NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 212 398
  • 1 561

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Mä tarttisin vähän kokoonpanoneuvoja. Ykkösvitjassa on Carter - Getzlaf - Parise. Haluaisin löytää Carterin tilalle hyvän laiturin, pitäisi olla right ja mielellään iso ja nopea.. Olisiko kenelläkään hyvää suositusta?
 

No Look Pass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Mä tarttisin vähän kokoonpanoneuvoja. Ykkösvitjassa on Carter - Getzlaf - Parise. Haluaisin löytää Carterin tilalle hyvän laiturin, pitäisi olla right ja mielellään iso ja nopea.. Olisiko kenelläkään hyvää suositusta?

Itellä ei ole kuin ps3:lla NHL15, mutta siinä ainakin Blake Wheeler on tuohon tarkoitukseen aika sopiva palanen.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Wheeler on mulla nelosessa, vaikuttaa vähän hitaalta. Mutta kivoja pommeja kyllä antaa..

Itsellä on Kyle Okposo, mutta toki mulla ei ole muutenkaan mitään huippuja, niin tiedä sitten tykkäätkö tossa kokoonpanossa? Täytyy vaan muistaa käyttää olh->vlh -kortti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Wendel Clarkilla on visiiri?! Ei helvetti.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, mutta jollain lailla saanut tämän HUT:n nyt toimimaan. En osaa sanoa mikä siinä on. On kestänyt jo pidemmän aikaa hyvä putki. Saanut puolustuksen kohtalaisesti organisoitua ja pystyn nyt olemaan agressiivisempi, mutta silti pelaamaan tarkaan kriittiset alueet. Tein myös sellaisen muutoksen, että laitoin hyökkääjille HIFK:maisesti taktiikaksi kaikki peliin. Tuolla saanut jotenkin paremmin koko hyökkäysarsenaalin samanaikaisesti viivan yli. Hyökkäyspelaamisessa olen pyrkinyt siihen että nopean ryntäämisen sijaan rytmitän hyökkäyksiä enemmän pelaamalla kiekkoa enemmän keskialueella ylös ja alas. Aikaisemmin pyrin ehkä liikaa menemään pakki-sentteri-laita tai pakki-laita-sentteri tyylillä ylös ja vaikka tiettyjä vastustajia vastaan sekin riitti, niin nyt saanut pelaamiseen huomattavasti monipuolisuutta. Johtoasemassa niin on helppo ollut aikaisemminkin pelata, mutta nyt olen myös tappioasemassa kylmästi vaan jatkanut tällä tavalla pelaamista. Monesti se on johtanut siihen, että olen tullut rinnalle ja ohi. Sillä hyvällä keskialueen pelaamisella vain saa hyökkäyksistä laadukkaampia, eikä heti viivan ylitettyä ole paineen alla. Monesti vs esim hakee sitä kovaa nittiä ja vaikka osuukin, niin kiekko jo pelattu toiseen aaltoon, jolla vapaa kaista nousta. Viimeiset 10 peliä ykkösdivarissa 9 voittoa ja yksi 2-1 tappio, jonka hölmöilin laittamalla kiekon omaan maalin, kun piti yrittää syöttää viivaan, kun vs. sai jäähyn. Tyhjiinhän se lurahti, mutta otan ihan omaan piikkiin. Kerrankin ;)

Toinen on se, että jotenkin saanut hyökkäyksen paremmin roolitettua. Myin pois alempien kenttien pelaajia ja tiivistin kärkeä. Hankintalistalle mov Cammalleri tuomaan nopeutta. Olen pyrkinyt rakentamaan kentät niin, että joka kentässä vähintään yksi yli 90 nopeuden kaveri ja yksi fyysinen pelaaja. Neloseen jätin sitten ketä sinne ilmaispakoista jäi + neloseen tippunut mov Evander Kane. Cammalleri oli alkuun pettymys, kuten melkein kaikki hankintani, mutta on sittemmin tehnyt mukavat 11+11 tehot 54 peliin. Suurin yllätys on kuitenkin ollut nelosen keskelle nostettu 84 overallin Mikael Granlund, jonka nostin 87 overallin Couturen tilalle. 55 peliin 7+12 ilman YV-aikaa. Ei ehkä tunnu paljolta, mutta on ollut saamallaan peliajallaan kova suoritus. Alakerran vahvistaminen oli myös pitkällisen pohdinnan takana ja All-Stars Burns sinne takalinjoille hankittiin tuomaan kovuutta. On siinä sivussa 54 peliin tehnyt 4+22, joka ihan kiitettävä suoritus pakille. Sitä tuossa mietin, että oliko se rahamäärä, jonka Burnsiin laitoin sen arvoinen, koska sillä olisi vahvistanut myös hyökkäystä älyttömästi, mutta on kyllä erittäin jämäkän oloinen tapaus, kun luistelu 90 ja taklaukset 93. Kyllä HIFK kannattajan sielu on muutaman kerran levännyt, kun sillä on päässyt kiertorannehinaajaa iskemään pysäyttävästi vastapalloon. Joka pennin arvoinen.

Joukkue nyt:

J.Carter-M.Duchene (C)-(mov) J.Gaudreau
(totw) R.Kesler-(totw) J.Spezza-(mov) M.Cammalleri
P.Kessel
-M.Modano-(totw) C.Kreider
T.Oshie
-M.Granlund-(mov) E.Kane

(totw) K.Shattenkirk-R.Bourque
(all-stars) B.Burns- (totw) O.Ekman-Larsson
(totw)J.Carlson-V.Hedman

J.Quick
(mov) C.Ward

64 000 tällä hetkellä kassassa rahaa ja käytännössä kaikki DEL-liigan pelaajat myymättä. Olen keräillyt hopeapakkoja kärsivällisesti, eli ostan halvalla ja myyn kalliilla aina niitä kortteja, jotka arvossaan sillä hetkellä. Olen suhteellisen hyvin sillä saanut rahaa tehtyä. Eli ostan 350-400 rahalla jonkun kortin ja sitten teen sillä voittoa. Pitkässä juoksussa jonkun verran tekee ja saa samalla sopimuskortteja. Aina tietysti itsekin joutuu jostain kortista enemmän maksamaan, että saa jonkun joukkueen täyteen, mutta siitäkin sitten yleensä saa omansa pois. Joitain kortteja joutuu odottamaan ikuisuuden, mutta esim. Adler Mannheimin maalivahtia Endrasta ei ensin ollut lainkaan ja sitten joku pölhö laittoin sen ainoan myyntiin 650 rahalla. Kortti talteen jengi täyteen ja yli 2000 tonnilla myyntiin. Vaatii kärsivällisyyttä, mutta ei ole enää tuskaa joukkuetta parantaa radikaalisti. Granlundin ehkä joutuu korvaamaan jossain vaiheessa... vaikka sitten merkkipaalu Mikellä.

Onko muilla rahan hankintakikkoja? Sen tiedän, että jotkut saavat myytyä boostattuja pelaajia aloittelijoille törkeällä hinnalla. Itse en ole tuohon lähtenyt.
 
Viimeksi muokattu:

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulihan ne Carolinan 3 puuttuvaa pelaajaa. Tosin ei tarvii hetkeen ostaa ku maksaa nii rutosti, mut ainaki on pelissä joten parempaa päin.
 

A Siente

Jäsen
Päivityksen jälkeen mennyt pelit niin päin persettä ettei mitään rajaa. Ennen päivityksiä taisteltiin noususta 2. divariin ja nyt pelataankin jo kohta 5. divarissa. 22 peliin 16 tappiota. Hieman pelihuumori koetuksella kun metrin syötöt menee kolme metriä ohi ja vedot kimpoilee kahden tolpan kautta omaan päätyyn. Vaikea ajatella mitä sitä yrittäisi eri tavalla, kun maalipaikkoja kuitenkin tulee liukuhihnalta. Vastustaja vaan tekee kaikki maalit.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Pakoista tulee pelkkää paskaa. Eipä ole yli 85:n pelaajia näkynyt koskaan, ei palkinto-, ilmais- tai kultapakoissa. Saati sitten tuossa 25 000 coinsin erikoispakassa, josta paras nosto oli Justin Williams. Naurettavaa paskaa. Joukkueeni ei ole vahvistunut alun jälkeen juuri mitenkään. Tässä ketjussa esiteltyjä kokoonpanoja lueskellessa tulee nöyrä olo, kun oma ykkösketju on muodossa MOV Domi - Stastny - Forsberg.

Osaisiko joku muuten kertoa miten saa joukkueen kemiaksi 100? Hyökkäysketjut saa helposti sataseen ja ykköspakkiparin myös, mutta sitten, kun pitäisi kakkos- ja kolmospari saada sataan, niin tyssää aina 94:ään. HP-PP ja KP-KP kokeiltu. Ykköspari nousee sataseen sen myötä, että vaihtaa veskariksi saman joukkueen kassarin mistä ykkösparikin on. Internetistä ei löytynyt vastausta tähän mieltäni kutkuttavaan aiheeseen, josko täällä olisi tietoa?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä ole yli 85:n pelaajia näkynyt koskaan, ei palkinto-, ilmais- tai kultapakoissa. Saati sitten tuossa 25 000 coinsin erikoispakassa, josta paras nosto oli Justin Williams.

Pakko kysyä, että kuinka monta NHL-joukkuetta olet avannut? Itse alun hölmöilyjen jälkeen lopetin ostamasta peleistä saamillani rahoilla pakkoja, vaan aloin keräämään noita NHL-jengejä. Välillä myin kaikki pelaajat pois, että sain seuraavan kasattua.
 

ChinoFTW

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ite painan menemään 2.divarissa neljättä kautta ja ei ole pelkoa noususta eikä putoomisesta. Aina se 8-10 pojoo per kausi.
Enemmän ollut tiukkoja ja hyviä matseja kuin ennen päivitystä ja jotenkin olen huomannut poken ja mailan nostelun vähentyneen tai sitten on sattunut mukavia pelaajia vastaan.
Oma tiimi on seuraavanlainen:

N.Foligno-Johansen-Saad
E.Kane-Eichel-Ennis
Ehlers-Perreault-Armia
Gaudreau-JokuRandom-JokuRandom

Myers-Barrie
Enström-Trouba
J.Johnson-Savard

Bobrovsky
Luongo

Winnipeg ketju on toiminut hemmetin hyvin. Armialle pistin kapun natsat ja Ehlersille A rintaan niin rupes toimimaan kunnolla niin että koko kolmikko miehittää sisäisen pistepörssin kolme ekaa sijaa.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Osaisiko joku muuten kertoa miten saa joukkueen kemiaksi 100? Hyökkäysketjut saa helposti sataseen ja ykköspakkiparin myös, mutta sitten, kun pitäisi kakkos- ja kolmospari saada sataan, niin tyssää aina 94:ään. HP-PP ja KP-KP kokeiltu. Ykköspari nousee sataseen sen myötä, että vaihtaa veskariksi saman joukkueen kassarin mistä ykkösparikin on. Internetistä ei löytynyt vastausta tähän mieltäni kutkuttavaan aiheeseen, josko täällä olisi tietoa?

Vastasit itse itsellesi. Eli samaa jengiä tarvitsee olla että saa kemian sataan. Käytännössä puolustuksen ja maalivahtien pitää kaikki olla samaa jengiä että saa kemian sataan. Hyökkäyspäässä riittää ketjuttain. Hyökkäyksessä pelaajien pelityylillä ei ole väliä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vastasit itse itsellesi. Eli samaa jengiä tarvitsee olla että saa kemian sataan. Käytännössä puolustuksen ja maalivahtien pitää kaikki olla samaa jengiä että saa kemian sataan. Hyökkäyspäässä riittää ketjuttain. Hyökkäyksessä pelaajien pelityylillä ei ole väliä.
Onpahan aivan saatanan naurettavaa tuo. Eli ei riitä, että on parit esim. MIN-MIN, BOS-BOS ja TBL-TBL ja vaikka Dubnyk maalissa, vaan pitää olla kuusi MIN ja Dubnyk? Ja hyökkäyksessä saa olla neljästä eri joukkueesta ketjut. Ei helvetti mikä logiikka. No, ei auta sitten kuin keräillä.

Pakko kysyä, että kuinka monta NHL-joukkuetta olet avannut? Itse alun hölmöilyjen jälkeen lopetin ostamasta peleistä saamillani rahoilla pakkoja, vaan aloin keräämään noita NHL-jengejä. Välillä myin kaikki pelaajat pois, että sain seuraavan kasattua.
Olen avannut Arizonan, Buffalon, Calgaryn, Carolinan, Columbuksen, Floridan, New Jerseyn, Toronton, Vancouverin ja Winnipegin, eli ne halvimmat.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onpahan aivan saatanan naurettavaa tuo. Eli ei riitä, että on parit esim. MIN-MIN, BOS-BOS ja TBL-TBL ja vaikka Dubnyk maalissa, vaan pitää olla kuusi MIN ja Dubnyk? Ja hyökkäyksessä saa olla neljästä eri joukkueesta ketjut. Ei helvetti mikä logiikka. No, ei auta sitten kuin keräillä.

On siinä ihan pätevä logiikka, joskin EA:n tyyliin vähän pistetty mutkia suoriksi eli hyökkäyksen kolmikkoa vastaa veskari + pakkipari, ts. veskari on joka pakkiparin "sentteri", siksi veskarin jengi vaikuttaa joka pariin. Ja jos olet lukinnut Dubnykin maaliin, hanki pakeiksi ketä haluat ja pistä niille Minnesotan paita päälle, kai nuo jenginvaihtokortit lähtee edelleen noin 1k pucksilla?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
On siinä ihan pätevä logiikka, joskin EA:n tyyliin vähän pistetty mutkia suoriksi eli hyökkäyksen kolmikkoa vastaa veskari + pakkipari, ts. veskari on joka pakkiparin "sentteri", siksi veskarin jengi vaikuttaa joka pariin. Ja jos olet lukinnut Dubnykin maaliin, hanki pakeiksi ketä haluat ja pistä niille Minnesotan paita päälle, kai nuo jenginvaihtokortit lähtee edelleen noin 1k pucksilla?
Logiikka, kyllä. Pätevä, ei. Ei kiinnosta käyttää noita jenginvaihtokortteja, joten taitaa 100 % kemia jäädä haaveeksi. Eipä sillä mitään tee, voittoja tulee vähemmälläkin kemialla.

Miten tuo veskarin väsymys vaikuttaa mihinkään muuhun kuin siihen, että veskarin kokonaisuus tippuu pykälän verran? Meinaan, että eilen peluutin Holtbyä Chicagoa vastaan (yksinpelikausi) ja veskarini päästi seitsemän maalia (hävisin 7-6). Seuraavassa pelissä väsyneenä Holtby päästi muistaakseni neljä, tuon pelin voitin. Holtby on kyllä muutenkin aivan paska maalivahti, päästää joka toisessa pelissä vähintään kolme.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jatkuva hissi ykkös- ja kakkosdivarin välillä saa tulla päätökseen. Niin kammottavaa verioksennusta (kiitos suomalaiset) on ykkösen peli, että vaikka siellä pärjäisikin, ei niistä peleistä nauti tippaakaan. Jatkossa otan ne voitot kakkosesta ja sitten kun on tarpeeksi pisteitä säilymiseen, lähden lopuista minuutin pelin jälkeen pois, mutta ykkösen huoraamista en enää lähde katsomaan.

Zetterberg A - Stamkos - Jagr (MOV 92)
Clark - Kopitar A - Hall
Trochek (TOTW 86) - Bjugstad - Wheeler
Scott (ASG 86) - Barkov (TOTW 86) - Komarov (TOTW 88)

Bourque - Weber C
Josi - Burns
Buyfuglien - Ekblad (MOV 85)

Holtby
Crawford
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatkuva hissi ykkös- ja kakkosdivarin välillä saa tulla päätökseen. Niin kammottavaa verioksennusta (kiitos suomalaiset) on ykkösen peli, että vaikka siellä pärjäisikin, ei niistä peleistä nauti tippaakaan. Jatkossa otan ne voitot kakkosesta ja sitten kun on tarpeeksi pisteitä säilymiseen, lähden lopuista minuutin pelin jälkeen pois, mutta ykkösen huoraamista en enää lähde katsomaan.

Zetterberg A - Stamkos - Jagr (MOV 92)
Clark - Kopitar A - Hall
Trochek (TOTW 86) - Bjugstad - Wheeler
Scott (ASG 86) - Barkov (TOTW 86) - Komarov (TOTW 88)

Bourque - Weber C
Josi - Burns
Buyfuglien - Ekblad (MOV 85)

Holtby
Crawford

On se 2. divarissaki jo omaan makuun tarpeeks oksettavaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
On se 2. divarissaki jo omaan makuun tarpeeks oksettavaa.
Totta, mutta kakkosessa on vielä se mahdollisuus, että peli on ihan pelattavaakin edes joskus.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Kokonaishinta nipulle oli vaatimattoman ujot 6,25 miljoonaa..
Parastahan on, kun tulee vastaan näitä joilla pelkkä aloituskentällinen on tuon 6 miljoonaa. Tuli huvin vuoksi laskettua paljonko on oman lineupin ja inboxin arvo ja lähentelee sitä 1.5 miljoonaa. Näistäkin lähes kaikki tehty Moveja ostamalla ja myymällä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli huvin vuoksi laskettua paljonko on oman lineupin ja inboxin arvo ja lähentelee sitä 1.5 miljoonaa. Näistäkin lähes kaikki tehty Moveja ostamalla ja myymällä.
Itse en myynyt kuin Määtän ja Schennin. Olisi kyllä pitänyt myydä E.Staal, kun oli parhaimmillaan oli 55k hinta ja nyt putosi jonnekin 30k paikkeille. Oppi kyllä hyvin että NHL17 HUT:ssa kannattaa nuo myydä hieman ennen sitä upgradea, niin saa varmimmat voitot. Pelaajat mulla on tällä hetkellä 900k ja noin 1milj. taitaa olla yhteissumma.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Itse en myynyt kuin Määtän ja Schennin. Olisi kyllä pitänyt myydä E.Staal, kun oli parhaimmillaan oli 55k hinta ja nyt putosi jonnekin 30k paikkeille. Oppi kyllä hyvin että NHL17 HUT:ssa kannattaa nuo myydä hieman ennen sitä upgradea, niin saa varmimmat voitot. Pelaajat mulla on tällä hetkellä 900k ja noin 1milj. taitaa olla yhteissumma.
En itsekään oikein tajunnut noita ostella vielä viime vuonna, mutta tänä vuonna mm. Gaudreau tarttui matkaan 80k ja löysi uuden omistajan hintaan 330k. McDavidkin tuli aikoinaan hommattua hintaan 30k ja nyt siitä saisi 400k, mutta vähän riskilläkin pidän kaveria edelleen tallessa, josko hinta nousisi jonnekin puolen miljoonan paikkeille. Faulkista, Thorntonista, Duclairista, Domista ja Staalistakin irtosi mukavat summat. Joidenkin Movien kohdalla on kyllä kärsivällisyys loppunut, mutta yhdestäkään ei ole kyllä tappiota tullut.

Harmi, että loppui kolikot kesken marraskuussa kun noita hamstrailin. Jälkeenpäin erityisesti McDavideja olisi voinut ostaa useamman.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tuli pelattua hyvä peli nimimerkkiä keskiketterä77 vastaan. Kaksi ekaa erää tosi hyvää puolustamista kummaltakin ja oikeastaan huippupaikkoja ei juurikaan ollut. Kolmannessa erässä pääsiin rokottamaan kun vastustaja lähti pikkaisen juoksemaan kiekon perässä ja tavan mukaan oma kasetti ei kestänyt ja tuli otettua täysin typerä kampitusjäähy hyökkäyspäässä. Ja AV:lla kun en saanut purettua. Kaveri sai pelattua vapaan one-timer paikan ja tasoitti pelin.
Jatkoajalla pääsin 5-3 YV:lle ja yhden tuhannen taalan paikan sain luotua mutta ei tällä kertaa.
Sen jälkeen vastustaja sai hyvän paineen ja pääsi nousemaan b-pisteiden väliin Burnsilla ellen väärin katsonut ja lämäri hanskapuolelle. Game over.
Enemmän saisi olla tälläisiä pelejä.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt oli kyl hyvä peli. Veli venäläinen oli kyl iha huikee (murzilka037) syötteli ja pyöritteli ja loi paikkoja aivan kuin olis pelannu konetta vastaan pelannu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös