NHL19 – Hockey Ultimate Team

  • 80 635
  • 402

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Älkää koskaan tehkö sitä virhettä, että häviätte tahallanne, jotta pääsette takaisin alempiin divareihin. Ostin siis tämän pelin oliko kaks kuukautta sitten. Toki tullu Änäreitä pelattua läpi elämän. Nyt ensi kertaa kunnolla aloin pelata HUT:ia, kun yksinkertaisesti yksinpeli ei vain tarjoa yhtään mitään. Pääsin 2. divariin suht helposti. Oliko 9. divari ja 5. divari, jotka piti pelata uudestaan, jotta pääsen eteenpäin. Kakkoseen päästessä joukkueen KOK oli muistaakseni 87, eikä pelaamisessa ollut enää mitään järkeä, kun 99 kavereita vetää ohi vasemmalta ja oikealta ja tietty se kiekonsuojaus ja kaikki hirvee rämpytys mitä jo siellä alkaa tulemaan jo kolmosessa niin, että hiki valuu pelatessa. Päätin, että aloitan ns. alusta ja kulutin tuntikausia, että häviön tarpeeksi otteluita päästäkseni alimpaan divariin. En jaksanut kuin 9., mutta nyt on piru merrassa. Peli on äärettömästi vaikeampaa kuin ylemmillä tasoilla. Oon yrittänyt nyt 13. kautta päästä ylöspäin, mutta olen yhä vasta 6. divarissa ja edellisen matsin jälkeen putosin takasin seiskaan. Aivan järkyttäviä matseja, joissa ei mitään palaa voittaa, vaikka mitä jekkuja keksisin. Kertokaa mulle, että onko mun taidot ihan oikeasti kadonneet aivan täysin, kun KOK94 -joukkueella tulee jatkuvasti 4-2 takkiin sellaisilta KOK86 jengeiltä? Toki Match makingissä selkeästi laittavat mielummin about saman tasoiset jengit yhteen tms., mut ihme on, että alle ysikyt jengillä vedin aikalailla iisisti sinne kakkoseen, mutta nyt ei kiinnosta edes pelata, kun yhden jengiä parantavan pelaajan saadakseni pitäis tahkota aamusta iltaan viikon verran ja noissa divareissakaan ei ole mitään järkeä pelata, kun ei ole haastavaa tai hauskaa tai yhtään mitään, vaan aivan pelkkää pään hakkaamista seinään.
Suosittelen pelaamaan haasteita ainakin jonkun aikaa. Parhaimmista haasteista saat 2 kertaisen kolikkomäärän online peliin suhteutettuna. Ehkä helpoin tapa on aloittaa haasteista niin kauan kunnes tulee ensimmäisen kerran online pelien voitto ediatymistehtäviin. 2. tunnuksella aloitin juuri sellain ja yli puolet joukkueesta jo yli 90. Kaikki kolikot kyllä menee hiilikortteihin että saa ykköstunnukselle kerättyä legendasettejä
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos joku vielä tätä pellailee, niin mulla on neuvo. Loman jälkeen päätin antaa yhden mahdollisuuden pelille erään kaverini muodossa. Jätkä on keväällä pyörinyt TOP30:ssäkin eli osaa kaikki vammaisimmat niksit ja poketukset ja säätämiset. Kaveri sano heti, että ongelmani on nettiyhteydessä. Mitään en ite huomannut ja nyt on yhteys kunnossa ja viimeiset neljä peliä olen voittanut maalierolla 21-3. Eli tarkistakaa nettiyhteytenne, jos koko ajan tulee käsittämättömästi takkiin, vaikka et huomaisi ite viivettä.

Jep, ite hommasin 1000mb valokuidun, kun telia sai verkon alueelle valmiiksi (ja osittain änäritilteissä :D) . Vähän overbet, mutta hintaero 100mb ja 1000mb/s välillä oli tyyliin 5euroa kuukaudessa.

Homma parani ihan helvetisti mobiiliyhteyteen verraten, jonka 30-40ms ping tippui keskimäärin 3ms (paitsi nhl20 betassa näytti pahimillaan 13ms).

Ja tämä todellakin näkyi kentällä. Välillä tosin joko ea:n servujen tai vastustajan heikon yhteyden takia peli hidastuu, eikä reagointi ohjaimeen ole samaa, kuin silloin jos servuilla on vähemmän porukkaa.

Mut ea sais pistää serverit uusiksi. Toinen tän hetken hittipeli, apex legends - servut kaatuilee kanssa tooooosi usein, sekin ea:n julkaisema peli
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jep, ajattelin pitkästä aikaa ottaa parit pelit, niin kolme ensimmäistä 3-0 jälkeen vihun ohjain pöydälle ekassa erässä...
Vieläkö joku on niin coinssien puutteessa?
Noitten jälkeen pari 10 maalin peliä ja sitten alkoi normi terva, ukot jäässä, laukoo ohi tyhjästä byyristä...
Sen jälkeen muistin miksi ei ole tullu pelattua tätä aikoihin...
Ja miksi ihmessä Fortnite-Pate on taas kansikuva poika 2020 (hymiö)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös