TheKing8Hockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Washington Capitals
Onko tietoa kumpi comppi-sijoitus tuohon vaikuttaa, kierros vai kausi?
Kierros.
Onko tietoa kumpi comppi-sijoitus tuohon vaikuttaa, kierros vai kausi?
Uhkapeli kannatti, Raddysh 85 ja vatun Crosby!!!Meinas 3 pelaajan TOTY-pakka säikäyttää...
Ensiks Girard 83 ovr, toiseks Alsenfelt 87 (ihan hyvät synet: B x2, TT x2, TW x3, X x3, P x2)
ja illan pelasti onneks Malkin 99...
Kai se pitää gamblata ja tehdä vielä tuo 2 pelaajan setti...
Mulla on sekotus molempia... Kyllä tuo X ainakin tuntu aluks, että kaikki laukaukset uppoo, mut ei enää...Pelaako porukka nuilla S1 synergioilla vai S2 synergioilla? Mietinnässä olisi heivaisiko tuon TWn ja 1Tn pois ja ottais tilalle WC + X.
Mitä tuossa katselin niin suhkot edullisesti sais kait ihan kelpo pelureita nuille synergioille. Jotenkin on jo hyvän tovin tuntunut, että peli olisi jo enemmän vai vähemmän tukkoista. Kiekko pomppii ihan ihmeellisesti ja kimpoilee sinne tänne. Myöskin luitelussa häviäävät Sullivan ja kumppanit joillekkin Charoille sun muille
Eio itellä budjettia että moiset saisi hankittua mutta CG ja T jotenkin tuntuu tärkemmille. TW ja 1T tosiaan mietinnässä poistattaa (niissä eniten rahaa) ja sit tuo WC ja X päälle. Pitää tää comppi kausi nyt pelata vielä nuilla ja sen jälkee testata nuo. Vaikea on näitä halpoja ukkoja kaupitella nytten niin ei kehtaa comppi kautta lähteä sekoittamaan. Tosin olisihan tuossa 6pv aikaa pelailla myydä/vaihtaa ukkoaMulla on sekotus molempia... Kyllä tuo X ainakin tuntu aluks, että kaikki laukaukset uppoo, mut ei enää...
Saa nähdä mitä uudet synet LH, P, WC tuo peliin... Kohta testiin...
Lisäks on vielä 1T, CG, B, TT, TW, SB ja pelaaja syneistä PP, WW, OJ ja HH...
Noita TOTY ei NHL pelaajia saa suht halvalla, niillä on ihan hyviä synergioita...Eio itellä budjettia että moiset saisi hankittua mutta CG ja T jotenkin tuntuu tärkemmille. TW ja 1T tosiaan mietinnässä poistattaa (niissä eniten rahaa) ja sit tuo WC ja X päälle. Pitää tää comppi kausi nyt pelata vielä nuilla ja sen jälkee testata nuo. Vaikea on näitä halpoja ukkoja kaupitella nytten niin ei kehtaa comppi kautta lähteä sekoittamaan. Tosin olisihan tuossa 6pv aikaa pelailla myydä/vaihtaa ukkoa
Pelasin tuossa aamulla pelin, niin vastustaja teki kaksi omaa maalia ja itse tein yhden jatkoerässä. :-D Hajottava matsi.Ei saatavana tuo comppi... Mitä jaskempi jengi vastassa, niin ei mikään onnistu...
Sit kun on omaa tasoo, niin ei mitään hätää...
Ja eikä nuo jaskajengit oo edes osannu kummasesti pelata...
Divaripelit kyllä kulkee... Saa tuo comppi imee sykkivää...
Buustaavat omaa sijoitustaan kaverin kanssa tai itse kahdella konsolilla pelaten. Hyviltä sijoituksilta löytyy myös useampi syncroaja ja boottaaja. En ole kuullut, että kukaan olisi saanut minkäänlaista rangaistusta huijaamisesta.Selailin huvikseni noita compin leaderboardeja ja aukasin koko kauden ykkös ja kakkossijotetun viimesimmät pelit ja huomasin et suurin osa on 3-0 keskeytysvoittoja ottelun toisella minuutilla ja vieläpä samasta pelaajasta. Eli tod näk pelaavat itteänsä vastaan jotenkin. Tekeeköhän EA asialle jotakin? Vai palkitaanko tuosta pojat totypelaajilla ja muilla palkinnoilla?
Noniin aivan mahtavaa :DBuustaavat omaa sijoitustaan kaverin kanssa tai itse kahdella konsolilla pelaten. Hyviltä sijoituksilta löytyy myös useampi syncroaja ja boottaaja. En ole kuullut, että kukaan olisi saanut minkäänlaista rangaistusta huijaamisesta.
Buustaavat omaa sijoitustaan kaverin kanssa tai itse kahdella konsolilla pelaten. Hyviltä sijoituksilta löytyy myös useampi syncroaja ja boottaaja. En ole kuullut, että kukaan olisi saanut minkäänlaista rangaistusta huijaamisesta.
Kyllähän EA näihin on puuttunut, mutta liian väljästi silti vielä. Liikaa saanut ympäri nettiä lukea juttuja kuinka mitään ei tapahdu. Täällä ja muuallakin mainittu Pupujamanaatti jatkaa mm. vieläkin menoaan HUT:ssa, mitä olen ymmärtänyt.En tiedä miten tuolla compissa, mutta normihutissa ainakin entinen rankingin ykkönen scottywildthing sai bannit kun synkrosi suuren osan peleistä joissa oli tappiolla, ei ole muistaakseni tammikuun jälkeen pystynyt pelaamaan bannien vuoksi.
Tulhan tuossa nyt kuiteski +200k coinssia ni kait kelpaa? :D Mut joo saa varmaa vääntää aikalailla et nuille sijoille pääsee. Itse tyytynyt vain siihen top5000 että saa sen 4k + pakat. Ja paskaahan niistä tuli kaikkineen. 87ovr s2 kortti oli paras kaikista viidestä mitä kauden jälkeen sai. Niin no 30k arvonen se keräilykortti mikä kaikille kans paukku..Compin koko kauden sijotus 10.. Joka kierroksella oli 21-50 sijoitus.
Eli 8x 75k toty-pakkaa oli ihan kakkaa.
6x harvinaisten pelaajien pakkaa, tuli S2 McDavid josta sai 100k.
1x vuoden joukkueen yksittäinen paketti = 83ovr TOTY.
Ennakkokurkistuspaketista tuli se jokaisen saama keräilykortti.
67500 kolikkoa tuli myös palkintoina.
Eipä noista pakoista kyllä oikeen mitään onnistunut saamaan :D En tiiä jaksaako edes lähteä tulevaa comppia pelaamaan, on sen verran hikistä touhua..
Tulhan tuossa nyt kuiteski +200k coinssia ni kait kelpaa? :D Mut joo saa varmaa vääntää aikalailla et nuille sijoille pääsee. Itse tyytynyt vain siihen top5000 että saa sen 4k + pakat. Ja paskaahan niistä tuli kaikkineen. 87ovr s2 kortti oli paras kaikista viidestä mitä kauden jälkeen sai. Niin no 30k arvonen se keräilykortti mikä kaikille kans paukku..
Mietin että tekisin ihan saman tempun. Kokoajan olen hinannut joukkuetta vain paremmaksi ja ottanut "parempia" ukkoja. Synergioitakin on nyt joukkuesynergioista T, TW, WC, X, CG ja sit pelaaja synejä DD, WW, OJ, DR nyt näin ulkomuistista. Ukot on hitaampia kun Chara ja kiekko pomppii ihan ihmeellisesti kokoajan. Ei tunnu pärjäävän edes itseään paskemmille ei sitten millään. Voi varmaan myydä tuon jengin pois ja rakentaa vaikka SUOMI jengin kasaan. Joulukortit vaikka sitten neloskenttään ihan vain huvin vuoksiJumalauta, pelaaminen on taas kivaa! Tuli myytyä kaikki pelaajat, ja nyt vedetään pelkästään niillä keitä ei voi myydä. Eli alkuperäiskorttien lisäksi joulukortit sekä divaripalkinnot. Pakkeina pelkkiä 79-84 jätkiä ja maalissa Luongo. Hyökkäyksessäkin Haula, M. Karlsson, Doan, Hemsky, Landeskog, Saad jne. Synergioista käytössä ainoastaan Trappitroppi.
Pelit kulkee ja itselläkin taas löytyi mielenkiinto tähän lajiin.