NHL-lähetykset netissä

  • 3 735 958
  • 9 714

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
ESPN360

Oho, oli viime yön matsit tulleet jo tuonne arkistoon. Taidankin alkaa nauttimaan Jackets - Nucks matsista, vaikka vahingossa näinkin lopputuloksen Jatkiksen etusivulta.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Noniin, ensimmäinen "vapaa viikonloppu" NHL-kauden aikana lähestyy, joten voisiko joku tehdä pienen katsauksen nykyhetken streamitilanteeseen:
- Ilmaistreamit, mikä laatu ja toimivuus?

Ilmaisstreamien laatu ja toimivuus on parantunut viimeisen kahden vuoden aikana selvästi. Varsinkin Sopcastin kautta tulevat streamit, jotka tulevat 800-1000 kb/s nopeudella ovat katsottavia ja lähes pätkimättömiä. Oikeastaan olen jo harkinnut pienen lahjoituksen maksamista kyseisille streamaajille, auttaakseni omalta osaltani niiden toimimista.
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
Mutta itse ainakin otan tallentavalle digiboksille yön pelit nauhalle ja ne voi sitten esim. viiden aikoihin katsella nauhalta perässä. Näin herästyskin on vähän inhimillisempi. Tietenkin jos on pakko nähdä pelit livenä niin sitten.. mutta itselleni tuo ratkaisu toimii. Aivan sama katsooko pelin muutaman tunnin perästä kun ei tulosta tiedä kuitenkaan.
Sama homma itselläni. Ei haittaa vaikkei ihan suorana nääkään, kunhan sen verran uutispimennossa elää, ettei tuloksia tiedä etukäteen.
 
ESPN360 taisi olla se mikä meni ohi...eli Ahab puhui nettipalvelusta.

No ilmankos! ;) Kiitokset tiedosta.. eipä toimis nettipalvelu ainakaan itelle.
Jäisi liian vähille unille. Toivottavasti Viasat vaan ei lähettäisi jatkossa pelkästään ruotsinkielellä. Sitä ei pysty kuuntelemaan ja voi olla että irtisanon siinä tapauksessa. ESPN America on myös käytössä, mikä on loistava koska kaikki tulevat alkuperäisselostuksena.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Minnesota - Anaheim

Näkyykö kyseinen ottelu streamina jotain kautta? Ainakaan kun pikaisesti tuolta p2p.eu-sivulta vilkaisin niin ei ollut linkkiä. Suomalaisittain mielenkiintoinen peli, voisi tuon takia valvoakkin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho

Lennu

Jäsen
Suosikkijoukkue
1-3-1
Mulla tulee noissa arkistopeleissä ääni reilusti edellä kuvaa, onko muillakin sama ongelma vai onko mulla vaan jotain paskana?
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Käsittämätöntä, miten Lightningin peleistä ei koskaan näytetä kuvaa.

Jos joku tietää streamin tämän öiseen Lightning - Hurricanes -otteluun, kertokoon minulle. ATHDE ja Myp2p tsekattu, eikä streamia ole löytynyt.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jos et muuta löydä, osta päiväpassi ESPN360-palveluun. Eihän tuo liikaa maksa, jos et ole tyytyväinen palvelun tasoon. Näet kuitenkin varmasti ottelun, mikä lienee tärkeintä. Veloitus toimii käsittääkseni myös Visa Electron-kortilla.
 

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Mulla tulee noissa arkistopeleissä ääni reilusti edellä kuvaa, onko muillakin sama ongelma vai onko mulla vaan jotain paskana?

Sama vika rahikaisella. Kuva laahaa sekuntikaupalla selostuksen perässä. Kiinnostais kanssa tietää että esiintyikö tätä jo viime kaudella, vai onko kyseessä vain alkukankeutta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viime kaudella nuo arkistopelit pyörivät mediaplayerin kautta ja tuollaista virhettä ei ollut. Tuo äänen viive on kyllä harvinaisen ärsyttävä, kannattaa valittaa europe360support@espn360.com osoitteeseen, itse ainakin tein näin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Old Ray kirjoitti:
NHL:n videoissa minulla on sama homma. Onko muut havainneet samaa asiaa?

Jos tarkoitat niitä "highlights" videoita, niin itsellä kanssa sama ongelma. On muuten pirun ärsyttävä piirre. Ja joo ESPN skarpannu, sillä viime yön pelit ovat jo arkistossa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Eli näköjään Ustreamin kautta ei tuota Anaheimin peliä voi seurata lainkaan. En sitten tiedä että jaksaisiko sitä herätä kokeilemaan saanko pelin skulaamaan sopcastilla, kun lähestulkoon aina sopcastilla kanavia avatessa, alkaa ääni kuulumaan mutta kuvaa ei näy, tai sitten koko lähetys jää vain buffering-tilaan? Turhauttavaa, onko tuohon ongelmaan mitään yleispätevää ratkaisua?
 

Caniac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers / Carolina Hurricanes
Ensi yölle kaikkiin peleihin näyttäisi olevan streamit myp2pforumin kautta.

Ainahan sitä saa toivoa, mutta epäilen kyllä Carolina-Tampa peliä. Tiedä sitten millä kameralla kaveri kuvaa peliä, kun pelistä ei ole televisiointia. Joku viisaampi voisi ystävällisesti kertoa minullekin?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Eli näköjään Ustreamin kautta ei tuota Anaheimin peliä voi seurata lainkaan. En sitten tiedä että jaksaisiko sitä herätä kokeilemaan saanko pelin skulaamaan sopcastilla, kun lähestulkoon aina sopcastilla kanavia avatessa, alkaa ääni kuulumaan mutta kuvaa ei näy, tai sitten koko lähetys jää vain buffering-tilaan? Turhauttavaa, onko tuohon ongelmaan mitään yleispätevää ratkaisua?

Olethan testannut jo VLC-playerin käyttöä Sopcast linkkien yhteydessä?

Täältä voit lukea lisää: http://www.myp2pforum.eu/nhl-icehockey/37630-nhl-daily-info-please-read-least-once-week.html

Saattaa jeesata tai ei.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ainahan sitä saa toivoa, mutta epäilen kyllä Carolina-Tampa peliä. Tiedä sitten millä kameralla kaveri kuvaa peliä, kun pelistä ei ole televisiointia. Joku viisaampi voisi ystävällisesti kertoa minullekin?

Oikeassa olit. Nyt on streamit kadonneet tuosta matsista. Erikoista etten sanoisi.
 

Ink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Mahtaako hockey streamsilla olla mitään takuuta? Esim. jos menetän 40% kaudesta sivun mennessä nurin, saan rahoja takaisin vähintään sen 40%.
Toiveajattelua taitaa olla.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ESPN360 petraa... tähän hetkeen mennessä on eilisen seitsemästä pelistä ilmestynyt arkistoon kuusi. Tosin noista vain neljä toimii minulla moitteetta :) Livelähetyskin toimi suht kivuttomasti yöllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös