Perjantai, relax, vähän bisseä, ja vähän änärii... Noh, eka peli heti 0-4 viiden minsan jälkeen ja vihu kattoo kaikki uusinnat ja alkaa huutaa mikkiin "vatun noob, jätkä ei osaa edes pelata." Noh, peli päättyi 13-4 ja kaikki uusinnat katsottiin, koska hän ilmeisesti tykkäsi niistä... Loppu pelin mikkihuuteluja ei viitti tähän edes laittaa, oli aika painokelvotonta tekstiä (hymiö)
Nämä on kyllä niitä parhaita hetkiä änärin parissa.
Itselläkin muutama hyvä esimerkki.
Esimerkiksi eräässä pelissä vastustaja painoi parilla persepompulla nopeasti 0-3 johtoon ja oli muutenkin todella ärsyttävä pelityyli, kun hinkkasi maila pitkänä kulmissa ja yritti saada keskustaan onetimeria auki. Uusinnat tottakai katsoi, koska eihän niitä maaleja ole varmaan tehnyt kuin sen muutaman tuhat tässä pelissä...
No itse sitten tuttuun pelityyliini taklailen paljon ja tämä ilmeisesti meni tälle hierojalle tunteisiin, kun laittoi pariinkin kertaan viestiä kesken matsin, että "
Play normal noob and just leave wasting my time" jne. Ja kun kysyin että mikä on hätänä, niin liikaa kuulemma taklauksia.
No voitin lopulta pelin 4-3 niin että voittomaalin tein viisi sekuntia ennen loppua. Laitoin vain sitten kuittia, että kukas se noob oikein onkaan, niin sieltä tuli sitten varmaan kymmenen viestiä caps lockilla takaisin icetiltistä ja uhkailua, kuinka saa hommattua ikuisen bännin Xboxille jne.
Toinen hauska tapaus oli, kun joku todennäköisesti nuori kaveri laittoi ennen peliä viestiä, että antaa mulle 5000 coinsia, jos annan hänelle kolme maalia. No ovelana kettuna sitten painoin ensin taululle 4-0 lukemat ja otin maalivahdin pois ja annoin toisen tehdä ne kolme maalia. Aloin taas pelaamaan ja taisi jossain 8-3 tilanteessa lähteä menemään. Laitoin sitten perään viestiä, että niin millois siirrät ne coinsit mulle, niin tuli vain
"Fuck you" perään.
Ja en todellakaan noita ollut haluamassa kunhan kettuilin. Kaverilla varmaan oli tarkoitus saada se kolme maalia etumatkaa ja juosta sitten kiekon kanssa karkuun loppupeli tai jotain.