En ainakaan itse huomannut mitään eroa päivityksen jälkeen. Monet teistäkin luulee olevansa hyviä eikä ymmärrä sitä että joku saattaa olla teitä parempi. Sit syytetään peliä kun ei pärjätä. Itsekkin aikaisemmin syytin vaikka ketä kun tuli turpaan, mutta lopulta tajusin ettei aina voi voittaa.
Tämä muuten oikeesti laittaa miettimään omaa pelaamista. Osaanko oikeasti pelata tätä vai osaanko pelata vain muita paremmin pelin säännöillä? Olen ollut 20vuotta tilastojen mukaan ihan hyvä pelaamaan, mutta nyt olen aivan ihmeellisissä vaikeuksissa. Vielä pari viikkoa sitten kaikki toimi kuten kuuluukin ja nyt en osaakkaan syöttää onetimeria tai puolustaa normaalisti äijää pois. Tai osaan välillä, sitten kun peli päättää hetkeksi toimia.
Tämä muistuttaa vähän parin vuoden takaista sekoilua. Ekaksi ea lanseerasi uutena ominaisuutena defence stickin ja sitä piti koko vuoden ajan harjoitella. No seuraavassa änärissä sitten poke checkistä tuli aina jäähy. Hauska jekku, että eka piti mailalla puolustaa ja sitten sitä mailaa ei saanut käyttää ollenkaan. Taisi ekan kuukauden jäähyt pyöriä jossain 30-40min per ottelu.
Joskus pakki-pakki syötöt oli hyvä taktiikka, mutta sekin muutettiin mahdottomaksi, kun olihan se epäreilua, jos joku teki maalin sillä tavalla. Takaperin luistelun helppous otettiin jo pari kuukautta sitten pois, mikä toki oli hyvä asia. Olihan se ärsyttävää, kun vihu tulee perse pystyssä koko kentän läpi.
Aina näihin muutoksiin on yleensä tottunut aika nopeasti ja yleensä ne muutokset ovat olleet ihan tarpeellisia, mutta nyt tuntuu, että nyt tästä poistettu lähes kaikki "vippaskonstit". Nyt ehkä mielestäni pakit ovat helpommin mukana ja viivasta pääsee hyvin ampumaan. Kyllä tähänkin päivitykseen toivottavasti tottuu, mutta kyllä pelit jää siihen, jos seuraavassa päivityksessä tämän päivityksen hyödyt otetaan taas pois.
Ei kukaan jaksa joka kuukausi opetella peliä uudestaan. Olisi ihan jees, jos peli olisi sama minkä ostin syyskuussa.