Nyt lukee enää pelkkä "Final". Scores on mulla offilla, mutta aamulla jostain syystä, kun aloin noin puoli kahdeksalta katsomaan, luki vielä tuo "Final OT".Eikö sulla näy Scores: On/Off -täpät?
Nyt lukee enää pelkkä "Final". Scores on mulla offilla, mutta aamulla jostain syystä, kun aloin noin puoli kahdeksalta katsomaan, luki vielä tuo "Final OT".Eikö sulla näy Scores: On/Off -täpät?
No nyt kun sanoit tuon, niin taitaa itselläkin olla joskus käynyt niin, että jos alkaa "liian aikaisin" eli vaikkapa heti matsin päättymisen jälkeen katsomaan, niin spoilaus siellä on ollut. KODI:n kautta kun katsoo, niin tuokin ongelma poistuu. Tosin tänään ei koko softa toiminut (Kodi + nhl).Nyt lukee enää pelkkä "Final". Scores on mulla offilla, mutta aamulla jostain syystä, kun aloin noin puoli kahdeksalta katsomaan, luki vielä tuo "Final OT".
Ihan hyvältä vaikuttaa. Toivottavasti ei jää yhteen kertaan, kuten viime yrityksellä.
Oliko se pari vuotta sitten, kun oli juuri kanssa kanavat auki ja aloittivat uuden aikakauden studion muodossa. Juontajana taisi olla Henriksson ja asiantuntijoina Lumme ja Noronen. Se studio kestikin vain yhden ottelun verran, sopivasti sen kanavan ilmaisen viikonlopun verran.
Kyllä näin on. Johtuu lähetystekniikasta.Onko tosiaan niin ettei nuita Viasatin kanavia näe antenniverkossa ollenkaan ilman Antenna ready HD -töllöä/digiboksia? Eli en näe edes sd tason kanavia ellen hanki tuota viritintä omaavaa vekotinta?
Olen harkitsemassa tuota viaplay hommaa ps4 kautta.
Miten pelittää näin yleisesti eli kannattaako ostaa?
Kiitos infosta! Täytyy kokeilla!Jonkun verran tulee myös PS4:n kautta käytettyä Viaplaytä ja ainakin itsellä on futannut sportit ja leffat aina moitteettomasti. Enemmän tulee reissun päällä käytettyä iPhone appia ja tietokoneen kautta PC versiota, jonka kautta pääsee myös NHL Game Centeriin. Kannattaa ostaa!
Onko muilla ongelmia löytää Detroit-capitals pelin ohjelmatietoja viasatin kanavoilta?
Sama ongelma, eipä löydä digiboksin EPG tota matsia. Tulisko ehkä kuitenkin Viasat Hockey kanavalta, vaikka EPG näyttää sille paikalle Det-Dal matsin uusintaa? Veikkaan näin. Yleensä Viasat Hockey näyttää näitä matseja missä pelaa ruotsalaispelaajia, kun ne matsit valitaan ruotsin päästä.
Tätä itekin aattelin, mikäköhän järki olis tuohon aikaan näyttää uusintaa pääkanavilla. Ja peli tosiaan vahvasti ruotsalaispainoitteinen ja muutenkin fedorov pöhinän takia framella.
Pitänee sitten vaan koittaa tota nauhalle, ei valvoakaan jaksa kun ei edes tiedä tuleeko koko matsia..
Viasat Hockey HD sais vielä lisättyä arkistoon.Viasatin kanavapaketti on taloudessa käytössä. Paketti on hommattu Elisa viihteen kautta. Satuin just huomaamaan, että Viasatin urheilutarjonta+xtrakanavien sisältö tallentuu automaattisesti Elisa viihteen arkistoon. Voi katsella jopa xtrakanavien matsit jälkikäteen. Taidan olla taivaassa.