Tietääkseni niitä et voi nyt ostaa kuin samalla kikkailulla kuin millä ostit pelin (US psn-korteilla?). Juuri tämän takia maltoin itse odottaa Suomen julkaisua, kun menee liian vaikeaksi.Menin sitten ostamaan pelin jenkkistoren kautta ja nyt kun ostin 20 eurolla nhl pointseja suomen storesta, niin ei hyvittäny niitä mun eri käyttäjälle, mutta rahat veivät kumminkin. Onko tähän jotain kikkaa jolla saada pisteet tilille vai pitääkö ottaa yhteys aspaan ja toivoa, että palauttavat edes rahat. Ostin nuo pisteet siis psn storen kautta, kun tuolta hut storesta en suoraan pysty näköjään edes ostamaan. Ilmoittaa vaan, että sisältö ei ole vielä myynnissä tai enää myytävänä.
Onko Liigassa vieläkään minkäänlaista tunnelmaa peleissä vai onko kaikki ottelut samalla areenalla hiljaisten fanien edessä rumilla paidoilla?
Joo muutama negatiivinen puoli tässä jenkkiversiossa mikä minultakin löytyy, eli juurikin tuo pakka-kikkailu ja se että kieltä ei voi asettaa Suomeksi. Minua ei onneksi pahemmin nämä haittaa kun ei tule noita pakkoja oikeastaan rahalla ostettua ja ihan mielellään pelaan Englannin kielellä, jotenkin strategiat sun muut ovat järkevämpiä enkuksi. Mutta joskus kun Liiga-kautta pelaa niin olisi mukava kun valikot olisivat olleet Suomeksi.Tietääkseni niitä et voi nyt ostaa kuin samalla kikkailulla kuin millä ostit pelin (US psn-korteilla?). Juuri tämän takia maltoin itse odottaa Suomen julkaisua, kun menee liian vaikeaksi.
Muutama pykälä pois koneen shot powerista, pitäisi auttaa oman kassarin torjuntaprosentteihin edes vähän.Onko muilla ongelmia maalivahtien kanssa? Tietokonetta vastaan vaikeimmalla vaikeustasolla (full sim?) omalle molarille uppoaa vähän turhan helposti maaleja. Samaten laukauksia tulee AI:n puolelta edelleen turhan vähän, vaikka toki olenkin pelannut tähän mennessä vain viiden minuutin erillä.
10min itellä ja frendillä huonommalla netillä lähes tunninTe jotka haitte levyn kaupasta, kauanko teillä latas tuota päivitystiedostoa? Eikös se riipu netistä?
Jaaha, minkälaiset netit teillä on?10min itellä ja frendillä huonommalla netillä lähes tunnin