NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 046
  • 9 697

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
J-V kirjoitti:
Miten nopeilla yhteyksillä olette näitä katselleet? 1Gt:lla?
Pitäisi riittää nopeus... ;)
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Alkaa pikku hiljaa pelko hiipimään puseroon, missään ei ole Anaheimin pelejä listattu mihinkään...

EDIT: pistetään ihan uusi postaus...
 
Viimeksi muokattu:

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Nyt näyttääkin sitten jo paljon paremmalta, Ducksien peli on merkattu Yahoo:lle ja Sopcastille. Eli voi melkein huokaista helpotuksesta... Onko kellään tietoa onko Yahoon kautta pystynyt viime aikoina katsomaan, itse olen katsonut Yahoo:lta pelejä viimeksi joskus syksyllä joten tilannepäivitys olisi paikallaan? Toimiiko samat proxyt millä comcastin lähetykset, onko vielä 1200kbs streami tarjolla?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Yahoo näyttää Ducks-Wild matsin
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tehdään näin, ettei tarvitse sitten yöllä kysellä proxyjä...
Mikäli aikaisemmin toimiviksi todetut proxyt eivät toimi comcastin tai yahoon matseissa,
niin ilmoita toimiva proxy tänne. Kiitos.
Muutenkin vois ilmottaa mikä proxy ruvennu pelittämään... Ei näistä matseista
meinaan haluu minuuttiakaan menettää.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Yes, näkyyhän se Stars-Canucks myös. Taitaa kyllä olla ihme jos ei pysty netin kautta kattomaan haluamaansa pudotuspeliparia.

En ole aikoihin kikkaillu näillä streameilla ym. ja nyt jos pleijarit sujuu hyvin(teknisesti) niin lähes varmuudella ensikaudelle jää Canal+ meikäläisen taloudesta poies!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nässe kirjoitti:
Yes, näkyyhän se Stars-Canucks myös. Taitaa kyllä olla ihme jos ei pysty netin kautta kattomaan haluamaansa pudotuspeliparia.

En ole aikoihin kikkaillu näillä streameilla ym. ja nyt jos pleijarit sujuu hyvin(teknisesti) niin lähes varmuudella ensikaudelle jää Canal+ meikäläisen taloudesta poies!

En halua latistaa tunnelmaa, mutta mikäli käytät Sopcastia, on suht. kovan prosentin vaihtoehtona myös seuraava teksti:

"The channel is offline..."
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Toimii ittellä ainakin tuo Sens - Pens ja streami on, kuin telkasta kattois. Pitää hieman kikkailla SopCastin ja VLC playerin kanssa niin toimii, kun unelma. Ohjeet on siellä foorumilla.

Edit: Ja jos ei lontoo kuulu parhaisiin osaamisen alueisiin niin tässäpä ohjeita. Ensin laitat sopcastiin kanavaksi: Channel - 6816 ja sitten, kun sopcast yrittää bufferoida kanavaa niin avaat VLC playerilla kanavan: 127.0.0.1:8902 ja pitäisi pelata.
 

osteri2

Jäsen
pancor kirjoitti:
Toimii ittellä ainakin tuo Sens - Pens ja streami on, kuin telkasta kattois. Pitää hieman kikkailla SopCastin ja VLC playerin kanssa niin toimii, kun unelma. Ohjeet on siellä foorumilla.

Edit: Ja jos ei lontoo kuulu parhaisiin osaamisen alueisiin niin tässäpä ohjeita. Ensin laitat sopcastiin kanavaksi: Channel - 6816 ja sitten, kun sopcast yrittää bufferoida kanavaa niin avaat VLC playerilla kanavan: 127.0.0.1:8902 ja pitäisi pelata.

mulla ainaki toi kuvan laatu on kyllä ihan perseestä. ja äänikin 'solisee'. oisko sulla vielä jotain kikkaa milla laatua vois parantaa
 

Kapo

Jäsen
osteri2 kirjoitti:
mulla ainaki toi kuvan laatu on kyllä ihan perseestä. ja äänikin 'solisee'. oisko sulla vielä jotain kikkaa milla laatua vois parantaa
Kai katselet tuota private-streamia VLC-playerillä? Tämän laatu ainakin on erinomainen.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
osteri2 kirjoitti:
mulla ainaki toi kuvan laatu on kyllä ihan perseestä. ja äänikin 'solisee'. oisko sulla vielä jotain kikkaa milla laatua vois parantaa

Jaa-a...Nyt pistit kyllä pahan, kun itse juuri tuolla tavalla tätä katson ja laitoin vielä pyörimään telkan kautta eikä todellakaan ole mitään valittamista laadusta. Minkäslainen nettiyhteys sulla on?
 

osteri2

Jäsen
Kapo kirjoitti:
Kai katselet tuota private-streamia VLC-playerillä? Tämän laatu ainakin on erinomainen.
ai mikä semmonen on?!! noilla pancorin ohjeilla katon. mitä pitää tehdä

yhteys on 10/10. siitä ei ainakaan oo kiinni. nyt erätauko ja näkyy baseballia? onko mulla ees sama kanava?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ei ilmeisesti makeaa mahan täydeltä sillä nyt ainakin itseltä katosi tuo SopCastin lähetys kokonaan ja samalla siis VLC playerin kuva lähti. Kävikös muilla samaa?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
pancor kirjoitti:
Ei ilmeisesti makeaa mahan täydeltä sillä nyt ainakin itseltä katosi tuo SopCastin lähetys kokonaan ja samalla siis VLC playerin kuva lähti. Kävikös muilla samaa?

Kyllä kyllä. Kaatui koko roska.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Selänne 8# kirjoitti:
Mistä saa tuon Yahoo jutskan millä näitä pystyy katsomaan tai miten se laitetaan?

edit. sain toimimaan.

Mitä tarkoitat tuolla "jutskalla"? Olisi ihan kiva tietää systeemit valmiiksi ennen kuin yön tärkein matsi alkaa...
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Harjoitus tekee metsurin, joten otetaan vielä kerran. Paina tuossa ketjussa viestissä numero 41 olevaa linkkiä, jossa lukee private.

Sen jälkeen avaa VLC player, mikäli et sitä omista, etsi googlella. Kun VLC player on koneella tee seuraavaa: File -> open network stream ja sieltä valitset kohdan HTTP/HTTPS.... ja laita siihen riville osoitteen http://127.0.0.1:8902. Näillä pitäisi toimia.
 

osteri2

Jäsen
pancor kirjoitti:
Ei ilmeisesti makeaa mahan täydeltä sillä nyt ainakin itseltä katosi tuo SopCastin lähetys kokonaan ja samalla siis VLC playerin kuva lähti. Kävikös muilla samaa?
mulla näkyy tota baseballia. erätauko. toivottavasti vaihtavat takaisin kun toka erä alkaa
 

TML

Jäsen
Baseball näkyy mutta ei ton VLC:n kuva oo media playeria parempi. Äänikin on edelleen vituillaan.
No niin nyt ainakin Sensin peli alkamassa taas toisen erän muodossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös