Jos Öljy vie lottoarvonnan, niin jokainen kiekkofoorumi täyttynee "ARI no1 + Ekman-Larsson <-> EDM no1"-ehdotuksista.
Totta, mutta epäilen, että Arizona itseään kipeäksi maksaa vaikka olisi miten kotikaupungin poika.
Itse pitäisin todennäköisenä skenaariona myös sitä, että lottoarvonnan osuessa kohdalle Edmonton poimisi Matthewsin ja myisi 6m$ Cap Hitin omaavan Nugent-Hopkinsin tieltä muualle. Vaikea nähdä tilannetta, jossa joukkueessa skulaisi yhtäaikaa sentterit Matthews, McDavid sekä RNH.
Näin uskon itsekin, tuohon vielä Draisatl joka vetää ihan jäätävää ensimmäistä kunnon kauttansa. RNH on se pelaaja, jonka uskon lähtevän liikkumaan juurikin tuon sentterikolonnan takia ja 6 miljoonan lappu päälle pelaajalle, joka on n.60 pisteen mies. Tosin toivon ja todennäköisesti koko jääkiekkomaailma toivoo Edmonton faneja lukuunottamatta, että Oilers ei varaa ykkösenä. Itse toivoisin tietysti ensin Torontoa ja sitten Columbusta Kekäläisen takia, koska Jones treidi näyttäisi tuossa vaiheessa vielä paremmalta mitä se mielestäni jo nyt on, tämä siis minun mielipiteeni, toki molemmat voittivat kaupassa.
Silti, jos Toronto ei varaa ekana, niin kaikki sormet ristissä ja niin edelleen, että saisivat varata Laineen, haluan Torontoon ehdottomasti Laineen vaikka varaisivat ensimmäisenä (toki varaavat silloin Austonin), niin kovanluokan maalintekijä on jo nyt ja tulevaisuudessa. Saataisiin Nylanderin laitaan oma Ovechkin, silloin voisin ottaa sen Viskipullon tai kaksi juhlan kunniaksi. :)