Laitetaas nyt vielä ihan oikeasti aiheesta, kun sediltä tuli jo noottiakin.
Mun mielestä on helvetin hyvä asia, että Luke Prokopilla riitti kanttia olla se ensimmäinen asian kanssa julkituleva henkilö. Monella muulla sitä ei ole ollut. Mä en usko, että Prokop on ihmisenä tai lätkänpelaajana millään lailla muita huonompi tai erilainen yksilö. Itseasiassa, mä olen aika varma, että lähiaikoina kuullaan lisää vastaavanlaisia paljastuksia, koska en tosiaan usko Prokopin olevan ainoa. Ja vaikka ei kuultaisikaan, hällä väli. Nyt peli on avattu yhden rohkean yksilön puolesta, on se kynnys taas asteen matalampi jatkossa seuraavalle pelurille.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, en usko tästä kopissa tulevan mitään suurta numeroa. On tosiaan aluksi varmasti outoa, mutta eiköhän se lätkäjengissä hoidu suuremmitta kivuitta tuokin sopeutuminen. Veikkaanpa että enemmän ihmetystä aiheuttaa sitten joskus se ensimmäinen tansanialainen NHL-joukkueessa. Kuitenkin, jos kaveri osaa kiekkoa pelata, niin mitäpä syytä sitä kellään olisi jengikaveriaan hyljeksiä.
Pakko kyllä nyt kysyä, että mitä ihmettä? Miten sillä on lätkäjengille väliä minkälaisista aikuisista muut pelaajat tykkäävät? Vai onko sekin "joidenkin" mielestä huono asia lätkäjengille jos siellä tykätään punapäistä?
Kommentoidaan tätä sen verran, kun liittyy kuitenkin ketjun aiheeseen..
En siis tarkoittanut tuota lainaamasi kommenttia niin, että lätkäkopissa ollaan eri mieltä. Tarkoitin siis sitä, että on meitä, jotka hyväksyvät homouden lätkämaailmassa, ja niitä jotka sitä eivät hyväksy. (Tai varmaan sieltä lätkäskenestäkin löytyy joku oman elämänsä anoturtiainen, joka sitä ei hyväksy...)