NHL-lähetykset netissä

  • 3 724 270
  • 9 711

osteri2

Jäsen
efektimies kirjoitti:
Harjoitus tekee metsurin, joten otetaan vielä kerran. Paina tuossa ketjussa viestissä numero 41 olevaa linkkiä, jossa lukee private.

Sen jälkeen avaa VLC player, mikäli et sitä omista, etsi googlella. Kun VLC player on koneella tee seuraavaa: File -> open network stream ja sieltä valitset kohdan HTTP/HTTPS.... ja laita siihen riville osoitteen http://127.0.0.1:8902. Näillä pitäisi toimia.

KIITOSKIITOSKIITOS!
meni ohi silmien toi private viesti. mut laatu tosiaan noin kymmenenkertaa parempi.
vieläkö senaattorit nöyryyttäisi pingviinejä nii yö ois täydellinen
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä toimi mulla VLC:kään kautta. Edelleen Sopcastilla tulee teksti "Can not retrieve data"... Palomuurinkin otin pois päältä. Eikö kellään oikeesti olis hajuakaan, mistä moinen johtuu?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ja taas toimii. Oli tuo lähettäjä unohtanut erätauolle jotain baseballia ja pahoitteli kovasti foorumilla. No paskaakos siitä, kun kuva näkyy ja ihmiset on onnellisia.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Tanskanen kirjoitti:
Eipä toimi mulla VLC:kään kautta. Edelleen Sopcastilla tulee teksti "Can not retrieve data"... Palomuurinkin otin pois päältä. Eikö kellään oikeesti olis hajuakaan, mistä moinen johtuu?

Oli vähän aikaa nurin. Paina sopcastissa siinä address rivin vieressä olevaa nuolta, jolloin yhdistää uudellee. Sitten avaat VLC:llä tuon streamin uudestaan.
 

Yö-Orava

Jäsen
Mäyris kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla "jutskalla"? Olisi ihan kiva tietää systeemit valmiiksi ennen kuin yön tärkein matsi alkaa...
Luulisin että täältä saa toimimaan:http://sports.yahoo.com/nhl/news;_y...7vLYF?slug=ys-nhlonversus&prov=yhoo&type=lgns

Tossa aiemmin illalla luin tuolta MyP2P Foorumilta että vaatii rekisteröitymisen jollain jenkki-osoitteella. Mulla on Houston, TX 77098.

En ole ennen tätä Yahoon palvelua käyttänyt eli varma en ton toiminnasta ole.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä lähe toimimaan mulla... Molemmilla kanavilla jotka sopcastilla näyttää matsin
puskee tota samaa "can not retrieve data" tekstiä.
Tää on just tätä mun tuuria tai jtn...
Sitten kun vielä onnistui semmonen, ettei pystyis kattomaan Ducksien matsia.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ja muuten tiedoksi, että myös Sharks - Nashville matsi näkyy tällähetkellä NHL4 kanavalla suoraan SopCastin kautta. Tosin lähetys vaihtuu Anaheimiin, kun heidän ottelu alkaa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Karpo kirjoitti:
Neuvokaapa tyhmää ku mulla tulee että we are sorry ku yritän laittaa sharksin peliä comcastilla?

Avaa SopCastilla kanava NHL4 ja peli näkyy. Jos et löydä kanavalistasta niin suora osoite on: Channel - 17007.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karpo kirjoitti:
Neuvokaapa tyhmää ku mulla tulee että we are sorry ku yritän laittaa sharksin peliä comcastilla?

Toimii vaan IE:llä. Poista evästeen yms. työkaluista. Sitten avaa työkaluista yhteydet. Valitse alhaalta Lähiverkko. Lita välityspalvelimeen osoitteseen 128.238.88.64 ja porttiin 3128.
Tää pitää siis tehä niin että koko ajan on auki comcastin sivu, jolta matsit avataan.

Sitten klikkaat matsia ja pitäsi toimia.
 

TML

Jäsen
Ne jotka tota NASN ovat aikaisemminkin katsoneet erätaukoisin, niin tuleeko sieltä aina tuollainen hehkutus musiikki putkeen viistoista kertaa samalla kun NASN logot pyörii ympäriinsä?

No ny alka puhe ja taukoshow.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Katosi tuo NASN kanava. Oli huippulaadulla, mutta en vaan saa enää noilla ohjeilla esiin, SopCast ei pysty, tuo private-kanava on liian hapokas.

No, taidanpa vaihtaa tasaisempaan Nääsville-SJ peliin.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Yö-Orava kirjoitti:
Luulisin että täältä saa toimimaan:http://sports.yahoo.com/nhl/news;_y...7vLYF?slug=ys-nhlonversus&prov=yhoo&type=lgns

Tossa aiemmin illalla luin tuolta MyP2P Foorumilta että vaatii rekisteröitymisen jollain jenkki-osoitteella. Mulla on Houston, TX 77098.

En ole ennen tätä Yahoon palvelua käyttänyt eli varma en ton toiminnasta ole.

Itse laitoin osoitteeksi Los Angeles, CA 90049... Ilmoitelkaa jos jollain natsaa/ei natsaa...

EDIT: Ainakin vielä tällä hetkellä kun avaa sen "lähetysruudun" niin siihen tulee lukemaan seuraava teksti:"The content you're trying to view is available only in certain areas".
Eli ilmeisesti ei natsaa tuo laittamani osoite... proxyn kanssa kikkailukaan ei auttanut... ilmoitelkaa mitä pitää tehdä että toimii, jos joku vaan tietää.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nyt alkaa sitten NHL4 kanavalta Anaheim - Minnesota ottelu mitä ainakin itse olen eniten odottanut. Saa nähdä missä vedossa Teukka, Mikko ja Nikke(jos pelaa) ovat.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Tanskanen kirjoitti:
Kuuluuko muilla ääni Yahoon Ducks-matsista? Kuva pyörii, muttei ääntä kuulu.

Millä säädöillä sait kuvan näkymään???

EDIT: no jostain syystä mullakin näkyy nyt...

EDIT: ja nyt sain kuvan katoamaan kun laitoin 1200k streamin asetuksista...


EDIT: jos nyt lopettaisin säädön, kun kuva ja ääni tulee... nautitaan pelistä!
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä joku blondi lauleskelee kansallislaulua. Ei vaan pääsee kuulemaan mitenkä
se lauleskelee... Ääntä, ääntä... Koht menee hermo.

Toimiiko muilla ääni Yahoon kautta?

Edit. Voisko äänten puuttuminen johtua siitä, että kattoo samaan aikaan matsia
comcastilta? Aika kaukaa haettua varmaan.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Hyvää respektiä Bäckströmille peluuttaa häntä ykkösenä po-vaiheessa. Juu, Sopcastilta tsekkaan peliä...
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Tanskanen kirjoitti:
Siellä joku blondi lauleskelee kansallislaulua. Ei vaan pääsee kuulemaan mitenkä
se lauleskelee... Ääntä, ääntä... Koht menee hermo.

Toimiiko muilla ääni Yahoon kautta?


Kyllä mulla äänikin toimii. Paha sanoo miks sulla ei toimi... Itse rekisteröidyin käyttämällä zip codea joka oli Yö-oravan laittama.. Houston, TX 77098
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tanskanen kirjoitti:
Siellä joku blondi lauleskelee kansallislaulua. Ei vaan pääsee kuulemaan mitenkä
se lauleskelee... Ääntä, ääntä... Koht menee hermo.

Toimiiko muilla ääni Yahoon kautta?

En Yahoon streameista tiedä mutta jotenkin tuo Jenkkien kansallis anthemi on vaan NIIN siirappinen, että melkein aina tekee mieli vaihtaa kanavaa/laittaa voluumit pois, kun kyseinen teos alkaa soida...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös