Eikö tuossa yksi päivä tullut pelipäivitys? Ihmeen vaikeaa ollut maalin teko tuon jälkeen. Ovatko muut huomanneet samaa? Esim. pakkien onetimerit osuvat nyt pääsääntöisesti ekaan ukkoon, menevät ohi maalin tai epäonnistuvat muuten vaan. Yhtään mahtilämäriä ylänurkaan en ole saanut enää tehtyä suoraan syötöstä. B-pisteen takakaarelle nousulla uppoaa edelleen, jos saa vastustajan kärkikarvaajan vipuun. Tavallaan ihan realistinen päivitys. Toinen mitä huomaisin niin hyökkäys alueen sitomisaloitus ei enää johda automaattiseen maalipaikkaan, vaan nyt puolustavan joukkueen pelaajat osaavat myös reagoida siihen + kiekko ei välttämättä jää staattisesti paikalleen, vaan kimpoilee jaloista sinne tänne. Itse en tätä harrastanut, vaan olin lähinnä ottavana osapuolena, niin hyvä uudistus sekin. Ainoa miinus tässä nyt on se, että maalin merkitys kasvaa älyttömästi ja antaa sitten toisaalta heikommille pelaajille sauman yllättää. Itsellä oli tuossa juuri sellainen peli, että itse sai ampua 15 kertaa yhden maalin eteen ja vastustajan veskari veti monta "all hope was lost" torjuntaa ja kun vs tekee sen pari niistä harvoista paikoistaan, niin saa todella tehdä töitä voittonsa eteen. Mistä sitten lisää maaleja? Mielestäni niitä voisi tulla enemmän sellaisten taisteluripareiden kautta. Nythän ripareita näkee pääsääntöisesti vain näistä valmiiksi animoiduista patjatorjunnoista, joita jotkut hakee. Tippuu aina siihen hyökkääjän lapaan, mutta voisi tulla enemmän maaleja irtokiekoista ja maalinedusruuhkista. Nythän kun ripari tippuu, niin siitä ei ole käytännössä mitään palaa laittaa sisään, jos bottipakki on metrinkään säteellä. Oikeassa elämässäkin riparin jälkeen tulee monesti sellainen hetken kuollut tilanne, kun kukaan ei tiedä missä kiekko on. Bottipakit tietävät nanosekunnissa missä kiekko on ja pokettavat vaikka selkä kiekkoon päin.