olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Pieni varoituksen sana NHL.tv:n käyttäjille: Sivusto ilmeisesti unohtaa spoileriasetukset muutenkin paskassa systeemissään. Nimim. aamu oli pilalla.
Tuleekos noi tallenteet Elisa Viihteen kautta nähtäville arkistoon heti pelin jälkeen vai meneekö useampi tunti?
Onko tosiaan niin ettei ensi yön Winnipeg-Arizona tule ollenkaan Viasatilta (DNA antenni TV) aamulähetyksenä? Sen sijaan joku Calgary-Dallas tulee sekä Xtralta että HDnä. Ruma sana.
Kiitos tiedosta :)Ovat Facebook sivujen mukaan nyt vaihtaneet Viasat urheilulle tämän pelin. Ilmeisesti tullut palautetta? :) #lainettakansalle
Itsellä näkyy yllättäen kaikki Viasat urheilukanavat nyt ilmaiseksi (kaapelissa), olisikohan taas joku isänpäiväviikonlopputempaus. Viasat Jääkiekko HD näyttää Laineen peliä. En ainakaan Viasatin sivuilta huomannut mitään tiedotetta asiasta.
Näkyykö tuo Winnipegin tämän illan matsi ainoastaan Viasatin kaapelissa vai myös Viaplayssa?
Ilmeisesti Viasatin isänpäiväyllätys koskeekin vain Soneran asiakkaita, tätä tosin ei vielä tätäkään kirjoitettaessa lue esimerkiksi Viasatin facebookissa, melkosta perseilyä ja harhaanjohtavaa mainontaa.
Facecookissa asiakaspalvelu mielestäni ilmoitti ettei peliä nää Viaplayn kautta ilmaiseksi.Miten tuo Viaplayn ilmainen toimii, regattu sisään, mutta ehdottaa vain urheilupakettia..
Minulla on Viasatille maksettuna suunnilleen kaikki mahdolliset kanavat. Aikaisemmin kaikki onkin toiminut kohtalaisesti, mutta nyt jo kohta viikon Viasat Xtra NHL kanavat 1-4 olleet pimeänä. "Salattu kanava" tulee ruutuun. Sellainen "isänpäivälahja" tänne.
Yli 15 vuoden ajan olen ollut asiakkaana ja huomenna lähtee aika vittumainen soitto aspaan.
Toivottavasti soitettuasi aspaamme, asiakaspalvelija osasi kertoa että vika on ollut Soneralla, ei meidän päässämme ja pyysi sinua olemaan suoraan Soneran aspaan yhteydessä. Sonera on kertonut meille, että vika on tiedossa ja se tullaan korjaamaan. Toivottavasti mahdollisimman pian.Minulla on Viasatille maksettuna suunnilleen kaikki mahdolliset kanavat. Aikaisemmin kaikki onkin toiminut kohtalaisesti, mutta nyt jo kohta viikon Viasat Xtra NHL kanavat 1-4 olleet pimeänä. "Salattu kanava" tulee ruutuun. Sellainen "isänpäivälahja" tänne.
Yli 15 vuoden ajan olen ollut asiakkaana ja huomenna lähtee aika vittumainen soitto aspaan.
Olen nyt pari päivää yrittänyt katsella lähetyksiä, mutta sellainen paskamainen vika ilmenee, että lähetys pätkäisee 2-5 minuutin välein n. 15 sekunniksi. Kuva ei mene pimeäksi, vaan jumittuu. Ja katselen siis ihan televisiosta lähetyksiä, en netin kautta. Minulla on Elisa Viihde-digiboksi ja tilaus on ikäänkuin heidän kauttaan siis.
Itsellä Elisa Viihteen kautta ei mitään vastaavia bugeja ole tullut vastaan. Kaapelinetti 100mt toimii luotettavasti. Kyllä toi nettiyhteyden bugeilta kuulostaa vahvasti. Suosittelen kyllä ottamaan sinne Elisan aspaan yhteyttä. Kuvahan sun telkkariin tulee siis netin kautta siitä Elisa Viihde digiboksista. Onko se wlanilla vai ethernet piuhalla netissä kiinni?