En viitsi selata viestejä taaksepäin, joten kysyisin et voisko joku laittaa linkin mistä näkisi NHL-otteluiden maalikoosteita.
En viitsi selata viestejä taaksepäin, joten kysyisin et voisko joku laittaa linkin mistä näkisi NHL-otteluiden maalikoosteita.
Tarkoituksena olisi testata kuukausi näin alkuun, mutta muistaakseni olen joskus lukenut, että he uusivat seuraavan kk:n automaattisesti ja rahat lähtee tililtä? Onko totta? Ja milläs keinolla sen voi purkaa jos haluaa luopua palvelusta tai haluaa koko kauden katsella sillä 80 eurolla?
Näin on, kyseessä on ns. "monthly recurring". Tämä on siis ns. kestotilaus ja pitää perua ottamalla yhteyttä suoraan sinne ESPN:ään.
Tuo koko kausi taitaa olla nyt 99EUR, 80 euroa taisi olla tuollainen "syystarjous" joka loppui 10. päivä.
Jätin tuon kohdan ainakin itse tyhjäksi, tarkoittanee jotain "mainoskoodia" veikkaisin, tiedä sitten mikä merkitys sillä on.
Myp2p sivustolla ei ainakaan vielä ollut tarjolla mitään yön peleihin.
Itselläni on n. kuusi vuotta vanha pc joka alkaa olla enää kierrätykseen kantamista vailla. Uudet, tämän kauden lähetykset tuottavat minullakin ongelmia. Saan täyden ruudun lähetylsen toimimaan hyvin muuttamalla ensin resoluutioksi 800x600 ja sitten aloittamalla pelin katselun. Selaimen sisällä Ikkunassa tuo jaksaa pyöriä muillakin tarkkuuksilla mutta kaikki yli tuon minimin ei toimi täydellä ruudulla edes siedettävästi. Myös Flashin asetuksista on neuvottu ottamaan hardware aceleratio pois päältä.
Testaa jos nämä auttaisi myös sinua.
Olen vielä vähän ulapalla näissä NHL-matsien ajoissa, eli mitä tarkoittaa esim, että ensi yön Carolina-Minnesota peli alkaa 2:00 CET. Mitä se on suomen ajassa?
Olen vielä vähän ulapalla näissä NHL-matsien ajoissa, eli mitä tarkoittaa esim, että ensi yön Carolina-Minnesota peli alkaa 2:00 CET. Mitä se on suomen ajassa?
Juu no tänä yönä tuli testattua, ja toimii kyllä vallan paremmin kuin koskaan ennen tämä ESPN360. Pystyy raplaamaan kaikkea muutakin tässä samalla, eikä kone lagaa ollenkaan. Kiitos paljon näistä vinkeistä! En maksa suinkaan turhaan tästä upeasta palvelusta! (Eheiii minulla mieli muutu!).Itselläni on n. kuusi vuotta vanha pc joka alkaa olla enää kierrätykseen kantamista vailla. Uudet, tämän kauden lähetykset tuottavat minullakin ongelmia. Saan täyden ruudun lähetylsen toimimaan hyvin muuttamalla ensin resoluutioksi 800x600 ja sitten aloittamalla pelin katselun. Selaimen sisällä Ikkunassa tuo jaksaa pyöriä muillakin tarkkuuksilla mutta kaikki yli tuon minimin ei toimi täydellä ruudulla edes siedettävästi. Myös Flashin asetuksista on neuvottu ottamaan hardware aceleratio pois päältä.
Testaa jos nämä auttaisi myös sinua.
Kellään ongelmia tänään ESPN360 kanssa tänään?
Herjaa vaan että kirjaudu sisään vaikka olen jo kirjautunut. Sitten tarjoaa sitä että maksa tai kirjaudu. Maksu kuitenkin se monthly recurring ja ei avaudu pelit, aikasemmin kuitenkin toiminut hyvin.
Jää sitten Ana-Tor näkemättä..
Kiitoksia Tanskasella vastauksesta! Täytynee tyytyä tuohon sysipaskaan ustreamiin.Itellä toimii ihan normaalisti.
Harmillista teikäläisen kannalta. Tunteet käy kuumana ja kiekko on todellakin viihdyttävää tällä hetkellä.