NHL-lähetykset netissä

  • 3 724 956
  • 9 711

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mikäs on Atdhe:n sivuille ilmestynyt NHL Network-kanava?? Joku Center Iceen liittyvähän tuo on, mutta näkyykö tuolta sitten mitenkä pelejä? Jollakin kokemusta?

Niin ja muuten voiko joku antaa ohjeet, miten saapi tuon UltraSurfin toimimaan, että Justin.tv:n blockerin saa kierrettyä? Itse en saanut jostakin syytä toimimaan, kun eräs yö nopeasti kokeilin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vielä parempi vaihtoehto on ESPN360 joka tarjoaa kaikki matsit livenä =P

80 euroa kausi, yli tuhat NHL-peliä. Paljonko noille kanavapaketeille tulee kauden aikana hintaa?

Juuri näin. Äsken kun yritin katsoa ilmaisstriimiltä, niin alkoi tökkiä ja vituttaa. Ja oli vielä Chicagon puupäät selostamassa.

Meni 5min kun hoitelin maksutoimenpiteet ja heti alkoi matsi näkyä, ja onneksi vielä iki-ihanien omien Detroitin puupäiden selostuksella.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Niin ja muuten voiko joku antaa ohjeet, miten saapi tuon UltraSurfin toimimaan, että Justin.tv:n blockerin saa kierrettyä? Itse en saanut jostakin syytä toimimaan, kun eräs yö nopeasti kokeilin.
Klikkat vaan päälle, mutta IE:lla kanavalle, Firefoxilla tarvitset ilmeisesti vielä lisäpluginin. Pari kertaa itsekin vasta kokeillut, lähinnä fudiksessa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
ESPN360 petraa... tähän hetkeen mennessä on eilisen seitsemästä pelistä ilmestynyt arkistoon kuusi. Tosin noista vain neljä toimii minulla moitteetta :) Livelähetyskin toimi suht kivuttomasti yöllä.

Olihan tuo aika mukavaa seurailla. Detroit-pelin erätauoilla tuli kateltua Pens-Philly ja Rags-Caps -matseja ja loppuvaiheessa niissä tuli piipahdettua jo mainoskatkoillakin, kun ei tuohon striimin vaihtamiseen mene kuin pari sekuntia. Helkutin näppärää.
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Jaahas, ESPN360 on ainakin allekirjoittaneella taas alhaalla. Pankista ei löydy mitään, on-this-week näyttää kahta peliä, samoin on-tonight. Palvelu ei lataa edes pelikohtaisia kuvakkeita.

Kun sitten clickaa college football passin puolelle, niin siellä kaikki näyttäisi toimivan. Pankista löytyvät pelit ja ohjelma on ajan tasalla. Ei näin. Miten on mahdollista, että aina kun jotain ongelmaa on NHL Passin kanssa, niin College Football Pass vaikuttaisi toimivan ihan normaalisti. Ja saman lafkan pitäisi kummastakin vastata.

Vielä kaksi tuntia sitten Ducks@Bruins toimi mainiosti, mutta ei enää.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Jaahas, ESPN360 on ainakin allekirjoittaneella taas alhaalla.
Tahmeasti toimii sivut täälläkin, mutta sain kuitenkin tuossa juuri katseltua ilman sen suurempia ongelmia viime yön Wings-Hawks -matsin. Äänien kanssa oli tosin hieman ongelmia parin ensimmäisen erän aikana (selostus kuului liian hiljaa, vaikka volyymit oli vedetty täysille), mutta viimeiseen erään ko. problem onneksi poistui.
 
Viimeksi muokattu:

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Paypalin kautta maksoin itse, ja Paypalissa toimii ainakin jotkut suomalaiset Electronit. Sampo nyt varmuudella, kun sillä maksoin.
Juu kylläpä näytti toimivan, mutta tuo Premium-paketti oli aivan virheostos. Ostin tosin kuukauden ja siitä olen kyllä erittäin onnellinen, etten mennyt tuhlaamaan rahojani koko kauteen. Aivan täyttä tuubaa tuo laatu. MUKA 650 KBPS, joka on yleensä jo aika herkkua silmille, mutta tämähän on aivan suttuista paskaa. Olisi pitänyt ottaa tuo HD-paketti, olisi varmaan ollut mukiinmenevä laatu, eli normaali n. 700 kbps:n laatu (esim. Yahoon streamit).

Olen siis kokeillut vasta näitä arkiston matseja, mutta tuskimpa striimilaatu ainakaan paranee. Luultavasti vain huononee.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
On tämä kyllä melkoista peliä tämä striimipeli. Olen juuri äsken maksanut oikeaa rahaa palvelusta, josta voi katsoa ilman minkään näköisiä huolia siitä, ettei laatu olisi hyvä tai lähetykset pätkisivät. No näinhän ei tietenkään ole, vaan tämä laiton palvelu tarjoaakin laatuna bullshittiä ja vieläpä ei tuo nyt kovin järeältä palvelulta vaikuta. Nyt sitten en todellakaan käytä kyseistä palvelua, vaan avaan tutun maksuttoman Sopcastin, johon syötän ND 1-kanavan. Laatuhan tällä kanavalla on täydellisyyttä hipova ja ei muuten ole kertaakaan ollut minkäänlaisia ongelmiakaan.

Sylettää aika paljon. Voiko joku kertoa, miten hyviä nuo HD-lähetykset ovat? Millainen laatu verrattuna noihin HQ-striimeihin? Toimiiko hyvin 1,5-2 megan netillä? Kuulema nuo HDplussat ei ainakaan toimi vissiin kenelläkään, ja tuskin ainakaan meikäläisen netillä ja koneella pyörii. Jos tästä tulee hyvää palautetta niin voisi vaikka miettiä tämän kuukauden jälkeen, jos sitten hommais koko kauden HD-premiumina.
 

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Hockeystreamsin HQ laatu on täydellistä kuraa, siitä ei pääse yli eikä ympäri. 650kbps:lla saisi taatusti paljon parempaa laatua, kuin mitä Hockeystreamsista löytyy. Tämä HD laatu, millä itse katson, on kutakuinkin samaa tasoa, hieman parempi, kuin viime vuoden ESPN360. HD+ laadusta en sano mitään, kun ei vaan pyöri 24Mbit ADSL:lla (tuo HD+ ei kaistaa vaadi kuin kymmenyksen tuosta 24Mbitin saatavilla olevasta kaistasta, vika on jossain aivan muualla..)

Mutta tiedäpä sitten, auttaako tuo paljoakaan jos totean, että HD on selkeästi HQ:ta parempilaatuinen. Eihän se kerro mitään. En nyt keksi tähän hätään mitään tapaa, millä tuota voisi vaikka nauhoittaa ja pistää nettiin.. Kannattaa melkein sieltä chatista billylta kysellä tms. josko hänellä olisi vaikka työn alla joku pieni preview-sivu, mutta epäilenpä tuotakin, vaikka muuten on hyvin palveluita lisätty Hockeystreamsiin.
 

.creep.

Jäsen
Hockeystreamissa on jo viikon verran ollut preview mahdollisuus. Linkki löytyy etusivulta.

Mitä tuohon sivuston toimivuuteen tulee niin itse en kyllä enää sitä voi kauheasti suositella. Nyt on pari kierrosta homma toiminut HD laadulla, mutta sitä ennen jopa HQ laatu bufferoi niin paljon, että matsien katsominen oli yhtä helvettiä. HS päässä tietysti sanottiin, että ongelma on minulla koneessa. 4Mb yhteydellä olen pystynyt päivästä riippuen katsomaan välillä HD+ laadulla, välillä HQ laatukaan ei ole toiminut kunnolla. Toivon kuitenkin, että vika olisi nyt korjautunut, kun HS lisäsi kaistaa 300Mb verran.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Ongelmia myös HS:n kanssa

jopa HQ laatu bufferoi niin paljon, että matsien katsominen oli yhtä helvettiä.

Itselläni jatkuvia ongelmia bufferoinnin kanssa. Kaikki muut stream-palvelut kyllä toimivat, mutta hockeystreamseissa ei mikään auta. Ja minunhan se vikani on sanottiin HS:n päästä. Liitteenä vielä mitä streamille käy muutaman hetken katselemisen jälkeen.

E: Testasin jälleen kerran muutamaa arkistopeliä (yöllä ei kestä hermot enää testailla) ja kaistaa kyllä riittää, mutta samantien putoaa lähes nolliin tuo ja bufferointi alkaa. Jos jollain on mitään tietoa mikä voisi auttaa niin olisin hyvin kiitollinen.
 

Liitteet

  • problemig.png
    problemig.png
    64,7 KB · kertaa luettu: 478
Viimeksi muokattu:

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
En jaksa selata kaikkia viestejä läpi että onko tätä kerrottu, mutta tässä kaikille streamin metsästäjille Roja Directa -sivusto. Tuolta löytyy aika kattavasti urheilua. Taitaapi kyseinen sivusto mainostaa myös itseään "maailman suurimpana" streampalveluna.
 

.creep.

Jäsen
Itselläni jatkuvia ongelmia bufferoinnin kanssa. Kaikki muut stream-palvelut kyllä toimivat, mutta hockeystreamseissa ei mikään auta. Ja minunhan se vikani on sanottiin HS:n päästä. Liitteenä vielä mitä streamille käy muutaman hetken katselemisen jälkeen.

E: Testasin jälleen kerran muutamaa arkistopeliä (yöllä ei kestä hermot enää testailla) ja kaistaa kyllä riittää, mutta samantien putoaa lähes nolliin tuo ja bufferointi alkaa. Jos jollain on mitään tietoa mikä voisi auttaa niin olisin hyvin kiitollinen.

Kokeilin miten mun yhteydelle käy arkistopelillä ja sama vika Rahikaisella. HQ laatu kyllä toimii, samoin HD. HDlla pudotus oli n.1500kbs -> n.900kbs joka ei kuitenkaan vaikuttanut kuvaan millään tavalla. HD+ taas sukelsi n. 1700kbs-> n.50kbs joka teki katsomisesta mahdotonta.

Mä en tajua mitään tietokoneista taikka niiden toiminnasta enempää kuin sika satelliiteista, mutta nimimerkki DamonDRW:n teoria Hockeystreamssin ongelmista kuullostaa aika fiksulta.

DamonDRW HF Boards kirjoitti:
it is a server side problem. Center Ice, Espn360 etc. use content distribution networks (CDN) like Akamai to deliver their content. These systems are commercial, well-provisioned and their servers are distributed all around the world. So basically you get your service from the nearest possible location and traffic passes few routers only resulting in very low delays and packet losses as required by the streaming content. I highly doubt hockeystreams use something similar to that due to illegal nature of the content they distribute. In the best possible case they have their own few server farms on one or two locations with huge upstream bandwidth. It worked perfectly when the load was low. Now when more and more people are switching to hockeystreams they need to upgrade their system. And they need to do that themselves as CDN providers are not fearless enough to distribute illegal content. This is a time consuming and expensive process so do not expect better quality. Perhaps, they'll even block HD+... However, those guys who are in close proximity of their server farms may still get more or less stable service.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Nyt sitten en todellakaan käytä kyseistä palvelua, vaan avaan tutun maksuttoman Sopcastin, johon syötän ND 1-kanavan. Laatuhan tällä kanavalla on täydellisyyttä hipova ja ei muuten ole kertaakaan ollut minkäänlaisia ongelmiakaan.

Kuinka nopean nettiyhteyden tarvitsee tuolle ND 1-kanavalle jotta saa pyörimään? Itsellä 1meganen eikä saa millään toimimaan. Sopcast bufferoi johonkin 7-15 tasolle. Tuolta, kuten myös yahoolta, tulisi yöllä hawks-avs ottelu. Saako noita yahoon streameja toimimaan joillain kikkailuilla Suomessa?
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Kuinka nopean nettiyhteyden tarvitsee tuolle ND 1-kanavalle jotta saa pyörimään? Itsellä 1meganen eikä saa millään toimimaan. Sopcast bufferoi johonkin 7-15 tasolle. Tuolta, kuten myös yahoolta, tulisi yöllä hawks-avs ottelu. Saako noita yahoon streameja toimimaan joillain kikkailuilla Suomessa?

Kaksi megasella Elisan mokkulallani (toimii pirun hyvin) näkyy hyvin. Tosissaan 2 meganen on aikalailla riittävä näihin maksuttomiin ja maksullisiin steiimeihin, jolloin ei pitäisi yhteyden nopeudesta jäävän kiinni.

Yahoo:n ohjeita löytää tästä ketjusta, pitää toki jonkin verran rullailla taakse päin. Mm. meikäläinen on sen ohjeen postannut varmaan kymmenisen kertaa JA-urani aikana. Nyt en jaksa niitä kirjoittaa, joten saat itse tehdä vähän duunia :)
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Muistuipa tuossa mieleen eräs sivusto, mistä pystyi aikanaan katsella näitä matseja. Taitaapi toimia näköjään vieläkin ja näyttäisi ihan hyvin noita lähetyksiä olevan ensikin yönä.

http://livetv.ru/en/allupcoming/

Sieltä vaan rullaa jääkiekon kohdalle ja valitset ottelun, jonka haluat katsoa. Lähetys alkaa puolisen tuntia ennen ottelun alkua.

En takaa laatua tai toimivuutta, koska en muista milloin viimeksi olen tuolta katsellut matseja. Muistaakseni aikanaan toimi ihan ok. Raportoikaapas tähän ketjuun yöllä, millaisia striimejä siellä on, koska itse en pysty yöllä änäriä tsiigailla duunin takia.
 

UrheaT

Jäsen
Nyt tuli kokeiltua ESPN360:stä vähäsen. Tänään sunnuntaina noin kahdeksan aikaan aamulla taisivat kaikki viime yön pelit olla on-demandinä. Kuvanlaatu oli ihan ok, vaikka vähän liike oli nykivää ja kuva pikselimäistä. Näin siis lcd-tv:stä katsottuna. Mulla on kahden megan yhteys, joten ehkä kuvanlaatu paranee, jos on nopeampi yhteys. Miten on noiden on-demand -lähetysten kanssa - vaikuttaa yhteysnopeus tähän?? Lähetys ei pätkinyt kertaakaan. Ainut ärsyttävä juttu oli erätauot ja mainoskatkot, joiden aikana näytettiin "mustaa ruutua" ja ne piti kelata ohi "janan" avulla, mikä oli aika epämääräistä. Onkohan parempaa tapa?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
ESPN tosiaan skarpannut pirusti ja pelit tulee todella nopeasti demandiksi. Ei tosiaan tartte kauaa odotella. Tästä kannatti maksaa, ihan oikeasti! Nyt olen jo tähän mennessä nähnyt enemmän NHL-pelejä kuin viime kaudella yhteensä.

Ja mikä parasta, itse voi päättää mitä haluaa katsella. Ensi yönä katselmukseen menee mielestäni koko kierroksen helmi Calgary@Chicago.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös