessiota joissa pelataan vaan noita 6vs6:a.
[/QUOTE
Olisin halukas tulla pakiksi jos vain pääsee. Jonkun verran tullu kerhopelejä hakattua. Meillä kaveriporukassa pelit alkanu liikaa painottumaan vaan viikonlopuksi. Itse tykkäisin pelata myös viikolla.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Meikäläisellä tuo edellinen joukkueen kasaaminen ns. tyhjästä päättyi muutaman kuukauden jälkeen siihen, että aktiivisimmat häipyivät muualle, kun omaan tiimiin ei löytynyt maalivahtia millään.

Siksi en ole innokas lähtemään kasaamaan tuollaista jengiä uudestaan. Melkeinpä pitäisi se maalivahti olla tiedossa heti alussa, että saisi joukkueen kasaan.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Uusi EASHL-joukkue on perustettu. Jäsenkutsuja jo pari lähetetty eli todennäköisesti käytännössä on jo kolme pelaajaa joukkueessa. Joukkue on yksityinen-tilassa mutta lisää pelaajia ehdottomasti otetaan mukaan mutta mieluummin laadun mukaan eli mieluiten vaikka se 5-6 aktiivista pelaaja kuin iso määrä vaan listoilla olevia. Tavoitteena pelata ainoastaan 6vs6 ja mieluiten ilman botteja mutta 4vs4 pelit käyvät myös esimerkiksi. Tavoitteena pelata siten mieluummin ainoastaan 6vs6 pelejä vaikka vähemmän kuin 3vs3:a.

Peliajat pääsääntöisesti iltaisin 2-3 kertaa viikossa esimerkiksi ja pyritään säännöllisyyteen sekä mitä edellä mainittiin että jos ei löydä pelaajia 6vs6-puolella pelaamaan niin ei pelata ollenkaan. Itse olen pelannut pääosin hyökkääjänä joko oikealla tai vasemmalla mutta viimeaikoina maalivahtina olen alkanut opettelemaan joten silläkin paikalla jatkossa voi onnistua jos saa kokemusta enemmän. Maalivahdiksi kuitenkin haussa paikan erikoismies - mielellään kokemusta enemmän omaava.

Yksi jo kutsutuista pelaa mieluiten sentterinä ja toinen ymmärtääkseni pakkina. Pakeille tarvetta (erityisesti sillä paikalla miellään säännöllisesti pelaaville) ja hyökkääjille. Toinen kutsutuista ei välttämättä jatka NHL21:ä joten kuukauden päästä mahdollisesti hänen tilalleen tarvitaan joku. Nyt toiveena saada mukaan kolmen lisäksi ainakin sama määrä jotka olisivat kiinnostuneita pelaamaan säännöllisesti muutaman kerran viikossa ja 6vs6:a. Toivotaan pitkäjänteisyyttä erityisesti koska peli ei välttämättä alussa kulje heti. Joukkueeseen ei siis voi käydä itse liittymässä vaan minulle pitää laittaa liittymispyyntö viestillä eli se onnistuu PSN:n kautta JakePlay77 nimiselle käyttäjälle (mieluiten sitä kautta koska täällä en aina ole kirjautuneena joten en joka päivä lue pikaviestejä mutta PSN tulee kännykkään). Muutkin kuin Jatkoajan käyttäjät ovat tervetulleita eli tämä ei ole ensisijassa Jatkoajan joukkue vaikka tämän foorumistin perustama onkin. Joukkueen nimi on Legendary Winners HC. Myös vierailemaan saa tulla koska ei ole järkeä alkuvaiheessa rajata ulos potentiaalisia pelaajia jatkossa sulkemalla heitä ulos jos eivät heti halua liittyä joukkueeseen. Tervetuloa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantai, relax, vähän bisseä, ja vähän änärii... Noh, eka peli heti 0-4 viiden minsan jälkeen ja vihu kattoo kaikki uusinnat ja alkaa huutaa mikkiin "vatun noob, jätkä ei osaa edes pelata." Noh, peli päättyi 13-4 ja kaikki uusinnat katsottiin, koska hän ilmeisesti tykkäsi niistä... Loppu pelin mikkihuuteluja ei viitti tähän edes laittaa, oli aika painokelvotonta tekstiä (hymiö)
Nämä on kyllä niitä parhaita hetkiä änärin parissa.

Itselläkin muutama hyvä esimerkki.
Esimerkiksi eräässä pelissä vastustaja painoi parilla persepompulla nopeasti 0-3 johtoon ja oli muutenkin todella ärsyttävä pelityyli, kun hinkkasi maila pitkänä kulmissa ja yritti saada keskustaan onetimeria auki. Uusinnat tottakai katsoi, koska eihän niitä maaleja ole varmaan tehnyt kuin sen muutaman tuhat tässä pelissä...
No itse sitten tuttuun pelityyliini taklailen paljon ja tämä ilmeisesti meni tälle hierojalle tunteisiin, kun laittoi pariinkin kertaan viestiä kesken matsin, että "Play normal noob and just leave wasting my time" jne. Ja kun kysyin että mikä on hätänä, niin liikaa kuulemma taklauksia.
No voitin lopulta pelin 4-3 niin että voittomaalin tein viisi sekuntia ennen loppua. Laitoin vain sitten kuittia, että kukas se noob oikein onkaan, niin sieltä tuli sitten varmaan kymmenen viestiä caps lockilla takaisin icetiltistä ja uhkailua, kuinka saa hommattua ikuisen bännin Xboxille jne.

Toinen hauska tapaus oli, kun joku todennäköisesti nuori kaveri laittoi ennen peliä viestiä, että antaa mulle 5000 coinsia, jos annan hänelle kolme maalia. No ovelana kettuna sitten painoin ensin taululle 4-0 lukemat ja otin maalivahdin pois ja annoin toisen tehdä ne kolme maalia. Aloin taas pelaamaan ja taisi jossain 8-3 tilanteessa lähteä menemään. Laitoin sitten perään viestiä, että niin millois siirrät ne coinsit mulle, niin tuli vain "Fuck you" perään.
Ja en todellakaan noita ollut haluamassa kunhan kettuilin. Kaverilla varmaan oli tarkoitus saada se kolme maalia etumatkaa ja juosta sitten kiekon kanssa karkuun loppupeli tai jotain.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Uusi EASHL-joukkue on perustettu. Jäsenkutsuja jo pari lähetetty eli todennäköisesti käytännössä on jo kolme pelaajaa joukkueessa. Joukkue on yksityinen-tilassa mutta lisää pelaajia ehdottomasti otetaan mukaan mutta mieluummin laadun mukaan eli mieluiten vaikka se 5-6 aktiivista pelaaja kuin iso määrä vaan listoilla olevia. Tavoitteena pelata ainoastaan 6vs6 ja mieluiten ilman botteja mutta 4vs4 pelit käyvät myös esimerkiksi. Tavoitteena pelata siten mieluummin ainoastaan 6vs6 pelejä vaikka vähemmän kuin 3vs3:a.

Peliajat pääsääntöisesti iltaisin 2-3 kertaa viikossa esimerkiksi ja pyritään säännöllisyyteen sekä mitä edellä mainittiin että jos ei löydä pelaajia 6vs6-puolella pelaamaan niin ei pelata ollenkaan. Itse olen pelannut pääosin hyökkääjänä joko oikealla tai vasemmalla mutta viimeaikoina maalivahtina olen alkanut opettelemaan joten silläkin paikalla jatkossa voi onnistua jos saa kokemusta enemmän. Maalivahdiksi kuitenkin haussa paikan erikoismies - mielellään kokemusta enemmän omaava.

Yksi jo kutsutuista pelaa mieluiten sentterinä ja toinen ymmärtääkseni pakkina. Pakeille tarvetta (erityisesti sillä paikalla miellään säännöllisesti pelaaville) ja hyökkääjille. Toinen kutsutuista ei välttämättä jatka NHL21:ä joten kuukauden päästä mahdollisesti hänen tilalleen tarvitaan joku. Nyt toiveena saada mukaan kolmen lisäksi ainakin sama määrä jotka olisivat kiinnostuneita pelaamaan säännöllisesti muutaman kerran viikossa ja 6vs6:a. Toivotaan pitkäjänteisyyttä erityisesti koska peli ei välttämättä alussa kulje heti. Joukkueeseen ei siis voi käydä itse liittymässä vaan minulle pitää laittaa liittymispyyntö viestillä eli se onnistuu PSN:n kautta JakePlay77 nimiselle käyttäjälle (mieluiten sitä kautta koska täällä en aina ole kirjautuneena joten en joka päivä lue pikaviestejä mutta PSN tulee kännykkään). Muutkin kuin Jatkoajan käyttäjät ovat tervetulleita eli tämä ei ole ensisijassa Jatkoajan joukkue vaikka tämän foorumistin perustama onkin. Joukkueen nimi on Legendary Winners HC. Myös vierailemaan saa tulla koska ei ole järkeä alkuvaiheessa rajata ulos potentiaalisia pelaajia jatkossa sulkemalla heitä ulos jos eivät heti halua liittyä joukkueeseen. Tervetuloa!!!


Legendary Winners HC aloitti eilen neljällä pelaajalla 6vs6:sten pelaamisen jossa tarkoituksena on että mieluummin ollaan pelaamatta kuin pelataan kolmosia tai 6vs6:a kolmella eli pelataan vain jos saadaan kaukaloon vähintään se neljä. Siitä koetetaan pitää kiinni. Eilen neljä pelaajaa riitti yhteen otteluun jossa tuli avausvoitto. Tosin vastustajalta ilmeisesti putosi maalivahti (meilläkin oli ihmisveskari) joten peli tuolloin ilmeisesti loppuu jos kummallakin on aloittaessa on ihmisveskari joista toinen putoaa pois kesken. Näin eilen ilmeisesti kävi koska numerot olivat viimeiseen erään lähdettäessä meille 3-2 ja peli oli siten vielä avoin joten vaikea uskoa ragequittaukseen.

Olisimme ehkä voittaneet jokatapauksessa koska olimme hyvin pelissä ja yllättävän hyvin heti ekassa ottelussa kulki kokoonpanolla jolla emme sellaisenaan olleet ennen pelanneet. Osa oli pelannut aiemmin yhdessä mutta osa ei joten tuolla kokoonpanolla emme olleet aiemmin koskaan yhdessä missään pelanneet ja siihen nähden meni hyvin. Toki taso oli vasta 10.divari ja siellä avauspeli mutta kuitenkin hyvä alku. Alku oli vaikea ja olimme 0-2-tappiolla nopeasti mutta peli parani mitä pidemmälle erä meni ja toisessa erässä jo menimme ohi.

Mutta tulkitsin että kaikkien mukanaolleiden mukaan positiivinen kokemus ja tuosta on hyvä jatkaa. Lisää pelaajia vaan tarvitaan jotta tuo neljän pelaajan minimi pysyisi todennäköisimmin jokatilanteessa jos yksi lopettaa illan aikana. Eiköhän uusia pelaajia löydy mutta kun keväällä perustin joukkueen ei se pelannut yhtään peliä ja lakkautin sen koska pelaajia ei löytynyt. Tosin silloin vedin kyllä osittain hieman henkeäkin EASHL:n pelaamisen jälkeen joten en liiemmin aktiivisesti panostanut pelaajien etsintään. JHL:än myös tuolloin suuntasin enemmän paukkuja. Nyt on JHL tauolla osaltani ennen NHL21-versiolla aloitettavaa kautta joten nyt mielelläni pelaan - jos vaan mahdollista - 6vs6-pelejä joko ilman botteja tai maksimissaan kahdella botilla. Hyvä alku tälle ja toivotaan että pelejä tulee säännöllisesti ja koko vuoden eli tämä versio loppuun ja koko seuraavan version ajan. Siihen pyritään.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onhan tuo HUT, jota kumminkin tykkään pelata, ollut ihan täyttä paskaa joulun jälkeen. Tota näyttää pelaavan suurinpiirtein kaikki apukoululaiset pitämällä ohjainta pöydällä ja sitten minä, joka uskon vielä kunnon online jääkiekkopeliin. Pitäkää pelinne, minä en enää jaksa. Sääli että,sinällään hyvä lätkäpeli on pilattu noitten bottijuttujen kanssa.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Olikos se nyt niin, että NHL21 ei ole tulossa PS5 alustalle?
Ainakin tähän varautunut, niin eipä tarvii tuota PS5 alustaa kiirehtiä ostamaan todellakaan.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Täällä kovasti pohdin uuden änärin ostoa juurikin hutin vuoksi mutta on vissiin viime vuosina ollut aikamoista pettymystä tämä peli niin en nyt oikein tiedä mitä tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nhl21 tehdään ps4:lle. Tuota pystyy halutessaan pelaamaan myös pleikka vitosella, mutta sitä siis ei ole "pakko" änärin vuoksi ostaa.

Itse vakavasti mietin koko painoksen skippaamista. Mielelläni pelaisin kokonaan uudelle sukupolvelle suunniteltua painosta, vaikka siihenkin joutunee tuttuun EA-tyyliin pettymään.

Änärissä mua kiinnostaa lähinnä Be a GM -pelimuoto ja frendien kanssa väännetyt online-pelit. Esim Silkkerin kanssa meillä on erittäin toimiva ja koukuttava MM-kisaformaatti A- ja B-sarjoilla nousijoineen ja putoajineen.

Jos pystyn jatkamaan PS5:llä mun Be a GM (vai mikä seuratila se nykyään onkaan) tallennusta, niin ei taida uusi peli olla ostamisen väärti. Jos taas homman joutuisi aloittamaan alusta, niin samapa tuo olisi ostaa uusi.

Mulle homman suola tuossa pelimoodissa on oman jengin pitkäjänteinen kehittäminen ja random draft-varausten kasvaminen 6. kiekalta NHL:n vakiopelaajaksi.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Täällä kovasti pohdin uuden änärin ostoa juurikin hutin vuoksi mutta on vissiin viime vuosina ollut aikamoista pettymystä tämä peli niin en nyt oikein tiedä mitä tehdä.

Sarjan fanina since nhlpa93 snes olen itsekin ehkä tähän ratkaisuun päätymässä, niin monta vuotta samat kipupisteet ea:n pelissä. NHL20 ei tosiaan kauaa jaksanut pelata. Perheellisnä ihmisenä vapaa-ajan haluaa käyttää oikeasti mahtaviin asioihin, joihin änärikin toki lukeutuu joukkuepeleissä, ja toki onlinessäkin ilman momentumia ja lyijyliivi-gp päivityksiä, joiden jälkeen julkaisupäivän peli on muisto enää, muutaman gameplay päivityksen jälkeen, "kun liika muutos peliin ei olekaan hyvästä")

ps3 sai pelata vaikka 5vs5 offlinessä, ps4 onnistui enää 2vs2, joten onko tietoa mikä on ps5 laita, pystyykö offlinessä pelaten vetää 3vs 3 turnauksia? Mielestäni yksi pahimmista puutteista, sillä liveturnaukset ihmispelaajien ollessa 3vs3 on kuitenkin vielä paljon hauskempia, kuin 2vs2 (5vs5 peli siis kyseessä, osa pelaajista tekoälyjä).
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse vakavasti mietin koko painoksen skippaamista. Mielelläni pelaisin kokonaan uudelle sukupolvelle suunniteltua painosta, vaikka siihenkin joutunee tuttuun EA-tyyliin pettymään.

Änärissä mua kiinnostaa lähinnä Be a GM -pelimuoto ja frendien kanssa väännetyt online-pelit. Esim Silkkerin kanssa meillä on erittäin toimiva ja koukuttava MM-kisaformaatti A- ja B-sarjoilla nousijoineen ja putoajineen.

Jos pystyn jatkamaan PS5:llä mun Be a GM (vai mikä seuratila se nykyään onkaan) tallennusta, niin ei taida uusi peli olla ostamisen väärti. Jos taas homman joutuisi aloittamaan alusta, niin samapa tuo olisi ostaa uusi.

Mulle homman suola tuossa pelimoodissa on oman jengin pitkäjänteinen kehittäminen ja random draft-varausten kasvaminen 6. kiekalta NHL:n vakiopelaajaksi.

Itse olen NHL20:ssä pelannut käytännössä pelkästään Franchise modea. Ostin pelin vasta joskus Helmikuussa mutta olen nyt noin puolen vuoden aikana tahkonnut 7 kautta siten että pelaan kauden alusta noin 30-40 peliä kasaillen joukkuetta ja sitten simuloinut pleijareihin ja pelannut ne. Se on aina hieno tunne kun kauden päätteeksi jonkun löydön tai oman varauksen overall onkin pompannut monta pykälää ylöspäin. Se tuossa on tietty huonoa että 7 kauden jälkeen suuri osa nykypelaajista on jo jäänyt eläkkeelle ja tilalle on tullut Jussi Jagreita.

Peleistä bottia vastaan on saanut ihan viihdyttäviä kun on viilannut slidereita niin että maalinteko ja kiekonhallinta on vähän vaikeampaa ja kun koittaa itsekin pelata niin ettei hae pelkkää takatolppa onetimeriä. Lisäksi kun vaihtaa kameran alternateksi niin tulee vieraspeleihin haastetta kun on 2 erää alaspäin.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Uusi bugi? Äsken 3vs3 sparripelissä 3-0 johtomaalin jälkeen alkoi tasainen järkyttävä lagi niin että peli eteni hyvin hyvin hitaasti nykien tasaisesti muutaman minuutin kunnes teimme 4-0 maalin ja vihut lähti?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Auttakaa noloa keski-ikäistä. Pelailen lähinnä kausi-moodissa jonkun pelin silloin, toisen tällöin. Mistä ihmeestä saan laitettua asetuksissa jatkoajat pelattavaksi 3 vs 3? Nyt ne on 5 vs 5.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistaakseni ei pysty vaihtamaan enää tallennuksen luomisen jälkeen, vaan pitää valita ennen kauden alkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös