Mainos

NHL Eastside Hockey Manager

• 572 959
  • 2 477

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Luonnollisesti itse valmentaen.

Kuullostaa mielenkiintoiselle, olen mukana. Sitten pitäisi miettiä, että millä databasella tämä pelattaisiin? Lidaksen uusimmat on kyllä muuten hyvät, mutta siellä on todella paljon pelaajia joiden taitoja ei ole päivitetty tämän päivän tasolle, vaikka ikää on laitettu se 2 vuotta lisää.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse pitkästä aikaa laitoin pelin koneelle. Niin kertokaapas mistä löytyisi parhaat ja viimeisimmät rosteripäivitykset? Kiitän jo etukäteen..

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Tämäkin kuullostaa hyvältä. Jonkun Toronton re-buildaus voisi olla ihan hauskaa, mutta vedetäänkö me joka peli itse valmentaen vai käytetäänkö vacationia kaudella?

Itse olen myös tuosta host-kisasta pois, jos network-peliä joku on joskus tekemässä. Mutta itse peliin voin kyllä osallistua.

Jokaisessa haasteessa olen itse mukana. EHM-addikti kun olen niin helppo tulla mukaan kun on jotain tavoitetta. Tuollaiseen rebuildiin voisi laittaa jotkin säännöt. Esimerkiksi hankinnat saavat olla vain omia varauksia?

Jos joku hostaa peliä, niin kyseisellä henkilöllä on paras olla hyvä yhteys. Jo kahdestaan yhden kaverin kanssa tehty nettipeli oli varsin hidas (vaikkakin yhteys on 2m/512). Toki nettipelissäkin ollaan mukana jos sellaiseen päädytään.

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Kyselin jokunen postaus sitten, että mikä olisi hyvä puolustava taktiikka. Nykyisessä projektissa Canucksilla päästin toiseksi vähiten maaleja, joten kyhäelmäni ilmeisesti toimi.

Trapista haluaisin siltkin tietää, "Forecheck" täytyy ilmeisesti olla muodossa 1-4 (?), mutta entäs "Neutral Zone Defensive"? Mitä muuta kannattaa säätää?

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Täällä kun puhutaan nettiliigoista ja sun muista haasteista niin miten olisi vähän toisenlainen pelimuoto? Buffalon HF-Boards ketjussa noita on ainakin joskus näkynyt. Miksikä tuota nyt sitten kutsuisi, joku SIM Game, Player SIM tai jotain vastaavaa.

Eli kyseessä olisi seuraavanlainen toimenpide. Mukaan otettaisiin, vaikka 20-30 osallistujaa tai joku muu järkevä määrä. Jokainen osallistuja määrittelee millaisen junnun haluaa peliin tehdä. Eli pelipaikka, pelilliset vahvuudet/heikkoudet, oman seurankin saa valita. (Katsokaa tuolta alempaa tuo ensimmäinen linkki nyt, jos tuntuu ettei pysy kärryillä). Tämän jälkeen pelin host luo nuo pelaajat peliin ja yksinkertaisesti aloitetaan simuloimaan peliä eteenpäin. Seurataan pelaajien junnuvuodet pelasi sitten Amerikassa, Venäjällä tai SM-liigassa. Katsotaan kuka on NHL-draftin #1 pick ja kuka pystyy luomaan parhaan uran NHL:ssä, jääkö joku AHL-jyräksi vai tuleeko jostain uusi Raipe SM-liigajäille.

Tiedossa olisi siis varmasti hyviä nauruja sekä ääretöntä gloryhunttausta omaa "kaksoispersoonaansa" kohtaan.

Eikä tuo nyt itse simuloijalle ole välttämättä mitään herkkuhommaa, mutta mielenkiintoista seurattavaa.

Tuossa esimerkki miten homman pitäisi lähteä käyntiin ja tuossa esimerkki miten sen pitäisi jatkua (sivulla 11 alkaa jo tapahtua, NHL- ja CHL Draftit yms). Kyseessä ei ole siis sama Game.

Tuo jälkimmäisestä linkistä löytyvä peli on mennyt jo niin pitkälle, että pelaajat ovat jo lähemmäs nelikymppisiä ja kaikki odottavat jännityksellä milloin kukakin iskee hokkarit naulaan.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Täällä kun puhutaan nettiliigoista ja sun muista haasteista niin miten olisi vähän toisenlainen pelimuoto?.....

Tämäkin kuulostaa kyllä mukavalta ja varmaan saa mukavat naurut, kun peli etenee. Itse ainakin olen kiinnostunut osallistumaan, mutta hostaamiseen(20(?) pelaajan luomiseen) ei ehkä minun kärsivällisyys riitä, mutta olisiko Beneway kiinnostunut hostiksi? ;) Varaan, vaikka jo omaksi nimekseni Anatsu Wadudley.

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Mikäli tuo Benewayn idea saa lisää kannatusta, niin miksikäs ei?

Varaan Tony Toronto nimen itselleni! (Ja laitan Anatsun hahmon unliked staffiin, hihihi!)

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ihan hyvä idea mutta aika yksitoikkoinen mun mielestä. Joten mukana ei olla vaikka ideana varmaan ihan kokeilemisen arvoinen.

Mutta jos onlinepeliä saadaan aikaan niin täältä lähtään mukaan ehdottomasti.

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Pitääkö kaikkien olla yhtäaikaa pelaamassa, vai miten onlinepeli oikein toimii? Itseäni kiinnostaa kyllä eniten haaste, jossa kaikki ottavat saman joukkueen ja pelaavat sillä tietyn ajan, jonka jälkeen katsellaan tuloksia. Onlinepeli kiinnostaa myös, ei siinä mitään.

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tämäkin kuulostaa kyllä mukavalta ja varmaan saa mukavat naurut, kun peli etenee. Itse ainakin olen kiinnostunut osallistumaan, mutta hostaamiseen(20(?) pelaajan luomiseen) ei ehkä minun kärsivällisyys riitä, mutta olisiko Beneway kiinnostunut hostiksi? ;) Varaan, vaikka jo omaksi nimekseni Anatsu Wadudley.

Beneway ei valitettavasti ole kiinnostunut olemaan The Host, sillä kyseinen kaveri ei omista koko peliä...

Ja kyllähän tuo tietenkin hieman yksitoikkoiselta vaikuttaa, vielä kun kyseiseen kaveriin ei voi mitenkään luomisen jälkeen vaikuttaa. Ihan hauskaa tuo seuraaminen olisi kuitenkin jokatapauksessa.

Joskus kaverin kanssa kokeiltiin editoria ja tehtiin itsemme peliin. Olin sen tason power forward, ettei tulokaskauden alussa pahemmin vastustajaa NHL:stä löytynyt, kunnes Darce Verot tuli ja pisti meikäläistä poijuun about 15-0. Tämä siis 2005:ssa.

Parkerkin voisi pyöräyttää Kanadan junnuliigoihin sen oman unelmatappelijan ja katsotaan mihin asti kaverin nyrkkitaidot riittävät...

Ja ei niitä osallistujia tarvitse välttämättä olla sitä 20, koska peli tuskin mitään HF-Boardsmaista kultarynnäkköä saa aikaan, mutta mitä vähemmän pelaajia on mukana, sitä vähemmän on porukkaa mihin menestystä voi verrata.

On tuossa vähän asioita pimennossa, varsinkin tuon homman aloittamisessa. HFBoardsilla valitaan vaan 3 vahvuutta ja 3 heikkoutta, mutta minulla ei ole periaatteessa mitään hajua mitä lukuja noihin taitokenttiin syötetään. Sama koskee myös lahjakkuusarvoa. Niitä on niin monia erilaisia, etten tiedä mitä ne tuolla toisen sivuston peleissä käyttävät.

PikkuKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
Pelailen EHL 2005:ta Nashvillella ja viime kaudessani pahasti häirinnyt joukkueen jäähyily vaivaa. Normaalisti pelissä joukkueeni ottaa 15-30 jäähyminuuttia, joista lähes kaikki ovat kakkosia, joten alivoimalla ollaan kokoajan, usein noin 11 kertaa pelissä ja turpaan tulee aina. Olisiko neuvoja tähän? Joukkueessa myös sellaiset herrat kuten Kimmo Timonen hommaavat kakkosia yhtenään, joten ei ole pelityylistä pelkästään kiinni.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mistähän sen lisenssin saisi hommattua uudestaan? Asentelin pelin tuossa ja yritin vanhalla lisenssillä niin ei suostu toimimaan. Peli ostettua aikoinaan mutta kai mä olen molemmat koodit jo käyttänyt. Onko muilla ollut samoja ongelmia? Oletteko laittaneet mailia Sigamesille vai? Ei viitsis uudestaan peliä ostella :-)

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt kun kukaan ei vielä ole vienyt tuota haastetta eteenpäin niin tässä olisi oma ehdotukseni:

Joukkue: Toronto Maple Leafs.
Rosterit: Lidas Rosters 2008/09 v1.3
Säännöt:
-Joukkueeseen saa vain hankkia omia varauksia
-Treidejä saa tehdä, mikäli joukkueeseen tulee pelkästään aikanaan Torontoon varattuja pelaajia
-Staff-puolella ei rajoituksia
-Pelaajille, ketkä eivät ole omia varauksia ei saa tarjota jatkosopimuksia
-Pelit pelataan itse valmentaen
-Se ketä vie THE kannun useimmiten 10 vuodessa voittaa.

Varaamattomina NHL:ään tulleista en ole varma mitä niille pitäisi tehdä. Oma ehdotukseni on se, että niitäkään ei tulisi ottaa mukaan joukkueeseen. Mutta jos Torontossa pelaa varaamattomana NHL:ään tullut pelaaja, joka on myös aloittanut NHL-uransa Maple Leafsissä, niin se saa jäädä. En ole varma että onko näitä joukkueessa.

Kommentteja? Ehdotuksia?

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Säännöt:
-Joukkueeseen saa vain hankkia omia varauksia
-Treidejä saa tehdä, mikäli joukkueeseen tulee pelkästään aikanaan Torontoon varattuja pelaajia

En itse ehkä ole ihan tämän kannalla. Minusta niitä treidejä saa tehdä, mutta ei semmoisia, jossa saa toisen joukkueen juniori-liigassa pelaavan huippu-lupauksen melkein ilmaiseksi(esim. joku Hodgson<->Stajan tms) tai sitten niitä, jossa joku huippu-pelaaja on loukkaantunut pitkäksi aikaa ja hänetkin saa lähestulkoon ilmaiseksi(esim. Crosby<->1st rounder+Tlusty). Niin ja UFA-markettihan se on re-buildauksen suola. Mutta voin kyllä pelata näilläkin säännöillä, jos muut ehdottomasti hauluavat, että pelataan.

Varaamattomina NHL:ään tulleista en ole varma mitä niille pitäisi tehdä. Oma ehdotukseni on se, että niitäkään ei tulisi ottaa mukaan joukkueeseen.

Tämä asia itselleni aivan sama, koska tuskin montaa sieltä tulisin sainaamaan. Ehkä Gustavssonin.

Mutta enivei, hyvältä kuulostaa tuo haaste.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
--Se ketä vie THE kannun useimmiten 10 vuodessa voittaa.

Ihan hyvältä kuulosti enimmäkseen, mutta tiedän kyllä jo tässä vaiheessa etten jaksa kuin sen 5-6 kautta maksimissaan. No toki jos siinä voittaa 5-6 kannua niin voi haasteessaki mahdollisuuksia.

Niin ja UFA-markettihan se on re-buildauksen suola. Mutta voin kyllä pelata näilläkin säännöillä, jos muut ehdottomasti hauluavat, että pelataan.

Mä lähtisin kyllä kieltämään noi treidit kokonaan. Vapaita agentteja sen sijaan sais signata mielinmäärin ja tietenkin omia varauksia tuoda joukkueeseen.

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse halusin UFA:t alun perin pois ihan siitä syystä, että se toisi lisää haastetta peliin. Itse uskoisin kahden tai kolmen kauden jälkeen nostavani kannua jo ensimmäistä kertaa jos UFA-markkinoilla saa mellastaa miten haluaa. Toki jos näin halutaan tehdä, niin säännöthän voi muuttaa. Ehdotushan tuo vasta oli.

Mutta jos UFA:t sallitaan niin olen siinä vaiheessa kyllä ehdottomasti sillä kannalla, että treidit pois. Muuten tulee jo liikaa helpotuksia. Varsinkin kun omasta mielestäni treidit joko on tai ei, koska muuten mennään lähes väkisin harmaalle alueelle ja ei ole kunnolla tietoa, että onko treidi "sallittu" vai "luvaton".

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli, koska lisää kommentteja ei vielä ole tullut, niin alustavat säännöt näyttävät tällä hetkellä tältä. Hieman toki sotii tuo, että UFA-pelaajia saa hommata, mutta jatkosopimuksia niille ei saa tehdä. Se tosin kuulostaisi varsin jännältä ja kannustaisi omien varausten käyttöön. Mutta tuosta kuulen mielellään vielä mielipiteitä.

Versio 2:
Joukkue: Toronto Maple Leafs.
Rosterit: Lidas Rosters 2008/09 v1.3
Säännöt:
-Joukkueeseen saa hankkia vapaita agentteja ja omia varauksia
-Treidejä ei saa tehdä
-Staff-puolella ei rajoituksia
-Pelaajille, ketkä eivät ole omia varauksia ei saa tarjota jatkosopimuksia
-Pelit pelataan itse valmentaen
-Se ketä vie THE kannun useimmiten 10 vuodessa voittaa.
-Fog of war käytössä

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Treidit vaan sotii sitä vastaan, että kun lopulta tuo CAP tulee täyteen, niin ei ihan huvittais pistää menemään jotain tähtipelaajaa waivereissa pois.

Mutta kuulostaa jännittävältä nuo ehdotukset.

Jos joukkueita saa varailla, otan Penguinsin. :)

Ps. Pitäskö tälle liigalle avata ihan oma ketjunsa? Säännöt, ilmoittautumiset jne tuonne...

Ja mikäli Lidas ehtii tekemään 1.4 rosterit, jossa on näitä UFA-, RFA-pelaajia jne., niin olisi kivempaa pelata?

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Eli, koska lisää kommentteja ei vielä ole tullut, niin alustavat säännöt näyttävät tällä hetkellä tältä. Hieman toki sotii tuo, että UFA-pelaajia saa hommata, mutta jatkosopimuksia niille ei saa tehdä. Se tosin kuulostaisi varsin jännältä ja kannustaisi omien varausten käyttöön. Mutta tuosta kuulen mielellään vielä mielipiteitä.

Meikäläinen neuvottelee vielä kompromissi ratkaisua ;). Voisiko olla mahdollista, että omaa 1.kierroksen varausvuoroa saa treidata, mutta vain alaspäin? Eli tuota kautta olisi mahdollisuus hankkia lisää varausvuoroja draftin myöhemmille kierroksille tai tulevien vuosien draftiin, jos on varma että haluamansa pelaaja on myöhemminkin saatavilla. Mutta tuota 1.kierroksen varausta tai muita varauksia ei saa vaihtaa valmiseen pelaajaan tai toisen joukkueen prospectiin. Mutta kuten sanoin jo aikasemmin, että jos säännöt halutaan välttämättömästi pitää tällaisinaan, niin sekin käy. Niin ja totta waiveria saa käyttää mahdollisiin salary dumbeihin, vai?

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tuo online-peli ei vissiin saanut sitten kannatusta vai? Tuo Quethanin idea ei itseäni kovin paljoa lämmitä, vaikka ihan ok-systeemi varmaan olisikin. Toronto on vaan jenginä niin uskomattoman tylsä ja parhaillaan Wildin kanssa on aivan tajuttoman kova save menossa enkä tuota jaksaisi "turhaan" pistää paussille. Online-pelin takia kyllä, mutta sekin vain siksi että olisi mahdollista valita se oma jengi ja treidailla ja signailla pelaajia miten vain jne.

Eli JOS nyt online-peli saadaan käyntiin niin ainakin yrittäisin olla mukana sikälimikäli tietokone olisi yhteistyökykyinen (netin kanssa välillä ongelmia), mutta tosiaan tuolle Quethanin sinällään ihan hyvälle idealle ei meikäläinen lämpeä.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eli JOS nyt online-peli saadaan käyntiin niin ainakin yrittäisin olla mukana sikälimikäli tietokone olisi yhteistyökykyinen (netin kanssa välillä ongelmia), mutta tosiaan tuolle Quethanin sinällään ihan hyvälle idealle ei meikäläinen lämpeä.
Sama homma. Ite kans lämpenen vaan ja ainoastaan online-pelille. Hyvä idea tuo Quethanin ehdotus on mutta ei ehkä ihan mua varten. Mukavampaa se olis päästä kyykyttämään palstaveljiä onlinepelissä :-)

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Treidit vaan sotii sitä vastaan, että kun lopulta tuo CAP tulee täyteen, niin ei ihan huvittais pistää menemään jotain tähtipelaajaa waivereissa pois.

Mutta kuulostaa jännittävältä nuo ehdotukset.

Jos joukkueita saa varailla, otan Penguinsin. :)

Ps. Pitäskö tälle liigalle avata ihan oma ketjunsa? Säännöt, ilmoittautumiset jne tuonne...

Ja mikäli Lidas ehtii tekemään 1.4 rosterit, jossa on näitä UFA-, RFA-pelaajia jne., niin olisi kivempaa pelata?

Noh joukkue oli valittu Maple Leafsiksi, mutta jos enemmistö haluaa että pelataan vapaavalintaisella seuralla niin voidaan siihenki mennä. Itse kuitenkin olen sitä mieltä että samalla seuralla kaikki, niin tulee tasaväkiset olosuhteet.

Itse kiellän treidit ihan siksi, että tulee haastetta. Waiversiä on siis pakko käytännössä käyttää mikäli caphit tulee täyteen. Eli parempi on pelata niin että ei tule.

Ja en lähtisi käyttämään mahdollista 1.4 rosteria. Itse en pidä siitä, että käytännössä mikään joukkue ei ole valmis tässä vaiheessa kesää.

Meikäläinen neuvottelee vielä kompromissi ratkaisua ;). Voisiko olla mahdollista, että omaa 1.kierroksen varausvuoroa saa treidata, mutta vain alaspäin? Eli tuota kautta olisi mahdollisuus hankkia lisää varausvuoroja draftin myöhemmille kierroksille tai tulevien vuosien draftiin, jos on varma että haluamansa pelaaja on myöhemminkin saatavilla. Mutta tuota 1.kierroksen varausta tai muita varauksia ei saa vaihtaa valmiseen pelaajaan tai toisen joukkueen prospectiin. Mutta kuten sanoin jo aikasemmin, että jos säännöt halutaan välttämättömästi pitää tällaisinaan, niin sekin käy. Niin ja totta waiveria saa käyttää mahdollisiin salary dumbeihin, vai?

No kyllä se mulle käy jos välttämättä haluaa ensimmäisen varausvuoron heittää pois. Perinteisesti sillä annetana vain tasoitusta, vaikka hiomattomia timantteja välillä alempaakin löytyy. Mutta itselleni tuo ehdotus sopii.

Ja waiversiä toki saa käyttää palkkakatto-ongelmiin. Ei taida muuta mahdollisuutta ollakaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy