Mainos

NHL17 – yleinen keskustelu

  • 255 688
  • 894

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
ECL playoffien 2 kierroksen peli X-Factor vs. Dynasty. Sarja on tällä hetkellä 2-1 X-factorille.
Täältä löydät striimin peliin. Twitch
 

HokiHero

Jäsen
Onko noihin aloituksiin mitään mahdollisuutta vaikuttaa tai jokin tapa jolla voittaa väkisin edes välillä? Keskimäärin pelessä voitan noin 50-55% aloituksista Richardsin ja Zetterbergin johdolla, mutta nyt kaksi peliä putkeen aloitukset on menneet vastustajalle 18-1 ja 21-2 ja tekee pelistä aivan hirveää puurtamista kun vastustaja saa 20 ilmaista hyökkäysvuoroa pelissä ja pääsee käytännössä aina pyörittämään eikä kannata edes yrittää saada vastustajan molaria sulkemaan kiekkoa. Sen verran monia tuhansia aloituksia tässä on vuosien mittaan jauhettu että ei se nyt taidostakaan pelkästään voi olla kiinni?

Vai onko tämä sitä että kun peli on muutenkin ollut todella nihkeää ja syötöt takkuaa niin peli sitten antaa tuollaisen nöyrän kahden pelin momentumin vastustajalle?

Itse käytän normaalisti neljää eri variaatioita eli kämmeneltä ja rystyltä ja tatti eteen tai tatti taakse.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko noihin aloituksiin mitään mahdollisuutta vaikuttaa tai jokin tapa jolla voittaa väkisin edes välillä? Keskimäärin pelessä voitan noin 50-55% aloituksista Richardsin ja Zetterbergin johdolla, mutta nyt kaksi peliä putkeen aloitukset on menneet vastustajalle 18-1 ja 21-2 ja tekee pelistä aivan hirveää puurtamista kun vastustaja saa 20 ilmaista hyökkäysvuoroa pelissä ja pääsee käytännössä aina pyörittämään eikä kannata edes yrittää saada vastustajan molaria sulkemaan kiekkoa. Sen verran monia tuhansia aloituksia tässä on vuosien mittaan jauhettu että ei se nyt taidostakaan pelkästään voi olla kiinni?

Vai onko tämä sitä että kun peli on muutenkin ollut todella nihkeää ja syötöt takkuaa niin peli sitten antaa tuollaisen nöyrän kahden pelin momentumin vastustajalle?

Itse käytän normaalisti neljää eri variaatioita eli kämmeneltä ja rystyltä ja tatti eteen tai tatti taakse.
On siinä se kivi-paperi-sakset, jolla voittaa 75 % aloituksista lähes kaikkia vastaan. Kämmentä vastaan rysty, rystyä vastaan sitominen, sitomista vastaan kämmen. Jo tuolla voittaa erittäin suuren osan aloituksista, parempia aloittajia vastaan on sitten muitakin kikkoja, mutta niiden avaaminen tässä olisi liian työlästä. Haluan myös pitää itselläni edes jonkinlaisen edun aloituksissa enkä paljastaa kaikkia salaisuuksia.

Toki sentterin aloitustaito ja ajoitukset vaikuttavat myös. Stance kannattaa myös ottaa niin ajoissa kuin mahdollista ja pitää aina aloituksen hetkelle asti. Intuition vastaisesti mitä kauemmin pidät stancen, sitä todennäköisemmin voitat. Tämä vaikuttaa mainitsemistani asioista varmaankin vähiten.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tuon saman menumusiikin joka oli NHL 15 ja 16 saa tosiaan valikosta tähänkin. Itse tein niin välittämösti, jotta ei joudu samoja biisejä kuuntelemaan valikossa ja pelissä. Samaa mieltä, että soundtrackia pitäisi suurentaa ja saada eri tyyppisiä biisejä myös.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuon saman menumusiikin joka oli NHL 15 ja 16 saa tosiaan valikosta tähänkin. Itse tein niin välittämösti, jotta ei joudu samoja biisejä kuuntelemaan valikossa ja pelissä. Samaa mieltä, että soundtrackia pitäisi suurentaa ja saada eri tyyppisiä biisejä myös.
Se menun musiikki tulee uniin jos sitä kuuntelen enää sekuntiakaan. Spotify vaan soimaan kun tekee mitä tahansa asiaa pidempään menun puolella.
 

Knap

Jäsen
Ihan tähän @HokiHero n juttuun liittyen, niin itse pelasin tähän vuoteen asti, etten osannut aloittaa yhtään. Keikuin silti siellä 2divarin pintamissa. Tosin olen aina pelannut puolustuksen kautta, ja vastahyökkäyksistä maalit. Nytten opettelin tuon, ja 1divarissa. Ohhoijaa on se vaan merkittävä etu.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Iisalmen Peli-Karhut
Millaisella tolalla SM-liigan rosterit ovat NHL 17:ssä? Hommasin juuri Xbox Onen ja siihen päälle löytyi Cittarin alelaarista NHL 16 hintaan 9 euroa. Siinä on vaan esimerkiksi Vaasan Sportin kokoonpano sellainen sekasotku viime ja toissa kautta, että ei hyvä. Muutenkin, onko pelissä isosti eroja, siis NHL 16 vs NHL 17?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sama sekasotku ne aina on. Tehty vasemmalla kädellä sinnepäin, kuten niin moni muukin asia EA:lla.

Mulla on ikävä Smpackia.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
ECL 4 kauden poffit kuumenee. 3rd roundin pari Written in the stars vs. Finnish Roosters alkaa tänään klo 21.00 | pelaavat 3 peliä. Striimin löydät täältä. Twitch
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Änäriin pitäisi tänään saapua päivitys.

Alla spoilerin alla infoa muutoksista.

HOCKEY ULTIMATE TEAM:

Hockey Ultimate Team™ - Competitive Seasons Competitive Seasons is a new game mode which allows players to compete in a “monthly” season format to earn in-game rewards. Each monthly season consists of rounds. Complete three games to earn round points which determine your ranking on the Round Leaderboards. At the end of each round, you will earn a reward as well as Season Points that count towards your season total. Finish as high as you can in each round to accumulate as many season points as possible to earn a larger reward at the end of the season. *NOTE: Rounds and Season durations are subject to change.

GAMEPLAY (Tuner 1.02):

ALL MODES

Player Updates: • Tuned down puck carrier’s reaction speed to reacquire a puck after losing it.

User Goalie Updates:

• Increased ability to make saves in tight to their body and decreased ability when reaching to reward better puck tracking and cutting off angles.

• Increased ability to make saves on cross grain shots by tuning movement so goalies will stay square even if the user is requesting to move away from the shot direction.

• Increase save success on blocking saves.

• Decreased the impact goalie movement to help promote puck tracking so that good angles and positioning mean the most for a goalie’s ability to make a save.

• Decreased screen effect slightly.

• Increased goalie speed for post-to-post movement.

• Increased AI goalie’s awareness for a possible shot off a faceoff.

• Increased ability to react after a save to increase their chance of getting back in position and making rebound saves.

• Rolled back change from previous patch for the goalie occasionally getting stuck in butterfly as it was causing a worse knock on issue.

EASHL MODE ONLY

EASHL Player Class Updates:

Goalies

• Increased all goalie classes height to 6’2”.

• Increased speed and agility of all goalies and added variance with Standup being the highest and Butterfly being the lowest.

• Increased Hybrid goalie’s recover rating so that he is now faster recovering than the Butterfly goalie.

• Increased rebound control of all classes. Standup goalie’s will still have the lowest rating while Butterfly goalies will have the highest.

• Increased poke check ability for all classes. Hybrid has the best poke check rating of the three classes and Butterfly has the lowest.

• Hybrid goalie now has the best stick side and paddle down rating of the three classes.

• Increased vision for all classes. Butterfly is still the lowest and Standup is still the highest.

• Increased 5-hole rating for both the Hybrid and Butterfly classes to separate them from the Standup goalie.

• Increased rebound control for the AI goalie class.

Players • Lowered hand-eye ratings for all classes and rebalanced the category to see more realistic deflections and bat-ins across the different player classes.

• Lowered shooting attributes of Grinder, Power Forward and Enforcer Forward.

• Lowered passing attribute for the Grinder.

• Increased balance of the Two Way Forward and Hitting Sniper class.

• Increased the ability for defensive builds to intercept passes but still kept the same variance in abilities relative to each of the classes.

• Increased the minimum rating a player needs to get a saucer lift on a regular pass. Now Playmaker, Jumbo Playmaker and Puck Moving D will be the only players with the advantage.

• Raised discipline of the Two Way Dangler.

• Tuned down puck carrier’s reaction speed to reacquire a puck after losing it.

PRESENTATION:

The following uniforms have been added:

• Added Toronto Maple Leafs Centennial Uniform.

• Added Detroit Red Wings Centennial Uniform.

• Added Chicago Blackhawks Winter Classic Uniform.

• Added St. Louis Blues Winter Classic Uniform.

• Added Philadelphia Flyers Stadium Series Uniform.

• Added Pittsburgh Penguins Stadium Series Uniform.

• Added Frolunda Indians Home and Away Uniforms.

• Added Linkoping HC Home and Away Uniforms.

• Added Baie-Comeau Drakkar 3rd Uniforms.

The following arenas have been updated:

• Pittsburgh Penguins Arena now named PPG Paints Arena.

The following items have been updated:

• Fixed CCM Extreme Flex Pro 3 Blocker.

• Fixed Regina Pats Medallion to correct logo.

• Fixed Buffalo Key Bank Arena scoreboard signage.

• Fixed camera clipping issue in Semi-Pro arena in EASHL.

EASHL:

• Region and Skill-Based Matchmaking restrictions were removed from Private PIN Group Matchmaking. • Anti-griefing logic was removed from Private PIN Group Matchmaking.

FRANCHISE:

• Fixed an issue where player fighting bias was being set to 0 when the league year changed from year 1 to 2.

BE A PRO:

• Fixed an issue where player fighting bias was being set to 0 when the league year changed from year 1 to 2.
 

DDeke

Jäsen
HUT:tiin meni hermot. Mistä löytää EASHL- tiimi? Onko jotain foorumeita/vastaavia yhteisöjä mihin laittaa itseään tarjolle?

E: PS4
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
HUT:tiin meni hermot. Mistä löytää EASHL- tiimi? Onko jotain foorumeita/vastaavia yhteisöjä mihin laittaa itseään tarjolle?

E: PS4
Nhlgamer.com / plegeltä nhlgamer yhteisö / kfin nhl17 pelaaja-joukkue hakemukset. Siinä muutama mutta suosittelen laittamaan NHLgamer nettisivulle Free agent kohtaan ilmoitusta tai plegen yhteisöön viestiä :)
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Mitähän vittua nyt taas, lähdin tavallisesta online-pelistä pois 23 pelisekunnin jälkeen lagivan yhteyden takia niin mulle merkattiin 0-3 DISC häviö tuosta. Ainakin ennen on saanut lähteä ekan minuutin aikana niin ettei peliä kirjata mihinkään mutta ei näköjään enää. Hieno homma taas EA.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
ECL Divisions Update - NHL Gamer - NHL Gamer

Tällä viikolla alkaa reg. ECL 4 joten jos kiinnostaa pelata EASHL 6vs6 Euroopan huipulla niin ei muuta kuin mukaan vain. Btw huomenna alkaa ECL 3 finaalit, josta tulee ennakko keskiviikko aamuna.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Pari viikkoa uusinta änäriä hakannut ja omasta mielestäni suurin pelin sisäinen muutos on tullut maalivahteihin. Tässä pelissä siis "kaikki" menee. Asiaa on selvästi korjattu puolustuspelillä, sillä jos lihaa on vähänkään syöttö,- tai vetolinjan välissä, niin hyvin suurella todennäköisyydellä kiekko pysähtyy matkalla. Puolustuspelistä on siis tullut vahvempi osa-alue. Jos vetolinja on vapaa niin aina saa jännitellä. Tosin omasta mielestäni mielummin pelaan 6-4 pelejä kuin 2-1.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mikähän juttu tämä on?

NHL17 jää heti alussa jumiin kohtaan, jossa pitäisi valita kieli. Ainoa toimiva nappi on tuossa kohtaa PS-nappi.

Esim. Battlefield toimii aivan normaalisti.
 
On tää BeAPro kyllä oikein tekoälyn riemujuhlaa.
Aloitin Enforcer-pakilla CHL:sta vaikeimmalla vaikeustasolla. Ajattelin että pidän oman pään puhtaana ja otan pari myllyä per matsi.
Ja mitä tapahtuu. Tekoäly rakentaa edelleen KAIKKI tilanteet mun kautta. Hyökköysalueella odottavat että mun mörssäri tulee alueelle ja syöttävät kiekon sille. Ite eivät juurikaan lauo tai yritä rakentaa mitään järkevää. Mitähän vittua?
Nyt sitren 3 peliä ja 0 tehtyä maalia koko joukkueella. Vissiin tässä pitää aina olla se joukkueen playmaker ja scorer vaikka pelaisi mitä roolia tahansa?
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eisss. Viimeisimmän pelipäivityksen (xbox one) jälkeen alkoi peli lagaamaan ärsyttävästi. Joskus ennenkin satunnaisissa peleissä ollut pientä viivettä, mutta nyt koko ajan. Ei siis usein, vaan koko ajan, joka pelissä ja jatkuvasti. Komennot tulee pienellä viiveellä ja pelaajat käyttäytyy esimerkiks taklauksissa välillä ihan miten sattuu. Yritä siinä sitten.

Muilla ongelmia?
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Aika mielenkiintoisia on tuomiot välillä näissä peleissä. Maalin hylkäyskin on oma lajinsa. Ymmärrän.että pelissä hylätään jos kontakti tulee maalivahtiin,mutta se,että hylkäys tulee tulee siin vaihees kun kiekko on jo maalissa ja kontakti sen jälkee. Toki peli ei sellasta varmasti ymmärrä. Mielestäni mitään muuta syytä maalin hylkyyn ei ollut kuin tuo kontakti maalivahtiin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tuossa 1v1 nettipelissä on kyllä tyhmää kun ei saa aina valittua kaikkia pelaajia itse. Esimerkit kahdesta viime pelistä. Vastustaja hyökkää vasenta laitaa kiekon kanssa, oma pakki ja hyökkääjä rinnalla. Minun toinen pakki maalilla ja hänen toinen hyökkääjä myös siellä, olisin halunnut valita maalinedessä olevan pakin mutta peli päätti sitten antaa vaihtaan vain kahden lähimmän pelaajan hallinnan välillä vaikka miten rämpytti. Seuraus -> syöttö maalille ja botti ei yllättäen pidä yhtään ja maali.

Äsken taas vastustaja polkee laidalta vauhtiin, en saanu valittua omaa alinta pelaajaa ja bottihan tunnetusti hiipii takaperin eikä ees koita estää laidasta nousevaa pelaajaa -> maali. Enkö osaa, vai mitä ihmettä?
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Tuossa 1v1 nettipelissä on kyllä tyhmää kun ei saa aina valittua kaikkia pelaajia itse. Esimerkit kahdesta viime pelistä. Vastustaja hyökkää vasenta laitaa kiekon kanssa, oma pakki ja hyökkääjä rinnalla. Minun toinen pakki maalilla ja hänen toinen hyökkääjä myös siellä, olisin halunnut valita maalinedessä olevan pakin mutta peli päätti sitten antaa vaihtaan vain kahden lähimmän pelaajan hallinnan välillä vaikka miten rämpytti. Seuraus -> syöttö maalille ja botti ei yllättäen pidä yhtään ja maali.

Äsken taas vastustaja polkee laidalta vauhtiin, en saanu valittua omaa alinta pelaajaa ja bottihan tunnetusti hiipii takaperin eikä ees koita estää laidasta nousevaa pelaajaa -> maali. Enkö osaa, vai mitä ihmettä?
Luultavasti osaat, pelaajavaihto toimii vaan välillä todella huonosti. Pitämällä pelaajavaihtonappia vähän aikaan pohjassa saa alimman pelaajan haltuunsa. Tämä on joskus pelastanut, kun on ajoissa tajunnut, että nyt ei saa valittua oikeaa pelaajaa ajoissa normaalisti painamalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös