Viestin lähetti solamnic76
Jos NHLPA lähestyy 24 tunnin kuluessa, on teoriassa mahdollista että kausi pelataan! Gary itse sanoi näin toimittajan kysymykseen!
Pitääkö aina jauhaa paskaa?Viestin lähetti punainenpeto
Mikä meni pieleen? Miten tämä on mahdollista? Missä tsuppari?
Bettman oli ehdollinen tiedotustilaisuudessaan!!!
Jos NHLPA lähestyy 24 tunnin kuluessa, on teoriassa mahdollista että kausi pelataan! Gary itse sanoi näin toimittajan kysymykseen!
Bettman oli ehdollinen tiedotustilaisuudessaan!!!
Viestin lähetti Olkku
Vajaa vartti ja ilmoitus tulee... NHL alkaa 01.03-05. Jess! Varmasti hankin vempeleet, jotka edellytetään, jotta liiga näkyy, tulee pikkasen mielenkiintoset skabat ! Kerrankin sarja, jossa kaikilla otteluilla on merkitystä.
Viestin lähetti Gellner
Näin HIFK-fanina on ihan jees, että kausi on peruttu, mutta ensi syksynä NHL saa kyllä luvan alkaa. Sen on pakko alkaa. Nyt jo on ollut outoa aloittaa päivä ilman, että teksti-tv:stä näppäilee sivun 235.
Viestin lähetti Lätty
Mutta tuo taisi olla todellakin vain teoreettista, sanoi myös jotain tyyliin "we all know that's not gonna happen".
Viestin lähetti Jokeri
Pitääkö aina jauhaa paskaa?
Viestin lähetti Johannes
Bettman sanoi, että kyllä hän nöyrtyy sopimuksen tekemiseen, jos NHLPA hyväksyy NHL:n tarjouksen. Sitten hän totesi: "This is not going to happen."
Kyllä tämä kausi on nyt ohi NHL:n osalta.
Viestin lähetti fiftyeight
Kuten jo monelta taholta on annettu ymmärtää, uudella organisaatiolla syksyllä Pohjois-Amerikassa jatketaan jääkiekkoa, Major Hockey Leaguella MHL.
Nyt hän tässä tilaisuudessa sai lapioitua NHLPA:n niskaan paskaa ja painetta. Oikeasti, tuo kohta avasi silmäni ja uskon että tämä oikeasti on pokeripelin viimeinen panos ja asia ei ole vielä kiveen hakattu.
Viestin lähetti Buccaneer
Pop the champagne! Kausi on pelastettu! Kiitos Gary Bettman! Kiitos Pena!
Nyt vain odotellaan milloin cobol tai flintstone ilmestyy Irakin tiedotusministerin tavoin ilmoittamaan "Kautta ei ole peruutettu. Salainen lähteeni paljasti tämän. Kautta ei ole peruutettu."
Vielä kerran KIITOS GARY BETTMAN!
Niin, mutta ei Gary voi puhua NHLPA:n puolesta. Se voi tapahtua, sehän tässä hassua onkin. Viimeinen panos on pöydällä, nörtyykö NHLPA? Mahdollista.
Viestin lähetti Jokeri
Pitääkö aina jauhaa paskaa?
Viestin lähetti fastasashark
Aivan oikein, nyt hän puhuu suorassa lähetyksessä nimenomaan PELAAJILLE, moni pelaaja saa varmasti pöpöt housuihin kun huomaa ettei tänä vuonna tule tilinauhaa ollenkaan......
Itse näkisin, että mikäli Jokerit saisi vielä Selänteen edes jotenkin pelikuntoisena joukkueeseen, niin merkitsisi se mitä todennäköisimmin Jokereille sitä kannua.Viestin lähetti punainenpeto
IFK:lle tämä merkitsee kannua, teille Teemua!