NHL-lähetykset televisiossa

  • 953 879
  • 2 253

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Pieni varoituksen sana NHL.tv:n käyttäjille: Sivusto ilmeisesti unohtaa spoileriasetukset muutenkin paskassa systeemissään. Nimim. aamu oli pilalla.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tuleekos noi tallenteet Elisa Viihteen kautta nähtäville arkistoon heti pelin jälkeen vai meneekö useampi tunti?

Ei ne mulla ainakaan ihan heti ole tullut. Menee tunti pari, joskus jopa enemmän. Yleensä NHL Tonight on katsottavissa tunti päättymisajan jälkeen
 

rpeez

Jäsen
Onko tosiaan niin ettei ensi yön Winnipeg-Arizona tule ollenkaan Viasatilta (DNA antenni TV) aamulähetyksenä? Sen sijaan joku Calgary-Dallas tulee sekä Xtralta että HDnä. Ruma sana.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, #8, #9, #29
Onko tosiaan niin ettei ensi yön Winnipeg-Arizona tule ollenkaan Viasatilta (DNA antenni TV) aamulähetyksenä? Sen sijaan joku Calgary-Dallas tulee sekä Xtralta että HDnä. Ruma sana.

Ovat Facebook sivujen mukaan nyt vaihtaneet Viasat urheilulle tämän pelin. Ilmeisesti tullut palautetta? :) #lainettakansalle
 

Jamais Vu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsellä näkyy yllättäen kaikki Viasat urheilukanavat nyt ilmaiseksi (kaapelissa), olisikohan taas joku isänpäiväviikonlopputempaus. Viasat Jääkiekko HD näyttää Laineen peliä. En ainakaan Viasatin sivuilta huomannut mitään tiedotetta asiasta.
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä näkyy yllättäen kaikki Viasat urheilukanavat nyt ilmaiseksi (kaapelissa), olisikohan taas joku isänpäiväviikonlopputempaus. Viasat Jääkiekko HD näyttää Laineen peliä. En ainakaan Viasatin sivuilta huomannut mitään tiedotetta asiasta.

Onpa erikoista. Nimittäin itselläni ei näy Viasat ilmaiseksi (kaapeli)
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Minulla näköjään näkyy viasatin kanavat kaapelin kautta. Varmaan on tosiaan joku ilmaisen viikonloppu.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ilmeisesti Viasatin isänpäiväyllätys koskeekin vain Soneran asiakkaita, tätä tosin ei vielä tätäkään kirjoitettaessa lue esimerkiksi Viasatin facebookissa, melkosta perseilyä ja harhaanjohtavaa mainontaa.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti Viasatin isänpäiväyllätys koskeekin vain Soneran asiakkaita, tätä tosin ei vielä tätäkään kirjoitettaessa lue esimerkiksi Viasatin facebookissa, melkosta perseilyä ja harhaanjohtavaa mainontaa.

Itse olen netin puolelta Soneran asiakas, enkä saa viaplaytä toimimaan. Onnistuuko edes normaalisti katsoa pc:llä?
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Miten tuo Viaplayn ilmainen toimii, regattu sisään, mutta ehdottaa vain urheilupakettia..
Facecookissa asiakaspalvelu mielestäni ilmoitti ettei peliä nää Viaplayn kautta ilmaiseksi.

@Haastattelija Siellä oltiin myös tuohon kysymykseen vastailtu. Nuokin olisi voitu laittaa tietoineen otsikon alle ettei tule väärinkäsityksiä.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Ei näy peli ilmaiseksi, maksupakettia kaupattiin ! Vähän jäi paska maku
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Kannattaa tutkia Soneran sivuja, jos sieltä löytyisi ohjeita.
 

Knight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Minulla on Viasatille maksettuna suunnilleen kaikki mahdolliset kanavat. Aikaisemmin kaikki onkin toiminut kohtalaisesti, mutta nyt jo kohta viikon Viasat Xtra NHL kanavat 1-4 olleet pimeänä. "Salattu kanava" tulee ruutuun. Sellainen "isänpäivälahja" tänne.

Yli 15 vuoden ajan olen ollut asiakkaana ja huomenna lähtee aika vittumainen soitto aspaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Minulla on Viasatille maksettuna suunnilleen kaikki mahdolliset kanavat. Aikaisemmin kaikki onkin toiminut kohtalaisesti, mutta nyt jo kohta viikon Viasat Xtra NHL kanavat 1-4 olleet pimeänä. "Salattu kanava" tulee ruutuun. Sellainen "isänpäivälahja" tänne.

Yli 15 vuoden ajan olen ollut asiakkaana ja huomenna lähtee aika vittumainen soitto aspaan.

Toivottavasti soitit Soneran aspaan sitten, vika on nimittäin siellä. Ja kyllä, täällä aivan sama juttu, isänpäivää en tosin viettänyt.
 
Minulla on Viasatille maksettuna suunnilleen kaikki mahdolliset kanavat. Aikaisemmin kaikki onkin toiminut kohtalaisesti, mutta nyt jo kohta viikon Viasat Xtra NHL kanavat 1-4 olleet pimeänä. "Salattu kanava" tulee ruutuun. Sellainen "isänpäivälahja" tänne.

Yli 15 vuoden ajan olen ollut asiakkaana ja huomenna lähtee aika vittumainen soitto aspaan.
Toivottavasti soitettuasi aspaamme, asiakaspalvelija osasi kertoa että vika on ollut Soneralla, ei meidän päässämme ja pyysi sinua olemaan suoraan Soneran aspaan yhteydessä. Sonera on kertonut meille, että vika on tiedossa ja se tullaan korjaamaan. Toivottavasti mahdollisimman pian.

- Viasat
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilasin tuon Viasat Urheilu-Kanavapaketin, kun heillä oli tarjouksena 1kk 0€ 20v. synttäreiden kunniaksi. Urheilutarjonta on kyllä hyvä, pakko myöntää. Olen nyt pari päivää yrittänyt katsella lähetyksiä, mutta sellainen paskamainen vika ilmenee, että lähetys pätkäisee 2-5 minuutin välein n. 15 sekunniksi. Kuva ei mene pimeäksi, vaan jumittuu. Ja katselen siis ihan televisiosta lähetyksiä, en netin kautta. Minulla on Elisa Viihde-digiboksi ja tilaus on ikäänkuin heidän kauttaan siis. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa Viasatin urheilukanavien kanssa ja osaisikohan joku neuvoa, miten tuo vika saataisiin korjattua?

P.S. Tyypilliseen suomalaiseen tapaan en soita suoraan asiakaspalveluun, vaan protestoin ensin keskustelupalstalla.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Olen nyt pari päivää yrittänyt katsella lähetyksiä, mutta sellainen paskamainen vika ilmenee, että lähetys pätkäisee 2-5 minuutin välein n. 15 sekunniksi. Kuva ei mene pimeäksi, vaan jumittuu. Ja katselen siis ihan televisiosta lähetyksiä, en netin kautta. Minulla on Elisa Viihde-digiboksi ja tilaus on ikäänkuin heidän kauttaan siis.

Itsellä Elisa Viihteen kautta ei mitään vastaavia bugeja ole tullut vastaan. Kaapelinetti 100mt toimii luotettavasti. Kyllä toi nettiyhteyden bugeilta kuulostaa vahvasti. Suosittelen kyllä ottamaan sinne Elisan aspaan yhteyttä. Kuvahan sun telkkariin tulee siis netin kautta siitä Elisa Viihde digiboksista. Onko se wlanilla vai ethernet piuhalla netissä kiinni?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös