NHL 21 – yleinen keskustelu

  • 160 297
  • 889
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Jes! Kiitos paljon, tulen tässä jossain vaiheessa kuikuilemaan josko on jotain.

Eipä mitään!! Liitän sinut myös meidän jengin PSN-ryhmään jotta siellä näet milloin on pelejä.

Edit: Asetustesi vuoksi en voi liittää valitettavasti vielä tuohon ryhmään mutta pistän kaveripyynnön jos silloin pystyisi ja laitan kutsun joukkueeseen.

Ei onnistunut kaveripyyntökään. Koetan laittaa joukkuekutsun. Jos sekään ei toimi niin suosittelen ainakin väliaikaisesti jonkun asetuksen muuttamista.

Edit: Joukkueeseen kutsun laittaminen onnistui.
 
Viimeksi muokattu:

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Aloitin tuossa huvikseni uuden Be a pro-uran, tällä kertaa tarkoituksena olla vain kolossaalinen ja romuluinen pakki joka ei tee muuta kuin sikailee, murjoo ja sekoilee omassa päässä omaa hölmöyttään. Memorial cupissa tein kaikkeni että koutsi nakkaisi bussin alle: Typeriä tappeluita, järkyttäviä selkäänajoja ja karseita sijoittumisvirheitä ihan vaan sen takia että pääsee vetämään vastapalloon taklauksia. Kaikkeni yritin mutta ei auta: Rangers varasi ykkösenä ja sekä koutsi että media taputtelevat selkään että huimaa suorittamista. Onko tässä ylipäätänsä mahdollista olla muuta kuin kärkipään varaus?
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
NHL21 tuli EA Playhin pelattavaksi reilut kolme viikkoa sitten ja nyt on tullut pelattua säännöllisesti tätä uusinta versiota joten jonkunlainen pidempi tuntuma on syntynyt. Ensivaikutelma oli tuolloin kolme viikkoa sitten erittäin positiivinen eikä se käsitys ole ainakaan huonontunut.

Tyytyväinen olen ollut tähän versioon. Paljon on sitä valitettu yleensä Änärissä että maalit tehdään syötöillä maalinkulmalle ja siitä one-timerit tai bugiranteilla. Toki onhan tuo hieman tylsää kieltämättä mutta oikeastikin lätkässä maaleja tehdään aika isolta osin one-timereista laittamalla maalivahdit poikittaisliikkeeseen. Nuo one-timer paikat pitää vaan koettaa pelata pois ja ne ovat usein pelien ratkaisuja kumpi onnistuu siinä paremmin. Esimerkiksi 1vs1:ä HUTissa - joita olen pelannut EASHL:n lisäksi tässä alkuvaiheessa etenkin kun kerään peruskortteja sekä kolikoita mahdolliseen JHL:n Draftiin mikäli HUT-kausi jossain vaiheessa pelataan - olen hävinnyt pelejä pääosin siksi että niissä en ole onnistunut tarpeeksi hyvin pelaamaan vastustajien one-timereita pois ja vastaavasti nykyään aiempaa useammin voittanut siksi että olen itse onnistunut one-timereissani aiempaa paremmin ja pelannut vastustajien paikat pois.

Divaritasoni on keikkunut siinä 9-10 välillä joten vastus ei luonnollisesti ole ollut samaa luokkaa mitä JHL:ä tai ylempänä mutta vääntää on saanut monissa peleissä ihan tarpeeksi minun tasolleni. Aiempaa useammin olen voittanut joitakin pelejä selvemmin numeroin mitä ennen joten sekin on osoitus kehityksestä verrattuna viime versioon. Selkeitä tappionumeroita on tullut joitakin mutta ei niin usein mitä viime versiossa. Mutta HUTia varmaan käsittelen erikseen tarkemmin sen omassa topicissa eli tässä vain lyhyt yleiskatsaus miten pelit ovat lähteneet tässä versiossa käyntiin ja tyytyväinen olen ollut aika pitkälti.

HUTin lisäksi olen pelannut tosiaan EASHL:ä ja joukkueeni Legendary Winners HC:n pelit lähtivät ihan mukavasti käyntiin ja niitä on ollut kolmen viikon aikana ei liikaa mutta kuitenkin mielestäni kuitenkin hyvin. Voittoja tuli etenkin alkuvaiheessa mutta viime peleissä on mennyt hieman heikommin sekä henkilökohtaisesti että joukkueen osalta. Olen toisella accountilla pelannut ensin vierailijana toisessa joukkueessa johon liityin ja siinä olen päässyt jo joitakin pelejä pelaamaan. Tavoitteena tosiaan on että kun tässä saan kerättyä HUTissa hyvän pohjakassan mahdolliseen JHL-Draftiin syksyn aikana niin keskityn enemmän ja enemmän EASHL:ään joka on kuitenkin mielestäni se paras pelimuoto NHL-pelissä aivan kuten Pro Clubs FIFAssa.

Be A Prossa aloitin pelaajauran ja sitä pelasin ennen EASHL-joukkueen perustamista ja käynnistymistä hieman jotta sain pelaajan Änäräriin ja sen alkuun. Sittemmin se on ollut aika pitkälle tauolla. Minusta kuitenkin Be A Pron osalta EA on tehnyt hyvää työtä ja selkeää uudistusta on tuossa pelimuodossa. Siinä on kiva pelata omalla pelaajahahmolla kun EASHL:ä ei ole joukkueella pelejä niin sparreja ei tarvitse välttämättä vääntää. Tosin nykyään uudistuksen myötä sparreissakin on tietty kilpailullinen merkitys aiempaa enemmän.

Mutta oma reilun kolmen viikon vaikutelma uudesta Änäristä on samalla tapaa erittäin positiivinen. Peli on mennyt reilusti eteenpäin kun vertaan niitä negatiivisia kokemuksiani NHL18:a. Esimerkiksi FIFA ei ole mielestäni kehittynyt samalla tapaa näiden muutaman vuoden aikana etenkin kun ottaa huomioon suuremmat resurssit pelin kehittämisessä. NHL:ä on minusta tehty hyvää työtä pienemmillä resursseilla ja minun kokemukseni on tuo että nyt peliä pelaa mielellään - toisin kuin NHL18:a aikaan jolloin se jäi minulla johtuen sen pelin ongelmista verrattuna FIFA18:a joka silloin vei voiton. Nyt asetelma on osaltani näiden pelien kesken kääntynyt päälaelleen. PES2021 futiksen osalta ajaa minulla FIFAn edelle mutta NHL21 (ja viime vuonna 20:n) olen ollut kyllä tyytyväinen ja pidän niitä onnistuneina päivityksinä kun katsoo mitä FIFA on tehnyt jossa gameplay on surkea vaikka puitteet ovat mm. FUTeineen ja näyttävineen lähetyksineen ja niin edespäin komeita. PES on mennyt gameplayn osalta kauas ohitse minun mielestäni. NHL21 on minusta tehnyt hyviä asioita paljon verrattuna muutaman vuoden takaiseen ja saanut minut tyytyväiseksi "paluumuuttajaksi".
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Onko kaksi pakkina pelannutta laittanut meille liittymispyynnöt? Nyt en heti nimimerkkejä muista mutta onko jotkut tätä kautta lukeneet joukkueesta ja sitten laittaneet liittymispyyntöjä? @CreaseMonkey n kutsuin jo mutta äsken oli tullut pari pakkeina pelannutta.
 

Risujemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aloitin tuossa huvikseni uuden Be a pro-uran, tällä kertaa tarkoituksena olla vain kolossaalinen ja romuluinen pakki joka ei tee muuta kuin sikailee, murjoo ja sekoilee omassa päässä omaa hölmöyttään. Memorial cupissa tein kaikkeni että koutsi nakkaisi bussin alle: Typeriä tappeluita, järkyttäviä selkäänajoja ja karseita sijoittumisvirheitä ihan vaan sen takia että pääsee vetämään vastapalloon taklauksia. Kaikkeni yritin mutta ei auta: Rangers varasi ykkösenä ja sekä koutsi että media taputtelevat selkään että huimaa suorittamista. Onko tässä ylipäätänsä mahdollista olla muuta kuin kärkipään varaus?
YouTubessa oli video, jossa yritettiin olla varaamaton. Tappeli jatkuvasti ja heitteli kiekon aina laidan yli sen saadessaan. No Anaheim sitten varasi numerolla 160. Kommenteissa joku kirjoitti, että maalivahdilla jokaisen vedon imuroimisellakin tuli tuo 160 overall.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Aloitin tässä tänään tuon gm moden, vai mikä ikinä nykyään liekään ja olisi pieni kysymys siihen liittyen.
Eli onko tässä jokin bugi helpotus laajennusjoukkueelle?
Aloitin Seattle Krakenilla (itse siis loin) ja ensimmäinen kausi oli suorastaan murskajaiset, vaikka stanley cup kylläkin tuli hävittyä. Runkosarjan tilastot oli 60-17-5 ja "ykkössentterini" Erik Haula oli pistepörssin neljäs, tehoilla 30+56=86p. Haulan ketjukaverit Niederreiter ja DeBrusk olivat myös rikkoa 80 pinnan rajan.

Ihan kiva siis, että meni heti nappiin, mutta rehellisesti näin kovaa kautta minulla ei ole ollut juuri ikinä. Joku Carl Dahlström teki 6.pakkina 1+20=21, +19.

Palkkakatossakin jäljellä 9milliä eli ensi kaudella tuohon vielä supertähti mille pelipaikalle tahansa :D
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä ihmeen asetuksilla tässä pelissä pystyy karvaamaan? Nyt alkanut tulemaan näitä ajanpeluupellejä vastaan ja vaikka laitan kaikki asetukset ihan tappiin, niin saan kaksi kaveria vetämään kärkiprässiä, joista toinen olen minä, mutta pakit seisovin jaloin omalla sinisellä, jolloin koko keksialue auki.
 
Onhan tuo be a pro aivan naurettavan helppo tai sitten pitäisi jotenkin slidereitä säätää. Vaikeustasona supertähti ja nyt noin 15 peliin reilut 30 pinnaa tulokkaana. Lisäksi alkaa alku innostuksen jälkeen ärsyttämään valmentajan aina sama tehtävä antaa painetta. Idea kyllä tuossa muodossa hyvä, toteutus ei niinkään
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhun nyt vain vs. pelimuodosta, mutta onhan tämä ihan hirveä tekele peliälyllisesti. Tämä ongelma tietysti poistuu EASHL-pelimuodossa suurimmaksi osaksi. Käytännössä koko tämä lätkäpeli on takatolpan onetimerin hakemista, koska se on niin älyttömän tehokasta. Pystyy sen pelaamaan toki pois, jos alkaa pelaamaan vain sitä pois, mutta jos alkaa pelaamaan aktiivista puolustuspeliä ja yhtään luottaa siihen, että AI ottaisi takatolpalta miestä pois, niin sitten kolisee omissa ja paljon, vaikka puolustaja näennäisesti sitä pelaisi pois. Periaatteessa siis yhden hyökkäyksen mallilla suurin osa junnaa menemään. Tämä peli ei haasta yrittämään mitään uutta. Ei tule juurikaan sellaisia maaleja, että "ai saatana, kun pelasi hienosti tuonne merkkaamattomlle takamiehelle". Ei kun se yritti taas pelata takatolpalle, tiesin sen, mutta en pystynyt pelaamaan pois, kun olin sekunnin myöhässä ja AI katseli vierestä. Pahimmillaan sinne maalin eteen pystyy pelaamaan 3 pelaajan läpi sen kiekon ja nimenomaan läpi. Kaikki jotka jotain joukkuelajeja pelaneet joskus, niin tietävät miten vaikeaa on pelata pelivälinettä takatolpalle, jos vastustaja sumputtaa maalinedustaa noppa vitosella. Itsellä on tässä pelissä melkein aina syöttöprosentti 80-95% välimaastossa. Nyt tulee välillä tukkaan pelaajilta, joilla se on 50-65%.

Ja lisätään vielä, että AI osaa kyllä välillä katkaista syötön ja monesti pelaa ärsyttävän hyvinkin pois esim. yv:llä neliön keskellä olevan pelaajan, mutta maalin edessä menettävät kykynsä täysin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Siis tapahtuko tossa viimesimmässä päivityksessä pelattavuudelle jotain. Aivan karmeaksi meni. Kaikki tapahtuu viiveellä, äijät menee niinku kännissä, ei vaan pysty enää pelaamaan. Nämä havainnot siis Hutin puolelta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Siis tapahtuko tossa viimesimmässä päivityksessä pelattavuudelle jotain. Aivan karmeaksi meni. Kaikki tapahtuu viiveellä, äijät menee niinku kännissä, ei vaan pysty enää pelaamaan. Nämä havainnot siis Hutin puolelta.

Juu tuli uusi päivitys myös game playhin. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta toivon tuon onetimer sirkuksen olevan historiaa.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko jollain samaa ongelmaa seuratilassa, että kun pelaaja loukkaantuu ja valitsee vilttiketjusta pelaajaan ”korvaamaan kaikissa ketjuissa”, niin jää jumiin koko peli? Ei onnistu peruuta tai mikään muu komento, näyttää ne kolme vaihtoehtoa ja pitää käynnistää uudestaan.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Täytyy sanoa että peli on hyvä ja kun tuota takatolpalle syöttöä nerffattaisiin ihan helvetisti niin nettipelaaminenkin olisi paljon kivempaa. Nyt toi netissä pelaaminen on 99% takatolpan hakua. No jokaisen oma asia miten pelaa.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Nyt alkanu pikku hiljaa kyrsii kun meillä on ollut sellainen 4 hengen porukka johon oon koittanu saada kahta uutta mukaan pelaamaan EASHL:ää,mutta ne ei oo kiinnostunut, koska eivät oo aiemmin sitä pelanneet. Pelaavat vaan huttia,be a prota ja seuratilaa. Niin se mikä tässä kyrsii niin on se,että ei olla saatu kahteen viikkoon pelejä kun kahestaan ei viittii pelata ja mielelllään olis se kolme,mutta kun ei niin ei. Kenties täältä vois koittaa saada 1-2 pelaajaa suht aktiivista kokoonpanoon,että saatais edes joskus pelejä aikaseks. Itse on tosin seuraa hallitse,mutta eiköhän seuran johtajalle kelpaa,että sais pelit pystyy. Pääpaino peleillä on perjantai ja lauantai illat/yöt joten ei haittaisi vaikka pääsis jo alottelee vaikka 20 korvilla tai aikasemmin eikä aina joskus 22 jälkeen. Laiturin/pakin paikat pääasiassa vapaana,toki voin myös sentterin tontista luopua.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Nyt alkanu pikku hiljaa kyrsii kun meillä on ollut sellainen 4 hengen porukka johon oon koittanu saada kahta uutta mukaan pelaamaan EASHL:ää,mutta ne ei oo kiinnostunut, koska eivät oo aiemmin sitä pelanneet. Pelaavat vaan huttia,be a prota ja seuratilaa. Niin se mikä tässä kyrsii niin on se,että ei olla saatu kahteen viikkoon pelejä kun kahestaan ei viittii pelata ja mielelllään olis se kolme,mutta kun ei niin ei. Kenties täältä vois koittaa saada 1-2 pelaajaa suht aktiivista kokoonpanoon,että saatais edes joskus pelejä aikaseks. Itse on tosin seuraa hallitse,mutta eiköhän seuran johtajalle kelpaa,että sais pelit pystyy. Pääpaino peleillä on perjantai ja lauantai illat/yöt joten ei haittaisi vaikka pääsis jo alottelee vaikka 20 korvilla tai aikasemmin eikä aina joskus 22 jälkeen. Laiturin/pakin paikat pääasiassa vapaana,toki voin myös sentterin tontista luopua.
Minua kiinnostaisi tulla kokeilemaan. Oon pelannut pääasiassa sentterinä, mutta laiturikin varmaan onnistuisi. Pakiksi minusta ei ole, mutta sentterinä puolustan melko paljon. Olen kova taklaamaan, joten jäähyjä tulee välillä. Syöttöjä annan pääasiassa, jos ei ole hyvä tontti maalintekoon.
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Onko jollain samaa ongelmaa seuratilassa, että kun pelaaja loukkaantuu ja valitsee vilttiketjusta pelaajaan ”korvaamaan kaikissa ketjuissa”, niin jää jumiin koko peli? Ei onnistu peruuta tai mikään muu komento, näyttää ne kolme vaihtoehtoa ja pitää käynnistää uudestaan.
Ilmeisesti yleinen ongelma jota korjaillaan
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä tarkoittaa nuo eashl loppuottelut jotka alkaa viikon päästä?
Siitä alkaa 2-3 viikon jakso, jonka aika kaikki EASHL-pelit ovat ns. finaalipelejä, jotka pelataan ulkona sijaitsevassa kaukalossa - ilmeisesti vähän NHL Winter Classic -tyyliin. Ei siis mitään verkkareissa pelattavia höntsäpelejä, vaan ainoastaan ympäristö on erilainen verrattuna tavallisiin EASHL-peleihin.

Finaaleissa pelataan viidestä eri mestaruudesta, joista korkeimmasta pelaavat 1-2 divareiden joukkueet, seuraavasta 3-4 divareiden joukkueet jne.

Tarkkaa tietoa minulla ei ole siitä, että miten mestarit löydetään, mutta pelkkä ottelumäärä ei ole kaikki kaikessa, vaan sillä on väliä miten kovalla prosentilla voittaa pelejä, sekä miten hyviä vastuksia vastaan asettuu. Joukkueen sijoittumista ja menestymistä seurataan finaalien aikana jollain tavalla, mutta kovin tarkkaa tietoa tästäkään ei ole annettu.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Siitä alkaa 2-3 viikon jakso, jonka aika kaikki EASHL-pelit ovat ns. finaalipelejä, jotka pelataan ulkona sijaitsevassa kaukalossa - ilmeisesti vähän NHL Winter Classic -tyyliin. Ei siis mitään verkkareissa pelattavia höntsäpelejä, vaan ainoastaan ympäristö on erilainen verrattuna tavallisiin EASHL-peleihin.

Finaaleissa pelataan viidestä eri mestaruudesta, joista korkeimmasta pelaavat 1-2 divareiden joukkueet, seuraavasta 3-4 divareiden joukkueet jne.

Tarkkaa tietoa minulla ei ole siitä, että miten mestarit löydetään, mutta pelkkä ottelumäärä ei ole kaikki kaikessa, vaan sillä on väliä miten kovalla prosentilla voittaa pelejä, sekä miten hyviä vastuksia vastaan asettuu. Joukkueen sijoittumista ja menestymistä seurataan finaalien aikana jollain tavalla, mutta kovin tarkkaa tietoa tästäkään ei ole annettu.

Toivottavasti tuo boldattu ei tarkoita sitä, että vastustajaa etsitään vain ja ainoastaan näistä divisioonista ja sitä tehdään sitten pahimmassa tapauksessa ikuisuus. Nythän tuo on jakautunut niin, että sieltä saattaa loppujen lopuksi tulla vastus mistä divisioonasta hyvänsä. Aikaisemmissa versioissa on ainakin tuo pelin etsiminen monesti saattanut viedä saman verran aikaa, kun itse pelaaminen jos ei ole halunnut näitä kahden jengejä vastaan lähteä pelailemaan. Tämä siis siinä tapauksessa, että peleille on satuttu johonkin muuhun, kuin tuohon ilta-aikaan jolloin pelejä normaalisti löytyy ihan hyvin.

Lisäksi sanottava tuosta ulkojäähöntsästä myös se, että kyllä yksi iso syy miksi olen sparreja välttellyt on myös ollut tuo älytön ulkona pelaaminen. Välillä saattaa olla puoli kenttää varjossa ja toinen puoli auringossa tms. Kyllä meinaa hieman häiritä omaa pelaamista, kun koko näyttö paistaa lumesta/jäästä valkoisena ja sitten vielä kentän varjostus vaihtelee.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti tuo boldattu ei tarkoita sitä, että vastustajaa etsitään vain ja ainoastaan näistä divisioonista ja sitä tehdään sitten pahimmassa tapauksessa ikuisuus. Nythän tuo on jakautunut niin, että sieltä saattaa loppujen lopuksi tulla vastus mistä divisioonasta hyvänsä. Aikaisemmissa versioissa on ainakin tuo pelin etsiminen monesti saattanut viedä saman verran aikaa, kun itse pelaaminen jos ei ole halunnut näitä kahden jengejä vastaan lähteä pelailemaan. Tämä siis siinä tapauksessa, että peleille on satuttu johonkin muuhun, kuin tuohon ilta-aikaan jolloin pelejä normaalisti löytyy ihan hyvin.

Lisäksi sanottava tuosta ulkojäähöntsästä myös se, että kyllä yksi iso syy miksi olen sparreja välttellyt on myös ollut tuo älytön ulkona pelaaminen. Välillä saattaa olla puoli kenttää varjossa ja toinen puoli auringossa tms. Kyllä meinaa hieman häiritä omaa pelaamista, kun koko näyttö paistaa lumesta/jäästä valkoisena ja sitten vielä kentän varjostus vaihtelee.
Erittäin todennäköisesti vastustajia ei haeta pelkästään noista divisioonista, kuten ei normaalistikaan haeta. Oma divari ja sen lähellä olevat divarit ovat aina prioriteeteissa ykkösenä, mutta tarvittaessa hakee vastustajia myös muista divareista. Ymmärtääkseni tämä ei muutu finaalien aikana mitenkään.

Jos olen oikein käsittänyt, niin finaalipelit pelataan ns. ilta-aikaan, eli ulkona on pimeää ja kenttä on valaistu kuten areenoillakin. Ei siis vaikuta näkyvyyteen millään tavalla. Kuten edellisessä viestissä totesin, niin mitään höntsäpelejä nämä eivät ole, eli vain kaukalon ympäristö muuttuu. Pelaamiseen ei vaikuta mitenkään.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aloitin tuossa huvikseni uuden Be a pro-uran, tällä kertaa tarkoituksena olla vain kolossaalinen ja romuluinen pakki joka ei tee muuta kuin sikailee, murjoo ja sekoilee omassa päässä omaa hölmöyttään. Memorial cupissa tein kaikkeni että koutsi nakkaisi bussin alle: Typeriä tappeluita, järkyttäviä selkäänajoja ja karseita sijoittumisvirheitä ihan vaan sen takia että pääsee vetämään vastapalloon taklauksia. Kaikkeni yritin mutta ei auta: Rangers varasi ykkösenä ja sekä koutsi että media taputtelevat selkään että huimaa suorittamista. Onko tässä ylipäätänsä mahdollista olla muuta kuin kärkipään varaus?
Pelasin mielestäni "ihan OK" CHL pelit, joskaan hirveitä en tehnyt koska tykkään pelata realistisesti. Ducks varas mut numerolla #160. Pelaan siis vain vaihdot jotka valmentaja antaa pelata. Huomannut että hyvä pelisäätö on se reaaliaikainen eli 20min erät, ja sitten pelata ne pari kolme vaihtoa per erä. Oon Ducksissa neloskentän myyrä, ja vaikka pinnoja on ropissut peliaikaan nähden ihan hyvin niin pelipaikka ei ole sinetöity, eli vielä ei mahdu joka kerta kokoonpanoon.
Olen mielissäni tästä tilanteesta tässä vaiheessa kun runkosarjaa on pelattu noin 20 ottelua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös