Toimiiko muilla ESPN360 LA Kings-Preds-ottelu? Peli on käynnissä ja kun klikkaa ottelua, niin ottelu ei lähde pyörimään. Mukamas ottelu ei ole edes käynnissä.
Toimiiko muilla ESPN360 LA Kings-Preds-ottelu? Peli on käynnissä ja kun klikkaa ottelua, niin ottelu ei lähde pyörimään. Mukamas ottelu ei ole edes käynnissä.
Ei toimi ei eikä tekninen tukikaan ole paikalla :(
Liekkö tällä asiaan jotain virkaa? Miksi ESPN360 silti väittää, että ottelu näytettäisiin? Uskomattoman heikkoa toimintaa, jos eivät ole tästä muka tietoisia!Nashville Predators.....@..... Los Angeles Kings
Streaming Links: No TV Coverage/No Stream Available
Niinpä. Oma suosikkijoukkue pelaa lauantai-iltana klo 23 alkavassa ottelussa. Yleensä Kingsin pelit alkavat joskus klo 4 aikaan. Nyt olisi ollut mulle vasta kolmas peli Losilta mikä olisi ollut mahdollista katsoa. Ja kuinka ollakaan, koko paskasta ei ole tv-feediä missään. Ilmeisesti Kingsin kauden ainoa täysin tv:tön ottelu. Helvetin hienoon paikkaan osui sitten.Ei sitten katsota ihmisten aikaan - vieläpä lännen kärkijoukkueen ja koko sarjan pistekärjen otteita!
Ja ainakin MyP2P:n forumilla on ottelun kohdalla seuraavaa:
Liekkö tällä asiaan jotain virkaa? Miksi ESPN360 silti väittää, että ottelu näytettäisiin? Uskomattoman heikkoa toimintaa, jos eivät ole tästä muka tietoisia!
Ei sitten katsota ihmisten aikaan - vieläpä lännen kärkijoukkueen ja koko sarjan pistekärjen otteita!
HockeyStreams näköjään nappasi joka kuukausi omansa meikäläisen tililtä. Kyseiseen palveluunhan olin PayPalin kautta kytkettynä. Nyt sitten tein niin, että poistin PayPalista tuon kortin tiedot, joten ei kait tuo palvelu ENÄÄ voi napata meikäläisen tililtä rahaa???
Olisikos jollain tiedossa jotain streamia tämän yön Columbus-Anaheim otteluun?
Paina refresh nappia nettiselaimessa niin tuo ongelma häipyy :-) Ainakin itsellä katosi kun yks yö peliä tiirailin. Kahdesti tais tulla tuo teksti pelin aikana mutta sivun päivitys auttoi aina.Niin eikö tuota Justin tv:n ilmoitusta, että on liikaa katsojia sinun maastasi, voi kiertää muuten kuin ostamalla sen premium jäsenyyden? Eihän sitä nyt voi olla saakeli Suomessa niin monta Thrashers-fania, että saavat tuon tukkoon ;)
Paina refresh nappia nettiselaimessa niin tuo ongelma häipyy :-) Ainakin itsellä katosi kun yks yö peliä tiirailin. Kahdesti tais tulla tuo teksti pelin aikana mutta sivun päivitys auttoi aina.
Eikös kyseinen ohjelma ole hotspotshield? Itse en kyllä kyseistä ohjelmaa saanut koskaan toimimaan mutta sen pitäisi ainakin auttaa.
http://livetv.ru/en/
Tuolta löytyy linkit peleihin silloin kun alkavat. Taitaa tosiaan nuo molemmat pelit tulla ESPN Americalta ja itse katson ainakin Flamesin pelin, ei tarvitse edes liiemmin valvoa kun tulee ihmisten aikaan tänään.
ESPN 360 kiukuttelee taas. Arkistopelit eivät suostu mulla näkymään. Onko muilla samaa ongelmaa?
E: Nyt toimii taas moitteetta.
Itsellä ongelmat alkoivat juuri. Nyt kun opiskeluilta on aikaa, niin täytyy kai sitten heräillä aamuisin katsomaan livenä. Uskomatonta kyllä mutta live- lähetyksissä ei allekirjoittaneella ole vielä kertaakaan ollut sen kummoisempia ongelmia, kun arkistopelit aiheuttavat päänvaivaa viikottain.
Vai että pitäs ESPN:ltä näkyä jokainen NHL-runkosarjaottelu vai? Noh, ainakin yksi näyttää uupuvan, sillä eipä ole tähän 00.00 alkavaan Atlanta-Tampa peliin mitään linkkiä.
Ei tämä nyt itselleni niin tärkeä peli olis ollutkaan, mutta vituttaa silti.
ESPN360 kirjoitti:We apologize for the inconvenience but that particular game is not being broadcast on TV at all so we have no video feed for it. This is a rare occurrence that only happens sometimes for games between two smaller market teams. I may happen 10 times out of the 1200 some games played this season. Sorry again for the inconvenience. Thank you for using ESPN360 and have a nice day.