NHL20 – yleinen keskustelu

  • 279 496
  • 1 529

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Taas tuli erikoinen homma vastaan. Kaveri ei ottanut kertaakaan aloituksessa asentoa ja silti voitti suurimman osan, onko omaa huonoutta taas vai eikö sillä aloituksellakaan ole merkitystä tässö pelissä, kunhan lyöty mukaan kosmeettisia vaihtoehtoja. Oli se kyllä rankiltaan lähes 200 parempikin
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Nyt on alkanut kulkea pelit ihan eri tavalla, hommasin kakkosen sentteriksi Rod Brind'Amourin, maaliin David Rittich, on kyllä toiminut loistavasti. Aloituksissa edelleen suurimmat ongelmat kun yli puolet aina vastustajalle..
 
Nyt on alkanut kulkea pelit ihan eri tavalla, hommasin kakkosen sentteriksi Rod Brind'Amourin, maaliin David Rittich, on kyllä toiminut loistavasti. Aloituksissa edelleen suurimmat ongelmat kun yli puolet aina vastustajalle..
Leaders-kokoelman Mikko Koivu on viritetty ottamaan aloitukset 99-arvolla. Minulla on tuo ja homma toimii.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Liekö joku dynaamisuus vai mikä, mutta pärjään yhä ihan perus ukoilla kaikille legendoille tuolla ultimatessa. Miten joku voi ostaa rahalla tähän jotain, jos ne on ihan yhtä hyviä kun minun ilmainen joukkue.. Vähän haisee sellainen huijaus, ei nyt ihan suoraa kusetusta ole mutta tulee ihan huijari olo itsellekkin. Typerää jos joku oikeasti laittaa 1000 euroa tähän vaan sen takia että saisi pientä etua peliin.

Joo, ite vaihtelen 2 jengin välillä, toisessa pelkkiä kultaisia pelaajia (parhaimmisto kuitenkin, McDavid, AO, etc) ja toisessa
sitten legejä ja kaikenmaailman erikoiskortteja. Kultajengillä oon pärjännyt paremmin. Älkää oikeesti laittako niihin pakkoihin
oikeeta rahaa, ellei sitten keräilymielessä halua kortteja. Pelisuoritusta ne eivät isossa kuvassa muuta.

Tämän vuoden Huttiin liittyen niin saako 5 collectible-iconilla varmuudella valittua Selänteen?
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
saako 5 collectible-iconilla varmuudella valittua Selänteen
Saat valintapaketin, jossa voit valita neljästä pelaajasta yhden. Saatavat pelaajat:
- Selänne
- Mikita
- Sakic
- Forsberg
- Hull
- Pronger
- Yzerman
- Potvin
Eli noista 8 pelaajasta peli laittaa 4 pakettiin ja niistä saat valita yhden. Eli ei ole Teemu 100% jos teet setin
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Saat valintapaketin, jossa voit valita neljästä pelaajasta yhden. Saatavat pelaajat:
- Selänne
- Mikita
- Sakic
- Forsberg
- Hull
- Pronger
- Yzerman
- Potvin
Eli noista 8 pelaajasta peli laittaa 4 pakettiin ja niistä saat valita yhden. Eli ei ole Teemu 100% jos teet setin
Joo ei ole ei. Ekalla kerralla tuli Fobba Säkit Potvin ja Yzerman. Ja yzermanista ei ollu settiä vielä. Otin umpipaskan Foban.

Tokalla setillä sain sit Selänteen. Yks kortti nuiden kahden setin jälkeen ja olisi saanut jo Marion tai Väinön.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Pelasi varmaan hybridi komennoilla jolloin aloituksissa käsittääkseeni etulyöntiasema
Tästä olen eri mieltä. Sentterinä olen monta vuotta pelannut EASHL:ssä ja pelannut aina hybrideillä. Sama kivi, paperi, sakset systeemi, vaikka pelaisit millä. Itse asiassa huvittaa, että paremmin sujuu välillä aloitukset jollain Stamkosin peruskortilla. Milloinkahan pääsee pelaamaan ilman mitään avustuksia? Eli pelaajat ratkaisevat ottelun.. Ei varmaan EA:n aikakaudella!
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Tästä olen eri mieltä. Sentterinä olen monta vuotta pelannut EASHL:ssä ja pelannut aina hybrideillä. Sama kivi, paperi, sakset systeemi, vaikka pelaisit millä. Itse asiassa huvittaa, että paremmin sujuu välillä aloitukset jollain Stamkosin peruskortilla. Milloinkahan pääsee pelaamaan ilman mitään avustuksia? Eli pelaajat ratkaisevat ottelun.. Ei varmaan EA:n aikakaudella!

Vastustaja ei näe aloituksessa otettasi, jos pelaat hybridillä. Eli tavallaan edun saaminen pitää paikkansa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tokalla setillä sain sit Selänteen. Yks kortti nuiden kahden setin jälkeen ja olisi saanut jo Marion tai Väinön.
Omasta mielestä Väinön ja Marion 91-laput yliarvostettuja. Alemman ovr:n miehiä ykköskentässä, toimii paremmin.
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Miksiköhän en jo syksyllä hoksannut tätä Rivalsin koukuttavuutta ja hienoutta... Viikkopalkinnot sen verran muhkeita, että kilpailukykyisemmän joukkueen olisi saanut jalkeille yllättävänkin näppärästi.

Nyt on tullut erityisesti tuota mainittua HUT-muotoa tahkottua seuraavanlaisella, edelleen hyvin suomipainotteisella tiimillä:

Rantanen 84 (A) - Barkov 87 - Laine 85
Teräväinen 84 - Aho 85 - Granlund 81 (A)
F. Forsberg 83 - Hintz 82 - Ehlers 83
Donskoi 83 - Koivu 82 (C) - Meier 84

Heiskanen 84 - Klingberg 82
Ekman-Larsson 82 - Ellis 83
Määttä 79 - Vatanen 84

Rinne 85
Rask 82

Mukava ollut pelailla, mutta pitäisi se vielä astetta kilpailullisempikin kokoonpano pistää vielä kasaan... Toki onhan tässä älyttömästi "henkistä momentumia" kun saa esimerkiksi tuolla Ahon kentällä aina joskus jonkun hillittömän myllytyksen vastaustajan päätyyn aikaiseksi. Muutaman pelaajan päivittämistä parempaan vaihtoehtoon/paranneltuun korttiin samasta kaverista tämäkin kokoonpano joka tapauksessa vaatisi.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Vastustaja ei näe aloituksessa otettasi, jos pelaat hybridillä. Eli tavallaan edun saaminen pitää paikkansa.
Kyllä tuntuvat näkevän, koska on tullut NHL 14 65% aloituksesta alaspäin joka vuosi.. Apukomennot päälle ja peli neuvoo kuinka voitat aloituksen! Eikös tuo nyt näe, jos mie aloitan sauvalla, enkä näppäimillä? Tuskin se sauva yhtään erilainen on..

Tuo on muuten hyvä uudistus, että jos toinen vain sitoo, niin sen voittaa aina kämmenellä. Näinhän ei aiemmin ollut. Lisäksi on otettava huomioon, että peliä pelaavat myös ihmiset, joita rajoittaa jokin vamma. Näitä varten pelissä on hybridit ja 94 asetukset. Kaikkein paras olisi, jos itse saisi säätää nuo ohjain asetukset mieleisekseen.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Kyllä tuntuvat näkevän, koska on tullut NHL 14 65% aloituksesta alaspäin joka vuosi.. Apukomennot päälle ja peli neuvoo kuinka voitat aloituksen! Eikös tuo nyt näe, jos mie aloitan sauvalla, enkä näppäimillä? Tuskin se sauva yhtään erilainen on..

Tuo on muuten hyvä uudistus, että jos toinen vain sitoo, niin sen voittaa aina kämmenellä. Näinhän ei aiemmin ollut. Lisäksi on otettava huomioon, että peliä pelaavat myös ihmiset, joita rajoittaa jokin vamma. Näitä varten pelissä on hybridit ja 94 asetukset. Kaikkein paras olisi, jos itse saisi säätää nuo ohjain asetukset mieleisekseen.

No ainakin itselle on tullut vastaan pelaajia, jotka hybrideillä eivät ota mitään otetta aloituksessa. Ajoitus, sekä vasta otteet käyttöön, ei se sen vaikeampaa ole.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Kuinkahan helppoa tässä on saada nuo kaikki parhaimmat erikoiskortit? Vittu kuinka paskaa on pelata kun vastustaja kortit on kaikki 89+ ovr. Aika heikkotasoista porukkaa jos noilla korteilla sijoittuu mun kanssa samaan taitoluokkaan. Niin ja vaikka näistä laukauksista on ollu puhetta, niin silti, 5-6 kärryyn vaikka 22-16 vein laukaukset. Keskialueen sumppu ainut taktiikka jolla voi saada kohtuullisia lukemia, muuten hyökkääjien puolustaminen loppuu ainakin kokonaan.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
No ainakin itselle on tullut vastaan pelaajia, jotka hybrideillä eivät ota mitään otetta aloituksessa. Ajoitus, sekä vasta otteet käyttöön, ei se sen vaikeampaa ole.
Mie luulen näiden olevan 94 asetus pelaajia. Mie en ainakaan voita yhtään aloitusta hybrideillä ilman otetta.. Hybridi on melko sama kuin oletus, vaikka siinä käytetään nappejakin. 94 asetuksissa sie voit pitää spurttia loputtomiin, eikä äijä hyydy. Muuten ovat älyttömän kankeat.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Mie luulen näiden olevan 94 asetus pelaajia. Mie en ainakaan voita yhtään aloitusta hybrideillä ilman otetta.. Hybridi on melko sama kuin oletus, vaikka siinä käytetään nappejakin. 94 asetuksissa sie voit pitää spurttia loputtomiin, eikä äijä hyydy. Muuten ovat älyttömän kankeat.

Okei, itse en ole skill stick mahdollisuuden jälkeen muita käyttänyt.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kuinkahan helppoa tässä on saada nuo kaikki parhaimmat erikoiskortit? Vittu kuinka paskaa on pelata kun vastustaja kortit on kaikki 89+ ovr. Aika heikkotasoista porukkaa jos noilla korteilla sijoittuu mun kanssa samaan taitoluokkaan. Niin ja vaikka näistä laukauksista on ollu puhetta, niin silti, 5-6 kärryyn vaikka 22-16 vein laukaukset. Keskialueen sumppu ainut taktiikka jolla voi saada kohtuullisia lukemia, muuten hyökkääjien puolustaminen loppuu ainakin kokonaan.

Tuurista se on kiinni, että mitä sieltä pakoista tulee. Jossain pakassa saattaa olla jopa useampi hyvä kortti ja sitten vastaavasti ei tuu mitään hyvää. Ei sen ihmeellisempää tarvitse, että saa sen 89+ joukkueen.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Nyt kun tähän ilmeisesti saadaan tungettua kaikki vitun dynamic difficultyt sun muut, niin olisiko mahdollista saada itsensä tasoisia joukkueita vastaan? Tuntuu että mä oon ainut kellä on pelkkiä kultapelaajia kokoonpanossa. Millä logiikalla siis muodostuu nuo otteluparit? Ottaisivat ton dynamic difficultyn helvettiin ja asettaisivat niin, että tulee suunnilleen samantasoisen joukkueen omaavia pelaajia vastaan, tätäkin peliä varmasti aika moni pelaa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Nyt kun tähän ilmeisesti saadaan tungettua kaikki vitun dynamic difficultyt sun muut, niin olisiko mahdollista saada itsensä tasoisia joukkueita vastaan? Tuntuu että mä oon ainut kellä on pelkkiä kultapelaajia kokoonpanossa. Millä logiikalla siis muodostuu nuo otteluparit? Ottaisivat ton dynamic difficultyn helvettiin ja asettaisivat niin, että tulee suunnilleen samantasoisen joukkueen omaavia pelaajia vastaan, tätäkin peliä varmasti aika moni pelaa.

Riippuu vähän, että mitä pelaat, mutta yleisesti pitäisi tulla samantasoisia vastaan. Välillä kuitenkin saattaa vihu tulla aivan eri divarista ja jopa pari kertaa putkeen. Kerran, kun olin nousemassa 5.divarista 4.divariin, niin peli päätti arpoa minulle kaksi viimeistä vastusta 1.divarista. Siinä vasta olikin epäreilut jaot ja piti lopettaa molemmat matsit jo hyvissä ajoin.

Mutta siis. Kyllä tuon vastuksenhaun pitäisi olla aika tarkka.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Riippuu vähän, että mitä pelaat, mutta yleisesti pitäisi tulla samantasoisia vastaan. Välillä kuitenkin saattaa vihu tulla aivan eri divarista ja jopa pari kertaa putkeen. Kerran, kun olin nousemassa 5.divarista 4.divariin, niin peli päätti arpoa minulle kaksi viimeistä vastusta 1.divarista. Siinä vasta olikin epäreilut jaot ja piti lopettaa molemmat matsit jo hyvissä ajoin.

Mutta siis. Kyllä tuon vastuksenhaun pitäisi olla aika tarkka.
Ok, silti dynamic difficulty helvettiin. Mitä helvetin järkeä sun on edes rakentaa mitään joukkuetta jos sillä ei periaatteessa voi pärjätä? Hyvällä logiikalla tämäkin tehty. Jälleen joukkue joka on helvetisti parempi, niin eipä vaan täälä mitään apuja tullut. Vittu voikin olla sekava peli.

Jos muita parannuksia miettii, niin ainakin se, että maalivahdit olisi edes vähän parempia, ja onetimereiden puolustaminen olisi helpompaa, suunnilleen niin, että jos vedot olisi 25-25, niin peli voisi olla vaikka 2-2, eikä niin että joka kolmas veto menee sisään.

Syötönkatkot, niissäkään ei ole mitään järkeä, vittu ihan se ja sama katkaiseeko niitä syöttöjä, kun siitä noin kaksi sekuntia ja vastustajalla on kiekko uudestaan, ja vain siksi, että kiekko mystisesti lähtee vain lavasta vastustajalle kun se tulee siihen vierelle. Monesti päästänyt maalin, kun asettanut träpin täydellisesti, sitten syötönkatko ja vastustaja nappaa siitä kiekon itselleen ja 2v1 ja tottakai omissa kolisee.
 
Viimeksi muokattu:

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätäkin tullut taas pelattua hieman viime aikoina, franchise moodin puolella. Sliderit asettuneet muutoin varsin hyvin paikoilleen, mutta yksi asia häiritsee. Huitomisjäähyjä tulee aivan helvetisti vaikka miten pienentää noita jäähyslidereita. Kivahan se on erikoistilanteita pelata mutta jos joka pelissä on 10x2min per joukkue niin on siinä muutama liikaa. Nyt on pari slideria jo lähellä nollaa. Ei kuitenkaan huvittaisi ilmankaan jäähyjä pelata.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok, silti dynamic difficulty helvettiin. Mitä helvetin järkeä sun on edes rakentaa mitään joukkuetta jos sillä ei periaatteessa voi pärjätä? Hyvällä logiikalla tämäkin tehty. Jälleen joukkue joka on helvetisti parempi, niin eipä vaan täälä mitään apuja tullut. Vittu voikin olla sekava peli.

Jos muita parannuksia miettii, niin ainakin se, että maalivahdit olisi edes vähän parempia, ja onetimereiden puolustaminen olisi helpompaa, suunnilleen niin, että jos vedot olisi 25-25, niin peli voisi olla vaikka 2-2, eikä niin että joka kolmas veto menee sisään.

Syötönkatkot, niissäkään ei ole mitään järkeä, vittu ihan se ja sama katkaiseeko niitä syöttöjä, kun siitä noin kaksi sekuntia ja vastustajalla on kiekko uudestaan, ja vain siksi, että kiekko mystisesti lähtee vain lavasta vastustajalle kun se tulee siihen vierelle. Monesti päästänyt maalin, kun asettanut träpin täydellisesti, sitten syötönkatko ja vastustaja nappaa siitä kiekon itselleen ja 2v1 ja tottakai omissa kolisee.

Sinulla vaan tuntuu tuo harmitus peliä kohtaan jatkuvan. Edelleenkään en halua pahalla sanoa, mutta kannattaa miettiä oikeasti sitä vaihtoehtoa, että vastaasi tulevat pelaajat ovat vaan parempia kuin sinä. Haet tosi paljon erilaisia syitä, miksi häviät otteluita, mutta mä olen melkoisen varma, että isoin syy on siinä, joka pitää ohjaintasi käsissään.
 
Kohtapuoliin tulee varmaan taas nuo mm-kilpailujen karsinnat. Nyt on hut-joukkue kasattu niitä silmälläpitäen. Viime kerralla tuli kuokkaan mutta palkinnot oli sen verran hyviä että pelasin kaikki viikot läpi.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös