On siinä se kivi-paperi-sakset, jolla voittaa 75 % aloituksista lähes kaikkia vastaan. Kämmentä vastaan rysty, rystyä vastaan sitominen, sitomista vastaan kämmen. Jo tuolla voittaa erittäin suuren osan aloituksista, parempia aloittajia vastaan on sitten muitakin kikkoja, mutta niiden avaaminen tässä olisi liian työlästä. Haluan myös pitää itselläni edes jonkinlaisen edun aloituksissa enkä paljastaa kaikkia salaisuuksia.Onko noihin aloituksiin mitään mahdollisuutta vaikuttaa tai jokin tapa jolla voittaa väkisin edes välillä? Keskimäärin pelessä voitan noin 50-55% aloituksista Richardsin ja Zetterbergin johdolla, mutta nyt kaksi peliä putkeen aloitukset on menneet vastustajalle 18-1 ja 21-2 ja tekee pelistä aivan hirveää puurtamista kun vastustaja saa 20 ilmaista hyökkäysvuoroa pelissä ja pääsee käytännössä aina pyörittämään eikä kannata edes yrittää saada vastustajan molaria sulkemaan kiekkoa. Sen verran monia tuhansia aloituksia tässä on vuosien mittaan jauhettu että ei se nyt taidostakaan pelkästään voi olla kiinni?
Vai onko tämä sitä että kun peli on muutenkin ollut todella nihkeää ja syötöt takkuaa niin peli sitten antaa tuollaisen nöyrän kahden pelin momentumin vastustajalle?
Itse käytän normaalisti neljää eri variaatioita eli kämmeneltä ja rystyltä ja tatti eteen tai tatti taakse.
Se menun musiikki tulee uniin jos sitä kuuntelen enää sekuntiakaan. Spotify vaan soimaan kun tekee mitä tahansa asiaa pidempään menun puolella.Tuon saman menumusiikin joka oli NHL 15 ja 16 saa tosiaan valikosta tähänkin. Itse tein niin välittämösti, jotta ei joudu samoja biisejä kuuntelemaan valikossa ja pelissä. Samaa mieltä, että soundtrackia pitäisi suurentaa ja saada eri tyyppisiä biisejä myös.
Ihan yhtä huonolla tolalla, kuin NHL 16:ssa. Jos hyvät rosterit haluat, ne pitää melkein itse muokata ja jopa luoda kokonaan uusia pelaajia, kun EA ei niitä ole jaksanut tehdä.Millaisella tolalla SM-liigan rosterit ovat NHL 17:ssä?
Nhlgamer.com / plegeltä nhlgamer yhteisö / kfin nhl17 pelaaja-joukkue hakemukset. Siinä muutama mutta suosittelen laittamaan NHLgamer nettisivulle Free agent kohtaan ilmoitusta tai plegen yhteisöön viestiä :)HUT:tiin meni hermot. Mistä löytää EASHL- tiimi? Onko jotain foorumeita/vastaavia yhteisöjä mihin laittaa itseään tarjolle?
E: PS4
Luultavasti osaat, pelaajavaihto toimii vaan välillä todella huonosti. Pitämällä pelaajavaihtonappia vähän aikaan pohjassa saa alimman pelaajan haltuunsa. Tämä on joskus pelastanut, kun on ajoissa tajunnut, että nyt ei saa valittua oikeaa pelaajaa ajoissa normaalisti painamalla.Tuossa 1v1 nettipelissä on kyllä tyhmää kun ei saa aina valittua kaikkia pelaajia itse. Esimerkit kahdesta viime pelistä. Vastustaja hyökkää vasenta laitaa kiekon kanssa, oma pakki ja hyökkääjä rinnalla. Minun toinen pakki maalilla ja hänen toinen hyökkääjä myös siellä, olisin halunnut valita maalinedessä olevan pakin mutta peli päätti sitten antaa vaihtaan vain kahden lähimmän pelaajan hallinnan välillä vaikka miten rämpytti. Seuraus -> syöttö maalille ja botti ei yllättäen pidä yhtään ja maali.
Äsken taas vastustaja polkee laidalta vauhtiin, en saanu valittua omaa alinta pelaajaa ja bottihan tunnetusti hiipii takaperin eikä ees koita estää laidasta nousevaa pelaajaa -> maali. Enkö osaa, vai mitä ihmettä?