NHL17 – yleinen keskustelu

  • 251 606
  • 898
Ei vittu mulla hajoaa pää tähän peliin. 11 onlinematsia olen pelannut joista 5 voittoa, yksi häviö ja 5 kertaa nakannut mut johtoasemasta pihalle, kun yhteys EA:han katkeaa. Vitun buginen paska.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA muistaakseni perusteli mulle aikanaan noita yhteysongelmia, että pitää avata tiettyjä portteja modeemin asetuksista jotta peli toimii paremmin. Tuo taisi silloisellla netillä auttaa ainakin muistaakseni. Nykyään ei ongelmia ole enää ollut oikeastaan ensimmäistäkään. Ellei sitten itse netti pätkäise.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
EA muistaakseni perusteli mulle aikanaan noita yhteysongelmia, että pitää avata tiettyjä portteja modeemin asetuksista jotta peli toimii paremmin. Tuo taisi silloisellla netillä auttaa ainakin muistaakseni. Nykyään ei ongelmia ole enää ollut oikeastaan ensimmäistäkään. Ellei sitten itse netti pätkäise.
Eikös sillattu yhteys ole kuitenkin se nopein? Ilman että pitää porttien kanssa pelleillä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eikös sillattu yhteys ole kuitenkin se nopein? Ilman että pitää porttien kanssa pelleillä.
On. Elisa Viihteellä voi muistaakseni nykyään vaihtaa vain siltaavaksi tai ei siltaavaksi yhteyden.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
On. Elisa Viihteellä voi muistaakseni nykyään vaihtaa vain siltaavaksi tai ei siltaavaksi yhteyden.
Harmi vaan, että siltaavassa ei pääse blokkaamaan tiettyjä ip-osoitteita. Tänään luin ekaa kertaa tuosta EA:n NA-servujen blokkaamisesta reitittimessä ja miten se voisi poistaa lagin lähes kokonaan online-peleissä. Mieli tekisi kokeilla, mutta taas pitäisi googlettaa kaikki ne miljoona porttia eri peleille ja ohjelmille.. Helvetti soikoon.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Onhan se varmasti vaikeaa laittaa tulospalvelu kuntoon. Nyt on World Cupin alkusarja taputeltu ja tasapisteissä Venäjän kanssa jäin kuitenkin lohkokakkoseksi vaikka voitin slobot alkusarjan viimeisessä pelissä (eikö tasapisteissä keskenäisen ottelun voittajan kuulu sijoittua paremmin? Maaliero on tasan mutta minulla enemmän tehtyjä maaleja). Lisäksi about joka vuosi käy niin, että vaikka kaksi pelaajaa on tasapisteissä niin kuitenkin se jolla enemmän syöttäjä valitaan jostain kummansyystä pistepörssissä edellä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Näköjään oli tullu joku uusi rosteripäivitys. Matthewsin kokonaisuus 85, Laineen 82, Puljujärven 79 ja Ahon 76.

Offlinessa pelaaminen on kyllä rasittavaa. Oma maalivahti on ihan sukka. Viime pelissäkin varmaan neljä maalia lämärillä viivasta ja ei lainkaan maskia. Selvästi hallitsen pelejä, mutta näköjään supertähtikone yrittää kompensoida tätä minun maalivahdin paskuudella. Ja sitten nuo omat bottipelaajat eivät osaa luistella sinne vaihtoon ja vetävät välillä sellaisia 10min vaihtoja. Paska peli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Näköjään oli tullu joku uusi rosteripäivitys. Matthewsin kokonaisuus 85, Laineen 82, Puljujärven 79 ja Ahon 76.

Offlinessa pelaaminen on kyllä rasittavaa. Oma maalivahti on ihan sukka. Viime pelissäkin varmaan neljä maalia lämärillä viivasta ja ei lainkaan maskia. Selvästi hallitsen pelejä, mutta näköjään supertähtikone yrittää kompensoida tätä minun maalivahdin paskuudella. Ja sitten nuo omat bottipelaajat eivät osaa luistella sinne vaihtoon ja vetävät välillä sellaisia 10min vaihtoja. Paska peli.
Toivottavasti Aho pelaa nyt sitten Carolinassa/farmissa ja miehen kehittyvyys ei ole luokkaa paskin ikinä. Kolme vuotta putkeen ollut tuo ja sitä ennen mies oli ruotsalainen pelissä.

Mitä offline-pelaamiseen tulee, niin onko porukka löytänyt oikeasti toimivat sliderit? Ihan hirvittävää kaavamaista paskaa se botin pelaaminen on ainakin offline-drafteissa ja lisänä sitten ne kusetukset päälle mitä botti harrastaa, niin ei paljoa napostele offline tänäkään vuonna jos sliderit ei niitä mukavaksi jääkiekoksi muuta.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Mitä offline-pelaamiseen tulee, niin onko porukka löytänyt oikeasti toimivat sliderit? Ihan hirvittävää kaavamaista paskaa se botin pelaaminen on ainakin offline-drafteissa ja lisänä sitten ne kusetukset päälle mitä botti harrastaa, niin ei paljoa napostele offline tänäkään vuonna jos sliderit ei niitä mukavaksi jääkiekoksi muuta.
Itse olen pelannut nyt HUT:n ohella jonkun verran Be A Prota, Kausimuotoa ja Franchisea. Niitä sliderivaihtoehtoja on niin älyttömästi että kestäisi kyllä ikuisuus itse niitä rukkailla. Tässä ketjussa aiemmin joku kaveri jakoi sellaiset realistiset sliderit, niin otin ne käyttöön ja muokkasin muutamia juttuja kuten AI:n laukaustarkkutta ja omien pelaajien palautumista ja väsymystä oman maun mukaan. Ne on toiminut aika kivasti minulla. Eniten itseä aina ottanut päähän se että AI laittaa joka toisen vedon sisään, mutta sen saa jotenkuten hoidettua pois kun muokkaa niitä laukaus- ja maalivahtislidereitä.

Mutta siis suosittelisin ottamaan käyttöön ne realistiset sliderit mitkä tässä ketjussa ovat olleet, ja sitten muokkailet ne siihen malliin miten itsestä tuntuu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@tuketuksu Ok. niin meinasinkin tehdä, kiitos tiedosta. Tosin odotan kiltisti edelleen niitä ensimmäisiä EA:n rostereita kauden alkamisen jälkeen NHLssä. Tuo ihana bugi kun tuhosi mun edellisen Franchise Moden, niin turha aloittaa uutta nyt vielä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aika jäätävällä prosentilla tekee botti maaleja siniviivalämäreillä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sekoitatko nyt ruotsalaiseen puolustajaan, joka on Sepen kanssa täyskaima?
En, vaan ainakin muistaakseni myös "meidän Aho" oli Ruotsista old genillä tai sitten tuota ollut peleissä ollenkaan. Tiedän kyllä hyvin sen toisen Ahon.
 
En, vaan ainakin muistaakseni myös "meidän Aho" oli Ruotsista old genillä tai sitten tuota ollut peleissä ollenkaan. Tiedän kyllä hyvin sen toisen Ahon.
Okei. Itselleni kävi 16:ssa niin, että varasin tuon pakin ja sitten ihmettelin että mikäs jätkä tämä on.

Ei tosiaan ole kummempi pelaajien kehitys, ellei ole tyyliin 1. kierroksen varaus. Esim. Laineelle voi jo nyt povata kovaa kehitystä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Be a pro vaikuttaa paljon paremmalta mitä edellisessä versiossa. Siinä meni puolustuspalkki heti nollille, jos sattui olemaan edes yhden omiin menneen maalin aikana kentällä. Vaikka olisi +- tilasto ollut 5 plussalla.
Myöskään tehopisteitä ei ainakaan näin alussa saa ihan sitä viittä/peli.
Katotaas sitte miten käy varaustilaisuuden jälkeen harjoitusleirillä. Viimeks sain niissä viidessä pelissä tehot tyyliin 9+10 mutta paikkaa ylhäällä ei noilla vielä auennut. Ei ollut kuulemma käyttöä kaltaiselleni pelaajalle.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Onhan se varmasti vaikeaa laittaa tulospalvelu kuntoon. Nyt on World Cupin alkusarja taputeltu ja tasapisteissä Venäjän kanssa jäin kuitenkin lohkokakkoseksi vaikka voitin slobot alkusarjan viimeisessä pelissä (eikö tasapisteissä keskenäisen ottelun voittajan kuulu sijoittua paremmin? Maaliero on tasan mutta minulla enemmän tehtyjä maaleja). Lisäksi about joka vuosi käy niin, että vaikka kaksi pelaajaa on tasapisteissä niin kuitenkin se jolla enemmän syöttäjä valitaan jostain kummansyystä pistepörssissä edellä.
Ainakin ns oikeassa elämässä turnauksessa oli maaliero mikä ratkaisi
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ainakin ns oikeassa elämässä turnauksessa oli maaliero mikä ratkaisi

Vain jos kolme tai useampi joukkue oli tasapisteissä. Alkuperäisestä viestistä toki ei ilmene oliko tasapisteiissä useampi kuin kaksi tiimiä.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
@dexter__35 & @Hauntti vain Suomi ja Venäjä olivat tasapisteissä (4p) alkusarjan jälkeen, Suomi voitti keskenäisen pelin maalein 3-2. Suomen maaliero 15-13, Venäjän maaliero oli puolestaan 13-11.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Itse olen pelannut nyt HUT:n ohella jonkun verran Be A Prota, Kausimuotoa ja Franchisea. Niitä sliderivaihtoehtoja on niin älyttömästi että kestäisi kyllä ikuisuus itse niitä rukkailla. Tässä ketjussa aiemmin joku kaveri jakoi sellaiset realistiset sliderit, niin otin ne käyttöön ja muokkasin muutamia juttuja kuten AI:n laukaustarkkutta ja omien pelaajien palautumista ja väsymystä oman maun mukaan. Ne on toiminut aika kivasti minulla. Eniten itseä aina ottanut päähän se että AI laittaa joka toisen vedon sisään, mutta sen saa jotenkuten hoidettua pois kun muokkaa niitä laukaus- ja maalivahtislidereitä.

Mutta siis suosittelisin ottamaan käyttöön ne realistiset sliderit mitkä tässä ketjussa ovat olleet, ja sitten muokkailet ne siihen malliin miten itsestä tuntuu.

Meinaatko noita @Teloch :n slidereita? Peli tossa latautumassa ja innolla odotan. Franchise mode aukeaa heti, Brent Seabrookilla otetaan Brandon Saad takasin kotiin.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Meinaatko noita @Teloch :n slidereita? Peli tossa latautumassa ja innolla odotan. Franchise mode aukeaa heti, Brent Seabrookilla otetaan Brandon Saad takasin kotiin.
Kyllä vain. Itse olen Winnipegillä pelaillut, enimmäkseen kyllä simuloiden. Aika vihkoon on mennyt vaikka ensimmäisellä kaudella päästiinkin Konferenssifinaaleihin. Laine 89kok ja on joka kausi joukkueen paras pistemies.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
@dexter__35 & @Hauntti vain Suomi ja Venäjä olivat tasapisteissä (4p) alkusarjan jälkeen, Suomi voitti keskenäisen pelin maalein 3-2. Suomen maaliero 15-13, Venäjän maaliero oli puolestaan 13-11.

No juu, sitten ei tosiaan pitäisi olla kuin keskinäisellä pelillä merkitystä. Kyllä EA osaa nää jutut vuodesta toiseen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pitääkö mun ostaa Plus-aikaa PS4:lla, että saan uusimman kokoonpanopäivityksen käyttöön? Antaa se sen ladata, mutta ei ole päivittynyt.

No ostin Plussan, mutta eivät siltikään päivittyneet.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös