Viestin lähetti JLand
NHL ei tosin kyllä tule tämän jälkeen saamaan haluamaansa impassea National Labor Relations Boardilta, jos sitä tarkoitat, sillä NHLPA on tämän viimeisimmän ehdotuksen myötä varmistanut, että se neuvotteli hyvässä hengessä. Bettman naurettaisiin ulos todistajan penkiltä NLRB:n toimesta. On sitten eri asia hajottavatko osa pelaajista itse pelaajayhdistyksen, mutta tähän en näistä vihaisista kommenteista huolimatta usko.
Hyvä pointti, en tullut ajatelleeksi pidemmälle. Siltikin aika työskentelee Bettmanin ja kumppanien hyväksi ja Goodenowin "tää oli viimeinen faksi multa" on juuri sitä mitä siinä sanotaan. Seuraavan NHLPA.n faxin lähettää joku muu ja Goodenow levittelee käsiään taustalla sanoen "mä oon vain dirika ja messenger, noi halus sittenkin sopimuksen".
Täällä ei muuten yksikään esitä minkäänlaisia
tietoja. Tai sitten Gary ja Bob osaavat suomeakin ja ehtivät jorisemaan suomalaisella nettisaitilla. Käsityksiä ainoastaan. Amerikan mantereelta tämän kuulee paljon herkemmin kuin Euroopassa, missä kaikilla on olevinaan "sisäpiiritietoa": "-Alle 5 miestä maailmassa tietää missä mennään, en ole yksi heistä." Ainoa tiedonjyvä, mikä itselläni oli noin 3 tuntia sitten (saattaa olla jo vanhaa kauraa), oli että GM-tasolla on varauduttu enemmän kauden ohimenoon kuin alkuun, kaikesta huolimatta. Myös varusteteollisuus ja muu jääkiekon liepeillä oleva oheismarkkina elää edelleen sen mukaan, että tätä kautta ei pelata. Jos pelataan, se on yllätys, mutta tietenkin positiivinen.
Tietääkseni lehdistötilaisuudesta puhutaan edelleen siinä muodossa, että Mr. Bettmanilla on ilmoitettavaa. Jos siihen ei ilmesty korjausta "Bettmanilla ja Goodenowilla on kerrottavaa", kausi ei voi alkaa. Tuskin työnantaja sinne yksin tulee kertomaan, että saatiin muuten pojat sopu. Jos Gary tosiaankin tulee yksin tätä kertomaan, niin komiikka on huipussaan. Tällöinhän tunnelmasta suorastaan tihkuu kuinka iloisia sovusta ollaan myös NHLPA:n puolella.