Lauri kirjoitti:Kukas kattoo muulta kuin Yahoolta Ducksin peliä? Kuvanlaatu Yahoolla ei niin hyvä. Olisiko muilla kanavilla parempi kuvanlaatu?
Yö-Orava kirjoitti:Voisko joku nyt laittaa selkeet ohjeet miten saan ton pelin pyörii tuolla Yahoolla? Jotain proxyillä ja evästeillä sekoilua, ei mitään hajua missä vaiheessa pitäis mitäkin... prkl.
Selänne 8# kirjoitti:Tuleeko mistään tuota Detroit-Calgary matsia?
About 10 yli alkaa.KupittaanVelho kirjoitti:Eiks sen pitäis jo näkyä? :)
Vai onko väärä aika, eiks kello oo siel jo 7? siis parin minuutin päästä.
Yö-Orava kirjoitti:About 10 yli alkaa.
Tanskanen kirjoitti:Mulla ei sopcast jostain syystä ole toiminut koskaan millään kanavalla.
Kellään jotain ideaa mistä moinen johtuu?
TML kirjoitti:Detroit-Calgary ei toimi mulla ainakaan vielä. Offline tilassa sopcasti lukee.
Atlantan peli kyllä bufferoi ainakin tällä hetkellä.
Japin laittamalla linkillä näkyy ainakin Detroit-Calgary:kuparisaari kirjoitti:olen, mutta ei näy kumpikaan matsi.. Mites muilla?
KupittaanVelho kirjoitti:nyt näkyy calgaryn matsi, otin sielt channels listasta NHL1 ja hyvin pyörii
Siis mikä channel list? http://www.myp2p.eu/NHL.htm tältä sivultako?KupittaanVelho kirjoitti:nyt näkyy calgaryn matsi, otin sielt channels listasta NHL1 ja hyvin pyörii
tomageeni kirjoitti:Selvennykseksi kaikille: Atlantan pelin ei ole tarkoituskaan näkyä sopcastilla. Jättäkää Sopcast bufferoimaan taustalle ja käynnistäkää VLC media playerilla (löytyy netistä, nopea asentaa) tuo osoite jonka japi antoi aiemmin (127.0.0.1:xxxx tms)