NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 925
  • 9 711

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Muttet kuitenkaan viitsinyt mainita proxyn IP:tä ja porttia? Reilu kaveri.
Ööh, sori. Lähinnä tarkoitin tuolla että löysin IE:n proxynvaihto valikon.
Käytin tuolta osteri2:n neuvomasta linkistä löytyvää ja luulin että muutkin koittaa sieltä nyt ainakin kun osteri2 nimenomaan kehui, sekä -japi- edellisellä sivulla mainosti myös osoitetta toimivaksi.
129.24.17.69 3124. Rangers-matsi näkyi ihan hyvin, kunhan tuon prkleen IE:n sai toimimaan.

ps.Jääkoneenkuljettajalle vielä, että ihan yhtä reiluna olisit myös voinut noihin kysymyksiini vastailla. Itse otin selville, samoin kuin proxynkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
stiflat kirjoitti:
ps.Jääkoneenkuljettajalle vielä, että ihan yhtä reiluna olisit myös voinut noihin kysymyksiini vastailla. Itse otin selville, samoin kuin proxynkin.
En ollut saapuvilla, kun kysymyksesi oli vielä vastaamattomana. Toki olisin voinut auttaa, mutta näytit vastauksen jo hankkineen.

Ihme homma, ettei noilla CDN proxyillä näkynyt minulle, ei sitten millään. Välillä, hyvällä tuurilla sai sen Comcastin lätkäsivun auki. Siihen se sitten aina jäikin.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
NHL-fanin ABC-kirja

No tässäpä nämä taikatemput, joilla itse olen saanut pelit näkymään Comcastilta:

1. Avataan Internet Exploder. Jos ollaan käytetty IE:tä aiemmin Comcastilta katselemiseen poistetaan sivuhistoria ja evästeet yms. Tässä vaiheessa EI vielä laiteta proxya.
2. Mennään Comcastin sivuille siihen missä näkyy seuraavat matsit ja linkki pelin katsomiseen.
3. Nyt asetetaan se proxy, kun Comcastin lätkäsivu on latautunut kokonaan.
4. Kun proxy on asetettu, klikataan sitä Watch Now -linkkiä. Exploderiin upotettu soitin alkaa toistaa joko peliä tai pahoittelee ettei voi näyttää peliä.
5. Jos peli ei näy, painetaan F5:ttä jolloin ikkuna päivittyy. Video alkaa latautumaan alusta ja hyvällä tuurilla peli saattaa näkyä.
6. Vitoskohtaa toistetaan muutamia kertoja. Jos ei auta niin poistetaan proxyt ja sivuhistoriat ja evästeet IE:stä ja aloitetaan kohdasta yksi. Tässä vaiheessa kannattaa kokeilla myös toista proxya, mutta jos joku on ilmoittanut proxyn X toimivan suomesta, niin luultavasti se myös sinulla toimii jos olet kärsivällinen.


Kummasti se on vain aina alkanut toimimaan, itse en näe järjellistä syytä sille että tuo player-ikkunan päivittely auttaisi, mutta niin se on vain aina auttanut. Ilmeisesti Comcast sitten ihan randomilla antaa jenkki-IP-osoitteille katseluluvan.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
ei tästä kyllä taida tulla enää ikinä mitää. taidan muuttaa jenkkeihin.

buffering 70% ja sitten onkin jo "technical"

ei voe ymmärtää
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Mulla ainakin lähetyksen kuva nykii suht paljon... muilla samoja ongelmia? ei pitäis johtua ainakaan netin nopeudesta, kun on 8mb netti
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Lisää toimivia proxyja...

129.24.17.70:3128
165.230.49.114:3127

Molemmat toimivat paremmin, kuin ylhäällä oleva, jonka annoin.
 
Viimeksi muokattu:

hazu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Juventus, Sheffield W
joo en saa toimimaan minäkään, ilmoittaa You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your request rate is being limited
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nykyään kun yritän noilla proxyillä päästä johonkin saan vain webbisivun jossa varoitetaan heidän systeemiensä kanssa pelailusta ["väärät" proxyt] ja että monitoroivat sivustolla käyvää liikennettä ja kaikki tekemäni kaltainen laiton ilmoitetaan virkavallalle jne jne, saako kaikki näitä vai olenko onnistunut pääsemään johonkin "erityistarkkailuun"?
 

osteri2

Jäsen
tomageeni kirjoitti:
No tässäpä nämä taikatemput, joilla itse olen saanut pelit näkymään Comcastilta:

1. Avataan Internet Exploder. Jos ollaan käytetty IE:tä aiemmin Comcastilta katselemiseen poistetaan sivuhistoria ja evästeet yms. Tässä vaiheessa EI vielä laiteta proxya.
2. Mennään Comcastin sivuille siihen missä näkyy seuraavat matsit ja linkki pelin katsomiseen.
3. Nyt asetetaan se proxy, kun Comcastin lätkäsivu on latautunut kokonaan.
4. Kun proxy on asetettu, klikataan sitä Watch Now -linkkiä. Exploderiin upotettu soitin alkaa toistaa joko peliä tai pahoittelee ettei voi näyttää peliä.
5. Jos peli ei näy, painetaan F5:ttä jolloin ikkuna päivittyy. Video alkaa latautumaan alusta ja hyvällä tuurilla peli saattaa näkyä.
6. Vitoskohtaa toistetaan muutamia kertoja. Jos ei auta niin poistetaan proxyt ja sivuhistoriat ja evästeet IE:stä ja aloitetaan kohdasta yksi. Tässä vaiheessa kannattaa kokeilla myös toista proxya, mutta jos joku on ilmoittanut proxyn X toimivan suomesta, niin luultavasti se myös sinulla toimii jos olet kärsivällinen.


Kummasti se on vain aina alkanut toimimaan, itse en näe järjellistä syytä sille että tuo player-ikkunan päivittely auttaisi, mutta niin se on vain aina auttanut. Ilmeisesti Comcast sitten ihan randomilla antaa jenkki-IP-osoitteille katseluluvan.

Noilla ohjeilla minäkin saan aina näkymään. Eikö kenelläkään muulla toimi toi HD-stream? Saatetteko näkymään edes sitä normaalia (700k) lähetystä?
Nyt käytän asetuksia 129.24.17.69:3124
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
osteri2 kirjoitti:
Noilla ohjeilla minäkin saan aina näkymään. Eikö kenelläkään muulla toimi toi HD-stream?
Mulla näkyi tämä hd-stream ja oli pirun mahtava kuva. Harmi vain että oma nettiliittymä ei siihen riitä. Joutui katselemaan tuosta normaalista 700k-streamista, mutta hyvä että edes siitä näki.
 

hazu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Juventus, Sheffield W
Tuleeko tota New Yorkin paikallispeliä tai tota Pens/Bruins peliä (SopCastiltä pitäisi?)
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
hazu kirjoitti:
Tuleeko tota New Yorkin paikallispeliä tai tota Pens/Bruins peliä (SopCastiltä pitäisi?)

Pitäisi tulla, mutta näyttävät pingviinien peliä, perkeleen perse sentään..Tiedä sitten onko erätauko juuri nyt.

Edit:Nhl3:lta tulee, Sopcast!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Nyt on ollut jo muutaman päivän asian laita se, että en ole löytänyt Comcastin peleihin proxya eikä ilmeisesti ketään muukaan mitä foorumeja on lukenut. Toivottavasti asia korjaantuu, kun alkaa playoffit..Onko muilla ollut sama ongelma?
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
kovasti tässä yritetään kokeilla mitä erilaisimpia proxyja, juurikin sen takia että löytyisi toimivia playoffeja ajatellen.

edit: tosin tajusin juuri että atlantan matsi on loppunut jo aikoja sitten ja en voi varmistaa löysinkö toimivaa proxya... muutamalla proxylla tuli se normaali ruutu esiin, missä on kolme syytä miksi ei peli näy... huomenna illalla uutta matoa koukkuun kun tulee alku illasta buffalon peli.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
EDIT: Ei mitään.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ainakin meikäläisillä todella huono kuva tuossa Phillyn matsissa. Jotain nhl.comin highlightsien 300 tasoa. Kellään mitään kikkaa asian parantamiseksi?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Saku #11 kirjoitti:
Ainakin meikäläisillä todella huono kuva tuossa Phillyn matsissa. Jotain nhl.comin highlightsien 300 tasoa. Kellään mitään kikkaa asian parantamiseksi?

Mitä kautta katsot peliä? Comcast? Sopcast?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös