NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 729
  • 1 561

A Siente

Jäsen
Pitäisi saada Suomen logo ostettua, että saa varsin yksinkertaisen maajoukkue kokoelman kasattua, mutta hitto kun se pelkkä logo maksaa jotain 5000 kolikkoa. Luulisi näitä ns. turhia juttuja olevan paljon ja kaikkia kultaisia kortteja vähän.

Teemu Pulkkinen on muuten ihan helvetin kova pelaaja. Jokainen laukaus joko tolpassa tai maalissa.
 

Lavis

Jäsen
Kiitos paljon. Pelastit päiväni. Sielä oli 10 kultapakkaa odottelemassa. Saa nähdä paraneeko ykkösketju Plotnikov - QMJHL sentteri - Flynn!

Parhaana pelaajana tuli Niklas Kronwall. Muita hyviä Toffoli, Anisimov, Komarov...

Mikäs joukkue tällä hetkellä on halvin kasata? Olisiko Arizona, Carolina vai Buffalo?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ei Buffalossakaan muita kalliita ole kuin tuo perkeleen Kane.. Olen nyt metsästämässä rahaa tuohon, muutoin on joukkue kerättynä itselläni. Ja tämä kaikki reilulla 12k kolikolla. Toki osa pelaajista (4-5?) oli jo valmiiksi itselläni jostain palkintopakoista tulleina ja logokin löytyy eli siinä hieman säästää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Parhaana pelaajana tuli Niklas Kronwall. Muita hyviä Toffoli, Anisimov, Komarov...

Mikäs joukkue tällä hetkellä on halvin kasata? Olisiko Arizona, Carolina vai Buffalo?
Harmi kun missasit Movemberit juuri sopivasti. Itse keräsin yhden rosterin kasaan jota ei edes pitänyt pitää kuin daily coins-tilinä ja sain tuonne jonkun 5 movember-kottia + oli korttien hinnat lattiassa kun porukka osteli pakkoja kuin heikkopäät. (nämä siis kasvavat OVR:ssä sen mukaan, mitä kyseinen pelaaja saa erikoiskortteja).

Kerää ensimmäisenä juniori-tiimit ja NHL:n Allstars-joukkueet. Sen jälkeen kannattaa metsästää Florida, Carolina ja Devils. Nuo ovat kolme halvinta. Myös pronssi-joukkueita kannattaa harkita, noista saa 6 pakkaa/tiimi ja kun käyttää kärsivällisyyttä, noilla tekee hieman voittoa kerätessään kun ostaa kaikki kortit n. 100-400 coinsin hintaan/kortti. Pronssipakoistakin voi saada kovia kortteja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pitkästä aikaa peli HUT:a ja voi yrjö mitä kuraa tuo oli. Allstars-nippu vastaan ja pelkkää ja tauotonta aloitussitomista ja hyökkäysalueella pyörimistä sen suoraan syötöstä maalin toivossa. Takaisin lomalle tuo peli, ei tuota vaan jaksa pelata pelistä toiseen kun ymmärtääkseni pelien on tarkoitus olla viihdyttäviä, eikä ahdistavia ja vituttavia.

Edit: Pelin voitin kyllä, eli ei ole ns. itkupotku-viesti.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkästä aikaa peli HUT:a ja voi yrjö mitä kuraa tuo oli. Allstars-nippu vastaan ja pelkkää ja tauotonta aloitussitomista ja hyökkäysalueella pyörimistä sen suoraan syötöstä maalin toivossa. Takaisin lomalle tuo peli, ei tuota vaan jaksa pelata pelistä toiseen kun ymmärtääkseni pelien on tarkoitus olla viihdyttäviä, eikä ahdistavia ja vituttavia.

Edit: Pelin voitin kyllä, eli ei ole ns. itkupotku-viesti.

Ne ketkä sitoo, niin tekee sitä alotuksesta nro 1 lähtien. Itse välillä kun joku sitoo heti ensimmäisessä aloituksessa, niin lähden saman tien menemään. En siksi, että sitä ei voisi pelata pois, vaan siksi, että en vain jaksa pelata näitä kavereita vastaan, kun se pelaaminen on muutenkin pelkkää tiettyjen maalien hakemista samoilla ja samoilla kikoilla. Kyllä ne yleensä voittaa, mutta pelaaminen on niin raskasta, ettei sitä vaan jaksa. Itse en koskaan sido ensin. Kun vastustaja sitä alkaa tekemään, niin otan aluksi vaan pois ja annan kaverin yrittää. Yleensä sitten jossain vaiheessa teen kerran hyök. alueella ja todella usein maaliin päättyy. Tuntuu aina yhtä hyvältä. Omasta mielestäni tuo on tämän pelin bugimaali siinä mielessä, että kun sen aloituksen häviät, niin Ai ei osaa tehdä siinä tilanteessa mitään eikä itse pysty tekemään mitään.

Itse huomannut nyt sellaisen hassun yksityiskohdan omassa HUT:ssa, että olen voittanut jokaisen 1 divisioonakauden alussa 4 peliä putkeen varmaan nyt 5 kertaa. Joka kerta olen hävinnyt pelin numero 5. Aivan käsittämätön juttu. On niissä tullut vastaan hyviä vastustajiakin, mutta jotenkin on aina tuntunut, että vähän EA laittaa ekstraa peliin. Ei mitää isoa, mutta pikku jutut helposti kääntyvät vastustajalle. Nyt uusia kausi ja kolmen voiton putki. Katsotaan miten jatkuu.

Omassa jengissä huonoimmat hyäkkääjät 86 mov Turris ja 86 mov Ennis. Huonoin pakki 87 Giordano. Coinsseja 44000. Ei oikein pitkään aikaan pysty radikaalisti joukkuetta parantamaan. 87 Zuccarellon erikoiskortti vähän houkuttaisi, mutta olen jättänyt hankkimatta. Kai se pitää odottaa, että saa joku 100k kasaan. Giordano tällä hetkellä ehkä se joukkueen heikoin lenkki. Speed 87 ja on välillä vaikeuksissa näitä all stars - kaikilla speed vähintään 90 jengejä vastaan.

Viimeisin hankinta joukkueeseen tässä: Kevin Shattenkirk 89 - NHL 16 - Huthead
On aivan käsittämättömän kova ukko. Lukuisia maaleja tehnyt, kun tällä herralla kiekonriiston omalla alueella tekee ja kirmaa hyökkäykseen. Aukeaa koko VS:n paketti.
 
Viimeksi muokattu:

Ribals

Jäsen
Pari hyvää mov-pelaajan arvon nousua tullut omille korteilleni. Mov-Gaudreaun ostin 85k -> nyt 220k ja Larssonin 10k -> nyt 40k. Uusin mov-kortti on eilen ostettu Monahan. Vrbata taas saa ms-kortin yhden pelin päästä.
 

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko pelaajien harjoittamisesta (eli perus harjotteiden käyttämisestä) muuta hyötyä kuin yhden pelin kestävä 'buusti'?

Entä miten on mahdollista, että joskus peruspelaajalla voi olla jopa 99 overall arvo? Vai onko tässä tapauksessa käytetty jotain harvinaisempia harjotteita mitä saa halvemmista pakoista?
 

liam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leafs
Onko pelaajien harjoittamisesta (eli perus harjotteiden käyttämisestä) muuta hyötyä kuin yhden pelin kestävä 'buusti'?

Entä miten on mahdollista, että joskus peruspelaajalla voi olla jopa 99 overall arvo? Vai onko tässä tapauksessa käytetty jotain harvinaisempia harjotteita mitä saa halvemmista pakoista?

Ensimmäiseen kysymykseen ei. Toiseen kysymykseen se, että on olemassa semmoisia boostauskortteja, kuin että jokaiseen kohtaan saa +5.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Onnistuin tekemään maalin peliajan puitteissa viimeisellä sekunnilla, mutta peli nähtävästi vaatii 0,1 sekunnin, että osaa rekisteröidä maalin. Tasoitusmaali jäi saamatta tämän takia, vaikka kiekko ehti selkesti ylittää viivan ennen summeria. Hieno peli.

Lisäksi soppareiden hinnat ovat alkaneet nousemaan pilviin. O-ou.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Onnistuin tekemään maalin peliajan puitteissa viimeisellä sekunnilla, mutta peli nähtävästi vaatii 0,1 sekunnin, että osaa rekisteröidä maalin. Tasoitusmaali jäi saamatta tämän takia, vaikka kiekko ehti selkesti ylittää viivan ennen summeria. Hieno peli.

Lisäksi soppareiden hinnat ovat alkaneet nousemaan pilviin. O-ou.

Pelikellon pysähtyessä aikaan 0,0s pitääkin hylätä maali, kun pelissä ei ole käytössä sadasosasekunteja.

Soppareiden hinnat pilvissä koska 90 000 megapaketti myynnissä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Alkaa ykkösdivarin pelit olemaan sellaista AIDSia. Porukoilla allstar-jengit, mikä on heidän yksi & ainut ylivoimataktiikka? Sitomisaloitusrannarimaali tai -onetimer. Lisäksi viime matseissa on alkanut tulemaan yhä enemmän vihaviestejä siitä miten onnekas olin matsissa tai miten paska olen oikeasti pelaamaan jne. Kyseisillä kavereilla sitomisaloitusmaalien lisäksi taktiikkana on vetää vain etunurkkarannareita jne. Onneksi aggro-faceoffilla saa puolustettua kohtuuhyvin sitomisaloitusmaaleja. Tämän lisäksi viimeiseen peliin mahtui kaveri, joka allstar-jengillä lähti kiekolla karkuun.

Ehkä olen sitten liian kiltti pelaaja, kun yritän pelata jääkiekkoa.
 

A Siente

Jäsen
Miten pitkää tuo happy hour kestää? Aamusta asti pelannu et sais Winnipegin kerättyä ja olis enää kahden pelaajan päässä. Ei vaan meinaa hermot kestää, kun alko tulemaan suomalaisia enemmän linjoille.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miten pitkää tuo happy hour kestää? Aamusta asti pelannu et sais Winnipegin kerättyä ja olis enää kahden pelaajan päässä. Ei vaan meinaa hermot kestää, kun alko tulemaan suomalaisia enemmän linjoille.
Ai vieläkö se jatkuu? Yleensä se on kestänyt perjantaista aina meidän maanantaihin 02.00 asti muistaakseni.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Eilen osui kohdalle muutama hyvä nosto, kun keräilin Kingsin täyteen. Kokoelmapakoista käteen jäi mm. MacKinnon, E. Kane, Gaborik ja Perreaultin POTG -kortti.
Siis ei isäketun vittu mitä syöpää nämä kokoelmapakat on.. Olen kerännyt Arizonan (5 pakkaa), Carolinan (5), Vancouverin (7), Buffalon (6), New Jerseyn (6), Calgaryn (10), Floridan (6) sekä nuo All-Starsit (1 kummastakin) eli olen siis availlut yhteensä 47 kokoelmapakkaa ja paras pelaaja on Marian Hossa. Tuon seuraksi on tullut vain läjä paskaa (mm. 7 x Travis Zajac, wohoo).. Ei herranjumala ihan oikeasti ja sitten muut vetelee ylläolevan kaltaisia. Toinen broideistakin nostellut noista paketeista mm. Doughtyn, Seabrookin, P.K. Subbanin, Pietrangelon...

Vielä kun se tuuri ei ole puolella edes noissa megapakoissa joita silloin tällöin tarjoukseen tulee. Niitä jos erehtyy ostamaan niin voi olla varma, että kasa paskaa tulee sieltäkin ja saa vain vitutuksen päälle..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@FutureHockey Keräile lisää vaan, kyllä sieltä alkaa putoamaan väkisin hyvääkin korttia jossain välissä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
@FutureHockey Keräile lisää vaan, kyllä sieltä alkaa putoamaan väkisin hyvääkin korttia jossain välissä.
Tässä on vain se ongelma, että olen keräämällä kerännyt noihin rahat, että saan ostettua nuo tarvittavat pelaajat ja tässä alkaa motivaatio olla pikkuisen koetuksella ja into pelata sitten siinä mielessä reippaampaa tahtia pelejä, että saisi jonkun keski-kalliin kokoelman, on todella tiukassa kun ei tuonne rosteriin kertakaikkiaan irtoa parempia pelaajia jos ei niitä marketista itse käy ostamassa.

Turhauttavaa, mutta toisaalta se tuuri näyttää vainoavan änäristä riippumatta. Tai no 15:ssa sentään kertaalleen tuli Karlssonin Eki ja Kesselin Phil kyläilemään, mutta muuten oli melko hiljaista :P
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@FutureHockey Joillakin tuntuu olevan kovinkin heikko tuuri noissa, itse saan NHL:ssä aina kultaa pakoista ja Fifassa taas joka helvetin kerta jää käteen totaalinen kasa paskaa, oli sitten kyseessä joku palkintopakka tai ostettu.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On se kumma, kun reservistä löytyisi pakistoon palkintopelaajia mm. Pietrangelo, Giordano, TOTW Shattenkirk, Brodie, Letang, Seabrook ja Myers, mutta pakko ostaa vaan sinne pelaajia kun nuo kaikki pelaavat aivan päin helvettiä. Varsinkin Pietrangelo ollut aivan valtava pettymys, odotin selvää liideriä takalinjoille.

Tällä hetkellä pakisto on mallissa:
Josi-Burns
Vlasic-Klingberg
Hamhuis-MOV Ristolainen

Ja peli tuntuu kulkevan paljon paremmin. Tuo Rassen viiksikortti on jo nyt ihan täyttä timanttia, tätä tasoa kun jatkaa niin 15k sijoituksella sai aika helvetin kovan kortin. Vlasicilla on kyllä todella ihmeen pieni kokonaisuus pelissä, meikäläiselle ollut melkoinen luottopakki, jo viime vuoden versiossa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ylempään sen verran, että itse on tullut huomattua, että vaikka ne Karlssonit ja Pietrangelot kivoja olisivatkin niin, jos ei vaan saa niitä toimimaan haluamallaan tavalla, niin homma kusee reisille. Joukkueen tulee olla sellainen, että juuri itse tykkää pelata. Silloin homma sujuu vaikka sieltä puuttuisikin joku Doughty.

Haluaisiko muuten joku (@lake79 , @Götze ?) kertoa noista MOV-korteista enemmän. Käsitykseni mukaan siis ovat perustason kortteja, mutta pelaajan saadessa TOW-kortin, arvot nousevat? Nousevatko muuten ja mitä kuka häh? Kiitokset jo etukäteen.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ylempään sen verran, että itse on tullut huomattua, että vaikka ne Karlssonit ja Pietrangelot kivoja olisivatkin niin, jos ei vaan saa niitä toimimaan haluamallaan tavalla, niin homma kusee reisille. Joukkueen tulee olla sellainen, että juuri itse tykkää pelata. Silloin homma sujuu vaikka sieltä puuttuisikin joku Doughty.

Haluaisiko muuten joku (@lake79 , @Götze ?) kertoa noista MOV-korteista enemmän. Käsitykseni mukaan siis ovat perustason kortteja, mutta pelaajan saadessa TOW-kortin, arvot nousevat? Nousevatko muuten ja mitä kuka häh? Kiitokset jo etukäteen.
Näinhän se juuri on niinkuin sanoit. Juurikin vaikka Karlssonikaan ei meikäläisellä ole koskaan toiminut, esimerkiksi maanmies Klingberg hoitaa saman roolin marginaaliosuudella Karlssonin hinnasta.

Ja nuo Movember-kortit toimivat juurikin noin. Esimerkiksi Ristolaisen kortti oli sen 81 ovr aluksi, mutta viimeisimmän merkkipaalukortin myötä sekin nousi arvoon 83, joka on siis tuon merkkipaalukortin arvo. Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja, jos arvioi Rassen saavan lisää parempia erikoiskortteja kauden mittaan. Ja movemberkortin kokonaisuus nousee sitä mukaa. Sitten tuolla on esimerkiksi joku Brayden Schennin tai Tyler Bozakin movemberit, jotka tuskin tulevat kummoisia parannuksia saamaan, elleivät vedä suonenvetona jotain 3+3:a yhteen peliin ja hanki Player of the game-korttia. Heillä tuo kokonaisuus pysynee samoissa lukemissa koko kauden ja siksi taitavat ollakin halvimpia movemberkorteista.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Eli jos Rasse saa vaikka tuon TOW-kortin itselleen, niin pysyvätkö nuo arvot sitten kauemmankin aikaa (pysyvästi?) voimassa vai vain väliaikaisesti? Pitänee alkaa itsekkin metsästämään tuota Rassen TOW-korttia kun halvallahan tuo irtoaisi, toistaiseksi.

@Götze
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös