Tämäkin kuulostaa kyllä mukavalta ja varmaan saa mukavat naurut, kun peli etenee. Itse ainakin olen kiinnostunut osallistumaan, mutta hostaamiseen(20(?) pelaajan luomiseen) ei ehkä minun kärsivällisyys riitä, mutta olisiko Beneway kiinnostunut hostiksi? ;) Varaan, vaikka jo omaksi nimekseni Anatsu Wadudley.
Beneway ei valitettavasti ole kiinnostunut olemaan The Host, sillä kyseinen kaveri ei omista koko peliä...
Ja kyllähän tuo tietenkin hieman yksitoikkoiselta vaikuttaa, vielä kun kyseiseen kaveriin ei voi mitenkään luomisen jälkeen vaikuttaa. Ihan hauskaa tuo seuraaminen olisi kuitenkin jokatapauksessa.
Joskus kaverin kanssa kokeiltiin editoria ja tehtiin itsemme peliin. Olin sen tason power forward, ettei tulokaskauden alussa pahemmin vastustajaa NHL:stä löytynyt, kunnes Darce Verot tuli ja pisti meikäläistä poijuun about 15-0. Tämä siis 2005:ssa.
Parkerkin voisi pyöräyttää Kanadan junnuliigoihin sen oman unelmatappelijan ja katsotaan mihin asti kaverin nyrkkitaidot riittävät...
Ja ei niitä osallistujia tarvitse välttämättä olla sitä 20, koska peli tuskin mitään HF-Boardsmaista kultarynnäkköä saa aikaan, mutta mitä vähemmän pelaajia on mukana, sitä vähemmän on porukkaa mihin menestystä voi verrata.
On tuossa vähän asioita pimennossa, varsinkin tuon homman aloittamisessa. HFBoardsilla valitaan vaan 3 vahvuutta ja 3 heikkoutta, mutta minulla ei ole periaatteessa mitään hajua mitä lukuja noihin taitokenttiin syötetään. Sama koskee myös lahjakkuusarvoa. Niitä on niin monia erilaisia, etten tiedä mitä ne tuolla toisen sivuston peleissä käyttävät.