Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
joka kerta jokaiselle tilille pitäisi kirjautua 2x pvä.
Miksi tarvitsee kaksi kertaa? Eikö kerran päivässä riitä?
joka kerta jokaiselle tilille pitäisi kirjautua 2x pvä.
Mun ymmärtääkseni (ainakin ennen aina näin ollut old genillä) siellä tilillä pitää käydä kerran sen päivän aikana (kuluva vuorokausi), ennen kuin päivä vaihtuu uuteen "coins-päivään". En tiedä onko tämä muuttunut jotenkin. Eli ei vaan riitä että haet ne coinsit kun vuorokausi pelin kellossa vaihtunut.Miksi tarvitsee kaksi kertaa? Eikö kerran päivässä riitä?
Mun ymmärtääkseni (ainakin ennen aina näin ollut old genillä) siellä tilillä pitää käydä kerran sen päivän aikana (kuluva vuorokausi), ennen kuin päivä vaihtuu uuteen "coins-päivään". En tiedä onko tämä muuttunut jotenkin. Eli ei vaan riitä että haet ne coinsit kun vuorokausi pelin kellossa vaihtunut.
Asia selvä. Olen nimittäin joskus aiemmin menettänyt kiekkoja kun en ole kirjautunut tilille välillä ja siitä asti oon sitten vedellyt varman päälle. Tämä meno on sitten jossain vaiheessa pelejä muuttunut. Kiitos tiedosta kanssahyväksikäyttäjä. #hymiöEi pidä paikkaansa. Siitä kun olet kirjautunut niin seuraavan 24-48 tunnin välisenä aikana riittää että käy. Turhaa työtä teet.
Koska se on osa EA:n syöpätaistelun vastaista kampanjaa lapsille. Ihan hieno ja hyvä perinne vuosikausia.Tää on taas tätä. Miksi NHL 17:ssa on vapaissa pelaajissa "Gary Mann overall 99"?
Miksi näitä tehdään jokaiseen peliin?
Tää on taas tätä. Miksi NHL 17:ssa on vapaissa pelaajissa "Gary Mann overall 99"?
Miksi näitä tehdään jokaiseen peliin?
Onko muut törmänneet samaan: taklaat vastustajan kumoon, niin että kypärä lähtee pois. Sulle tulee boxi ja "tietokoneen" kaveri jatkaa pelaamista ilman kypärää = ei jäähyä =) ? Änärissäkö ei ole sitä sääntöä ? Pieniä juttuja mutta kuitenkin ?
Oonko minä nyt perkele ainoa jolla Ea network pimeänä? Eilis illasta saakka ollut. Aikaa ja pelihaluja olis ni käy näin...
Täällä koko paska pimeenä. Mikähän tässä on ku kaverilla tossa kilometrin päässä toimii ihan normaalisti.HUT ainakin heitti pihalle kun koitin korttia pistää myyntiin, EASHL toimii ihan normaalisti.
1. Ei ole. Hutissa on edelleen täysin sama kortti kuin viime vuonna(Tappara, 73kok, työmyyrä), mutta tulee päivittymään todennäköisesti kultakortiksi myös huttiin jossain vaiheessa kautta. Ja hutin ulkopuolella on 77kok ja työmyyräItseä vituttaa, ku 14.9 tilasin pein verkkokaupasta, eikä ole vieläkään tullut...
Kysyisin muutaman kysymyksen:
1. Onko Laineen pelityyli muutettu työmyyrästä pois?
2. Mikä on nuorten ( Puljujärvi, Laine, Juolevi, Kuokkanen) suomalaisten overallit ja potentiaali?
3. Onko Tuomo Ruutu vapaissa pelaajissa?
4. Miloin joukkoe voi muuttaa toiseen kaupunkiin ( en nyt muista pelimuodon nimeä)?
5. Onko maajoukkoeisiin saatu reallisuutta?
Ei ole. Hutissa on edelleen täysin sama kortti kuin viime vuonna(Tappara, 73kok, työmyyrä), mutta tulee päivittymään todennäköisesti kultakortiksi myös huttiin jossain vaiheessa kautta. Ja hutin ulkopuolella on 77kok ja työmyyrä
Viime vuonna ei ainakaan näin käynyt. Muun muassa Connor McDavidilla oli viime vuonna pelin lopussakin vielä pronssikortti vaikka oli saanut päivityksessä 88 kultakortin.Mitenkäs muuten tällaisissa tapauksissa menee HUTissa jos pelaajan OVR päivittyy, nouseeko jo omistaman kortin pisteet vai tuleeko uusia kortteja vai mitä? Eli jos nyt ostaa pilkkahintaan jonkun junnun niin kasvaako kortin arvo kun päivittyy?
Mun mielestä pystyy asetuksista. En kyllä ole 100% varma mutta muistelisin että pystyyPystyykö kiekon kokoa muuttamaan tai varjostusta?
En löydä...
Löytyi.Mun mielestä pystyy asetuksista. En kyllä ole 100% varma mutta muistelisin että pystyy
1.
Toivottavasti olin avuksi :)
Heitä se mokkula seinää!Ei vittu mulla hajoaa pää tähän peliin. 11 onlinematsia olen pelannut joista 5 voittoa, yksi häviö ja 5 kertaa nakannut mut johtoasemasta pihalle, kun yhteys EA:han katkeaa. Vitun buginen paska.