NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 729
  • 1 561

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Mitä paskaa? Olen nyt keräillyt NHL-jengejä, ja nyt San Josen vuoro. Kaksi päivää olen ihmetellyt että mihin katoaa nuo pelaajat kokoelmasta? Nytkin ostin Burnsin ja tiesin että jäljellä pitäisi olla enää maalivahdit ja pari pelipaitaa. Menen kokoelmaan ja yllättäen sieltä puuttuu vaikka ketä pelaajia, kokoelman näyttäessä 24/31. Ja välillä kun menee Sharksin kohdalle, siellä näkyy se Burns ja kumppanit. Joukkueeseenkin vaihdoin Burnsin pakiksi, jonka jälkeen herjasi että tietojen nouto epäonnistui ja heitti pihalle HUTista. Sitten menin uudelleen joukkuetta katsomaan niin Burns oli tipotiessään enkä saanut sitä enää mistään. Ihme paskaa tämä, en pelaa enää koskaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Up089 PS4:llä pelaat? Kovasti raportoidaan samoja ongelmia muuallakin netissä nimenomaa PS:n puolelta. Itse en Xboxila ole huomannut mitään ongelmaa HUT:n keräilyiden kanssa. Samalla kuulemma herjaa tietojen noutoa kun lisäät soppareita pelaajille tai vaihdat joukkuetta.

Hyvin menee taas EA:lla.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä paskaa? Olen nyt keräillyt NHL-jengejä, ja nyt San Josen vuoro. Kaksi päivää olen ihmetellyt että mihin katoaa nuo pelaajat kokoelmasta?

Kyllä ne sinne aikanaan ilmestyy. Saattaa kuulemma kestää 48h:kin ostamisesta kunnes ilmestyvät. Perseestähän se on. Itse pysyn kartalla merkkailemalla saadut kortit tänne: NHL 16 Collection Checklists | NHL Guides Ilmestyvät sitten aikanaan, eikä tule tuplia kerättyä.

Itselläni nyt se ongelma että en tietytjä Texas Starsin pelaajia saa laitettua myyntiin lainkaan. Ilmoittaa, että kortti ei käy kaupattavaksi. Ymmärtäisin jos olisi ilmaispakkakortti, mutta kun ei ole. Sinänäsä harmittaa tämä, kun muutamissa noissa korteissa olisi nyt hinnat kohdillaan, mutta kun ei saa myytyä. Pystynyt maltillisella osti-/myyntipolitiikalla tekemään pientävoittoa nimenomaan AHL-korteilla. NHL-korteilla on hankalampaa, kun niitä on niin paljon myynnissä.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ykkösdivariin tuli lopultakin noustua kurkistamaan seuraavanlaisella porukalla:



MOV Vrbata- POTG Koivu (C) - Nash*

MOV Forsberg-Thornton* (A) - MOV Camalleri

MOV Wheeler -MOV Calcheniyk (A) -MOV Steen

MOV Bjugstad - TOTW O Reilly- TOTW Komarov


Josi - MOV Faulk

Giordano- Pietrangelo

Kronwall* - Shattenkirk*

Lundqvist*-Holtby*-Bishop*-Halak*

Toi "nelosketju" on kyllä todellinen telaketju.. :D
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ykkösdivariin tuli lopultakin noustua kurkistamaan seuraavanlaisella porukalla:



MOV Vrbata- POTG Koivu (C) - Nash*

MOV Forsberg-Thornton* (A) - MOV Camalleri

MOV Wheeler -MOV Calcheniyk (A) -MOV Steen

MOV Bjugstad - TOTW O Reilly- TOTW Komarov


Josi - MOV Faulk

Giordano- Pietrangelo

Kronwall* - Shattenkirk*

Lundqvist*-Holtby*-Bishop*-Halak*

Toi "nelosketju" on kyllä todellinen telaketju.. :D
Lapasii on.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Liitteet

  • IMG_1008.JPG
    IMG_1008.JPG
    276,2 KB · kertaa luettu: 640

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kesler keskelle ja Hayes laitaan.

Oli mulla niin päin aluksi, mutta ei omaan pelityyliin toiminut. Mulla pitää laitureilla olla jalkaa. Keskellä saa olla vähän hitaampikin ukko, kun rytmittää peliä. Tuosta keskustasta pääsee jakelemaan hyviä niittejä. Olen Hayesiä koittanut myydä, mutta ei mene kaupaksi järkeväänhintaan ja en ala ilmaiseksi antamaan pois.
 

motamoro

Jäsen
Ei tämä keräily nyt oikein tahdo ottaa tuulta alle. Mulla on vihkoon merkattu seuraavien NYR ja STL joukkueiden kalliimpien hintoja marraskuun lopulta.
Lundqvist 116k, nyt 150k.
Tarasenko 165, nyt 220k.
Nashit, Pietrangelot ja McDonaghit pysyneet aika samoissa.

Ei riittänyt rahat tuolloin ja kyllä riitä tälläkään hetkellä nykyhinnoilla... Vanhoilla hinnoilla riittäisi. Kummasta hintakehitys on ollut ylöspäin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas HUT:n tasoituspaska taas alkanut nostaa päätään. Oli aika pitkän aikaa poissa, mutta nyt alkanut taas. Joka pelissä joku ihme pomppu sisään, veskari ei ylipäätänsä ota yhtään kovaa koppia, poket ei osu lainkaan, taklauksen kohteeksi joutunut vastustaja on nopeammin pystyssä, kuin taklannut pelaaja, oma pelaaja ei saa helppoakaan syöttöä vastaan, saati osu onetimeriin, maalin edessä et saa poikittaissyöttöä katki, vaikka olisi kolme ukkoa välissä. Vastapainona vastustaja katkoo joka ikisen syötön, jos se toriassa on mahdollista, joka taklauksen tapainen hipaisukin johtaa kiekon karkaamiseen. Sitten kun olet sen 3-0 tappiolla, niin vikassa erässä saat hetkellisen boostin. Sen huomaa ihan selvästi. Yksi yhteinen tekijä näissä peleissä on ollut: Vastustajalla selkeästi heikompi rosteri. Johtkut vastustajathan katsoo sun rosterin siinä ottelun alussa ja jos on liian kova, niin lähtevät menemään. Itse olen miettinyt päinvastaista, että menen vasta sitten, kun on kaikki Corosbyt, Ovechkinit ja Malkinit hankittu. Heikompia rostereita vastaan luikkisin häntä koipien välissä karkuun.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei onnistu joukkueiden keruu. Koitan noita pronssijengejä keräillä, mutta nytkin yhdestä joukkueesta kaikki pelaajat mutta ei tule pakkoja. Välillä näyttää, että osa korteista puuttu ja päivityksen jälkeen taas kaikki kerättynä. Olen koittanut myydä jonkun pelaajan ja laittaa takas kokoelmaan, mutta ilmeisesti HUT on vaihteeksi jumissa.
 

Minard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei onnistu joukkueiden keruu. Koitan noita pronssijengejä keräillä, mutta nytkin yhdestä joukkueesta kaikki pelaajat mutta ei tule pakkoja. Välillä näyttää, että osa korteista puuttu ja päivityksen jälkeen taas kaikki kerättynä. Olen koittanut myydä jonkun pelaajan ja laittaa takas kokoelmaan, mutta ilmeisesti HUT on vaihteeksi jumissa.

Itselläni on sama ongelma. Eilisestä asti joukkue on ollut kasattuna, mutta eipä näy pakkauksia. Taattua laatua EA:lta.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onpahan perseestä, rahaa olisi tällä hetkellä semmoinen 515k mutta ei uskalla rueta kasaamaan joukkuetta noilla tämän hetken markettihinnoilla. Mun tuurilla sieltä tulee sitten viikon putkeen ultimatepakkoja myyntiin ja marketit romahtaa samantien :) Toki voisi hommata vaikka noita Movembereja, niissä luultavasti hinnat pysyy aika samana, ehkä jopa nousee.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Sainpas itsekin vihdosta viimein hankittua NHL16 PS4:lle, juuri sopivasti ilmaisille joulupakoille. Eikohan sielta ihan ensimmainen pakka ja TOTW 90ovr Victor Hedman komeilee jonon ensimmaisena. Oli itselle ylivoimaisesti paras puolustaja NHL15 HUT:ssa, itseasiassa onnistuin silloinkin saamaan juuri 90ovr TOTW-version Hedmanista pakasta, tosin taisi olla 8750 coinsia maksava pakka. Palaavan pelaajan pakoista ei sitten tuntunu tulevan edes 85ovr pelaajia, kunnes viimeisessa oli Ben Bishop, joten 1.pakki ja 1.veska hankittu ennen kuin yhtaan pelia tuli pelattua. Ihan hyva alku etten sanoisi.

Pelit on edennyt vain Single Player Seasoneita pelatessa ja coinseja keratessa, 25k taitaa nyt olla kasassa, joten viela kausi/kaksi niin olisi varaa hankkia Carolina kokonaan ja saisi lisaa pakkoja. Onlinea ajattelin tana vuonna pelata vain ja ainoastaan pronssi-pelaajilla, viime vuonna pelasin niilla ihan patevasti kakkosdivaria, joten sinne olisi pyrkimys tanakin vuonna.

Te kokeneemmat sankarit, onko tanakin vuonna samat konstit kerata coinseja? Keraamalla kokoelmat ja myyda kortit voitolla, ostaa halvalla ja myyda korkeammalla? Onkos tuo pronssi-pakka taktiikka viela toimiva? Viime vuonna sain myytya kaytannossa aina koko 600coinsin pronssipakan noin 1000 coinsilla, toki tuossa auttoi nuo Duration-kortit, joilla sai aina omansa takaisin suoraan, harmi ettei niita enaa ole.

PS. jos joku viela pelaa NHL15 HUTia, niin pistaakapa tanne suuntaan vaikka yksityisviestia, niin laitan nuo loput coinsit sielta ilmaiseksi tulemaan. Eipa siella paljoa ole mutta taisi jaada joku 100-150k, kai silla jotain tekeen? First come, first serve.
 

Dängleri

Jäsen
Jaahas HUT:n tasoituspaska taas alkanut nostaa päätään. Oli aika pitkän aikaa poissa, mutta nyt alkanut taas.

Sama. Ensiksi tarjosi naurettavan helpon nousun 2.divarista ykköseen 8-2-0 recordilla - sen jälkeen ei ole voinut kuin nauraa pelille, sillä omiin tuntuu pomppivan joka pelissä mitä uskomattomin tavoin. Toiseen päätyyn puolestaan ei uppoa sitten millään. 1.dirrestä tuli suora putoaminen ja sama kierre jatkuu 2.divarissa - 4 pelistä 4 tappiota. Mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät niin tulee suora tippuminen 3.divariin, jossa saa nakutella yhden kauden 8-1 pelejä, ja tämän jälkeen samalla tahdilla 2.divaria, kunnes taas kierre kääntyy toiseen suuntaan. Sen verran tässä on kuitenkin vuosien varrella oppinut, että ei tule enää katkottua pelejä noiden alamäkien aikana, vaan malttaa laittaa ohjaimen kiltisti sohvalle ja tekaista vaikka safkat sillä välin, kun peli rullaa loppuun. Jääpähän ainakin coinsit talteen.

Ei tämä keräily nyt oikein tahdo ottaa tuulta alle. Mulla on vihkoon merkattu seuraavien NYR ja STL joukkueiden kalliimpien hintoja marraskuun lopulta.
Lundqvist 116k, nyt 150k.
Tarasenko 165, nyt 220k..

Itse huomannut saman; jossain välissä sai Jeff Carteria 75K:lla, nyt hinta siellä 95K tuntumassa. Nyt periaatteessa kannattas myydä kortteja pois, jos myyntikelpoisia on.

Itsellä kerätty kaikki muut paitsi Chicago, Pittsburgh ja Washington. Noin 600K on coinseja, joten aika paljon pitää tapahtua että noita kasaan saisi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse huomannut saman; jossain välissä sai Jeff Carteria 75K:lla, nyt hinta siellä 95K tuntumassa. Nyt periaatteessa kannattas myydä kortteja pois, jos myyntikelpoisia on.
Se Carter oli aikas todennäköisesti Movemberin aikaan noissa hinnoissa, jolloin ostin itse rosterini jolla nyt pelaan. Weberit ja TOTW Lucicit ja POTG Hayesit möin pois ennen jouluhässäkkää ja kivat voitot tuli tehtyä. Itse en vielä möisi kun luulisi että tämä jouluhässäkkä vaikuttaa vieläkin hintoihin alenevasti. Viikon kun odottaa, niin sitten.

Seuraava lasku tapahtuukin sitten TOTY:n aikaan keväällä ja tuohan alkaa sitten olemaan viimeisiä hetkiä kun kukaan vanhaa änäriä enää jaksaa ylipäätään edes pelata. Eikös Toty joskus maalis-huhtikuussa tule.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Musta kun tuntuu, että tämä jouluhässäkkä vain nosti hintoja, ainakin kalleimpien pelaajien...
Iteltä kun uupuu enää kolme kalleinta, niin niiden hintoja tullu tässä tarkkailtua...
Esim. Toews makso viikko sitten n. 500k, nyt n.560k. Kane 380k, nyt n. 440k. Ovi n.900, nyt 1000k... Viikko sitten ois saanu vielä Pittsburghin 1150K hintaan, ei enää mitään toivoo...
Taitaa jäädä haaveeks täälläkin noi kallemmait...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ok. Erikoista että nousivat, kun kaikemaailman rahastuspakkoja oli HUT täysi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Osaako pojjaat (@lake79 ?) sanoa, että mistä pakasta kannattaa lähteä metsästämään junnukisojen TOW-kortteja?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Osaako pojjaat (@lake79 ?) sanoa, että mistä pakasta kannattaa lähteä metsästämään junnukisojen TOW-kortteja?
Paha kyllä sanoa noista, kaipa EA:n sivut LUULISI infoavan noista mitä ne on. Aika hyvää korttia oli, mm. Virtasen Jakella ja Provorovilla aikas kivat kortit.

Edit: Taustalogo on ainakin kultainen, mutta hakemalla marketista tuo selviää. Kyllä siellä varmasti joku jonkun kortin on jo vetäissyt.
 
Viimeksi muokattu:

Valetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, ym. suomalaiset NHL:ssä
Hohhoijaa. Ilmeisesti pelkästään nimien perusteella koottu tuo junnukisa tow? Pitäisi kyllä ehdottomasti olla näyttöjen perusteella. Esim. Rantanen, ei mitään perusteita olla viikon joukkueessa. Huonot kisat meneillään. Ja Blackwood varamaalivahtina. MILLÄ NÄYTÖILLÄ!? ei ole pelannut edes pelin peliä.. Virtanenkaan ei ole edes erityisessä vireessä, millä perusteella esimerkiksi Laine/Aho jäi Virtasen taakse?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Hohhoijaa. Ilmeisesti pelkästään nimien perusteella koottu tuo junnukisa tow? Pitäisi kyllä ehdottomasti olla näyttöjen perusteella. Esim. Rantanen, ei mitään perusteita olla viikon joukkueessa. Huonot kisat meneillään. Ja Blackwood varamaalivahtina. MILLÄ NÄYTÖILLÄ!? ei ole pelannut edes pelin peliä.. Virtanenkaan ei ole edes erityisessä vireessä, millä perusteella esimerkiksi Laine/Aho jäi Virtasen taakse?
Tämä vaan taas kertoo että EA ei viitsi panostaa peliin kun se tuottaa ilmankin. Oi K2sports pelasta konsolikiekko.
Vähän offtopicia. Pelailen 2k15 myteamia ja domination modia. Pelit tietokonetta vastaan on viihdyttävämpiä kuin EA kiekon nettipeli.
Ei siinä muuten mitään kun joka pelissä tulee kymmeniä tilanteita joissa tietää mitä seuraavaksi tapahtuu eikä sille voi yhtään mitään.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hohhoijaa. Ilmeisesti pelkästään nimien perusteella koottu tuo junnukisa tow? Pitäisi kyllä ehdottomasti olla näyttöjen perusteella. Esim. Rantanen, ei mitään perusteita olla viikon joukkueessa. Huonot kisat meneillään. Ja Blackwood varamaalivahtina. MILLÄ NÄYTÖILLÄ!? ei ole pelannut edes pelin peliä.. Virtanenkaan ei ole edes erityisessä vireessä, millä perusteella esimerkiksi Laine/Aho jäi Virtasen taakse?
Tuo viikon joukkue on kyllä melkein aina täyttä kusta ja paskaa. Sinne laitetaan kaikista mediaseksikkäimpiä nimiä, jotta porukka ostaa pakkoja tatti tanassa. Viime vuoden versiossa muistan kun loppua kohden alkoi tulla niitä teemajoukkueita, niin mm. "maaotteluissa loistaneiden"-joukkueessa oli mokkena Crawford. Eipä ole kaveri tainnut eläessään edes pelata maajoukkueessa...Samoin samat Crosbyt ja Ovechkinit saatiin jotenkin ujutettua aina mukaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En ole saanut yhtään erikoiskorttia, vaikka n. puolet noista NHL-jengeistä kerättynä... E.Kane taitaa olla paras kortti. Ja tosiaan muutama Liiga-jengi ja pronssijoukkuekin kerätty... Pelkkää paskaa niistäkin ja noista ennakkopakoista ja kaikista. Ehkä yksi syy siihen, että tuo HUT on niin tuskasta.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jos HUTissa häviää online season ottelun niin kolikoita ei kerry vaikka ne näkyy siinä ottelun lopussa? Onko näin? 1044 kolikkoa kasassa vaikka oon pelannut monta peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös