NHL Eastside Hockey Manager

  • 564 560
  • 2 476

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Avataanpa uusi ketju uudelle pelille, kun vanhassa ketjussa tuo otsikko oli jo vanhentunut aikoja sitten edellisenkin pelin kohdalla.

Tyonimikkeella NHL EHM 2005 tehdaan siis talla hetkella jatkoa pelille taalla Lontoossa. Ensimmaisena taytyy nostaa esille tutkimuspuoli, silla viime version kohdalla juuri Suomen dataa kohtaan oli jonkin verran nokankoputtamista yhdella jos toisella. Muuttuneiden olosuhteiden takia on viime kerran HR tiimista joutunut lopettamaan muutamia paatutkijoita mutta useimpiin paikkoihin on ollut mukavasti hakijoita ja kun ilmoittelimme asiasta pari kuukautta sitten, saimme miltei kaikki paikat taytettya. Talla hetkella kuitenkin avoimena olisi Suomen kohdalla kaksi paikkaa, joten laitetaanpa uusi haku paalle:

NHL EHM 2005 projekti etsii yhta henkiloa Suomen SM-liigan paatutkijan rooliin ja toista vastaamaan Suomi-sarjan tutkimuksen koordinoinnista. Homma pyorii paatutkijoiden osalta Access tietokannan avulla, eli plussaa on jos koneelta loytyy jo valmiiksi MS Access 2000 tai uudempi. Joukkuetutkijoiden tyokalut on uusittu tata versiota varten ja tarjolla on myos periaatteessa printattavia raportointilehtisia joihin voi pelaaja-arvionsa tayttaa mikali paatutkija sattuu loytamaan joukkuetutkijan joka ei tietoja koneelle halua naputtaa. Mikali kiinnostusta, intoa ja hieman vapaata aikaa loytyy niin vapaamuotoisen hakemuksen voi laittaa tulemaan joko mailitse osoitteella:
ehm-researchNOSPAM@sigames.com (poista NOSPAM osa) tai vaihtoehtoisesti yksityisviestina allekirjoittaneelle talla foorumilla. Jos laitatte mailia, niin kielena mieluiten englanti, mutta tulee kylla luettua vaikka suomeksikin mailaa. Tutkimushomma muuten tana vuonna on astetta helpompaa ja nopeampaa, silla taytettavana ei ole taysin tyhja tietokanta kuten viime vuonna, vaan kyse on enemman pelaajatietojen paivittamisesta ja puuttuvien tietojen paikkaamisesta seka pelaajien siirtelysta uusiin joukkueisiin.

Uudesta pelista emme viela voi sen ihmeemmin paljastella isoja yksityiskohtia koska pelin kehitys on viela taydessa vauhdissa mutta mikali kysymyksia heraa, niin tahan ketjuun heitettyna niille tulee vastaus ennemmin tai myohemmin. Esim. lisenssitilanteesta emme voi viela kommentoida muuta kuin etta kaikki liigat jotka viime vuonna lisensoitiin plus ne mitka jaivat saamatta, ovat taas listalla haettavana. Mutta tosiaan mikali aiheesta on jotain kysyttavaa, niin pyrin vastaamaan taalta sen minka kulloinkin pystyn.
 
Viimeksi muokattu:

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Laitanpa tähän heti perään myös ilmoituksen siitä, että ainakin Mestiksen puolelle olisi haussa joukkuetutkijoita ja avustajia tsekkailemaan attribuuttien oikeellisuutta - tai vääryyttä, ihan kuinka vain :)

Olen pystyttänyt tutkimussivuston, jonne pyrin kokoamaan informoitavat jutut yhteen nippuun. Osoite on http://koti.mbnet.fi/mzt_t/eastside/. Sivusto on vielä hieman puutteellinen, mutta päivittyy ajan myötä. Sieltä löytyy myös keskustelupalsta, johon voi käydä heittämässä omia kommentteja. Teretulemas kaikki, joita kiinnostaa datan laadun parantaminen.
 

Kliz

Jäsen
Päivityksiä?

Tuleeko vielä NHL EHM:iin päivityksiä vai oliko tämä 1.0.7 viimeinen?

Tai olisko mahdollista saada sellainen päivitys, että Mestiksestä pystyisi nousemaan SM-Liigaan? :)

Ja muuten, jos joku on ihmetellyt minne EHM Center on kadonnut niin sivut ovat saaneet uuden osoitteen. Eli nykyään sivut löytyvät täältä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Jooh, kyllä Suomen DB oli niin pepusta ja syvältä että toiv. tänä vuonna ollaan hypitty oikein kunnon harppauksin eteenpäin ja tulevassa versiossa voi oikeasti manageroidakkin SM-liigassa. NHL'ää pelissä taas oli jo nyt hyvä pelata, samoin muutamat junnuliigat olivat kivaa ajanvietettä.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos sitten se uusi Finnish HR pakotettaisiin ottamaan SM-liigaan enemmän kuin yksi scoutti per joukkue, niin ehkä ne juosten kustut arviot havaittaisiin ennemmin...
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Älkää nyt vaan kukaan ottako nokkiinne, mutta...nimimerkit lece, vstp, Wille, Sistis, HN, TaoTao, Juhaht, Masculine, Mane, Flou, jne...jne... ottakaa nyt hyvänenaika tilaisuudesta vaari ja laittakaa mailia tuohon ehm-research-osoitteeseen tai ottakaa yhteyttä Riziin. SM-liigan research-tiimissä on tietääkseni vielä runsaasti vapaita paikkoja. Näin ollen voisitte pitää huolen jo etukäteen siitä, että SM-liiga-pelaajien attribuutit ovat kohdallaan. Se olisi nimittäin huomattavasti hyödyllisempää, kuin se, että sitten jälkikäteen tulee tänne ilmoittelemaan, että SM-liigan database on ihan syvältä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Viestin lähetti JimmyMac
Älkää nyt vaan kukaan ottako nokkiinne, mutta...nimimerkit lece, vstp, Wille, Sistis, HN, TaoTao, Juhaht, Masculine, Mane, Flou, jne...jne... ottakaa nyt hyvänenaika tilaisuudesta vaari ja laittakaa mailia tuohon ehm-research-osoitteeseen tai ottakaa yhteyttä Riziin. SM-liigan research-tiimissä on tietääkseni vielä runsaasti vapaita paikkoja. Näin ollen voisitte pitää huolen jo etukäteen siitä, että SM-liiga-pelaajien attribuutit ovat kohdallaan. Se olisi nimittäin huomattavasti hyödyllisempää, kuin se, että sitten jälkikäteen tulee tänne ilmoittelemaan, että SM-liigan database on ihan syvältä.

Ei ole yksinkertaisesti aikaa, eikä tahtoa tuommoiseen hommaan. Lisäksi en usko omiin kykyihin scouttina tarpeeksi :)
 

Kliz

Jäsen
Seuraavaan versioon?

Nämä muutaman asiat liittyen onlinepeliin tahtoisin NHL EHM 2005:een.

1. Kun katsoo pelejä voi valita nopeudeksi "Very fast", nyt nopein vaihtoehto on "Fast"

2. Aikaraja päiviin. Eli saisi pelin alussa päättää minkä aikarajan laittaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti JimmyMac
Älkää nyt vaan kukaan ottako nokkiinne, mutta...nimimerkit lece, vstp, Wille, Sistis, HN, TaoTao, Juhaht, Masculine, Mane, Flou, jne...jne...

En ota nokkiini, enkä ota yhteyttä. Ei ole aikaa, eikä kyllä kiinnostustakaan, eikä pätevyyttäkään moiseen hommaan.

Meikäläisen taidot riittävät toteamaan jos database kusee, mutta eivät sen korjaamiseen. Vähän sama, kuin huomata jos silta on romahtanut... ei sitä vaan kovinkaan moni osaa korjata.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Sistis
En ota nokkiini, enkä ota yhteyttä. Ei ole aikaa, eikä kyllä kiinnostustakaan, eikä pätevyyttäkään moiseen hommaan.

Meikäläisen taidot riittävät toteamaan jos database kusee, mutta eivät sen korjaamiseen. Vähän sama, kuin huomata jos silta on romahtanut... ei sitä vaan kovinkaan moni osaa korjata.

Jaa...No jos sitä vanhaa ketjua lukee, niin kyllä siellä useilla henkilöillä tuntuu omasta mielestään olevan aika tarkkaan tiedossa, minkä takia db oli heidän mielestään huono. Enkä nyt välttämättä puhu juuri sinusta, kun en muista miten asiaa itse kommentoit.

Mutta aika hassulta vaan mun mielestä tuntuu, että ensin jopa kymmenien ihmisten toimesta valitetaan, että database on surkea; ja sitten ei kuitenkaan löydy millään halukkaita ottamaan itse vastuuta asian korjaamisesta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti JimmyMac
Mutta aika hassulta vaan mun mielestä tuntuu, että ensin jopa kymmenien ihmisten toimesta valitetaan, että database on surkea; ja sitten ei kuitenkaan löydy millään halukkaita ottamaan itse vastuuta asian korjaamisesta.

Se on nyt vaan niin, että asiakkaiden (pelin ostajien) tehtävä on antaa palautetta tuotesuunnittelijoille, jotta nämä osaisivat taas muuttaa tuotetta asiakkaiden haluamaan suuntaan, jotta nämä voisivat taas antaa palautetta... kyseessä on "The customer-marketing-design feedback loop".... okei, olen lukenut liikaa tuotannonohjauksen tenttiin....

Mutta siis: Editorilla olen katsonut tietokantaa jossain vaiheessa. Suurin vika on, että tietokanta on ihan täynnä tyhjiä atribuutteja. Silloin peli ilmeisestikin arpoo noille paikoille atribuutit. Toinen suuri vika on joukkueiden ja liigojen välisessä standardisoinnissa. Kyllä. Tuo on myös helppo huomata.

Olen kuitenkin tietoinen siitä, että pelin database ei paranisi alkuunkaan, jos tällainen sunnuntai-fani, kuten meikäläinen rupeaisi sitä väsäilemään. Meikäläisellä ei ole esimerkiksi mitään hajua siitä, millainen pitäisi olla jonkun Teemu Kesän determination. Tai vaikkapa Valtteri Filppulan consistency.

Pelin tekijöillä on kuitenkin vastuu mielestäni siinä, etteivät palkkaa tietokantaa tekemään ketä tahansa (kuten meikäläistä). Siksi puutteista voi ja täytyy saada kertoa. Tällöin pelin tekijät saavat tiedon siitä, mitä on tehtävä toisin seuraavaan versioon.

Ammattilaisia (pelifirma) saa kritisoida, vaikkei itse pystyisi tekemään asiaa paremmin. Jos siis ei itse ole kyseisen alan ammattilainen. Ja minä en ole.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun tietokannan näpyttely. Toivottavasti kukaan samoin tunteva ihminen ei haekaan tuohon hommaan. Peli hyötyy ainoastaan siitä, jos joku aidosti motivoitunut ja pätevä kaveri tekee tuon researchin. Tällöin me kriittiset fanitkaan emme pety.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Sistis: Se on nyt vaan niin, että asiakkaiden (pelin ostajien) tehtävä on antaa palautetta tuotesuunnittelijoille, jotta nämä osaisivat taas muuttaa tuotetta asiakkaiden haluamaan suuntaan, jotta nämä voisivat taas antaa palautetta... kyseessä on "The customer-marketing-design feedback loop".... okei, olen lukenut liikaa tuotannonohjauksen tenttiin....

Joo, näin on varmaan useilla aloilla. Etenkin sellaisilla aloilla, joissa ainoa tapa, jolla asiakas pystyy tuotteen kehityssuuntaan vaikuttamaan, on juuri palautteen antaminen. Tässä EHM:n tapauksessa asia on kuitenkin vähän toisin. Nimittäin tässä tapauksessa databasen rakentamisen suorittavat nimen omaan asiakkaat - ei normaalit asiakkaat - mutta ns. hardcore-asiakkaat, joita tässä tapauksessa ovat kovimmat lätkäfanit. Siinä mielessä tuntuu oudolta, että täältä Jatkoajasta - jossa kuitenkin lienee edustettuna käytännössä kaikki Suomen kovimmat lätkäfanit - ei löydy sen vertaa innostusta/uskallusta, että porukka ottaisi itse vastuuta pelin kehittämisestä.

Sistis: Mutta siis: Editorilla olen katsonut tietokantaa jossain vaiheessa. Suurin vika on, että tietokanta on ihan täynnä tyhjiä atribuutteja. Silloin peli ilmeisestikin arpoo noille paikoille atribuutit. Toinen suuri vika on joukkueiden ja liigojen välisessä standardisoinnissa. Kyllä. Tuo on myös helppo huomata.

Tyhjien attribuuttien kanssa täytyy muistaa, että ensimmäisen version database aloitettiin täysin tyhjästä. Tämän toisen version kanssa research on huomattavasti helpompaa, kun ei tarvitse enää kaikkea tehdä. Attribuuttien kanssa riittää se, että täyttää aukot ja korjaa virheitä. Eli ei mielestäni olisi iso homma ottaa oman suosikkijoukkueen research vastuulle, varsinkin kun useilla (enkä nyt puhu välttämättä juuri sinusta, Sistis) tuntui loppukesästä olevan varsin tarkkaan tiedossa, mikä oman joukkueen databasessa oli vikana.

Sistis: Olen kuitenkin tietoinen siitä, että pelin database ei paranisi alkuunkaan, jos tällainen sunnuntai-fani, kuten meikäläinen rupeaisi sitä väsäilemään. Meikäläisellä ei ole esimerkiksi mitään hajua siitä, millainen pitäisi olla jonkun Teemu Kesän determination. Tai vaikkapa Valtteri Filppulan consistency.

Pelin tekijöillä on kuitenkin vastuu mielestäni siinä, etteivät palkkaa tietokantaa tekemään ketä tahansa (kuten meikäläistä). Siksi puutteista voi ja täytyy saada kertoa. Tällöin pelin tekijät saavat tiedon siitä, mitä on tehtävä toisin seuraavaan versioon.

Ammattilaisia (pelifirma) saa kritisoida, vaikkei itse pystyisi tekemään asiaa paremmin. Jos siis ei itse ole kyseisen alan ammattilainen. Ja minä en ole.

Edelleen tässä tapauksessa databasen kasaavat kovimmat fanit, eivät pelifirman vakituiset työntekijät. Siinä mielessä mielestäni loistava ja erityislaatuinen mahdollisuus ottaa itse vastuu databasen kehittämisestä, jos huomaa, että esim. oman joukkueen osalta olisi parantamisen varaa.

Sistis: Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun tietokannan näpyttely. Toivottavasti kukaan samoin tunteva ihminen ei haekaan tuohon hommaan. Peli hyötyy ainoastaan siitä, jos joku aidosti motivoitunut ja pätevä kaveri tekee tuon researchin. Tällöin me kriittiset fanitkaan emme pety.

Eikös siihen, että pystyy antamaan kritiikkiä tarvita myös jonkin verran asiantuntemusta? Paras vaihtoehto olisi, että kaikista kriittisimmät/asiantuntevimmat kaverit (enkä jälleenkään puhu välttämättä juuri sinusta, Sistis) olisivat myös halukkaita ottamaan itse vastuuta databasen tekemisestä.
 

Kliz

Jäsen
Viestin lähetti JimmyMac
Siinä mielessä tuntuu oudolta, että täältä Jatkoajasta - jossa kuitenkin lienee edustettuna käytännössä kaikki Suomen kovimmat lätkäfanit - ei löydy sen vertaa innostusta/uskallusta, että porukka ottaisi itse vastuuta pelin kehittämisestä.

Eipäs yleistetä. =) Itse juuri hain, ja pääsin TuTon joukkuetutkijaksi.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti KoliZ
Eipäs yleistetä. =) Itse juuri hain, ja pääsin TuTon joukkuetutkijaksi.

Hieno juttu! TuTo taisikin viime kerralla olla kokonaan ilman tutkijaa...Ja tiedän, että Jatkoajasta löytyy muitakin tutkijoita. Voisi kuitenkin olettaa, että halukkaita löytyisi huomattavasti enemmän. Varsinkin, kun lukee sitä vanhempaa ketjua ja huomaa, että kuinka useat osasivat attribuutin tarkkuudella määritellä, mikä oli heidän mielestään vikana oman suosikkijoukkueensa pelaajien arvioinnissa.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Viestin lähetti JimmyMac
Hieno juttu! TuTo taisikin viime kerralla olla kokonaan ilman tutkijaa...Ja tiedän, että Jatkoajasta löytyy muitakin tutkijoita. Voisi kuitenkin olettaa, että halukkaita löytyisi huomattavasti enemmän. Varsinkin, kun lukee sitä vanhempaa ketjua ja huomaa, että kuinka useat osasivat attribuutin tarkkuudella määritellä, mikä oli heidän mielestään vikana oman suosikkijoukkueensa pelaajien arvioinnissa.

Mä olisin valmis pelaajakartoittajaksi mutta kun tarvii englannin kieltä niin paljon että näillä mun taidoilla ei pärjää kyseissä työssä niin joudun vetäytyy pois aikeistani lähteä pelaajiakartoittaan. Mutta eiköhän niitä motivoituneita pelaajakartoittajia löydy sm-liiga ja mestisiksen verran toivottvasti ja tekisi mahdollisimman hyvää työtä. Että muillakin ois kiva pelata peliä ja eikä tulisi risuja kartoittajille. Kerran se vaan kirpaisee?

edit: virheitä virheitä taitaa vieläkin olla.. Jos eka osais suomea niin ois hyvä..
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Yritetaan nostaa tama uutta pelia kasitteleva ketju pinnalle tuon ikivanhan, vanhaa versiota kasittelevan ketjun sijaan)....

Nyt se on sitten virallisesti julkistettu etta jatko-osa NHL EHM:lle on tulossa:

http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1094

Screenshotteja uudesta ulkoasusta ja parista uudesta featuresta:
http://www.sigames.com/softography.php?type=view&id=19

Pahoittelemme screenshottien vahaista maaraa mutta koska kaikki julkaistava materiaali taytyy kierrattaa hyvaksytettavana, ei kaikkea mita haluttiin nayttaa voitu laittaa viela esille...

EDIT: Uutta pelia koskien tullaan lahiaikoina julkaisemaan pieni juttusarja SI:n sivuilla. Ensimmainen osa koskee uutta kayttista ja loytyy taalta:
http://www.sigames.com/the_bootroom.php?type=view&article_id=1095
 
Viimeksi muokattu:

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edellinen versio oli kyllä suurin pettymys mitä kohdalleni on tietokonepelien ihmeellisessä maailmassa eteen sattunut. Odotin sitä innolla, ja petyin perusteellisesti.

Suurimpana syynä ei niinkään ollut DB, vaan se että kiekkoa oli väkisin tungettu jalkapallomaailman muottiin, johtuuko siitä että moottori ei taivu, en tiedä.

Räikeimpänä esimerkkinä juuri tämä GM-päävalmentaja-suhde. Toinen oli se, ettei kunnon tuloksia tahtonut saada edes NHL-tason joukkueella liigassa, jos antoi päävalmentajan hoitaa homman, riippumatta siitä, miten loistava valmentaja on kyseessä. Ainoa mahdollisuus menestyä play-offeissa oli hankkia kaksi loistavaa maalivahtia, ja silti vieraspeleissä oli pirun tiukkaa.

Täytyy kyllä myöntää etten kokeillut viimeistä patchia, kiitos maailman paskimman elektronisen ostamisen DRM:n, ja hajonneen kiintolevyn. Ja tämä palaute mieheltä jonka mielestä Steam on paras keksintö valmiiksi viipaloidun leivän jälkeen.

Ehkä vikaa oli odotuksissa ja halussa pelata peliä GM:nä, eikä nysvätä jokaisen jampan taktiikoita.

Uusi versio jää hyllyyn odottamaan positiivista palautetta kokeilleilta, siihen asti FM pyörii masiinassa ilman kilpailijoita.

PS. SORT IT OUT SI!
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Viestin lähetti OneBigRed
PS. SORT IT OUT SI!

Fair enough :)

Toivottavasti paaset kokeilemaan patchattua vanhaa versiota ja viela toivottavammin uusi versio onnistuu voittamaan puolelleen.

Pakkohan se on myontaa etta vaikka SI:lle paaseminen oli unelmien tayttymys ja saatiin valmista koodipohjaa alle, on pienella tiimilla (talla hetkella 3 tayspaivaista koodaria + 1 harjoittelija) vaikea tehda pelia joka muutamassa vuodessa ottaa kiinni FM:n eri osa-alueilla. Varsinkin kun kyseinen peli on ollut kehityksessa noin 10 vuotta pidempaan ja tiimin koko on moninkertainen. Ja siitahan ei paase mihinkaan etta FM:aanhan meita aina tullaan vertaaamaan. Eikohan aika moni suoralta kadelta odottanut heti jotain aivan viimeisten CM/FM sarjojen tasoista ja laajuista kokonaisuutta viime kerralla. Ja 2D real time enginea jaksettiin vaatia ja jaksetaan vaatia nyt ja heti, koska onhan se jo ollut pari vuotta futiksessakin *hymio*
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Riz
Fair enough :)

Toivottavasti paaset kokeilemaan patchattua vanhaa versiota ja viela toivottavammin uusi versio onnistuu voittamaan puolelleen.


Kiitos vastauksesta. Pakko keventää kritiikkiä tällä muistolla, joka osoittaa Rizin ja kumppaneiden olevan huumorimiehiä, kyseessä ei varmasti ollut vahinko:

HIFK:llä johtaessani runkosarjaa tuli CM:n mestareiden liiga-menestyksestä tuttu uutinen, jossa kerrottiin öbaut "HIFK might just have the sheer quality to bring the trophy back to Finland".

Edellisenä vuotenahan mestaruuden voitti TPS...
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Hyvä että tuohon suurimpaan ongelmaan, eli käyttöliittymään on puututtu. Rehellisesti sanottuna se ei ollut aivan tehtävänsä tasalla edellisessä versiossa, ja tästä palautetta on varmaan tullutkin eniten. Screenshotit näyttivät jo paremmalta, mutta lopullista fiilinkiä on vaikea sanoa ennen kuin pääsee kokeilemaan sitä oikeaa versiota. Paljon ammattimaisemman ja vakuuttavamman oloinen kuin edeltäjänsä. Johonkin kohtaan (vasemmalle, menu-valikkoon) voisi tosin iskeä search-valikon suoraan pelaajien näkyville?

Koska tästä pelistä tuskin ilmestyy konsoliversiota, niin hiiren kakkospainiketta, rullaa ja ehkä jopa hiirieleitä voisi hyödyntää "back-next"-nappien painamisen sijaan. Myös tabeja voisi kokeilla, helpottaisi tiedon hallintaa ja kustomointia jonkun verran. Oikeastaan www-selainta ja www-tiedonhaun ratkaisuja voisi matkia enemmänkin, sillä manageripelien pelaamisessa on mielestäni kyse tiedon hankinnasta ja hallinnasta. Toisin sanoen: Opera-selainta voisi surutta jäljitellä aika monen ominaisuuden suhteen...

Joo, tuli aika pikkutarkkaa tekstiä, mutta kun palautetta saa antaa, niin pitäähän se mahdollisuus käyttää hyväksi!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti Riz
Fair enough :)

Ja 2D real time enginea jaksettiin vaatia ja jaksetaan vaatia nyt ja heti, koska onhan se jo ollut pari vuotta futiksessakin *hymio*

Tutustupa peliin nimeltä kiekko (http://www.kiekko.tk), siinäpä valmis pohja 2D-enginelle. Esim. tästä parhaitten maalien koosteesta voit katsoa mihin moottori pystyy
http://www.kiekko.tk/teams/video10.cws

Vaatii javan asennettuna, mieluiten vähän uudempikin versio.

Joukolle olen jo pariin otteeseen maininnut sinusta ja EHM:stä kun mies on vähän tuskaillut tolkuttoman kokoisen työmäärän ja vähäisen positiivisen plussaldon(monessa mielessä) kanssa.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Viestin lähetti Huerzo
Johonkin kohtaan (vasemmalle, menu-valikkoon) voisi tosin iskeä search-valikon suoraan pelaajien näkyville?

Jos oikein tarkkaan kuvaa katsot ja vasenta ala nurkkaan niin sielä löytyy minun mielestäni suurennuslasi minkä takana voisi olla search ikkuna, jos nyt oikein muistan niin siellä oli myös "kirjekuori" = news ja sekunttikello = treenit eli on otettu huomioon jo. No tarkista vielä itse tämä mutta näkevinäni ainakin olin sellaisen siellä.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Useimmiten kaytettyihin sivuihin loytyy pikalinkit tosiaan vasemmasta alakulmasta. Tuo osa on viela vahan tyon alla ja todennakoisesti tulee hieman muokkautumaan mutta idea on tosiaan sisallyttaa oikoteita sinne.

Right-click on tuettuna, samoin nappainoikoteita on otettu mukaan ja megahiirien extranappuloitakin pitaisi muistaakseni pystya konffaamaan back/next nappuloiksi mikali haluaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sen verran täytyy kommentoida pelistä, kun nyt on NHL-osiota tahkonnut melkein kokonaisen kauden läpi...

NHL-puoli toimii mielestäni täysin moitteettomasti. Ainakaan mitään pahempia epärealistisuuksia en ole havainnut.

Eli toivottavasti tulevassa versiossa suurin osa eri sarjojen kehityksestä on tehty nimenomaan Euroopan liigojen suhteen. Niissä on vielä paljon korjattavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös