Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
Heti kun pääsi keulimaan yhteyden toimimisella. Minuutti jäljellä peliä. Voitto tulossa josain kilpailullisessa kaudessa ja EA yhteydet pätkäisee ja minulle tappio. Kiitos.
Eli tiedän nyt ainakin etten lähde nettiä vaihtamaan. Peli se paska on.Heti kun pääsi keulimaan yhteyden toimimisella. Minuutti jäljellä peliä. Voitto tulossa josain kilpailullisessa kaudessa ja EA yhteydet pätkäisee ja minulle tappio. Kiitos.
Itellä 100 meganen valokuitu ja jokanen pätkäsy ja pelin keskeytyminen on katottu mulle voitoksi. Viime keväänä oli vielä 4g-netti ja tuolloin asia oli oikeestaan päinvastoin.
Tänään repesi seteist ihan kunnolla. Kaksi kertaa tänään harvinaisten pelaajien setti. Päivällä Conacher(87) ja nyt Parent (87).
Alkaa muutenkin näyttää jengi ihan kivalta. Periaatteena etten yhtään pelaajaa ostaa marketista tai rahalla pakkoja. Tällä hetkellä kovimmat non-tradeable nostot Parent, Conacher, Ovechkin, TOTW-Forsberg, Gilmour, TOTW-OEL,Burns x2, Wheeler, Marchand ja Klingberg. 35K pakoista Kurri, Mahovlich, Kopitar, Hall, Pietrangelo ja Bergeron.
Vähän myöhässä vastaus, mutta voisikohan johtua siitä, minkä olen itse ainakin tässä pelissä huomannut, eli n. 90% vastustajista aloittaa sillä lailla, että vaihtaa viime hetkellä perus rystyaloituksen kämmenaloitukseen, eli ns. houkuttelee vastustajan aloittamaan sitomistyylillä, mutta saakin sitten countattua sen kämmenaloituksella. Itse monesti kokeilen heti alussa lähteä sitomaan rystyaloitusta vastaan, ihan katsoakseni lähteekö vihu vaihtamaan viime hetkellä. Ei muuta kuin kämmenaloituksen countteria sitten loppupeli ja vastustaja häviää kaikki aloitukset, jos ei tajua vaihtaa tyyliä.87 aloitukset ovat tervetulleita. Itse häviän tajuttoman suuren määrän aloituksia. Tänäänkin koko pelissä kaksi voitettua. Onko tässä 19 versiossa uudet countterit vai missähän mulla mättää? Jos on jollain vinkkejä niin kiittäen otan ne vastaan.
Tuleevat klo 8 vasta ainakin aiemmin tullut. Iltapäivälle menee itselläkin avaamiset. Vkl tuli kahden ukon setistä Kurri ja tänään viikkopakasta #88 Kane!Onkos Ultimate Editionin tai muun ennakkotilaussetin tilanneet saaneet tämän viikon ennakkotilauspakkoja? Aiemmin ovat tähän mennessä jo ilmestyneet, mutta meikäläiselle ei ole jostain syystä tullut.
Ei tämä nyt niin salatiedettä ole, että tarvitsisi salassa kertoa :)@Götze eli siis aloitat rystyllä, mutta vedät kämmenen kountterin eli mailannoston? Jos et halua salaisuuksia avata niin otan privanakin vinkit vastaan :D
Pakko kysyä hölmöjä ja taidan olla sokea, mutta mistä kahden ukon setistä revitte noita huippu-ukkoja? Ite oon tehny vaan noita "viisi kultapelaajaa yhdeksi harvinaiseksi" -settejä. Onko mulla jääny huomaamatta parempikin vaihtoehto!?
Kiitos, pitää ottaa silmä paremmin käteen. Sokeena tehny vaan noita viiden settejä.Tuon viiden pelaajan setin vierestä pitäisi löytyä ko. setti.
Siinähän se on sit sen jälkeen. Vaihda kaksi rare kultaa yhteen. Toki siinä 5 kultaa yhteen rareen voi myös jotain tulla. Itselle tuli siitä Barrien evo. Ei toki voi myydä.Pakko kysyä hölmöjä ja taidan olla sokea, mutta mistä kahden ukon setistä revitte noita huippu-ukkoja? Ite oon tehny vaan noita "viisi kultapelaajaa yhdeksi harvinaiseksi" -settejä. Onko mulla jääny huomaamatta parempikin vaihtoehto!?
Ekaa kertaa tein kahden kortin harvinaisen setin ja työnsin pari turhaa 80 korttia siihen niin napsahti heti 87 McDavid ja oikeella synergialla viel. Joskus käy täälki tuuri näköjään.
e. Viiden pelaajan setistä vielä 83 totw Lindholm. Pakko laittaa nyt paras pistenikkari 79 Donskoi pihalle kun ei muuten mahdu testaamaan Lindholmia...
Viive on suurelta määrin riippuvainen myös käyttäjien ja peliserverin välisestä fyysisestä etäisyydestä, eikä pelkästään yhteyden nopeudesta ja kaapeleiden laadusta. Kahden millisekunnin viive kuulostaa jo enemmän lähiverkon viiveeltä.Mutta onhan se nannaa kun tulee toinen kuituyhteys vastaan, niin ping jotain 2ms ja peli on sulavaa. Ehkä EA on viritellyt servua, mihin en usko :D
Viive on suurelta määrin riippuvainen myös käyttäjien ja peliserverin välisestä fyysisestä etäisyydestä, eikä pelkästään yhteyden nopeudesta ja kaapeleiden laadusta. Kahden millisekunnin viive kuulostaa jo enemmän lähiverkon viiveeltä.
:DD Kun EA-tasoitus ja EA-bugi kohtaavat. Ollut muuten uusimman päivityksen jälkeen aika jäätävää tuo tasoittelu. Välillä sysipaskatkin vihut laittavat käyntiin semmoisen shown että huhhuh ja alta pois. Myös ihme hörppyjä ja moken+muiden bottien älyttömyyksiä on ilmestynyt entistä enemmän. Ei kovin hyvä tilanne, kun vituttaa hävitä ja vituttaa voittaamuutenkin tämän viikon maaleista ainakin kymmenen on tullut jonkun bugin kautta ja mennyt vahingossa mm. tyhjä maali edessä ja kiekko muuttaa ennen siniviivaa suuntaa 90 astetta osumatta mihinkään, mutta onneks meni edes maaliin
:DD Kun EA-tasoitus ja EA-bugi kohtaavat. Ollut muuten uusimman päivityksen jälkeen aika jäätävää tuo tasoittelu. Välillä sysipaskatkin vihut laittavat käyntiin semmoisen shown että huhhuh ja alta pois. Myös ihme hörppyjä ja moken+muiden bottien älyttömyyksiä on ilmestynyt entistä enemmän. Ei kovin hyvä tilanne, kun vituttaa hävitä ja vituttaa voittaa