NHL19 – Hockey Ultimate Team

  • 81 316
  • 402

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Heti kun pääsi keulimaan yhteyden toimimisella. Minuutti jäljellä peliä. Voitto tulossa josain kilpailullisessa kaudessa ja EA yhteydet pätkäisee ja minulle tappio. Kiitos.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Heti kun pääsi keulimaan yhteyden toimimisella. Minuutti jäljellä peliä. Voitto tulossa josain kilpailullisessa kaudessa ja EA yhteydet pätkäisee ja minulle tappio. Kiitos.
Eli tiedän nyt ainakin etten lähde nettiä vaihtamaan. Peli se paska on.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
En usko, että voi pelkästään EA:n servereiden piikkiin laittaa. Kyllä täällä monet, jopa suomalaisetkin pelaavat jollakin 2G mokkulalla.
 

EndCircle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Itellä 100 meganen valokuitu ja jokanen pätkäsy ja pelin keskeytyminen on katottu mulle voitoksi. Viime keväänä oli vielä 4g-netti ja tuolloin asia oli oikeestaan päinvastoin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tänään repesi seteist ihan kunnolla. Kaksi kertaa tänään harvinaisten pelaajien setti. Päivällä Conacher(87) ja nyt Parent (87).

Alkaa muutenkin näyttää jengi ihan kivalta. Periaatteena etten yhtään pelaajaa ostaa marketista tai rahalla pakkoja. Tällä hetkellä kovimmat non-tradeable nostot Parent, Conacher, Ovechkin, TOTW-Forsberg, Gilmour, TOTW-OEL,Burns x2, Wheeler, Marchand ja Klingberg. 35K pakoista Kurri, Mahovlich, Kopitar, Hall, Pietrangelo ja Bergeron.

E: Suhde siihen olisiko joukkue kovempi, jos olisin pakkojen sijaan markkinoilta ostanut pelaajani on vaikea arvioida. Settejä olisi varmasti huomattavasti vähemmän saatu tehtyä. Nyt saa yhden 35K pakan päivässä ostettua ja setit päälle kahdeksan tunnin välein.
 
Viimeksi muokattu:

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Itse sain viikko sitten hopeapaketista Taylor Hallin 85, eipä ole kyllä kummosia tehoja tehnyt tai sitten en vaan osaa pelata sillä.
e: muuten ei ole seteistä tullut kun Subban ja Burns mainittavina kortteina.

e2: Kävi ärsyttää ton 82 Loprestin imuroiminen niin vaihdoin maalille ekaa kertaa hopeaveskari 63 Kokmanin (joka on vaan synergian takia kokoonpanossa) niin heti kaks voittoa putkeen ja torjui 90% varmuudella kiekot kun Loprestilla on about 70 peliä 82%. Gretzkyjen sun muiden rannarit nyt uppoo aina kun ei saa pelattua niitä pois. Itse en noista legendoista tai lainapelaajista perusta yhtään jonka takia niitä ei omassa jengissä oo koskaan nähtykkään vaikka pakasta tulis :)
 
Viimeksi muokattu:
Onkos Ultimate Editionin tai muun ennakkotilaussetin tilanneet saaneet tämän viikon ennakkotilauspakkoja? Aiemmin ovat tähän mennessä jo ilmestyneet, mutta meikäläiselle ei ole jostain syystä tullut.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itellä 100 meganen valokuitu ja jokanen pätkäsy ja pelin keskeytyminen on katottu mulle voitoksi. Viime keväänä oli vielä 4g-netti ja tuolloin asia oli oikeestaan päinvastoin.

ite nokitan sen verran, että viime keväänä otin 1000 megasen valokuidun, ja olen mielenkiiinnosta seurannut verkonsuorituskykyä. parhaimmillaan pingi on muutamia millisekunteja, mutta jos kaveri tulee vanhalla mokkulalla pelaamaan, niin tällöin pingi helposti yli 30ms. Tämän jälkeen kaikki katkenneet pelit merkitty kanssa mulle voitoksi.
En tiedä onko EA:n servereissä tapahtunut jotain nhl18 ajoista, mutta siinä pelin jäykkyyden/nopeanreagoimattomuuden ohjaimeen huomasi vielä paremmin 3ms ja 35ms matsien välillä. Uudessa änärissä on pelinopeutta nostettu, niin tämä voi vaikuttaa kanssa siihen, ettei keskinkertaisen verkko yhteyden omaavat vastustajat ole täysin pelikelvottomia, toisin kun nhl18 osa verkkomatseista.

Mutta onhan se nannaa kun tulee toinen kuituyhteys vastaan, niin ping jotain 2ms ja peli on sulavaa. Ehkä EA on viritellyt servua, mihin en usko :D
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tänään repesi seteist ihan kunnolla. Kaksi kertaa tänään harvinaisten pelaajien setti. Päivällä Conacher(87) ja nyt Parent (87).

Alkaa muutenkin näyttää jengi ihan kivalta. Periaatteena etten yhtään pelaajaa ostaa marketista tai rahalla pakkoja. Tällä hetkellä kovimmat non-tradeable nostot Parent, Conacher, Ovechkin, TOTW-Forsberg, Gilmour, TOTW-OEL,Burns x2, Wheeler, Marchand ja Klingberg. 35K pakoista Kurri, Mahovlich, Kopitar, Hall, Pietrangelo ja Bergeron.

Tuo kahden setti on priimaa ja hyvin osunut viiden tavallisenkin osalta. Yhteensä itselläni Hawerchuk(86), Tarasenko, Gostisbehere, Hall, Stamkos, Erik Karlsson, totw-Gibson. Enää ei setistä tullut Tavares mahdu tiimiin kun täytyy ylläpitää synergioita bu, pp, cs ja s.

On myös mainittava että nyt on ihan palkitsevaa pelata 94-komennoilla. Varsin kivuttomasti tuli noustua neloseen. Suurin ase on etten voi pokettaa ja en ota jäähyjä. Vastustajat myös hämmentyvät varsin usein kun tulee erottua pääasiallisesta massasta. Kuitenkin jo kahden änärin verran täytynyt keksiä korvaavia keinoja tattiveivailulle.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
87 aloitukset ovat tervetulleita. Itse häviän tajuttoman suuren määrän aloituksia. Tänäänkin koko pelissä kaksi voitettua. Onko tässä 19 versiossa uudet countterit vai missähän mulla mättää? Jos on jollain vinkkejä niin kiittäen otan ne vastaan.
Vähän myöhässä vastaus, mutta voisikohan johtua siitä, minkä olen itse ainakin tässä pelissä huomannut, eli n. 90% vastustajista aloittaa sillä lailla, että vaihtaa viime hetkellä perus rystyaloituksen kämmenaloitukseen, eli ns. houkuttelee vastustajan aloittamaan sitomistyylillä, mutta saakin sitten countattua sen kämmenaloituksella. Itse monesti kokeilen heti alussa lähteä sitomaan rystyaloitusta vastaan, ihan katsoakseni lähteekö vihu vaihtamaan viime hetkellä. Ei muuta kuin kämmenaloituksen countteria sitten loppupeli ja vastustaja häviää kaikki aloitukset, jos ei tajua vaihtaa tyyliä.

Itse olen nauttinut tämän vuoden pelistä ihan helvetisti. En ymmärä tuosta pokecheckistä vinkuvia, todellakin istut edelleen puolet pelistä jäähyllä jos hakkaat silmittömästi pokea, poke oli alkuun aivan rikki eikä sitä voinut käyttää ollenkaan, nyt se on fiksulla tasolla. Änäri on mennyt paljon eteenpäin viime vuodesta, toisin kuin esimerkiksi FIFA jonka tämän vuoden versio on aivan järkyttävää paskaa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onkos Ultimate Editionin tai muun ennakkotilaussetin tilanneet saaneet tämän viikon ennakkotilauspakkoja? Aiemmin ovat tähän mennessä jo ilmestyneet, mutta meikäläiselle ei ole jostain syystä tullut.
Tuleevat klo 8 vasta ainakin aiemmin tullut. Iltapäivälle menee itselläkin avaamiset. Vkl tuli kahden ukon setistä Kurri ja tänään viikkopakasta #88 Kane!

@Götze eli siis aloitat rystyllä, mutta vedät kämmenen kountterin eli mailannoston? Jos et halua salaisuuksia avata niin otan privanakin vinkit vastaan :D
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Götze eli siis aloitat rystyllä, mutta vedät kämmenen kountterin eli mailannoston? Jos et halua salaisuuksia avata niin otan privanakin vinkit vastaan :D
Ei tämä nyt niin salatiedettä ole, että tarvitsisi salassa kertoa :)
Eli siis kun vastustaja aloittaa rystyllä ikään kuin houkutellakseen aloittamaan sitomisella, joka on rystyn countteri, hän vaihtaakin viime hetkellä kämmenelle vastatakseen tuohon sitomiseen. Usein tuota puolenvaihtoa ei edes näe, joten tuli itsekin hakattua kauan päätä seinään kun ihmettelin, että miksei countterit toimi. Avaan siis itse oikeastaan aina kämmenellä vastatakseni sitomisiin. Ei tarvitse siis vaihtaa itse puolta, jos huomaa että kaveri tekee tuota puolenvaihtelua niin ei muuta kuin kämmenellä aloitat ja teet sitä countteria kämmenelle (mailannosto vai mikä onkaan), oikealla tatilla ylöspäin.

Noin yleensä jos lähtee onlinessa aloittamaan pelkällä perusrystyllä, niin sut sidotaan aivan kokoajan, jos vastassa on edes auttavasti asiansa osaava.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Pakko kysyä hölmöjä ja taidan olla sokea, mutta mistä kahden ukon setistä revitte noita huippu-ukkoja? Ite oon tehny vaan noita "viisi kultapelaajaa yhdeksi harvinaiseksi" -settejä. Onko mulla jääny huomaamatta parempikin vaihtoehto!?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pakko kysyä hölmöjä ja taidan olla sokea, mutta mistä kahden ukon setistä revitte noita huippu-ukkoja? Ite oon tehny vaan noita "viisi kultapelaajaa yhdeksi harvinaiseksi" -settejä. Onko mulla jääny huomaamatta parempikin vaihtoehto!?

Tuon viiden pelaajan setin vierestä pitäisi löytyä ko. setti.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pakko kysyä hölmöjä ja taidan olla sokea, mutta mistä kahden ukon setistä revitte noita huippu-ukkoja? Ite oon tehny vaan noita "viisi kultapelaajaa yhdeksi harvinaiseksi" -settejä. Onko mulla jääny huomaamatta parempikin vaihtoehto!?
Siinähän se on sit sen jälkeen. Vaihda kaksi rare kultaa yhteen. Toki siinä 5 kultaa yhteen rareen voi myös jotain tulla. Itselle tuli siitä Barrien evo. Ei toki voi myydä.

Tuohon 2 rarea yhteen voi tunkea kaikki nontrade 80-83 kortit jos ei jengiin mahdu. Tai jos on useampi niin viisi 80-81 rarea voi esim vaihtaa kultakeräilyyn. Jonka taas voi myydä.

@Götze aivan. Olisi pitänyt lukea ajatuksella läpi. Pitääpäs tohon kiinnittää enemmän huomiota, venkslaavatko ne tuossa aloituksessa sitä enemmänkin. Itse olen joka versiossa ollut paska aloittamaan, vaikka sinällään countterit tiedostaakin. :D
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Saisi tulla jokin setti noille lainapelaajille. Helvetillinen määrä tarpeettomia pelaajia. Suhtautuminen voisi olla parempaa jos nuo oikeasti omistaisi.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Ekaa kertaa tein kahden kortin harvinaisen setin ja työnsin pari turhaa 80 korttia siihen niin napsahti heti 87 McDavid ja oikeella synergialla viel. Joskus käy täälki tuuri näköjään.

e. Viiden pelaajan setistä vielä 83 totw Lindholm. Pakko laittaa nyt paras pistenikkari 79 Donskoi pihalle kun ei muuten mahdu testaamaan Lindholmia...
 
Viimeksi muokattu:

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ekaa kertaa tein kahden kortin harvinaisen setin ja työnsin pari turhaa 80 korttia siihen niin napsahti heti 87 McDavid ja oikeella synergialla viel. Joskus käy täälki tuuri näköjään.

e. Viiden pelaajan setistä vielä 83 totw Lindholm. Pakko laittaa nyt paras pistenikkari 79 Donskoi pihalle kun ei muuten mahdu testaamaan Lindholmia...

Itselleni ei ihan noin kovia pelimiehiä ole tosta setistä tullut kuin tuo McDavid, mutta Stamkos, Tarasenko, Benn, Gostisphere ja Quick on tullut siitä saatua. Pakoista ei sitten olekaan tullut yhtään mitään mainittavaa, paras varmaan joku Filip Forsberg vaikka noita pakkoja on tullut kohta pari tusinaa avattua. Nyt ajattelinkin jättää pakkojen ostamisen sikseen, ja kerään ainakin kuukauden loppuun asti coinseja. Sitten kerätyillä varoilla teen 1-2 täsmähankintaa jotka oikeasti vahvistavat joukkuetta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mutta onhan se nannaa kun tulee toinen kuituyhteys vastaan, niin ping jotain 2ms ja peli on sulavaa. Ehkä EA on viritellyt servua, mihin en usko :D
Viive on suurelta määrin riippuvainen myös käyttäjien ja peliserverin välisestä fyysisestä etäisyydestä, eikä pelkästään yhteyden nopeudesta ja kaapeleiden laadusta. Kahden millisekunnin viive kuulostaa jo enemmän lähiverkon viiveeltä.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viive on suurelta määrin riippuvainen myös käyttäjien ja peliserverin välisestä fyysisestä etäisyydestä, eikä pelkästään yhteyden nopeudesta ja kaapeleiden laadusta. Kahden millisekunnin viive kuulostaa jo enemmän lähiverkon viiveeltä.

juu, siellä on joskus noita huikeita yhteyksiä matseissa, mutta valitettavasti pelkkä oma mersu ei riitä, vaan kaverillakin pitää olla mersu, sekä lisäksi ea:n serverin pitää toimia.
Mutta mutta, ei ole nin jäykkiä pelejä tullut vastaan, mitä nhl18 oli, joka on hyvä asia
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nelosessa mennään ja oma joukkue alkaa vähän pakollakin olemaan tässä. Yhteen settiin uhrasin Tavaresin ja Hedman napsahti. Wheeler sitten äsken viimeinen lisäys toisesta setistä.

Lafleur-Gretzky-Hall
Stamkos-Ferraro-Tarasenko
Seguin-Giroux-Hawerchuk(86)
Wheeler-Gilmour(85)-McDavid(80)

Karlsson-Hedman
Klingberg-Gostisbehere
Aucoin-Hanifin

Gibson(83)
Hopeaveska

Ainoat ilman alkupakoista tai seteistä tulleet pelurit ovat Seguin, Hanifin, Klingberg ja Gilmour. Synergioina bu, cs ja pp. Pikakiiturista oli tingittävä.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Pelin aikana kun testaan pingiä niin itellä on aina se yli 15 ja näyttää hyvää yhteyttä, mutta esim pelaajan vaihdot kesken pelin tulee juuri sen noin sekunnin viiveellä minkätakia on ärsyttävä yrittää pelata ja kun ei tiedä johtuuko tuo nyt EA:sta vai omasta netistä kun tuntuu vaihtelevan viikottain toimivuus. En tiedä miten alhainen tuo ping voi edes olla mutta itellä tökkii peli yhtä paljon näyttää se pingi 15 tai 40. Pitäskö tässä alkaa nettikaupoille kun kerrankin Telialta näyttää saavan nykyisen 50megasen laajakaistan tilalle satastakin tähän taloon, veikkaampa vaan ettei tuo käytännössä tuo mitään eroa pelaamiseen kun koko peli tökkii valikkoja myöten mikä ei pitäisi kyllä netistä riippuvainen olla. Onneks noita sopimuskortteja voi nykyään laittaa täytön kanssa niin edes joku asia helpottui. Oispa valokuitu..

edit klo 23:34: onhan tää kyl älyttömän laginen peli, tein maalin niin pelaaja näkyi uusinnassa tärisemässä keskellä alakatsomoa katsojien päällä :D muutenkin tämän viikon maaleista ainakin kymmenen on tullut jonkun bugin kautta ja mennyt vahingossa mm. tyhjä maali edessä ja kiekko muuttaa ennen siniviivaa suuntaa 90 astetta osumatta mihinkään, mutta onneks meni edes maaliin.
 
Viimeksi muokattu:
muutenkin tämän viikon maaleista ainakin kymmenen on tullut jonkun bugin kautta ja mennyt vahingossa mm. tyhjä maali edessä ja kiekko muuttaa ennen siniviivaa suuntaa 90 astetta osumatta mihinkään, mutta onneks meni edes maaliin
:DD Kun EA-tasoitus ja EA-bugi kohtaavat. Ollut muuten uusimman päivityksen jälkeen aika jäätävää tuo tasoittelu. Välillä sysipaskatkin vihut laittavat käyntiin semmoisen shown että huhhuh ja alta pois. Myös ihme hörppyjä ja moken+muiden bottien älyttömyyksiä on ilmestynyt entistä enemmän. Ei kovin hyvä tilanne, kun vituttaa hävitä ja vituttaa voittaa
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
:DD Kun EA-tasoitus ja EA-bugi kohtaavat. Ollut muuten uusimman päivityksen jälkeen aika jäätävää tuo tasoittelu. Välillä sysipaskatkin vihut laittavat käyntiin semmoisen shown että huhhuh ja alta pois. Myös ihme hörppyjä ja moken+muiden bottien älyttömyyksiä on ilmestynyt entistä enemmän. Ei kovin hyvä tilanne, kun vituttaa hävitä ja vituttaa voittaa

Jep. Vielä ei onneksi yhtään tappiota ole tullut tämän takia, mutta täysin turhaan vihu on saanut pelin vietyä jatkoille tai rankkareille. Oli eilen illalla aivan uskomatonta taas, kun vedot olivat minulle 31-8 ja peli meni jatkoille tilanteessa 2-2. Vihun ainoat maalit olivat tietysti minun omia ja toinen maaleista tuli vielä minun ollessa ylivoimalla. Syötin "vahingossa" maalivahdille, mikä ei osannu ottaa haltuun ja oma botti pakki työntää kiekon omiin. Ei vaan voi ymmärtää.

Nämä on oikeasti välillä todella ärsyttäviä. Kaudessa se on aina super hauskaa jos on tullut itselleen juuri käkättimeen 5-0 joltain oikeasti hyvältä pelaajalta, mutta sitten seuraavassakin tulee tappio koska omat pelaajat alkavat pelata ylivoimallakin kuin pelle hermannit.

Edit. Kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös