Meniköhän mulla tässä jokin ohi nyt..?!
ESPN360 taisi olla se mikä meni ohi...eli Ahab puhui nettipalvelusta.
Meniköhän mulla tässä jokin ohi nyt..?!
Noniin, ensimmäinen "vapaa viikonloppu" NHL-kauden aikana lähestyy, joten voisiko joku tehdä pienen katsauksen nykyhetken streamitilanteeseen:
- Ilmaistreamit, mikä laatu ja toimivuus?
Sama homma itselläni. Ei haittaa vaikkei ihan suorana nääkään, kunhan sen verran uutispimennossa elää, ettei tuloksia tiedä etukäteen.Mutta itse ainakin otan tallentavalle digiboksille yön pelit nauhalle ja ne voi sitten esim. viiden aikoihin katsella nauhalta perässä. Näin herästyskin on vähän inhimillisempi. Tietenkin jos on pakko nähdä pelit livenä niin sitten.. mutta itselleni tuo ratkaisu toimii. Aivan sama katsooko pelin muutaman tunnin perästä kun ei tulosta tiedä kuitenkaan.
ESPN360 taisi olla se mikä meni ohi...eli Ahab puhui nettipalvelusta.
Näkyykö kyseinen ottelu streamina jotain kautta?
Onhan tuo edelleen olemassa kuten muutkin linkkisaitit:
http://www.myp2pforum.eu/
Mulla tulee noissa arkistopeleissä ääni reilusti edellä kuvaa, onko muillakin sama ongelma vai onko mulla vaan jotain paskana?
NHL:n videoissa minulla on sama homma. Onko muut havainneet samaa asiaa?Mulla tulee noissa arkistopeleissä ääni reilusti edellä kuvaa, onko muillakin sama ongelma vai onko mulla vaan jotain paskana?
Jos joku tietää streamin tämän öiseen Lightning - Hurricanes -otteluun, kertokoon minulle. ATHDE ja Myp2p tsekattu, eikä streamia ole löytynyt.
Old Ray kirjoitti:NHL:n videoissa minulla on sama homma. Onko muut havainneet samaa asiaa?
Ensi yölle kaikkiin peleihin näyttäisi olevan streamit myp2pforumin kautta.
Eli näköjään Ustreamin kautta ei tuota Anaheimin peliä voi seurata lainkaan. En sitten tiedä että jaksaisiko sitä herätä kokeilemaan saanko pelin skulaamaan sopcastilla, kun lähestulkoon aina sopcastilla kanavia avatessa, alkaa ääni kuulumaan mutta kuvaa ei näy, tai sitten koko lähetys jää vain buffering-tilaan? Turhauttavaa, onko tuohon ongelmaan mitään yleispätevää ratkaisua?
Ainahan sitä saa toivoa, mutta epäilen kyllä Carolina-Tampa peliä. Tiedä sitten millä kameralla kaveri kuvaa peliä, kun pelistä ei ole televisiointia. Joku viisaampi voisi ystävällisesti kertoa minullekin?
Miksi se sivu menisi nurin? Liikaa varmaan taas luettu hfboardsin yms. propagandaa.Mahtaako hockey streamsilla olla mitään takuuta? Esim. jos menetän 40% kaudesta sivun mennessä nurin, saan rahoja takaisin vähintään sen 40%.
Toiveajattelua taitaa olla.
Livelähetyskin toimi suht kivuttomasti yöllä.
Olen tässä juuri tekemässä päätöstä ottaako vai ei ESPN360 joten onko porukalla ollut livepeleissä ongelmia ja jos on niin kuinka paljon?