Pitäisi riittää nopeus... ;)J-V kirjoitti:Miten nopeilla yhteyksillä olette näitä katselleet? 1Gt:lla?
Pitäisi riittää nopeus... ;)J-V kirjoitti:Miten nopeilla yhteyksillä olette näitä katselleet? 1Gt:lla?
Mistä saa tuon Yahoo jutskan millä näitä pystyy katsomaan tai miten se laitetaan?Daespoo kirjoitti:Yahoo näyttää Ducks-Wild matsin
Nässe kirjoitti:Yes, näkyyhän se Stars-Canucks myös. Taitaa kyllä olla ihme jos ei pysty netin kautta kattomaan haluamaansa pudotuspeliparia.
En ole aikoihin kikkaillu näillä streameilla ym. ja nyt jos pleijarit sujuu hyvin(teknisesti) niin lähes varmuudella ensikaudelle jää Canal+ meikäläisen taloudesta poies!
pancor kirjoitti:Toimii ittellä ainakin tuo Sens - Pens ja streami on, kuin telkasta kattois. Pitää hieman kikkailla SopCastin ja VLC playerin kanssa niin toimii, kun unelma. Ohjeet on siellä foorumilla.
Edit: Ja jos ei lontoo kuulu parhaisiin osaamisen alueisiin niin tässäpä ohjeita. Ensin laitat sopcastiin kanavaksi: Channel - 6816 ja sitten, kun sopcast yrittää bufferoida kanavaa niin avaat VLC playerilla kanavan: 127.0.0.1:8902 ja pitäisi pelata.
Kai katselet tuota private-streamia VLC-playerillä? Tämän laatu ainakin on erinomainen.osteri2 kirjoitti:mulla ainaki toi kuvan laatu on kyllä ihan perseestä. ja äänikin 'solisee'. oisko sulla vielä jotain kikkaa milla laatua vois parantaa
osteri2 kirjoitti:mulla ainaki toi kuvan laatu on kyllä ihan perseestä. ja äänikin 'solisee'. oisko sulla vielä jotain kikkaa milla laatua vois parantaa
ai mikä semmonen on?!! noilla pancorin ohjeilla katon. mitä pitää tehdäKapo kirjoitti:Kai katselet tuota private-streamia VLC-playerillä? Tämän laatu ainakin on erinomainen.
TML kirjoitti:Ny pitäis toimia.
http://myp2p.eu/forum/viewtopic.php?id=11814&p=4 Tän sivun alhaalta Detroit-fanin linkki.
pancor kirjoitti:Ei ilmeisesti makeaa mahan täydeltä sillä nyt ainakin itseltä katosi tuo SopCastin lähetys kokonaan ja samalla siis VLC playerin kuva lähti. Kävikös muilla samaa?
Selänne 8# kirjoitti:Mistä saa tuon Yahoo jutskan millä näitä pystyy katsomaan tai miten se laitetaan?
edit. sain toimimaan.
mulla näkyy tota baseballia. erätauko. toivottavasti vaihtavat takaisin kun toka erä alkaapancor kirjoitti:Ei ilmeisesti makeaa mahan täydeltä sillä nyt ainakin itseltä katosi tuo SopCastin lähetys kokonaan ja samalla siis VLC playerin kuva lähti. Kävikös muilla samaa?