NHL Eastside Hockey Manager

  • 567 847
  • 2 477

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No kyllä se mulle käy jos välttämättä haluaa ensimmäisen varausvuoron heittää pois. Perinteisesti sillä annetana vain tasoitusta, vaikka hiomattomia timantteja välillä alempaakin löytyy. Mutta itselleni tuo ehdotus sopii.

No ei se välttämättä tasoituksen antamista aina ole. Itse treidasin tässä jokin aika sitten 9.paikalta paikalle 27, joka oli Islandersin halussa. Lisäksi sain 2 toisen kierroksen vuoroa ja pääsin draftaamaan tuolla 27.vuorolla, 6 eri scoutillani tarkemmin scoutattuun(kiinnostusta oli, koska ranking oli päin persettä laitettu) Jared Cowenin, joka oli rankattu 23. Cowenista lopulta kehittyi draftin paras pakki ja pelaa ykkösparissa, niin ylivoimat kuin tasakentälliset. Toki tuohon vaaditaan jo vähän tuuria, että se "oma pelaaja" pysyy varaamattomana.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Versio 2:
Säännöt:
-Joukkueeseen saa hankkia vapaita agentteja ja omia varauksia
-Treidejä ei saa tehdä

Vai pitäisikö tehdä niin, että saa hankkia ainoastaan vapaita agentteja, jotka ovat omia varauksia? Treideissä sama homma, mutta loukkaantuneita pelaajia ei saa hommata.

Voisiko olla mahdollista, että omaa 1.kierroksen varausvuoroa saa treidata, mutta vain alaspäin?

Kannatetaan.

Tuo online-peli ei vissiin saanut sitten kannatusta vai?

Kyllä tämäkin käy ja niin kuin Parker27 jo tuossa mainitsikin, onlinepeli on luultavasti mielenkiintoisempi, kuin tuo haaste. Kyselinkin jo tuossa aiemmin, että mitenkäs onlinepeli sitten oikein toimii, kun enpä ole koskaan EHM2007:aa onlinessa pelannut??

JOS päätämme aloittaa onlinepelin, niin arvotaanko joukkueet, vai saako mahd. valita ihan minkä haluaa? Ykkösvaihtoehtona meikäläisellä on luonnollisesti Canadiens...
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tämäkin käy ja niin kuin Parker27 jo tuossa mainitsikin, onlinepeli on luultavasti mielenkiintoisempi, kuin tuo haaste. Kyselinkin jo tuossa aiemmin, että mitenkäs onlinepeli sitten oikein toimii, kun enpä ole koskaan EHM2007:aa onlinessa pelannut??

JOS päätämme aloittaa onlinepelin, niin arvotaanko joukkueet, vai saako mahd. valita ihan minkä haluaa? Ykkösvaihtoehtona meikäläisellä on luonnollisesti Canadiens...

Mä olisin ainakin kiinnostunut kokeilemaan, saanko tuon onlinepelin toimimaan, mutta kannattaisiko vaikka heti aluksi ottaa vaikka yksi kausi ihan testinä, koska toi 10-kauden putki on aika raskas haaste heti alkuun?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mä olisin ainakin kiinnostunut kokeilemaan, saanko tuon onlinepelin toimimaan, mutta kannattaisiko vaikka heti aluksi ottaa vaikka yksi kausi ihan testinä, koska toi 10-kauden putki on aika raskas haaste heti alkuun?

Jos näin on, että alat hostamaan, niin ehdottamasti täältä tulee Waddell_1.2 mukaan(eli Atlanta on minun, hahaa). Tuo voisi olla hyvä idea testata tosiaan ensin, että tuleeko siitä mitään.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos näin on, että alat hostamaan, niin ehdottamasti täältä tulee Waddell_1.2 mukaan(eli Atlanta on minun, hahaa).

Minäkin voisin lähteä mukaan kokeilemaan, ikinä en ole tuota netissä pelannut että en tiedä millaista on, mutta kokeilemisen arvoiselta ainakin kuulostaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut harkitsee Toronto re-buildia. Unohtakaa tuo Penguins-sekoilu, Toronto juuri oikea joukkue tuohon.

Online-liiga jos järkkääntyy, liityn mielelläni mukaan Pittsburghilla!
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Meikäläiseltä löytyisi kyllä 100/10 netti langan päästä mutta löytyykö aikaa niin siittä en tiedä miten menisi sitten peliajat koska pelattattiin online peliä? Että ei jäisi yhteen kertaan pelaaminen ja siihen ekaan tuntiin.. !?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
miten menisi sitten peliajat koska pelattattiin online peliä? Että ei jäisi yhteen kertaan pelaaminen ja siihen ekaan tuntiin.. !?
Pitäisi vaan yrittää sopia tietyt päivät ja kellonajat ja pyrkiä pitämään niistä kiinni.

Tietty tuntimäärä/kerta. Vaikeata tulee olemaan onnistumisen kanssa, jos isompi porukka.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Onnea yritykselle jos isommalla porukalla haluatte pelailla. Varsinkin pari ekaa päivää kestää... Kokemuksesta voisin sanoa, että hidasta se eteneminen tulee olemaan. Aina joku säätää jotain ja kaikkien pitää olla valmiita, että päivä vaihtuu. Suosittelen todellakin tiettyjä säännöllisiä peliaikoja.

Haasteeseen liittyen, olisiko ideaa lyhentää peliaikaa viiteen kauteen? Stanley Cupien määrä tietenkin ratkaisee voittajan vieläkin, mutta tasatilanteissa ratkaisisi runkosarjan pistemäärä viiden kauden ajalta. Peliaikaa voisi laittaa sellaiset pari kuukautta, jotta ei tule mikään kiire?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Haasteeseen liittyen, olisiko ideaa lyhentää peliaikaa viiteen kauteen? Stanley Cupien määrä tietenkin ratkaisee voittajan vieläkin, mutta tasatilanteissa ratkaisisi runkosarjan pistemäärä viiden kauden ajalta. Peliaikaa voisi laittaa sellaiset pari kuukautta, jotta ei tule mikään kiire?

Tuo kuulostaisi ihan hyvältä ja tuohon voisin itsekin osallistua, vaikka nyt juuri mukava peli onkin Devilsillä menossa. Se kymmenen kautta on aika saatanan paljon, meinaa päästä kiinnostus lopahtamaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut päätti lähteä mukaan Toronto-haasteeseen.

Tekisikö tälle joku vaikka oman kotisivunsa, jossa olisi pientä seurantaa kausien etenemisestä?

Lisäksi, haluaisiko joku vääntää tarkan listan Toronton varauksista? :)

Ja jos multa kysytään, tuo ensimmäinen versio kuulosti paremmalta. (treidit mukaan omien varauksien osalta ).
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tekisikö tälle joku vaikka oman kotisivunsa, jossa olisi pientä seurantaa kausien etenemisestä?

Mielummin, jos jonkun seurannan haluaa tehdä, niin oma ketjunsa sille, johon jokainen omaan postaukseensa päivittelee treidinsä ja kokoonpanonsa ja linkittää vaikka screenshotit, jos joku ei usko. Meikäläinen on ainakin aika heikko tuossa kotisivujen väsäämisessä. Tietenkin, jos joku on innokas ja taitava, niin siitä vain.

Lisäksi, haluaisiko joku vääntää tarkan listan Toronton varauksista? :)

Siinä. Ei muuta kuin Brad Boyesia hankkimaan.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Mielummin, jos jonkun seurannan haluaa tehdä, niin oma ketjunsa sille, johon jokainen omaan postaukseensa päivittelee treidinsä ja kokoonpanonsa ja linkittää vaikka screenshotit, jos joku ei usko. Meikäläinen on ainakin aika heikko tuossa kotisivujen väsäämisessä. Tietenkin, jos joku on innokas ja taitava, niin siitä vain.

Koska tämä oli minun ideani, niin voin ketjun väsätä haasteelle tuossa jossain välissä. Kotisivuja osaisin aivan hyvin tehdä, mutta enpä jaksa yhden haasteen takia sitä urakkaa tehdä.

Siihen ketjuun tulee heti aloitusviestiin kyllä maininta, että screenshotteja pitää ottaa todisteeksi. Ei sillä että joku haluaisi huijata, mutta varmistetaan nyt asia. Myös lista noista varauksista tulee siihen ketjuun.

Ehdotuksia otetaan vieläkin vastaan!
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Vielä yksi asia. Testasin tuossa vähän miltä haasteen alku näyttää (varautukaa heittämään turhaa roinaa pois pelin alussa) ja yksi juttu on vielä selvittämättä. Mitä waivers-listan tyypeille pitäisi tehdä? Saako heitä ottaa vai ei? Toronton varauksia ainakin pitäisi saada omasta mielestäni ottaa waiversin kautta, mutta entä muita?
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Mielestäni waivereistä saisi ottaa kenet haluaa. Treidit saisivat myös olla sallittuja, tosin treideistä saisi vain hankkia pickejä ja pelaajien oikeuksia...

Kannatusta?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mielestäni waivereistä saisi ottaa kenet haluaa. Treidit saisivat myös olla sallittuja, tosin treideistä saisi vain hankkia pickejä ja pelaajien oikeuksia...

Kannatusta?

Itse en ainakaan tälle lämpene. Waivereista miehiä saisi ottaa, mutta jatkoa ei saisi tarjota, jos ei ole Toronton varaus.

Treidiä saa vain omia varauksia ja mitä tahansa varausvuoroja ylös/alaspäin.

Miltäs tämä kuulostaa?
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Mielestäni waivereistä saisi ottaa kenet haluaa. Treidit saisivat myös olla sallittuja, tosin treideistä saisi vain hankkia pickejä ja pelaajien oikeuksia...

Kannatusta?

Muuten ihan hyvä, mutta noita pelaajien oikeuksia on todella helppo hankkia, joten en kannata tätä.

Itse olen sitä mieltä, että treideillä, waivers-listalta ja vapaista agenteista saisi hankkia vain ja ainoastaan Toronton varaamia pelaajia. Tähänhän voisi lisätä vielä, että Toronton varaamia pelaajien oikeuksia saisi myös hankkia. Draftin aikana saisi treidata pickejä, mutta vain alaspäin. Loukkaantuneita pelaajia ei saa hankkia, koska se on niin helppoa. Henkilökunta vapaavalintainen ja pelit valmennetaan itse. Database Lidas 1.3.

Koitin nyt poimia tuohon kaikilta tulleita ehdotuksia ja näin näkisin itse homman kaikista parhaampana.

Kovastihan tuo tekisi jo mieli aloittaa peli : )
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Itse olen sitä mieltä, että treideillä, waivers-listalta ja vapaista agenteista saisi hankkia vain ja ainoastaan Toronton varaamia pelaajia. Tähänhän voisi lisätä vielä, että Toronton varaamia pelaajien oikeuksia saisi myös hankkia. Draftin aikana saisi treidata pickejä, mutta vain alaspäin. Loukkaantuneita pelaajia ei saa hankkia, koska se on niin helppoa. Henkilökunta vapaavalintainen ja pelit valmennetaan itse. Database Lidas 1.3.

Noniin. Siinä on säännöt, joita itse kannatan. Paljonkos se kausimäärä nyt oli 5 vai 10?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ehdottomasti 5 kautta, 10 liikaa.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Juu, kyllä nuo DiSasterin säännöt kuullostavat paremmilta, itse yritin mennä vain siitä mistä aita on matalin :).

Kävisikö aloituspäiväksi 10.7?
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Päädytään viiteen. Eli lopulliset säännöt:

Joukkue: Toronto Maple Leafs.
Rosterit: Lidas Rosters 2008/09 v1.3
Säännöt:
-Joukkueeseen saa hankkia vain Toronton omia varauksia. Koskee myös UFA-pelaajia ja waiversiä.
-Loukkaantuneita pelaajia ei saa hankkia
-Treidejä ei saa tehdä. Poikkeuksena varausvuoron saa treidata, mutta vain alaspäin
-Toronton varaamien pelaajien oikeudet saa hankkia
-Staff-puolella ei rajoituksia
-Pelaajille, ketkä eivät ole omia varauksia ei saa tarjota jatkosopimuksia
-Pelit pelataan itse valmentaen
-Se ketä vie THE kannun useimmiten 5 vuodessa voittaa. Tasatilanteissa ratkaisee viideltä kaudelta runkosarjassa kerätyt pisteet
-Fog of war käytössä

Oma ketju haasteelle on tehty:
Haasteen oma ketju

Kaikki halukkaat mukaan!
 

Schadowan

Jäsen
Mistäs tämän pelin (ehm2007)siis voisi ostaa/saada? Nyt on vähän managerikärpänen puraissut taas ja olisi mukava vähän testailla. Ajankohtaiset rosteritkin varmasti saa jostain eikö vain? Pelailin EHM:ää, en nyt muista mitä, mutta mikä kulki samalla enginellä kuin cm01/02, ja pelihän oli ihan loistava. Seuraava versio sitten lähinnä vitutti, koska jokaisella kaudella pelit alkoivat hyvin ja sitten tuli tämä tuttu slump, jonka aikana hävisi helposti 15 peliä putkeen. Täysin järjetön juttu, joka ainakin itsellä pilasi koko homman täydellisesti. Harmi sinänsä. Varmasti tuo olisi tuosta kääntynyt jossain vaiheessa, mutta kärsivällisyys ei riittänyt. (ja joo, kyllä vaihdoin taktiikoita ja kenttiä ja mitä ikkinä voi tehdä, olisi varmaan pitänyt kauemmin venailla, että kelkka kääntyy)
 

Schadowan

Jäsen
Siinä on osto ohjeet ja kun painat step 3 kohdan webstore-linkkiä, niin pääset ostamaan pelin.

Uusimmat rosterit löytyvät tuosta Quethanin postauksesta ylempänä ja sen lisäksi haaste-ketjun avausviestistä.

Kiitti linkistä, nyt on peli koneella. Mites toi rosteripuoli, en saanut toimimaan tuota kyseistä rosteripäivitystä. Tallensin database-kansioon aivan normaalisti, mutta alottaessani uuden pelin siellä oli vanhat rosterit. Eikä tuossa pelin alussa tullut mitään kysymystä, että mitä databasea käytetään. Auttakaas miestä mäessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös