NHL-lähetykset netissä

  • 3 724 528
  • 9 711

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kukas kattoo muulta kuin Yahoolta Ducksin peliä? Kuvanlaatu Yahoolla ei niin hyvä. Olisiko muilla kanavilla parempi kuvanlaatu?
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Lauri kirjoitti:
Kukas kattoo muulta kuin Yahoolta Ducksin peliä? Kuvanlaatu Yahoolla ei niin hyvä. Olisiko muilla kanavilla parempi kuvanlaatu?

Tuleeko se muualtakin? Ja tuo kuvanlaatu oli ainakin mulla oletuksena 300k. Video Qualitystä 700k tai 1200k, niin sietää katsoa jo täyskuvaakin, kunhan nyt ei mihinkään screenille yritä toistaa.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ette muuten usko kuinka ankeeta on kattoa matsia ilman ääniä... Kyllä, mä vieläkin valitan siitä.
Se vaan on kummaa, että sen 15sekuntisen Dodgen mainoksen äänet kuuluu, muttei matsin.
 

Yö-Orava

Jäsen
Voisko joku nyt laittaa selkeet ohjeet miten saan ton pelin pyörii tuolla Yahoolla? Jotain proxyillä ja evästeillä sekoilua, ei mitään hajua missä vaiheessa pitäis mitäkin... prkl.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Yö-Orava kirjoitti:
Voisko joku nyt laittaa selkeet ohjeet miten saan ton pelin pyörii tuolla Yahoolla? Jotain proxyillä ja evästeillä sekoilua, ei mitään hajua missä vaiheessa pitäis mitäkin... prkl.

itsellä toimi ihan niillä sun antamilla zip codeilla ja comcastin proxylla
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli muuten mieleen, että kuinka monella viime-öisellä Yahoon katselijalla on tämä Windos Media Player 11?
Sehän on beta-versio, ja tuli mieleen että äänten puuttuminen voisi johtua siitä.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Atlanta-New York Rangers

sop://broker.sopcast.com:3912/22508--->VLC Player päälle--->File--->Open Network Stream--->HTTP kohtaan, 127.0.0.1:8902.

Kuvan laatu hyvä.
--------------------------------------------------------
Detroit-Calgary

sop://211.152.34.35:3912/19897--------NHL3
--------------------------------------------------------
New Jersey-Tampa Bay

sop://broker.sopcast.com:3912/22668-------------NHL1

sop://broker.sopcast.com:3912/17007-------------NHL4
--------------------------------------------------------
Buffalo-Islanders

sop://broker.sopcast.com:3912/17675--------MSGBFLO

Comcastin proxyt myöhemmin...
 
Viimeksi muokattu:

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ei sopcast jostain syystä ole toiminut koskaan millään kanavalla.
Kellään jotain ideaa mistä moinen johtuu?

Välillä tulee seuraavanlainen ilmotus:

Virhe tämän sivun kometosarjassa!
Rivi: 135
Merkki: 1
Virhe: Arvoksi on annettava objekti
Koodi: 0
URL: http://home.sopcast.com/client/

Haluatko toimittaa tämän sivun komentosarjat?
Kyllä/Ei​
 

TML

Jäsen
Detroit-Calgary ei toimi mulla ainakaan vielä. Offline tilassa sopcasti lukee.

Atlantan peli kyllä bufferoi ainakin tällä hetkellä.
 

kuparisaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra, Ilves
Malttamatonko

TML kirjoitti:
Detroit-Calgary ei toimi mulla ainakaan vielä. Offline tilassa sopcasti lukee.

Atlantan peli kyllä bufferoi ainakin tällä hetkellä.

olen, mutta ei näy kumpikaan matsi.. Mites muilla?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Mulla toimii Sopcastilla Detroit-Calgary, Atlanta-Rangers bufferoi kunnolla ja pisti lopulta Sopcastin jumiin. Buffalo-NY on offline, Devils-Lightning en oo kokeillut vielä.

Oo, Filppula teki ekan pleijarimaalinsa. \o/
 

TML

Jäsen
Atlanta näkyy VLC.l:ltä mutta Detroit peliä ei pysty edes bufferoimaan mulla. Offline tilassa. Harmittaa vähän kun tekis mieli sitä peliä kattoa. Loistavaa viihdettä kuitenkin Atlantassakin tarjottu.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Selvennykseksi kaikille: Atlantan pelin ei ole tarkoituskaan näkyä sopcastilla. Jättäkää Sopcast bufferoimaan taustalle ja käynnistäkää VLC media playerilla (löytyy netistä, nopea asentaa) tuo osoite jonka japi antoi aiemmin (127.0.0.1:xxxx tms)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
tomageeni kirjoitti:
Selvennykseksi kaikille: Atlantan pelin ei ole tarkoituskaan näkyä sopcastilla. Jättäkää Sopcast bufferoimaan taustalle ja käynnistäkää VLC media playerilla (löytyy netistä, nopea asentaa) tuo osoite jonka japi antoi aiemmin (127.0.0.1:xxxx tms)

Mulla kuuluu vain ääni. Mutta NHL4:ltä tulee sama matsi (eikä Devilsin matsi)ja se toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös