Itse aloitin poikkeuksellisesti Fantasy Draftilla ensimmäisen kauteni (onko muilla kokemuksia siitä?) ja vähän fuskasin ja laitoin itselleni ensimmäisen varausvuoron. Jengissä on sitten Crosby,Spezza,Pronger,Selänne,Kulemin,T.Ruutu,Gagne. SC-finaaleihin asti etenin, mutta siellä nolosti takkiin Buffalolta. Veskarin tärkeys korostu, koska itsellä oli Harding ja vastustajalla Luongo, joka piti nollat tärkeässä game 2, mun kotipelissä. Sain jotenkin ihmeen kaupalla treidattua itselleni 3 ykköskierroksen varausvuoroa kauden alussa. Draftin alla huomasin sitten, että mullahan on 2 vuoroa top10:ssä ja 1 vuoro sitten top15. Loppupeleissä draftista irtosi Tavares,Schroeder ja Cowen, ei huonosti siis.
Oikeastaan ainoa epärealistisuus mitä on tullut vastaan tähän mennessä on juuri nuo tarjoukset. Kokeilin vähän (Capin takia, yli menee oikeen heittämällä) tarjoilla esim Crosbya ja Spezzaa muille jengeile. Niin mitä tulee takaisin? Pari kolme draftipickiä about 2-5 roundeilta ja 3 rivipelaaja, siis Crosbysta. Että silleen. Sitten kokeilin itse treidata Crosbya niin paras tarjous mitä sain oli Upshall ja 1st round pick. Ei nyt ihan mene niinkuin oikeasti. Tietysti tähän voi vaikuttaa se, että tosiaan tarjosin Crosbya mutta kukaan ei ole tehnyt mulle tarjousta Crosbysta. Millaisia tarjouksia teille on tullut pelaajista?