NHL19 – Hockey Ultimate Team

  • 81 154
  • 402

HokiHero

Jäsen
On kyllä harmillisen nopeasti Hutti muuttunut all-star jengeillä pelaamiseksi. Jotenkin masentavaa miten alle kuukausi julkaisusta etenkin compissa vastaan tulee vain ja ainoastaan legendajengejä höystettynä Stamkosilla, Kucherovilla, Mcdavidilla, Mckinnonilla etc. Gretzkykin tulee vastaan yli puolet kerroista vaikka kuvittelin että vain fanaattisimmat ovat valmiita maksamaan 30€ lisää parista hassusta pelaajasta.

Oma jengikin on ihan hyvässä kuosissa, vaikka tavoite on aina ollut kasata joukkue ilman rahaa niin että hyvät nostot pakoista tuntuvat kivoilta vielä tammikuussa alkaa jo nyt harvinaiset kultapelaajat tuntua pettymyksiltä.

Scheifle - Ferraro - Malkin
Pastrnak - Bergeron - Granlund
Teräväinen - Couturier - Aho
Parise - Koivu - Staal

Schultz - Salming
McAvoy - Suter
Harper - Morrissey

Fleury, Vasilevsky

Pääosin nautin pelaamisesta, mutta tuo liu'ulla suojaaminen on aivan perseestä vaikka sitä itsekin hyödynnän. Käytännössä pystyt suojaamaan kiekkoa ja olemaan immuuni taklauksille jatkuvasti ja vauhti riittää, vaikka tosi elämässä tuolla tyylillä voit suojata kiekkoa vain hetken ja vauhti loppuu nopeasti ja on pakko taas potkia vauhtia ja altistaa itsensä heikompaan asemaan. Muutaman kerran on tullut raivottua kun oma pakki luistelee kovalla vauhdilla jotain heiveröistä Gretzkyä vastaan ja edes vauhti ei hidastu jos et pääse kolaamaan suoraan edestä päin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Jep. Vielä ei onneksi yhtään tappiota ole tullut tämän takia, mutta täysin turhaan vihu on saanut pelin vietyä jatkoille tai rankkareille. Oli eilen illalla aivan uskomatonta taas, kun vedot olivat minulle 31-8 ja peli meni jatkoille tilanteessa 2-2. Vihun ainoat maalit olivat tietysti minun omia ja toinen maaleista tuli vielä minun ollessa ylivoimalla. Syötin "vahingossa" maalivahdille, mikä ei osannu ottaa haltuun ja oma botti pakki työntää kiekon omiin. Ei vaan voi ymmärtää.

Nämä on oikeasti välillä todella ärsyttäviä. Kaudessa se on aina super hauskaa jos on tullut itselleen juuri käkättimeen 5-0 joltain oikeasti hyvältä pelaajalta, mutta sitten seuraavassakin tulee tappio koska omat pelaajat alkavat pelata ylivoimallakin kuin pelle hermannit.

Lainaan omaa tekstiäni ja boldaus oma. Pitää korjata virhe, ettei tappioita ole tullut tämän takia.

Nyt tuli oikein kunnolla ja peli päättyi vihulle selvästi 6-1. Oikeasti aivan käsittämätön matsi. Vihun vedot per erä olivat: 2-6-3 ja maalit 0-5-1. Miten tälläisen matsin voi voittaa jos siniviiva veto rystyllä ilman maskia menee sisään ja itsellä kahdella nollaa vastaan odottava onetimer botti kääntää selän juuri kun olisi tilaisuus vetää armoton lämäri? Lisäksi pariin otteeseen oma puolustaja (Doughty!) kesken kiihdytyksen menettää kiekon ihan muuten vaan. Kiekko vaan lähtee lavasta jonnekkin huitsin nevadaan.

Lisäksi kävi juuri tämä klassinen eli ensin hävisin hyvälle pelaajalle 3-2 ja sitten seuraavaksi otan pataan selvästi huonommalta, koska pitäisi pelata matsi missä vihulla on tasan nolla laukausta. Tuloksena kaudessa pudotus sijalta 922.-->2900? tai jotain sellasta.

Ottaa niin paljon päähän, että pakko pitää parin päivän tauko pelaamisesta ja seuraavaksi vasta sunnuntaina darra pelit tulille.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Lainaan omaa tekstiäni ja boldaus oma. Pitää korjata virhe, ettei tappioita ole tullut tämän takia.

Nyt tuli oikein kunnolla ja peli päättyi vihulle selvästi 6-1. Oikeasti aivan käsittämätön matsi. Vihun vedot per erä olivat: 2-6-3 ja maalit 0-5-1. Miten tälläisen matsin voi voittaa jos siniviiva veto rystyllä ilman maskia menee sisään ja itsellä kahdella nollaa vastaan odottava onetimer botti kääntää selän juuri kun olisi tilaisuus vetää armoton lämäri? Lisäksi pariin otteeseen oma puolustaja (Doughty!) kesken kiihdytyksen menettää kiekon ihan muuten vaan. Kiekko vaan lähtee lavasta jonnekkin huitsin nevadaan.

Lisäksi kävi juuri tämä klassinen eli ensin hävisin hyvälle pelaajalle 3-2 ja sitten seuraavaksi otan pataan selvästi huonommalta, koska pitäisi pelata matsi missä vihulla on tasan nolla laukausta. Tuloksena kaudessa pudotus sijalta 922.-->2900? tai jotain sellasta.

Ottaa niin paljon päähän, että pakko pitää parin päivän tauko pelaamisesta ja seuraavaksi vasta sunnuntaina darra pelit tulille.
Tutun kuulosta settiä. Normaalisti mulla hutissa on enemmän voittoja kun tappioita mutta tässä änärissä on päinvastoin juuri tuon sekoilun takia kun en voi pelata omaa peliä kun botit sekoilee ja eikä oma pelaajakaan tee mitä komennan ja kiekot tippuu vauhdissa mihin sattuu yms. On tää samalla niin vituttavaa mutta pakko pelata.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
@HokiHero niin no. Itse maksoin tuosta legendaversiosta jossa Gretzkyn ja toisen 85 legendan sai 70e. Siihen päälle sai 80 McD, Tarasenkon ja Toewsin aikaisimmista. Lisäksi viikkopakasta tullut Carter, P. Kane ja Carlsson. Tuo McD 80 kortti on varmasti monella BU ja S synen takia, vauhtia tuollakin kun piisaa.

Alkuun tuntui, että pakoista ja seteistä ei tule mitään. Viime vkl kuitenkin kahden kultakortin setistä Kurri ja Kane viikkopakasta. Sai vähän massia talteen. Myös 84 Gostisbehere löytyi jengiin.

Itse pelaaminen tuntuu olevan suuremmilta osin kissahiiri-leikkiä(jonka takia pelaaminen jäänyt vähiin). Itse teen maalit usein yvllä, samoin minua vs tehdään. Onkin siis hyvä pysyä poissa boxista. Maalinteko tuntuu olevan tuskaa. Syynö varmaan pelaajien surkeat vetostatsit. Monta kertaa ns varma maali jäänyt tekemättä ripulivedon takia. Siihen päälle kauhea määrä tolppia/ylärimoja.

Tälläisella jengillä mennään:

Kurri-Gretzky-80-McD
Kessel-Ferraro-Ehlers
Pastranak-Bergeron-Tarasenko
Rakell-Gilmour-Pachioretty

S. Jones-Gostisbehere
Carlsson-Hjalmarsson (79 mut toimii)
Trouba-Voracek

Hellebuyck-Smith

Syneistä käytössä S, CS ja BU. 50peliä takana.. 6. dirreen juuri noustu. (Pelaan vaan välillä päiväbonuksen takia). Muutenkin yleensä vain comppien pakolliset ja 3-5k joukossa niissä.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Nyt alkaa mennä hermot. Vastustajalta jatkuvaa koukkimista ja likaista peliä. Se istuu jatkuvasti jäähyllä. Mulla menee laukaukset ja syötöt minne sattuu. Eli ei ainakaan sinne minne yritän. Vastustaja tekee jokaisesta hyökkäyksestä maalin. Täs ei oo mitään järkee. Mieluummin mä häviän paremmille 10-0 kuin pelaan tollasii vastaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt alkaa mennä hermot. Vastustajalta jatkuvaa koukkimista ja likaista peliä. Se istuu jatkuvasti jäähyllä. Mulla menee laukaukset ja syötöt minne sattuu. Eli ei ainakaan sinne minne yritän. Vastustaja tekee jokaisesta hyökkäyksestä maalin. Täs ei oo mitään järkee. Mieluummin mä häviän paremmille 10-0 kuin pelaan tollasii vastaan.

Tuo ei kyllä ole pelin vika, vaikka et toki sitä suoraan sanonutkaan. Itse olen ainakin oppinut puolustamaan niin, ettei jäähyjä tule itselleni käytännössä lainkaan ja jos vastustaja on tuollainen joka ottaa jatkuvaasti jäähyjä, niin kyllä silloin pystyy ylivoimalla rankaisemaan. Joskus syötöt ja vedot menee minne sattuu, mutta uskallan väittää, että pelaamalla enemmän ne alkaa kyllä mennä sinne minne haluaa.

Itse nautin tästä tämän vuoden HUT:sta yllättävän paljon. Pelaajien liikkeet on nopeampia, vastustaja ei voi vaan puolustaa pokettamalla, kovia taklauksia pystyy antamaan kun kohdalle hyvin osuu jne jne. Toki välillä tulee niitä hetkiä kun tuntuu, että vastustajalta onnistuu kaikki, ja itseltä ei mitään, mutta selvästi kyllä plussan puolella tämä peli oman kokemuksen perusteella.
 
Pitkästä aikaa tuli tänään hieman päivitettyä joukkuetta.

Conacher-Ferraro-Cournoyer
Stamkos-Gretzky-Morenz
Totw Marner-Larionov-Tarasenko
Seguin-Gilmour-Totw Ehlers

Karlsson-Salming
Doughty-Benn
Subban-Voracek

Price (mr. pronssi-BU)

Ykkösketju on ollut pidempään jo tuossa muodossa ja tulosta tulee tasaisesti, joten sitä en kyllä hevillä lähde rikkomaan. Varsinkin tuo Cournoyer on ollut omaan mieleeni.

Morenzin hankin takaisin joukkueeseen ja onhan se kova lappu. Nopea kuin mikä ja todella hyvä laukaus. Päivitin Ehlersin TOTW-versioksi ja Marnerin hommasin kaveriksi 80 McDavidin paikalle.

Maalilla kokeilin muutaman pelin Parentia, mikä osoittautui huonoksi ratkaisuksi. Ei ottanut kyllä mitään kiinni ja saikin lähteä nopeasti takaisin markettiin. Price on ollut alusta asti maalissa hyvä, joten se ei näköjään vaihtamalla parane ainakaan.

Seuraava päivitys on varmaankin se Nieuwendyk, mikäli sen vain saan tehtyä. Luultavasti Larionov saa siirtyä pois kokoonpanosta. Ihan ok kortti sekin ja erityisesti aloituksissa ollut rautaa, mutta vähän jotenkin heiveröiseltä tuntuu aina välillä ja kun ei ole nopeimmasta päästäkään,niin jää välillä jalkoihin.
 
Viimeksi muokattu:

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Nyt oli paljon mukavampi peli vaikka hävisinkin. Vastustaja pelasi puhtaasti ja peli näytti oikealta jääkiekolta. Ei sitä jatkuvaa sitomista ja koukkimista.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Parina päivänä peli on muutamaan otteeseen "värissyt". Värinä kestää ensimmäisestä erästä ihan pelin loppuun asti ja välillä tulee pätkiä kun ei värise. Tämä siis toistaiseksi online matseissa. Pelin valikko toimii normaalisti.

Johtuukohan pelistä itse vai ehkä telkkarista? Peli on ostettu digitaalisena ps storesta. Olen kokeillut pelata tv:n game mode päällä, kuin myös standardi tilassa. Värinää esiintyy joka tapauksessa.

Aluksi luulin, että onpas huono yhteys kun noin omituisesti näyttö värisee, mutta tätä esiintyi jo sen verran useasti, etten usko vikaa olevan yhteyksissä.

Onko täällä nörttejä paikalla jotka tietäisivät tälläisestä viasta enemmän?
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Parina päivänä peli on muutamaan otteeseen "värissyt". Värinä kestää ensimmäisestä erästä ihan pelin loppuun asti ja välillä tulee pätkiä kun ei värise. Tämä siis toistaiseksi online matseissa. Pelin valikko toimii normaalisti.

Johtuukohan pelistä itse vai ehkä telkkarista? Peli on ostettu digitaalisena ps storesta. Olen kokeillut pelata tv:n game mode päällä, kuin myös standardi tilassa. Värinää esiintyy joka tapauksessa.

Aluksi luulin, että onpas huono yhteys kun noin omituisesti näyttö värisee, mutta tätä esiintyi jo sen verran useasti, etten usko vikaa olevan yhteyksissä.

Onko täällä nörttejä paikalla jotka tietäisivät tälläisestä viasta enemmän?

No nyt kyllä kuulostaa tosi mystiseltä ongelmalta. Ootko kokeillu asentaa peliä uudestaan? Ja tekeekö missään muissa peleissä samaa?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Oletteko huomanneet, että päivityksen jälkeen huitomisjäähyjen kynnys on pienentynyt? Ainakin omasta mielestäni tulee enemmän kuin ennen, niin itselleni, kuin vastustajallekin.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kai se pitää omakin rosteri tuoda julki tässä vaiheessa.

leg Lafleur 85 - leg Olchyk 88 - Evo Hall 85
Stamkos 85 - leg Gretzky 85 - Kucherov 85
Evo Panarin 84 - leg Gilmour 85 - leg Naslund 85
Sequin 84 - Toews 83 - Ehlers 82

Lafontaine 86 - Cournoyer 86
Klinberg 83 - Hawerchuk 86
Faulk 81 - Hanifin 81

Rinne 84
Bobrovski 83


Tummennetut "harvinaisen pelaajan" settien tuotoksia. Synergioita näillä kasassa BU, PP, FM ja CS.

Mulla on noita legendoja pakkina oikeastaan vain siitä syystä, että noiden parempienkin peruskorttien vetostatsit on ihan ala-arvoiset verrattaessa esim. noiden minun alumnieni tasoihin. Yksi pelityylini kulmakivi on vielä nimenomaan viiva one-timerit, niin nuo on kultaakin kalliimpia. Suosittelen kokeilemaan. Mietinkin vielä, että onko täysin epäkunnioittavaa suomi-legendaa kohtaan laittaa vielä Kurrikin pakiksi?

Haasteita pelattu ihan liikaa ja onlinessa pyörinyt oikeastaan vain sen pakollisen yhden pelin verran päivässä. Tykkään räplätä markettia ja suunnitella joukkueen parannusta, niin toivosin jopa enemmän tekemistä peliin noiden kautta. Joukkueiden kerääminen voisi olla EA:lta hyvä palautus ja niihin pakkapalkinnot. Yhteisöllisesti tämä peli on ollut kuollut tietyissä piireissä jo tullessaan. Enää ei ole ihan hirveää hypeä, korttikauppaa ja kolikoiden myyntiä havaittavissa. Sääli sinänsä.

PS: Jos jollakin halua myydä euroilla kortteja, niin minulle voi laittaa aiheesta viestiä.
 
Eilen tuli vastaan Patrik Laine, kun römpsyttelin markettia halpojen rarepelaajien toivossa (3700c rajana). Harmitti vietävästi, kun oli juuri joku ihme sekoiluhärdelli menossa etten päässyt edes yrittämään tuon ostamista. Hieman lohdutti, että hetki tämän jälkeen sain kahden rarepelaajan setistä 87 Red Berensonin. Ja tänään tuolla rämpyttämisellä tuli vastaan parin tonnin Pietrangelo, joka ihme kyllä tarttui haaviin.

Onko muilla käynyt munkki marketissa? Muistan tässä pari painosta sitten miten joku sai täällä Movember Marchandin johonkin 20kc hintaan.
 

HokiHero

Jäsen
Onko muilla käynyt munkki marketissa? Muistan tässä pari painosta sitten miten joku sai täällä Movember Marchandin johonkin 20kc hintaan.

Useaankin otteeseen nähnyt mutta en taju millä koodeilla porukka noita ostaa. Vaikka olisit laittanut haun päälle niin että hakuun ilmestyy vain yksi löytö kerrallaan (esim. Gold rare alle 3k) ja rämpyttää hakua sormet valmiina oikeilla napeilla niin joka ikinen kerta joku ehtii ennen, vaikka alle sekunnissa on itse painanut napit. Joskus tuota kokeilin ja kun about 20 pelaajaa meni ohi luovuin suosiolla tuosta leikistä, sen verran vapaa-aika on vähissä.
 
Minkäköhän takia kultararet ovat huomattavasti halvempia mitä hopeakeräilykortit? Kuitenki sama määrä vaaditaan kultakeräilykorttiin ja itseasiassa goldrareille on enemmän käyttöä muutoinkin mitä hopeisille keräilykorteille, kun niillä pystyy tykittämään sitä kierrätyssettiä ja laittamaan vaikka kokoonpanoon, jos niikseen. Ei tulisi mieleenkään ostaa noita hopeakeräilyjä, kun hinnat ovat järjestään tuhannen kalliimpia mitä goldraret

Toinen mikä ihmetyttää on tuo peruskultakorttien hinta. Eihän nuo ole mitenkään linjassa goldrarejen kanssa!? Jos nyt ~2000 koinssilla saat yhden normikultaisen ja ~4000 koinssilla yhden harvinaisen, niin missä järki? Vaatii kuitenkin viisi peruskultaista, että saa yhden harvinaisen.
 
Useaankin otteeseen nähnyt mutta en taju millä koodeilla porukka noita ostaa. Vaikka olisit laittanut haun päälle niin että hakuun ilmestyy vain yksi löytö kerrallaan (esim. Gold rare alle 3k) ja rämpyttää hakua sormet valmiina oikeilla napeilla niin joka ikinen kerta joku ehtii ennen, vaikka alle sekunnissa on itse painanut napit. Joskus tuota kokeilin ja kun about 20 pelaajaa meni ohi luovuin suosiolla tuosta leikistä, sen verran vapaa-aika on vähissä.
Aikalailla samoilla linjoilla. Tosi harvoin noita itse saan poistettua. Nyt kun marketti uusiutui, niin onnistunut muutaman kerran saamaan jonkun kortin. PS4 alustana.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Hienoo ku kesken erän hyökkäyksen peli lagaa ja tulee yhtäkkii alotus keskialueelle. Ei jumalauta.
 

Dooti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Pakko kysyä hölmöjä ja taidan olla sokea, mutta mistä kahden ukon setistä revitte noita huippu-ukkoja? Ite oon tehny vaan noita "viisi kultapelaajaa yhdeksi harvinaiseksi" -settejä. Onko mulla jääny huomaamatta parempikin vaihtoehto!?

Tämän ketjun avattuani tuli huomattua tälläinen mahdollisuus vaihtaa kaksi harvinaista kultapelaajaa yhteen harvinaiseen vastavaan. Ensimmäisen kokeilun lopputuloksena alumni Doug Gilmour (85 KOK). Nopeudeltaan ei päätä huimaa, mutta muuten statsit vaikuttaa hyvältä. Täytyy jatkossakin tälläistä vaihtosettiä hyödyntää huippupelaajien toivossa!
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Ite nyt joku about kymmenen kertaa tehnyt ton kahden harvinaisen setin ja joka toisella napsahtaa ihan mukavasti, mm. 85 Hall, 87 McDavid, 85 MacKinnon, 83 Klingberg. Kaikki ollu tarpeellisia. Varsinki mcjeesusta ei saa kukaan kiinni, tais markettihintakin pyöriä parissasadassatonnissa kun katoin :)
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ite nyt joku about kymmenen kertaa tehnyt ton kahden harvinaisen setin ja joka toisella napsahtaa ihan mukavasti, mm. 85 Hall, 87 McDavid, 85 MacKinnon, 83 Klingberg. Kaikki ollu tarpeellisia. Varsinki mcjeesusta ei saa kukaan kiinni, tais markettihintakin pyöriä parissasadassatonnissa kun katoin :)
Jep paitsi nuita ei voi myydä. Itelle tullut tuosta setistä Gosti 2x, Kurri, Pavelski, totw-Garnier, Parayko ja sit sitä ihteään. Gosti ja Kurri jengissä muut lähteneet kiertoon. Vaikka Kurri jo napsahti niin jotenkin odottaa semmoista isoa nostoa, mitä nähnyt muidenkin saavan. Kultapelaajia löytyy 4k hinnalla, jonka saat päivähaasteet/pelit tekemällä. Niin sama tuota rerollia on käyttää. Kertyy samalla tehtyjä settejä milestoneen.

Tuo uusin päivitys tosiaan "korjasi" mailannostoa. Nyt tulee jäähyä pokesta että mailannostosta yliherkästi. Ainakin omalta osalta on vaikeuttanut huomattavasti puolustuspelaamista. Kulmarallia harrastavilta on todella vaikea saada kiekkoa pois. Jos haet taklausta niin siitäkin ukko vain vähän horjahtaa tai menee vain vierestä ohi ja ajat itsesi pihalle. Sit jos poketat tai nostat mailaa niin av odottaa. Itse kun en harrasta keskusta/bottipuolusta niin en oikein tästä suuntauksesta tykkää. Ja pelaaminen jäänee entistä vähemmälle kun ei moinen kissa-hiiri-leikki nappaa. Jotkut kun hakevat tuolla suojauksella vielä tahalleen vain jäähyjä. HYH
 

Dooti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Tämän ketjun avattuani tuli huomattua tälläinen mahdollisuus vaihtaa kaksi harvinaista kultapelaajaa yhteen harvinaiseen vastavaan. Ensimmäisen kokeilun lopputuloksena alumni Doug Gilmour (85 KOK). Nopeudeltaan ei päätä huimaa, mutta muuten statsit vaikuttaa hyvältä. Täytyy jatkossakin tälläistä vaihtosettiä hyödyntää huippupelaajien toivossa!

Tämän päivän saldo vaihtoseteistä: 2x kaksi harvinaista kultapelaajaa --> yksi harvinainen kultapelaaja + 1x viisi tavallista kultapelaajaa --> yksi harvinainen kultapelaaja. Näistä saaliina alumni Doug Gilmour (85KOK), Auston Matthews (84KOK) ja PK Subban (85KOK). Kaikki mahtuvat mukavasti jengiin ainakin toistaiseksi.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onhan tehty, edes kohtuullisen, jengin kasaaminen suhteellisen vaikeaksi!
Perusjampat maksaa ihan hunajaa.
 

Dooti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Tämän päivän saldo vaihtoseteistä: 2x kaksi harvinaista kultapelaajaa --> yksi harvinainen kultapelaaja + 1x viisi tavallista kultapelaajaa --> yksi harvinainen kultapelaaja. Näistä saaliina alumni Doug Gilmour (85KOK), Auston Matthews (84KOK) ja PK Subban (85KOK). Kaikki mahtuvat mukavasti jengiin ainakin toistaiseksi.

Jatketaan tänne spämmäämistä. Tänään tehtyjä vaihtosettejä yhteensä kolme kappaletta, joista kahdesta ensimmäisestä tuloksena maalivahtipitoisesti Henrik Lundqvist (82KOK) ja alumni Kelly Hrudey (82KOK). Kolmannesta vaihtosetistä palkinnoksi tulikin se kuuluisa jytky, sillä alumni Rob Blake (90KOK) sieltä sattui jysähtämään. Hutin huutokauppaa katsoessa (Xbox onella pelaan) halvin vastaava oli myynnissä 730k:n hinnalla, joten olisihan tuo kiva ollut myydä, mutta ei auta valittaa sillä ykköspariinhan tuo menee heittämällä.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Nyt aukes ketsuppipullo ku alotin pelipäivän tekemällä taas kahen harvinaisen setin, noh tuli 84 Pastrnak joka löysi pitkän miettimisen jälkeen paikan rosterista. Piti pistää "paras" pelaaja Koivu 81 pihalle (ainaki pisteiden valossa paras kun ollut alusta asti kokoonpanossa mut on niin hidas ettei sillä tee mitään). Pienillä ketjumuutoksilla sain viime päivien maalihanat aukaistua hirveestä tukkeesta ja viimeseen kolmeen peliin 20 maalia tuli mätettyä joka on itelle ihan uutta kun yleensä 2-6 maalia max per ottelu tulee. Kaudessa tuli hyvin noustua hyville palkintosijoille tän ansiosta. Ykkös ja kakkosketjun sain aivan jäätävään liekkiin ja nämä pysyy nyt niin kauan kun tulee seuraava vaikea kausi, tai setistä joku överihyvä pelaaja mikä on pakko saada kokoonpanoon. Ykkös ja kakkosketjun ukot voitettu seteistä lukuunottamatta Barkovia ja Rantasta, Lindholm kanssa setistä sekä pakit Burns ja Subban. Muut kalasteltu marketista.

Varsinkin ykköskenttää voin suositella jos joku haluu nopeet jalat ja maagiset kädet koko ykkösee. Näinkin perus jengi itellä ilman yhtään euron käyttöä koko peliin:

84 Pastrnak - 87 McDavid - 85 Hall
85 MacKinnon - 83 Barkov - 83 Rantanen
83 TOTW E. Lindholm - 83 Toews - 82 Granlund
80 Debrincat - 84 GatoradeTrocheck - 83 Voracek

85 Subban - 83 OEL
83 Klingberg - 81 Hanifin
84 Burns - 83 Carlson

82 Lopresti
79 Smith

On muuten vaikea kikkailla pelaajavaihtojen kanssa kun haluun pitää BU synergian päällä mihin tarvii sen 10 pelaajaa. Myös S on päällä joka hankaloittaa myös nykyään vaihtoja kun tippuu harvinaisten seteistä noita pelimiehiä niin vaikea saada mahtumaan.

Parempia aloittajia tekis miel hommata jengiin kun häviin aina about 60pros aloituksissa tai ylikin, mutta menee nääkin. Sekä 3 ja 4-kenttiin vielä pelimiehiä seteistä tarkoitus tunkea. Veskariakaan en mene kehumaan mut täysin synergian takia roikkuu edelleen mukana kun alkupakasta sain.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös