Ok, kiitän.Käy ulkona hutista, niin saat ne.
Ok, kiitän.Käy ulkona hutista, niin saat ne.
HUTissa tana viikonloppuna nakojaan 2x coinsit pelatuista peleista ja siihen viela paalle uudenvuoden lahjana 2 ilmaista pakkaa. Muuten oikein tervetullutta ainakin mulle, mutta nuo pakat ei toimi (PS4), sanoo vain ettei ole saatavilla.
Itsellä sama. Mietin että oisko tekemistä jotain aikataulujen kanssa. Joskus aiemmin etusivulla pyöriny mainoksia jostain erikoispakoista, joita ei sitten kuitenkaan kaupan puolelta löytyny, kuin vasta seuraavana päivänä. Eli oiskohan noissakin ilmaispakoissa jotain viivettä?
Itsellä toimi ihan moitteettomasti pleikan puolella ja capsien Backstrom sieltä napsahti, sekä Jagr.Xboxilla nuo pakat aukeaa, mutta PS4-pelaajilla ei aukea, ainakaan suurella osalla. Konsolifinissäkin moni huutaa hittopentelettä EA:n suuntaan.
Mistä ostit ja oliko siinä joku pakkatarjous/koodi kun ostit?Itse aloitin oman HUT-uran eilen ja sieltä taisi tulla 10 vanhan pelaajan pakkaa, joista maaliin napsahti Bobrovsky. Huomasin sitten tänään, että minulla oli myös lähemmäs 10 korttipakkaa avaamatta, joiden kortteja sain myös myytyä. Osaakohan joku kertoa mistä nämä mystiset "ilmaiset" pakat ovat tulleet? En ole siis vielä ehtinyt minkäänlaisia joukkueita keräämään.
Mistä ostit ja oliko siinä joku pakkatarjous/koodi kun ostit?
NHL:ää tarkoitin. Ei siinä tarvitse koodia olla että pakat saa, mutta maininta varmasti on jos jotain ylimääräistä saa. Elä ainakaan EA:lle mee huuteleen että miksi sait ilmaispusseja.Siis siinähän se onkin, kun mielestäni en mitään ostanut vaan olin menossa korttikauppaan ja huomasin, siellä avaamattomien pakkojen kohdalla punaisella lukeneen 10 ja siellä sitten niitä kultapakkoja oli. Jos tarkoitit NHL:ää niin ostin ihan tuolta PS-storesta ja mielestäni ei minkäänlaisia pakkatarjouksia/koodeja ollut.
Itellä on ollut jo pidemmän aikaa Lehner 84 maalissa. Aivan jäätävän kova mokke.Onko tässä saatanan pelissä yhtään hyvää maalivahtia? Fleurystakin kuoriutui aivan järkyttävä imuri heti kun vastustajien taso nousi vähänkään korkeammaksi ja miehelle uppoaa joka toinen veto maaliin.
Mm. Lunkka ja Varlamov ovat aivan järkyttäviä hoovereita myös, Varlyn olen todistanut itse ja Lunkka taas ollut jokaisella vastustajalla mua vastaan aivan järkyttävän paska, sama kun oli tuossa SM-finaalissa aivan jäätävän surkea.