Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä Bettman sanoi?
Viestin lähetti Buccaneer
Tämähän on ymmärrettävää. Mutta olipa viimeisten neuvottelujen käynnistäjänä sitten Gretzky, Lemieux, Linden tai joku muu, mikään ei kuitenkaan edelleenkään anna olettaa, että Bettmann olisi jättänyt jotain erityistä takaporttia pelaajille saati, että tämä Bettmanin muka jättämä takaportti olisi aiheuttanut viikonlopun liikehdinnän käynnistymisen. Eivätköhän pelaajat olisi viimeistä hätähuutoa yrittäneet täysin riippumatta siitä, miten Bettman olisi keskiviikkona sanansa asetellut.
Sinä ja muutama muu ovat jo viestittäneet että näissä keskusteluissa on kyse paljon muustakin kuin asioista. Vähän samantapaista nahistelua kun aikanaan pikkupoikana siitä että kenen isä on voimakkain, tai vähän vanhempana siitä mikä auto on nopein. Hiukan lisättynä jääkiekkoaiheisella machobullshitillä.
Huvittavaa sinussa on se, että lyttäät meikäläisen salaliittoteorioineni maanrakoon ja lapiot omia "tietojasi" (=salaliittoteorioita, mutua) tilalle muka jonkinlaisena jumalan sanana. Ei, en ole viemässä sinulta ison pojan paikkaa hiekkalaatikolla mutta peliin katsoessasi voisit hokea jotain muutakin kuin "vittu mä olen kova jätkä". Itsekritiikkiä ei ole koskaan liikaa, varsinkaan jos sitä ei ole ollenkaan.
Ylläoleva kappaleesi on puhdasta mutua, toisin kuin minulla joka kuulin mitä Bettman omalla suullaan sanoi.
Tuskinpa Bettman sen takia neuvotteluista jäi pois, että hänellä oli jotain kiirellisempää tehtävää. Eli hän ei jaksanut/halunnut/vaivautunut enää vänkäämään samoista asioista pelaajien kanssa. Asiahan oli lopulta juuri niin kuin Bettman keskiviikkona sanoi => erot näkemyksissä olivat aivan liian suuria soviteltaviksi niin nopeasti, että kausi enää alkaisi. Asia oli siis Bettmanille mitä ilmeisimmin täysin selvä, kuten se oli jo keskiviikkona. Takaporttia ei ollut. Mitään piiloviestejä ei hänen lausunnoissaan ollut.
Tuskinpa, eivätköhän... asiantuntemuksesi taso on jo todettu. Huvittavaa tässä on se, että esität totuutena (toisin kun minä, joka esitin vain mahdollisuutena) jotain mistä sinulla on yhtä paljon tietoa kuin minulla. Minä en vain kehtaa väittää jumalan sanana sellaista joka sitä ei ole.
Päätellen lukuisista viestiisi tunkemistasi henkilökohtaisista nimittelyistä, vaikuttaa sinulla ottavan aika koville, että tuo kehittelemäsi salaliittoteoria osoittautui todellakin aivan mielikuvituksen tuotteeksi. Peruskouluun en sinua ole vielä ole ollut tämän keskustelun aikana lähettämässä, mutta ehkä nyt tosiaan olisi aika suositella sitäkin. Saattaisi siitä kokemuksesta sinulle jotain hyötyä olla.
Liioittelu, dissaaminen, provoilu. Siinäkö on Buccaneerin avaimet asioilla käytävään dialogiin? Jos ego on niin timantinkova ettei siihen yhtään mahdu nöyryyttä, niin henkilökohtaistaminen ei ole fiksun miehen liike. Vastasin sen jälkeen kun sinä henkilökohtaistit asiat.
Mitä tulee minun "salaliittoteoriaan", niin on aika erikoista että sen jälkeen kun kausi on lopullisesti virallisesti peruttu aletaan vielä käymään neuvotteluja. Miksi, ihan muuten vaan? Mitään takaporttia kauden teoreettiseen avaamiseen ei ollut kuten väitin...?
Niin tai näin, täytyy ihmetellä miksi tällä palstalla muutaman machoilijan on pakko henkilökohtaistaa asiat niin herkästi? Ehkä nimimerkkien käyttö laskee kynnyksen liian alas. Niin tai näin, niin minä voin myöntää että sulla on isompi kuin mulla jos se helpottaa.