Ei ole tällä hetkellä muuta käyttöä. Kokoelmaan vaan homettumaan.Mulle tuli tuollainen sankarikeräilykortti. Tarviiko sitä mihinkään muuhun kuin Datsjukin ostamiseen?
Jos nyt ymmärsin oikein, niin kirjauduit käytännössä ulos ykköskäyttäjältä ja yritit kirjautua sisään kakkoskäyttäjällä?Miten tuo toisen käyttäjän käyttöönotto onnistuu? Loin toisen tilin ps4 ja yritin sillä kirjautua tuohon PLUS accountin tilille niin sanoi vain ettei voi kirjautua toisella tiedoilla. Eikös tuota porukka kuitenkin nuin muuten harrasta?
Meni järki tuohon 1 divarin pelailuun niin tahtoisi tehdä toisen tilin ja aloittaa alusta. Vai joutuuko tuon PLUS jädenyyden muka ostamaan jokaiselle käyttäjälle erikseen, että nettipeliin pääsee?
Tätä juuri hain ja ilmeisesti asetuksista puuttui juuri tuo viimeinen kohta. Pitää tuossa illalla koitella uusiksi. Kiitos ohjeista.Jos nyt ymmärsin oikein, niin kirjauduit käytännössä ulos ykköskäyttäjältä ja yritit kirjautua sisään kakkoskäyttäjällä?
Ei ole tarvetta kirjautua tuolle tilille millä Plus-account on. Virta->Vaihda käyttäjää->Uusi käyttäjä ja kirjaudut tuolla toisen tunnuksen sähköpostilla ja salasanalla sinne. Pidät sen PS Plus -käyttäjän kirjautuneena ja "ykköskäyttäjänä" ja pitäisi onnistua kirjautuminen ja online-pelaaminen* myös tuolla toisella tunnuksella.
* - Tämä tosin vaatii sen, että vaihdat Plus-tilauksen omaavan tunnuksen asetuksista ensisijaiseksi järjestelmäksi. Asetukset->Käyttäjätietojen hallinta pitäisi löytyä tämä.
En ole kyllä koskaan kuullut tälläisestä ennen. Joskus aikanaan Xbox 360 HUT:ssa oli bugi, jossa aloitit ilman mokkea ja sulla oli kaksi sentteriä jäällä.Nyt meni kyllä kuppi nurin lopullisesti. Peli 1-1, hirveä momentum itellä päällä. Jäähy tulossa vihulle. Peli tilttiin, kuva siirtyy aloitukseen. Katon, että joo, yv mulle, ei hätää. Mutta mitä helvettiä? Ittellä tyhjä maali. EA otti maalivahdin pois multa. Kaveri tekee tyhjiin ja mun yv loppuu siihen. Jos tuo ei ole ice tilt, niin en tiedä mikä on.
Itselleni on myös kerran käynyt tuo sama bugi ja kaverilla pleikkarin puolella. Täysin sama kuvio kävi kuten @Johnny Park kirjoitti eli ei ollut mikään virhepainallus. Mutta tosiaan on tässä satoja pelejä tullut pelattua ja vain kerran on tuo ongelma tullut, että onneksi nyt ei kauhean yleinen ole. Itselleni tuo toki taisi sattua vielä jatkoajalla, joten kyllä siinä taas EA:ta sai kiitellä olemassaolosta.En ole kyllä koskaan kuullut tälläisestä ennen. Joskus aikanaan Xbox 360 HUT:ssa oli bugi, jossa aloitit ilman mokkea ja sulla oli kaksi sentteriä jäällä.
Toivottavasti teit vain jonkun vahinkopainalluksen ohjaimesta ja tämä ei ala yleistyä.
Itellä on käyny tuo myös pari kertaa hutin puolella ja pari kertaa ku oon pelaillu kaveria vastaan. Muistan kun kävi hutin puolella niin vastassa oli toisella kertaa astetta reilumpi kaveri. Otti kiekon ja aiheutti pelikatkon menemällä tahallaan paitsioon ja homma normalisoitui tai anakin sen maalivahdin sain sinn takaisin.Itselleni on myös kerran käynyt tuo sama bugi ja kaverilla pleikkarin puolella. Täysin sama kuvio kävi kuten @Johnny Park kirjoitti eli ei ollut mikään virhepainallus. Mutta tosiaan on tässä satoja pelejä tullut pelattua ja vain kerran on tuo ongelma tullut, että onneksi nyt ei kauhean yleinen ole. Itselleni tuo toki taisi sattua vielä jatkoajalla, joten kyllä siinä taas EA:ta sai kiitellä olemassaolosta.
What a fucking joke!
Pelasin jotain sankaria vastaan, joka lukitsi itsensä maalivahdiksi. Vedot mulle 18-9, maalit 5-6. Vastustajan tekoäly teki vittu jokaisesta puolittaisestakin paikasta maalin. Saatana heittelee poikkikentän syöttöjä kolmen mun pelaajan ympäriltä selän takaa kaverin lapaan ja onetimeria lähtee. Kaikken kukkuraksi puppeloin tuon pelin vielä johtoasemasta viimeisellä minuutilla tappioksi. Annan ihan perus pakki-pakki syötön oman maalin takana ja oma pakki ei jostain syystä muka saa sitä haltuun. No sieltä tulee tottakai vastustajan tekoäly ottaa kiekon ja heittää maalin eteen ja maali 0,8 sekuntia ennen loppua.
Siis vittu mitä paskaa! Tuo tekoäly on vittumaisempi kuin yksikään saatanan kiekonsuojaaja taitoluistelija.
Joo sama juttu taisi olla ensimmäinen peli minkä hävisin sellaista vastaan joka lukitsee itsensä maalivahdiksi tai tietylle pelipaikalle.Nuo pelit olen aina voittanut paitsi poikkeuksena nyt tämä kerta..
Itellä on käyny tuo myös pari kertaa hutin puolella ja pari kertaa ku oon pelaillu kaveria vastaan. Muistan kun kävi hutin puolella niin vastassa oli toisella kertaa astetta reilumpi kaveri. Otti kiekon ja aiheutti pelikatkon menemällä tahallaan paitsioon ja homma normalisoitui tai anakin sen maalivahdin sain sinn takaisin.
Comppi sijoitusten mukaan menee, jos olet korkeammalla sijalla kuin kaveri niin häviöllä tulee reilusti miinuspisteitä ja voitolla sitten vähemmän pluspisteitä, kun olet ns. parempi.