Toivottavasti EA korjaa tuon, pakkohan niiden on. Muille siis tapahtuu täysin samaa, itse en noihin koske ennenkuin kunnossa ovat.Olen tehnyt noita HUT challengeja. 17 peliä noita joissa ainoa tavoite voittaa peli. 0 kpl ylivoimia, vaikka esim edellisessä pelissä vedettiin jalat alta läpiajossa.
No eipä noilla aloittelijatason haasteilla ole väliä pääseekö ylivoimalle vai ei. Alivoimalla varmaan helpoin tahkota maaleja. Pirun pitkiä vaan nuo pelit, missä ainoa tavoite on voittaa. 4min erät ja jos niihin sen 30 maalia tekee, niin meneehän noissa aikansa.Toivottavasti EA korjaa tuon, pakkohan niiden on. Muille siis tapahtuu täysin samaa, itse en noihin koske ennenkuin kunnossa ovat.
World of chellin kautta saa palkintoja huttiin. Tiesikö joku tämän? Tuli mulle ihan täytenä yllärinä.
Mats Sundin tuli palkinnoksi ulkojäältä. Hyvä lisäys hut joukkueeseen.
Peruskortti vai laina?
Pelaatteko muuten ihan tosissanne vai ihan hauskuuden mielessä?
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun oli nyt neljäs peli putkeen kun vihu tulee viimeisellä (lähes viimeisillä sekunneilla) minuutilla tasoihin ja ohi. Kaikki matsit ollut lähes identtisiä keskenään ja tuntuu, että kaksi erää vihu hassuttelee ja vetelee puoli valoilla, mutta kolmannessa tuleekin täysin eri pelaaja vastaan ja tekee väkisin ne maalit ja jään täysin jyrän alle. Ennen ei tosiaan näin voiton himoisia pelaajia ole tullut vastaan ja hut historiaa on jo vuodesta 2012. Yleensä olen ollut 99% varma voittaja jos teen avausmaalin tai pääsen johtoon. 6divarissa siis vetelen ja ihmiset pelaavat veri suussa.
En ole ikinä ollut näin jumissa ja yleensä olen tottunut voittoputkiin. Onko teille jokin erityinen taktiikka mikä toimii tässä pelissä? millä pelaatte kolmannet erät läpi? esim. lisäättekö karvausta ja laitatte kaikki peliin? Tiettyjä pelaajia kolmanteen erään?
Mitä tuolta varausmestareista voi voittaa?
Jos omiin menee yhdessä erässä yhdeksän maalia, joista suurin osa one-timereira, niin siinä kohtaa kyllä pitää miettiä vähän sitä omaa puolustustaktiikkaa, sillä loppujen lopuksi tässä pelissä puolustaminen on melko helppoa. Jos vastustaja haluaa pyöriä kulmissa, niin anna hänen olla siellä ja pidä keskusta kiinni. Ei sieltä kulmista kuitenkaan juurikaan niitä maaleja tehdä vaan suurin osa on joko one-timereita tai rannareita keskisektorilta. Keskusta kiinni, niin päästettyjen maalien määräkin vähenee huomattavasti.Vinkkejä tappioputken katkasemiseen otetaan vastaan. Nyt tulee turpaan oikein huolella!
Jos omiin menee yhdessä erässä yhdeksän maalia, joista suurin osa one-timereira, niin siinä kohtaa kyllä pitää miettiä vähän sitä omaa puolustustaktiikkaa, sillä loppujen lopuksi tässä pelissä puolustaminen on melko helppoa. Jos vastustaja haluaa pyöriä kulmissa, niin anna hänen olla siellä ja pidä keskusta kiinni. Ei sieltä kulmista kuitenkaan juurikaan niitä maaleja tehdä vaan suurin osa on joko one-timereita tai rannareita keskisektorilta. Keskusta kiinni, niin päästettyjen maalien määräkin vähenee huomattavasti.
Itse kutsun tätä EA tasoitukseksi. Itse vien aika usein eka erässä kuin litranmittaa. Kakkoserässä alkaa kaikki pomppimaan vihulle ja peli nihkeetä. Usein sitten kolmosessa ja etenkin lopussa ne vihun maalit tulee vain väkisin. Siinä ei auta mikään. Ei aikalisä, ei kiekon "hautominen" ja hallinta koska se on kohta taas vastustajan lavassa. Välistä se EA vaan näin tasoittaa ja päättää, että toinen tämän pelin voittaa.Pelaatteko muuten ihan tosissanne vai ihan hauskuuden mielessä?
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun oli nyt neljäs peli putkeen kun vihu tulee viimeisellä (lähes viimeisillä sekunneilla) minuutilla tasoihin ja ohi. Kaikki matsit ollut lähes identtisiä keskenään ja tuntuu, että kaksi erää vihu hassuttelee ja vetelee puoli valoilla, mutta kolmannessa tuleekin täysin eri pelaaja vastaan ja tekee väkisin ne maalit ja jään täysin jyrän alle. Ennen ei tosiaan näin voiton himoisia pelaajia ole tullut vastaan ja hut historiaa on jo vuodesta 2012. Yleensä olen ollut 99% varma voittaja jos teen avausmaalin tai pääsen johtoon. 6divarissa siis vetelen ja ihmiset pelaavat veri suussa.
Ei ole tämän tasoista pelimiestä tullut koskaan aiemmin ja sain aika äkkiä kasailtua mielekkään joukkueen. Hauska vain että EA tasoitus oli eri mieltä siitä onko itse pelaaminen hauskaa. Sain kentälle tähtisikermän jolla on mahdoton voittaa, Gretzky ei saa syöttöjä lapaan eikä Lafleur niitä kiinni, vaikka joskus osuisi kohdalle. Hedman on täysi kuolevainen. Pahin tappioputki koko HUT historian aikana heti kärkeen.
Turhauduin tappioihin ja päätin heikentää joukkuetta. Kokonaisuus tipahti kuusi pykälää ja kas kummaa viimeiseen 10 peliin on mahtunut kaksi tappiota. Omat pelaavat sentään hieman järkevämmin, mutta kyllä tässä edelleen nuo AHL porukat pelottaa. Äskeiseen peliin n. viisitoista huippupaikkaa, mutta hikiset kolme maalia. Vastustajalla kahteen erään 5 laukausta, joista kaksi maaliin. En ole aiemmin noin vapaasti päässyt sektorista ampumaan, mutta ei toivoakaan että kiekon saisi maaliin. Yleensä noilta paikoilta tulee ne pelin voittamiseen tarvittavat maalit tehtyä, se 3-4 kappaletta ja siihen vaaditaan yleensä se 6-7 tonttia. Nyt tuplamäärällä käytännössä kaksi maalia, kun voittomaali tuli läpiajosta.
Outo ultimate team tällainen, kun huippupelaajaa ei käytännössä AHL miehestä erota. Viltissä on enemmän 85 tai +85 kokonaisuuden pelaajia kuin kokoonpanossa ja homma toimii. Ylivoimaisin pelaaja tällä hetkellä omissa käsissä on William Nylander, vaikka joukkueessa on mm. Malkin. Fiksuin veto olisi varmaan kasata joukkue nopeista n. 83-81 kokonaisuuden pelaajista.
Niin mikä setti?Tuo kahden kultapelaajan setti on kyllä kultaa. Stamkos, Tavares, E. Karlsson ja Hall. Toki kuraakin tullut, mutta tolkuttoman hyödyllinen ollut.
Niin mikä setti?
Ai, mulla on menny ihan ohi tuollainen. Voisi vilkaista, jos reservistä jotain turhakkeita löytyisi.Se minne syötetään 2x80+ pelaajaa. Eli päivityssetit.
Tuo kahden kultapelaajan setti on kyllä kultaa. Stamkos, Tavares, E. Karlsson ja Hall. Toki kuraakin tullut, mutta tolkuttoman hyödyllinen ollut.