NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 714
  • 1 561

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Nyt oli kyl hyvä peli. Veli venäläinen oli kyl iha huikee (murzilka037) syötteli ja pyöritteli ja loi paikkoja aivan kuin olis pelannu konetta vastaan pelannu.

Tuli tuosta mieleen, että itsekkin katselin sivusta kun kaveri syötteli hienosti. Josain kohtaa tajusinkin että olikin lukinnut itsensä vain pakiksi ja menikin maku koko hommasta vaikka voiton väänsinkin. Lähtökohtaisesti itse kuitenkin pelaan online pelejä sen takia ettei tarvitse botteja vastaan koheltaa.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli tuosta mieleen, että itsekkin katselin sivusta kun kaveri syötteli hienosti. Josain kohtaa tajusinkin että olikin lukinnut itsensä vain pakiksi ja menikin maku koko hommasta vaikka voiton väänsinkin. Lähtökohtaisesti itse kuitenkin pelaan online pelejä sen takia ettei tarvitse botteja vastaan koheltaa.

Näinpä. Tänä kaveri oli lukinnu ittensä mokeks, mut onneks kaveril pätkäs netti ni sai ilmasen voiton.
 

Lazion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Eilen tuli taas yhdenlainen sankari vastaan. Haki vain samaa maalia jota en muista koskaan ennen nähneeni.. kiekollisella pelaajalla viritti lämärin ja mailan koskiessa kiekkoon lähtikin erittäin kova syöttö maalin edessä olevalle pelaajalle joka laittoi ohjuria eteenpäin. Yhden tuollaisen maalin onnistui tekemään kun syöttö kimposi omista maaliin. Toivottavasti tuo ei nyt yleisty.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Lazion Yksi mikä auttaa asiaa, on ettei kerro yksityiskohtaisesti yleisillä foorumeilla, kuinka se mahdollinen bugimaali tehdään. :)
 

Lazion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
No olihan tuossa loppusissaan alhainen onnistumisprosentti, mutta on se vaan niin puuduttavaa pelata yhden tempun miehiä vastaan. Hauskintahan nuissa on se, että kun saat taktiikat ja pelitavan muutettua "bugittajaa" vastaan, niin raukka vain jatkaa pään hakkaamista seinään - pelaa ns. silmät kiinni.
 

Ribals

Jäsen
Eilen tuli taas yhdenlainen sankari vastaan. Haki vain samaa maalia jota en muista koskaan ennen nähneeni.. kiekollisella pelaajalla viritti lämärin ja mailan koskiessa kiekkoon lähtikin erittäin kova syöttö maalin edessä olevalle pelaajalle joka laittoi ohjuria eteenpäin. Yhden tuollaisen maalin onnistui tekemään kun syöttö kimposi omista maaliin. Toivottavasti tuo ei nyt yleisty.
Tämä maalintekotapa kulkee nimellä "lämärisyöttömaali". Itsekin tuolla tavalla muutamat kerrat tehnyt maalin ja oikein komioita maaleja ovat! :D

Perustuu siihen, että kun syötät lämärisyötön, niin se oma pelaaja, mitä päin kiekko tulee ohjaa sen automaattisesti. Mokke ei osaa kunnolla lukea näitä pomppuja ja joko kiekko menee maaliin tai tulee todella hyvä ripari.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No olihan tuossa loppusissaan alhainen onnistumisprosentti, mutta on se vaan niin puuduttavaa pelata yhden tempun miehiä vastaan. Hauskintahan nuissa on se, että kun saat taktiikat ja pelitavan muutettua "bugittajaa" vastaan, niin raukka vain jatkaa pään hakkaamista seinään - pelaa ns. silmät kiinni.

Näitä on paljon. Yleensä tunnistaa jo siitä ensimmäisestä aloituksesta, kun lähtee heti sitomisella liikkeelle. Monesti näitä vastaa saatan olla 1-2 maalia tappiolla aluksi, kun vanhana miehenä vähän hidas syttymään peleihin ja lisäksi scouttaan vastustajan siinä alussa. Kuten äsken kaverilla oli ykkösketjuna Stamkos-Datsyuk-Crosby ja sitä rataa koko jengi. Ampu Stamkosilla ranteen b-pisteen takakaarelta. Eka veto sisään. Toka hyökkäys meni maalin taakse ja yritti syöttää maalin eteen ja veskan patjan kautta 2-0. Seuraavassa hyökkäyksessä veti vain pakilta viivasta ja sisään ilman maskia. Onneksi oli yksi sen pelaaja maalivahdin alueella. Mietin taas, että onpahan alku kun kahdesta vedosta kolme verkossa, mutta tuo maali hylättiin ja siihen loppui kaverin maalinteko. 4-2 voitto. Tuli aina laidasta läpi oli menevinään maalin taakse, mutta kiersi keskelle ja haki joko takatolppaa tai rannetta. Otan tämän pois yksinkertaisesti niin, että ohjaan pakin kaverin iholle ja otan toisen pelaajan, jolla jään tavallaan odottelemaan siihen b-pisteen kaarelle, että tekee kierroksensa ja kun palaa takaisin, niin kolaan tai peilaan vedon/syötön pois. Silti kaveri jaksoi joka harvassa hyökkäyksessään sinnikkäästi tätä hakea. Täytyy tavallaan nostaa hattua, että kaveri ei lähde kimpoilemaan pelitavassaan, vaan toteuttaa sitä tappiin asti, mutta kyllä tuolla rosterilla voisi vähän luovemminkin pelata.

Lopputulos tästä on monesti se, että vastustajan mielestä minä olen se bugihuora, joka pilaa pelin. Yleensä viesti sisältö on jotain tyyliin "fucking gay play your own defence."
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla alkaa mennä maku tähän jo nyt, vaikka alle viikon tuota pelanut. Omat pakit seilailevat ties missä, maalin edessä syöttöjä katkomassa ne ei ainakaan ole (joten one-timereillä vaan jatkuvasti sisään). Ottaa päähän aika perhanasti kun omat AI pelaajat yleensä keskittyvät katsomoon tuijottelemiseen pelaamisen sijaan.

Eilen sitten joku sankari veteli siniviivalta kolme vetoa yläpesiin (ei maskia, ei pelaajia alempana..),yhteensä 8 laukausta, 4 maalia. Maalissa Rinne.. Mulla vetoja alkoi olla 25 tienoilla ilman maalia.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yleensä pärjää ihan hyvin kun puolustaa noi one timerit pois. Itselle tosin alkanut käymään niin että kaverit alkaa vetää siniviivalta ja menee usein ilman maskia maaliin tai jotenkin ihme liruna puikoista. Itselläni maalivahdit Schneider/Luongo, eikä vakuuta. Tiedä miten sitä pitäs puolustaa, ei varmaa pitäs päästää ollenkaan omalle alueelle mut se ei oo iha nii helppoa. Ois vaa kiva joskus saada ns. palkinto hyvästä ja tarkasta puolustuspelaamisesta. Lienee mahdotonta.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onko muille alkanut tulla outoja 5-8 jäähyn avauseriä, jossa tuntuu pilli soivan itselle joka tilanteesta, mutta toinen ei saa yhtään jäähyä. Aika outoa ja tapahtunut 4-5 pelissä putkeen. Etenkin kun osan jäähyistä ottaa AI pelaajat..
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselläni on oma maalivahti 4-5 ottelun aikana päästänyt joka pelissä laukauksen joka on täysin vaaraton, kimpoo ylöspäin ja selän kautta maaliin tai vastaavaa, onko tuttua? Itse tehnyt 1-2 kerta koko hut urani aikana.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Joo enpä kyllä enää tiedä mikä mättää, tasoitukset vai oma pää vai mikähän helvetti tässä nyt on taas niin hankalaa.. Terveiset vaan RacketyBoot73:lle jos luet tämän, että nyt oli kyllä sellainen kurapaskavoitto (EA:n varmistama, ei teikäläisen pelissä sikäli mitään vikaa ollut), että ei enää paremmasta väliä.. Ei saatana vedot taisi pelissä olla mulle 29-14, tolpat about 3-0 ja lopputulos? Noh 2-4 vastustajalle. Ihan jokainen onetimer taas mihin vastustaja pääsi, tuntui uppoavan kun omat pakit eivät tee yhtään mitään oikein ja vastustajan pelaajat taas löysivät paikkansa hämmästyttävällä prosentilla. Ja kun itse yrittää tehdä vastustajan päässä maalia niin metrin päästä lähteneet vedot menevät A) tolppaan, B) maalivahti esittää naurettavan torjunnan tai C) noin 5km ohitse. Tätä samaa paskaa sitten 50 minuuttia jälleen kerran (tämä on aika yleistä ainakin meikäläisellä eli nämä tasoitukset tai "tasoitukset" kestävät sen ~50min jonka jälkeen maalinteko alkaa onnistua) kunnes vastustajan Lehneristä tuli jälleen kuolevainen, mutta eipä se hirveästi lohduta kun peliaikaa jäljellä sellainen 10 minuuttia ja takaa-ajoasemassa ollaan kolmella maalilla..

Ttu mitä paskaa kun pitää divisioonavoitot vesittää näillä paskapeleillä..

e. Ja sama paska jatkuu heti seuraavassa pelissä! Meikäläinen rummuttaa täysillä päälle koko pelin, mutta ensimmäiset 50 minuuttia kaverin maalilla Rask taas ihan naurettava ja tolpat ja ohilaukaukset pelastavat sitten loput. Vedot koko pelissä 36-10 minulle, maalit taas 2-1 vastustajalle. Sentään jatkoille sain kiikutettua itseni, mutta onpahan taas helvetin hieno peli!

Ja unohtui tuossa ylempänä sanoa, mutta tämäkin mitä ylempänä joku noitui aiemmin eli meikäläinen saa ihan vitusti jäähyjä, puhtaista taklauksista vieläpä todella usein, kun taas vastustaja saa pokettaa, huitoa, purra, nipistää ja tukistaa aivan mielinmäärin, mutta silti 1, max 2, jäähyä ottelua kohden vastustajalle. Mitähän vittua taas.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en tiedä mikä tuossa on, että välillä tulee niitä pelejä ja vielä putkissa, että tapahtuu yllä mainuttun kaltaisia pelejä. Jotenkin tuntuu, että se jatkuu kunnes saat sen tappioputken jotenkin katkaistua. Itse olen nyt nimenomaan saanut vähennettyä vastustajan tekemiä maaleja. Tässä pelissä on se typerä juttu, että tietyllä tavalla rakennetut paikat päättyvät useimmin maaliin, kuin randomisti (oikean jääkiekon tyylisesti) rakennetut maalipaikat. Klassinen esimerkki on tuo bugiranne tietystä kulmasta/paikasta. Uppoaa liian usein verrattuna esim. lämäriin paremmasta sektorista. Myös tietyllä tavalla tehty takatolppa pokittaissyöttö uppoaa jäätävällä prosentilla, mutta vastaavasti jopa kahden kolmen syötön sahaus, jossa luulisi maalivahdin olevan metrin ulkona maalista, niin siesoo siellä odottamassa kiekkoa tai vetää jonkun tiikerinloikan. Tuollaisen laidassa kiinni tehdyn poikittaissyötönhän pitäisi olla ihan täysin epätoivoinen, mutta tässä pelissä bottipakit eivät osaa pitää sitä pelaajaa lainkaan, vaan jättävät sille tilaa, vaikka se olisi seissyt siellä takatolpalla 5 minuuttia paikallaan. Itse et voi sitä pitää, kun ei siihen iholle pääse, vaan se pääsee vetämään vaikka olisit pokeamassa vieressä. Aikaisemmassa NHL:ssa pystyi sitomaan tuon pelaajan ja mielestäni sellainen ominausuus pitäisi olla vieläkin. Liian pitkästä sitomisesta voisi saada jäähyn tms. Itse nyt pytkinyt pelaamaan niin, että saan 3 pelaajaa kiekollisen ja maalin väliin. Pyrin ensi tilassa ottamaan hyökkääjän, jolla puolustan kriittisen alueen. Todennut sen ainoaksi tavaksi puolustaa sekä poikittaissyötöt, että bugiranteet samanaikaisesti.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä en tiedä mikä tuossa on, että välillä tulee niitä pelejä ja vielä putkissa, että tapahtuu yllä mainuttun kaltaisia pelejä. Jotenkin tuntuu, että se jatkuu kunnes saat sen tappioputken jotenkin katkaistua. Itse olen nyt nimenomaan saanut vähennettyä vastustajan tekemiä maaleja. Tässä pelissä on se typerä juttu, että tietyllä tavalla rakennetut paikat päättyvät useimmin maaliin, kuin randomisti (oikean jääkiekon tyylisesti) rakennetut maalipaikat. Klassinen esimerkki on tuo bugiranne tietystä kulmasta/paikasta. Uppoaa liian usein verrattuna esim. lämäriin paremmasta sektorista. Myös tietyllä tavalla tehty takatolppa pokittaissyöttö uppoaa jäätävällä prosentilla, mutta vastaavasti jopa kahden kolmen syötön sahaus, jossa luulisi maalivahdin olevan metrin ulkona maalista, niin siesoo siellä odottamassa kiekkoa tai vetää jonkun tiikerinloikan. Tuollaisen laidassa kiinni tehdyn poikittaissyötönhän pitäisi olla ihan täysin epätoivoinen, mutta tässä pelissä bottipakit eivät osaa pitää sitä pelaajaa lainkaan, vaan jättävät sille tilaa, vaikka se olisi seissyt siellä takatolpalla 5 minuuttia paikallaan. Itse et voi sitä pitää, kun ei siihen iholle pääse, vaan se pääsee vetämään vaikka olisit pokeamassa vieressä. Aikaisemmassa NHL:ssa pystyi sitomaan tuon pelaajan ja mielestäni sellainen ominausuus pitäisi olla vieläkin. Liian pitkästä sitomisesta voisi saada jäähyn tms. Itse nyt pytkinyt pelaamaan niin, että saan 3 pelaajaa kiekollisen ja maalin väliin. Pyrin ensi tilassa ottamaan hyökkääjän, jolla puolustan kriittisen alueen. Todennut sen ainoaksi tavaksi puolustaa sekä poikittaissyötöt, että bugiranteet samanaikaisesti.

Itsekin teen tuota että hyökkääjällä maalinedusta, mutta kun et voi kahta paikkaa samaan aikaan puolustaa ni kaveri vetää siniviivalta, naurettaviakin, vetoja jotka on itsellä mennyt sisään erittäin helposti viimeisen 7 pelin aikana. Perus ollut tuo mistä mainitsin, vaaraton veto jonka maalivahti jotenkin onnistuu torjumaan ylös ja sieltä maalivahdin selän kautta maaliin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin teen tuota että hyökkääjällä maalinedusta, mutta kun et voi kahta paikkaa samaan aikaan puolustaa ni kaveri vetää siniviivalta, naurettaviakin, vetoja jotka on itsellä mennyt sisään erittäin helposti viimeisen 7 pelin aikana. Perus ollut tuo mistä mainitsin, vaaraton veto jonka maalivahti jotenkin onnistuu torjumaan ylös ja sieltä maalivahdin selän kautta maaliin.

Sehän on niin, että kaikkia et voi itse puolustaa, kun yhtä pelaajaa kerrallaan ohjaat ja sellainen jatkuva pelaajan vaihtaminen on aika toivotonta puuhaa, jos kaveri osaa kiekkoa liikuttaa. Varsinkin kun et tiedä mihin pelaajaan se aina vaihtaa ja jos kaverilla on Stamkosit, Crosbyt yms. ja pyörii x pohjassa nurkissa, niin turha sen perässä on juosta. Odottelee siinä, johon tietää sen kohta pyrkivän. Itse olen tehnyt sellaisen säädön, että jos vastustaja tykkää käyttää kiekkoa viivassa, ampua onetimereitä sieltä, niin joukkueen asetuksista laitan hyökkääjille ohjeen pelata siniviivaa pois. Tämä jää niille ja itse pyrin pelaamaan sentterillä maalin edustan tai bugiranteen pois. Itse en enää pelaa sillä pelaajalla varsinaisesti maalin edustaa, vaan tavallaan bottipakin kanssa tuplaan sen kiekollisen pelaajan, mutta pysyn kuitenkin maalin ja kiekon välissä. En iske kiinni ennen kuin kiekonriisto on mahdollinen tai jos bottipakki pääsee sitomaan, niin isken kiinni. Todella monen onnistunut turhauttamaan tällä. Hakevat, hakevat ja yrittävät kiertää siihen keskelle, mutta peilaan pois. Alkupelin aika kärsivällisestikin moni hakee, mutta sitten kun ovat tappioasemassa, niin ei monellakaan kasetti kestä, vaan lähtevät kauhealla riskillä roiskimaan takatolpalle tai hakemaan väkisin sitä rannetta. Lopputuloksena mulla kasa ylivoimahyökkäyksiä ja ne vielä monesti päättyvät siihen, että kaveri raivopäissään yrittää pakilla sitä all in taklausta.

Niille paskamaaleillehan ei mitään voi. Se vaan niin on, että ne yleensä sille altavastaajalle pomppivat. Itse nyt pyrkinyt siihen, että vaikka sen 1-2 saisikin, niin siihen jää ja itse tekee enemmän. Hyvä pelaaja kun näitä saa, niin sitten on kivinen tie.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Valaiskaa aloittelijaa noista MOV korteista.

Aloittelin HUTin tosiaankin vasta joulun tietämillä eli movember korttien aika oli jo ohi. Noiden arvot voi ilmeisesti nousta? Nouseeko kokonaisuus kerralla, esim 87 -> 88 vai yksi arvo kerrallaan, esim laukaus 88 -> 89? Vaikuttaako arvojen nousuun esimerkiksi pelaajan esiintyminen oikeasti NHL:ssä vai heitteleekö EA sattumanvaraisesti noita upgradeja?
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Palkintopakasta ensimmäistä kertaa tuli jotain arvokkaampaa, kun Seguin ja Gilmour putkahtivat esiin. Toki harmittavasti niitä ei saa kaupattua eteenpäin.
 

Kafrom

Jäsen
Mulla on viime peleissä taas alkanut pakit vittumaisesti seilaamaan jatkuvasti vastustajasta ohi ja näin ollen vastustajille aukeaa peleissä lukuisia maalipaikkoja, onneksi olen yleensä pystynyt kääntämään nämä voitoksi. Vittumaista silti. Tiimiä tullut taas uusittua hieman:

Marner "A" (IPG) - TOTW-Eichel "C" - Rantanen "A" (IPG)
Sharp - Kesler - TOTW-Doan
D.Sedin - H.Sedin - Kucherov
Kunitz - J.Staal - Hornqvist

Faulk - Ekblad
Provorov (IPG) - Trouba
Petrovic (Milestone) - Voynov

Schneider.

Pakko sanoa, että toi Eichel on aivan jäätävän vaarallinen pelaaja, kuti lähtee aika helvetin lujaa.

Tulipa pelattua huikea matsinpuolikas jotain iki-ihanaa ruskiveljeä vastaan. 2. erää menty, vedot mulle 6-5. Taululla 1-5.
 
Viimeksi muokattu:

P.Kaukalo

Jäsen
Pitkän tauon jälkeen palasin vähän huttia pyörittelemää. Nopea nousu ykköseen takaisin suoraan kaheksassa ottelustta mestaruuden kera, kun viimeksi lähti ykkösestä pudottuani peli tauolle.
Mikähän tuossa on, kun itselläni Malkin kapteenina ykköstä sentteröimässä. Statsien mukaan pitäisi miehen olla nopeakin raketti, mutta omiin käsiin tuntuu saatanan hitaalta ja kankealta, kädet toki pelaa, laukaus ihan ok...Olisko suosituksia keneen lähtisin miestä treidaamaan. Sen joku 300k miehestä saa helpohkosti markkinoilta ja 50k tilillä massia...Omasta mieletä hyökkääjän tärkeimmät ominaisuudet on nuo kolme ensimmäistä :luistelu, kädet, laukaus. Noilla muilla ei oman pelitylin kannalta mitään merkitystä (taklaukset ja puolustus). Ehdotuksia?
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pitkän tauon jälkeen palasin vähän huttia pyörittelemää. Nopea nousu ykköseen takaisin suoraan kaheksassa ottelustta mestaruuden kera, kun viimeksi lähti ykkösestä pudottuani peli tauolle.
Mikähän tuossa on, kun itselläni Malkin kapteenina ykköstä sentteröimässä. Statsien mukaan pitäisi miehen olla nopeakin raketti, mutta omiin käsiin tuntuu saatanan hitaalta ja kankealta, kädet toki pelaa, laukaus ihan ok...Olisko suosituksia keneen lähtisin miestä treidaamaan. Sen joku 300k miehestä saa helpohkosti markkinoilta ja 50k tilillä massia...Omasta mieletä hyökkääjän tärkeimmät ominaisuudet on nuo kolme ensimmäistä :luistelu, kädet, laukaus. Noilla muilla ei oman pelitylin kannalta mitään merkitystä (taklaukset ja puolustus). Ehdotuksia?
Legendareista Modano (93 92 91 83 89) tai vaihtoehtoisesti Sakic (90 94 92 88 89)? Molemmat taitavat olla vielä roimasti halvempia kuin Malkin.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kiitokset, pitänee tsekkailla noita.. Onko noista omakohtaisia kokemuksia, että miltä tuntuu kentällä?
Omakohtaista kokemusta ei ole valitettavasti ole mutta säännöllisin väliajoin vastustajan rosterissa pyörii kyseiset herrat. Nopeilta ne ainakin omaan silmään vaikuttaa ja kudissakaan ei ole valittamista. Siitä vaan rohkeasti testaamaan, eiköhän nuo saa myytyä aikalailla +-0 hintaan jos ei miellytä.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Valaiskaa aloittelijaa noista MOV korteista.

Aloittelin HUTin tosiaankin vasta joulun tietämillä eli movember korttien aika oli jo ohi. Noiden arvot voi ilmeisesti nousta? Nouseeko kokonaisuus kerralla, esim 87 -> 88 vai yksi arvo kerrallaan, esim laukaus 88 -> 89? Vaikuttaako arvojen nousuun esimerkiksi pelaajan esiintyminen oikeasti NHL:ssä vai heitteleekö EA sattumanvaraisesti noita upgradeja?

Tahan ei ilmeisesti kukaan tarttunut viela, niin vastataanpa nyt kun on aikaa.

Eli Movember-kortit matsaavat aina kyseisen pelaajan korkeinta mahdollista korttia. Otetaan esimerkkeina vaikka Aaron Ekblad ja Connor McDavid. Molemmat saivat Movember-kortin kun heilla oli vain heidan peruskortit tarjolla, eli Ekbladin MOV oli 85ovr ja McDavidin 82ovr. Ekbladin MOV-kortti on edelleen sama 85ovr, koska ei ole saanut viela mitaan erikoiskorttia, mutta McDavidin MOV on noussut jo 88ovr. Tama johtuu siis siita, etta ensin McDavid sai pronssi-korttinsa tilalle kulta-kortin, joka oli 87ovr (talloin MOV nousi 82ovr -> 87ovr) ja viime viikolla McDavid oli Team of the Weekissa ja sai silloin 88ovr kortin, jolloin MOV-kortti paivittyi tuohon 88ovr versioon. Vastaavasti esimerkiksi Erik Karlssonin MOV-kortti paivittyy aina kun Karlsson saa uuden kortin, viimeisin hanen erikoiskortti on tuo Player of the Game 96ovr kortti, jolloin myos MOV paivittyi noihin samoihin statseihin.

Ja mita tulee sitten noihin paivityksiin, niin osalle korteista on suhteellisen selkeat perusteet saada erikoiskortti. Esimerkiksi Milestone-kortit ovat aika selkeita, eli otteluista, maaleista, syotoista, pisteista seka ennatyksista voi saada kortin. Otteluille, maaleille, syotoille ja pisteille on suhteellisen selkeat rajat (eli esim. otteluita pitaa tulla tasaluku tayteen ja vahintaan 800), mutta muita Milestone-kortteja on jaettu vahan eri asioista, kuten Shayne Gostisbehere on saanut yhden siita, etta oli nopein 3 jatkoaika-maalia tehnyt pelaaja ja yhden tulokaspuolustajien pisteputki-ennatyksen rikkomisesta. Evander Kane ja Alex Petrovic saivat juuri molemmat kortit, kun tappelivat keskenaan kolmesti ottelussa, joten on noissakin hieman randomia. Player of the Game kortit on ehka helpoimmat, koska niissa on hyvinkin selkeat rajat. Hyokkaajalle tuo on 4 pistetta tai enemman yhdessa ottelussa ja puolustajalle 3 pistetta, lisaksi joukkueen pitaa voittaa ottelu. Eli jos Crosby tekee 5 pistetta, mutta Pens haviaa, niin hanelle ei pitaisi tulla korttia (pitaisi lahinna siina mielessa, etta valilla EA voi paattaa toisin boostatakseen pakka-myynteja). Maalivahdeillekin oli joku raja, olisiko ollu 35+ torjuntaa ja nollapeli tai jotain, en muista aivan tarkkaan.

Team of the Week on valilla aika arpapelia, Yleensa ottavat 5 (3 hyokkajaa/2pakkia) parasta pistemiesta viikolta (eli kun TOTW tulee ulos ke-to valisena yona Suomen aikaa, niin tuo viikko on edeltavat ma-su), paitsi jos naista joku/jotkut ovat saaneet erikoiskortin kuluneella viikolla tai on jo TOTW-joukkueessa (eli tulisi toinen perakkainen TOTW putkeen), niin eivat paase vaan valitaan toinen tilalle. Nuo pistemiehet ovat yleensa tuo 1-ketju ja 1-pakkipari. Puolustavat ketjut onkin valilla vahan tuulesta temmattuja ja niissa vaikuttavia tekijoita ovat kai blokit, taklaukset, kiekonriistot yms, mutta niissa ei kai ole kovin selkea, etta keta sinne 2-ketjuun/2-pakkipariin valitaan. Sitten nuo junnu jatkat alemmissa ketjuissa on minulle ainakin ihan mysteerit kun ei hirveesti kiinnosta, kai nekin valitaan sen perusteella miten pelanneet.

Lisataan myos tahan se, etta mikali pelaajan korkein mahdollinen kortti on 86ovr tai alle, niin tuo seuraava erikoiskortti on +2ovr. Eli juuri esimerkiksi Aaron Ekbladin ensimmainen erikoiskortti olisi 87ovr. Mikali kortti on jo 87ovr tai korkeampi, niin seuraavat erikoiskortit ovat +1ovr, eli McDavidin kultakortin, 87ovr, seuraava erikoiskortti oli tuo 88ovr TOTW.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kiva bugi taas, miten tulisi menetellä?

Ostin Pavelskin hintaan 47k. Kortti tuli, mutta rahat eivät lähteneet tililtä. Boottasin pelin ja boottasin järjestelmän, mutta rahat eivät vieläkään lähteneet. Kun yritän ostaa huutokaupasta jotain niin herjaa legendaarista "Tietojen noutaminen epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen". Pelasin yhden pelin, mutta rahat ovat vieläkin tilillä eikä huutokauppa toimi. Pikamyin myös yhden kortin, mutta ei auta.

Minulla oli seurannassa toinen Pavelski ja ajattelin sitten kokeilla, että mitähän tapahtuu jos tarjoan pelaajasta enemmän kuin minulla on oikeasti rahaa. Löin tarjouksen pöytään ja satuin lopulta voittamaan. Tässä vaiheessa rahat lähtivät tililtä ja kortti tuli. Myin tämän uuden Pavelskin välittömästi samaan hintaan, mutta huutopaukka ei vieläkään toimi? Käytännössä sain siis tuon Pavelskin ilmaiseksi, mutta nyt muiden korttien ostaminen on mahdotonta. Ongelma jatkunut jo muutaman tunnin ajan. Otanko yhteyttä EA:n tukeen vai mitä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös