Mainos

NHL-lähetykset televisiossa

• 1 021 114
  • 2 302

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Jos se kv-feedi on kuralla, minkä Viaplay sille voi muuta kuin selvittää, wtf just happened? Muuten Viaplayn kuva on yli 99 % ihan pirun laadukasta. Ei se mitään 4K:ta ole, mutta mua ei edes kiinnosta. Kunhan ei pätki. Mä tein tonne aikanaan muutaman palautteen, mutta ilmeni, että se oli lopulta mun 3rd gen Chromecast, mikä sen aiheutti. Tuon heivaamisen jälkeen mulla ei ole ollut yhden ensimmäistä ongelmaa. Eivätkä nuokaan satunnaiset surkeat kuvanlaadut ole Viaplayn vika.

Mutta onhan se kiva aina syyllistää joku. Useimmiten se on palveluntarjoaja, oli syy heissä tai sitten ei. Mä olen ihan saakelin tyytyväinen palvelun toimintaan. Hintaan en, mutta se on toinen asia.
No joo, ehkä tässä tulee syytettyä väärää tahoa. Turhauttavaa silti, ettei näitä onnistuta korjaamaan vuodesta toiseen. NHL.tv:n kanssa oli samoja ongelmia aiemmin. Ja kai se lähde sielläkin suunnalla oli sama kuin Viaplaylla.

Tuon Chromecastin kanssa itselläkin on ollut ongelmia, kun kuva puuroutuu välillä. Siitä olenkin juuri hankkiutumassa eroon.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuon Chromecastin kanssa itselläkin on ollut ongelmia, kun kuva puuroutuu välillä. Siitä olenkin juuri hankkiutumassa eroon.
Chromecast-käyttäjien ongelmien juurisyy voi olla haasteellista löytää. Sen takia palveluntarjoajat myös aina ehdottavat kaikkien laitteiden buuttaamista imurista lähtien, appien ja käyttöjärjestelmien uudelleenasennusta ja ehkä kuuden meilikierroksen jälkeen lähtevät oikeasti tutkimaan ongelmaa, jos olet sinnikäs. Vika voi olla reitittimessä, ruuhkaisessa wifissä, talon sisäkaapeloinnissa, operaattorin runkoverkon ruuhkassa, 4G-verkon kohdalla säälläkin on vaikutusta, jne. Tai sitten joku on naarannut merikaapelin poikki.

Dale Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Tappara
No joo, ehkä tässä tulee syytettyä väärää tahoa. Turhauttavaa silti, ettei näitä onnistuta korjaamaan vuodesta toiseen. NHL.tv:n kanssa oli samoja ongelmia aiemmin. Ja kai se lähde sielläkin suunnalla oli sama kuin Viaplaylla.
Yleensä varmaan näin, muttä tällä kertaa ei: katsoin itse Blackhawks-Caps-pelin NHL.tvn kautta eikä ollut ongelmia. Ainakin Hawks-ketjussa on valitettu että sekin feedi oli sökönä Viaplaylla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy