Haiskahtaa internet-paskapuheelta koko homma. Kuka niitä ON muka saanut? Kaverin kaveri?Onkos taalta kukaan saanut noita ilmaispakkoja, joita EA on ilmeisesti "randomilla" laittanut kayttajien avaamattomien pakkojen inboxiin? Ilmeisesti jotkut on saanut, jotkut ei. Itsella 3 accountia eika yhdellakaan ollut pakkaa. Nama siis saattaneet olla tyyliin 60k Player Premium -pakkoja tai muita, mutta nama on olleet myytavissa, eli saa kaikista korteista rahaa.
Vahan itselle haiskahtaa silta, etta sima on EA:n toimistolla eilen maistunut ja vahingossa laitettu ihmisten tileille pakkoja ja toivotaan, etta kukaan ei jaksa kitista maanantaiaamuna omien pakkojensa peraan ja toivotaan kaikkien unohtavan koko jutun.
Ainakin Redditin NHL 16 HUT osiossa oli juttua tuosta, että osa oli saanu pakkoja. Osa taas ei. Tuskin on siis paskapuhetta.Haiskahtaa internet-paskapuheelta koko homma. Kuka niitä ON muka saanut? Kaverin kaveri?
Haiskahtaa internet-paskapuheelta koko homma. Kuka niitä ON muka saanut? Kaverin kaveri?
Haiskaltaa vahvasti kusetukselta. Miksi EA pyytäisi salasanaani PSN viestillä :D En kyllä vastaa ennen kuin saan kunnon todisteita.
Mulle napsahti viime yönä ilmainen liila korttipakka. 12 korttia, kaikki "harvinaisia". Pelkkää paskaahan sieltä kuitenkin tuli.
Olipas harvinaisen ärsyttävää peliä tosiaan. Siis tuolla Baconilla. Muutamia hänen videoitaan olen katsonut ja yhä enenevässä määrin minua ärsyttää. Toki hänellä on paljon seuraajia ja "faneja", mutta minuun ei iske. Tuossakin videossa hehkuttaa tämän "maailman parhaan" peliä hyvin sarkastiseen sävyyn, vaikka hänen oma hyökkäyspelinsä koostuu lähes yksinomaan varmojen one-timereiden hakuun. Ärsyttävä jätkä.BEST PLAYER IN THE WORLD ?! (NHL 16 HUT) - YouTube Siitä maailman paras NHL16-pelaaja! Jos tuo on maailman parasta NHL16-kiekkoa, niin aika syvällä uidaan. Eihän tuo tee mitään muuta kuin vedä tuota kiekon suojausta ja yritä syöttöä maalin kulmalle tai vetelee tuota järjetöntä salibandyrallia mailalla ja hakee etukulmia. Tuo manuaalimokella pelaaminen ja ei pelaaminen on ihan fiksua tosin, tekee mukavan arvaamattoman vastustajan tuolla itsestään ja vähentää sitä maalintekoa omassa päässä. Mutta tuo hyökkäyspään pelleily on juuri sitä hirveintä mahdollista peliä, mikä mulla tappaa peli-ilon täysin koko pelistä ja saa mun pistämään kyseiset kaverit usein ignoreen Livessä. Linkki vie Baconin Youtube-videoon PS4-pelistä.
Sama ongelma edelleen. Yli vuorokauteen ei ole meikäläisellä huutokauppa toiminut, joten ei ole tullut pelattuakaan. 4h olin jonossa EA:n chattiin, Twitterissä eivät vastaa ja sähköpostiosoitetta en löytänyt. Pitää maanantaina ottaa ja soittaa asiakaspalveluun, että miten menetellään. Mukavahan tuo olisi pelailla.Kiva bugi taas, miten tulisi menetellä?
Ostin Pavelskin hintaan 47k. Kortti tuli, mutta rahat eivät lähteneet tililtä. Boottasin pelin ja boottasin järjestelmän, mutta rahat eivät vieläkään lähteneet. Kun yritän ostaa huutokaupasta jotain niin herjaa legendaarista "Tietojen noutaminen epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen". Pelasin yhden pelin, mutta rahat ovat vieläkin tilillä eikä huutokauppa toimi. Pikamyin myös yhden kortin, mutta ei auta.
Minulla oli seurannassa toinen Pavelski ja ajattelin sitten kokeilla, että mitähän tapahtuu jos tarjoan pelaajasta enemmän kuin minulla on oikeasti rahaa. Löin tarjouksen pöytään ja satuin lopulta voittamaan. Tässä vaiheessa rahat lähtivät tililtä ja kortti tuli. Myin tämän uuden Pavelskin välittömästi samaan hintaan, mutta huutopaukka ei vieläkään toimi? Käytännössä sain siis tuon Pavelskin ilmaiseksi, mutta nyt muiden korttien ostaminen on mahdotonta. Ongelma jatkunut jo muutaman tunnin ajan. Otanko yhteyttä EA:n tukeen vai mitä?
Baconin pelityylistä en itsekään pidä. Mutta se nyt selittää sen noilla videoillaan aika hyvin, että osittain hakee sitä myös tahallaan. En hirveästi tykkää katsoa niitä sen divisioona-videoita, mutta nyt herätti mielenkiinnon tämä "maailman paras". Muuten kyllä Bacon on erittäin viihdyttävä NHL-pelaaja ja Johnny 2BC:n jälkeen toiseksi viihdyttävin näistä kaikista, mitä nyt Twitchissä ja Youtubessa noita riittää aikas paljonkin. HowToChellin sitten tullessa kolmantena.Olipas harvinaisen ärsyttävää peliä tosiaan. Siis tuolla Baconilla. Muutamia hänen videoitaan olen katsonut ja yhä enenevässä määrin minua ärsyttää. Toki hänellä on paljon seuraajia ja "faneja", mutta minuun ei iske. Tuossakin videossa hehkuttaa tämän "maailman parhaan" peliä hyvin sarkastiseen sävyyn, vaikka hänen oma hyökkäyspelinsä koostuu lähes yksinomaan varmojen one-timereiden hakuun. Ärsyttävä jätkä.
Oletko koittanut Twitterissä pelkästään tuota EA'n virallista tiliä? Kannattaa laittaa viestiä myös hepuille @Jmclean42 ja @Paaks josset vielä ole tehnyt. Itsellä pari kuukautta sitten ongelmana, että en voinut ostaa mitään osta heti -toiminnolla, viestiä Paaksille ja homma viidessä minuutissa hoidossa. Kummatkin siis EAn NHL-porukassa töissä.Sama ongelma edelleen. Yli vuorokauteen ei ole meikäläisellä huutokauppa toiminut, joten ei ole tullut pelattuakaan. 4h olin jonossa EA:n chattiin, Twitterissä eivät vastaa ja sähköpostiosoitetta en löytänyt. Pitää maanantaina ottaa ja soittaa asiakaspalveluun, että miten menetellään. Mukavahan tuo olisi pelailla.
Lopulta tuo EA:n virallinen tili vastasi, mutta eipä sitä kautta saatu apua. Käskettiin bootata konsoli, kirjautua ulos ja tehdä ilmoitus nettisivuilla. Kaikkea olin tietysty jo tuossa vaiheessa kokeillut. Laitoin kuitenkin viestiä @Paaks, katsotaan tuleeko sieltä mitään järkevää.Oletko koittanut Twitterissä pelkästään tuota EA'n virallista tiliä? Kannattaa laittaa viestiä myös hepuille @Jmclean42 ja @Paaks josset vielä ole tehnyt. Itsellä pari kuukautta sitten ongelmana, että en voinut ostaa mitään osta heti -toiminnolla, viestiä Paaksille ja homma viidessä minuutissa hoidossa. Kummatkin siis EAn NHL-porukassa töissä.
Täällä pystyy ainakin pelaajia järjestelemään pituuden mukaan:
https://www.huthq.com/16/players/
Hayesin veljekset on kokeilemisen arvoisia (J.Hayes RW, K.Hayes C)
Kevin roikkui pitkään alemmissa ketjuissa sentterinä, mutta voi toimia paremmin vasemmassa laidassa. Jimmyllä on pari erikoiskorttia peruskortin lisäksi.
Pidin myös perus John Scottista LW.
Minä uskon vakaasti, että itse puolustamalla saa aikaan paremman lopputuloksen kuin AI puolustuksella. Ainakin siinä vaiheessa jos sen osaa hyvin. Välillä AI pelaa aivan uskomattoman tyhmästi ja se avaa kaverille aivan avoimia maalintekotilanteita. Itse käytän molempia tilanteen mukaan, välillä annan AI:n hoitaa puolustamisen kulmassaa kun itse pysyttelen oman maalin edessä ja blockaan vetoja/syöttöjä. Yleensä puolustan melko passiivisesti ja annan hyökkääjän tehdä ratkaisun. Välillä on taas toimiva ratkaisu vetää täysillä vastapalloon jos kulma sattuu olemaan sopiva.Hahah, olipahan sankari taas vastassa. Ennen peliä laittoi viestiä, että "no skillzone". No, meikäläinen sitten hitaalla sytytyksellä hiffasi vasta pelin alkaessa, että tällähän tarkoitettiin ilmeisesti tätä puolustustaktiikkaa, jossa pelataan sentterillä keskustaa ja annetaan bottien puolustaa. No, ajattelin sitten että why not, ei kuulu tapoihin ensimmäisenä muutenkaan, joten ehkä tässä svenssoni haluaa pelata jotain jääkiekon tapaista, eikä änäriä.
No, peliä oli mennyt kymmenen minuuttia, taululla 0-4 ja ei muuta kuin ulos. En nyt ihan ensimmäisenä ole noita lopettamassa kesken, mutta jos kaveri itse sanoo tuollaista ja iskee kolme maalia kulmapyörimisellä ja onetimerilla maalin edestä ja viimeisen sitten säbäranteella, niin eipä tarvitse taas ihmetellä muuta kuin että miten tyhmä sitä itse on, kun uskoo lapsenomaisesti jonkun haluavan pelata vähän realistisemmin. Siitä tämä svendsen sitten rupesi vielä vittuilemaan poistumisen jälkeen. Jätkä joka käyttää kaikki mahdolliset bugiveivit, kun on ensin pyytänyt ettei käytetä ainoata niiden puolustamiseen tarkoitettua taktiikkaa.